SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
Ongelooflijk als dat waar is. In elk geval wordt wel verklaard waarom dat komt. Ik vraag mij daarom ook af of dit echt zo epidemisch is.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 11:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
LOL
Russia’s War Against Ukraine Has Seen an Explosion in HIV Rates
<nee>quote:
Ik geloof er geen reet van dat ze in het Russische leger geen schone naalden zouden hebben, of ander materiaal niet controleren op besmetting. En gekontenbonk op de kazernes kan ik mij ook niet voorstellen.quote:
Je kan bloed gewoon testen he.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 11:12 schreef AchJa het volgende:
Daarbij zullen de zakken bloed/donors ook niet heel fanatiek gecontroleerd worden op ziektes. Als “Honorary Donor of Russia” krijg je ook roebels dus daar zal ook flink wat discutabel volk tussen zitten.
Groepen mannen die maandenlang alleen zijn met elkaar zonder vrouwen zonder vertier gaan vroeg of laat kontbonken. Dat heeft het verleden al vaak genoeg bewezen en hoef je je niet over te verbazen.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 11:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat ze in het Russische leger geen schone naalden zouden hebben, of ander materiaal niet controleren op besmetting. En gekontenbonk op de kazernes kan ik mij ook niet voorstellen.
Je bent slecht op de hoogte van de moraal in het Russische leger zo blijkt maar weer.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 11:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat ze in het Russische leger geen schone naalden zouden hebben, of ander materiaal niet controleren op besmetting. En gekontenbonk op de kazernes kan ik mij ook niet voorstellen.
Voor de meeste mensen heeft het criterium "Of meneer php het zich voor kan stellen" niet bijzonder veel waarde.quote:
En dus besluit je tot seks met mannen als gezonde heteroseksuele man? Sommigen zullen dat misschien doen bij uitzondering.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 11:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Groepen mannen die maandenlang alleen zijn met elkaar zonder vrouwen zonder vertier gaan vroeg of laat kontbonken. Dat heeft het verleden al vaak genoeg bewezen en hoef je je niet over te verbazen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2026 11:26 schreef phpmystyle het volgende:
Ik veronderstel dat er maatregelen zijn om dat te voorkomen. Vlad zou dit nooit goedkeuren.
Zijn genoeg gedocumenteerde gevallen dat dat in het russische leger voorkomt. Het is een soort rang/alfamannetjes-ding.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 11:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dus besluit je tot seks met mannen als gezonde heteroseksuele man? Sommigen zullen dat misschien doen bij uitzondering.
Ik veronderstel dat er maatregelen zijn om dat te voorkomen. Vlad zou dit nooit goedkeuren.
Maar dat doen ze niet. De hygiëne is ruk en er zijn genoeg gevallen gedocumenteerd van hiv- en hepatitisuitbraken in legereenheden.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 11:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan bloed gewoon testen he.
Het is zelfs compleet geïnstitutionaliseerd, zie dedovshchina.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 11:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zijn genoeg gedocumenteerde gevallen dat dat in het russische leger voorkomt. Het is een soort rang/alfamannetjes-ding.
@AchJaquote:Op donderdag 8 oktober 2026 11:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zijn genoeg gedocumenteerde gevallen dat dat in het russische leger voorkomt. Het is een soort rang/alfamannetjes-ding.
Haha grapjas de NAVO =/= het Russische legerquote:Op donderdag 8 oktober 2026 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
@:Achja
Jouw visie graag? En hoe gaat dat hier op de kazernes?
Ik zou als ik jou was met een grote boog om de Nederlandse kazernes heen lopen. Vooral die van de marine.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
@:Achja
Jouw visie graag? En hoe gaat dat hier op de kazernes?
quote:Op donderdag 8 oktober 2026 11:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was met een grote boog om de Nederlandse kazernes heen lopen. Vooral die van de marine.![]()
Poetin is veel te bang voor AI ,daar kan ie niet van slapen van die enge robotsquote:Op donderdag 8 oktober 2026 11:42 schreef ExTec het volgende:
Gelukkig deed rus toch al niet mee in de AI race.
[ x ]
Succes met dit vervangen.
quote:Russische ex-militairen trekken dwars door Finse bossen en moerassen om aan oorlog te ontsnappen:
Ik wil gewoon leven’
Helsinki-
Russen lijken een nieuwe manier gevonden te hebben om stiekem hun land te ontvluchten.
Niet via een grenspost, maar dwars door de wildernis de grens met Finland over.
Volgens de Finse grenswacht hebben opvallend veel van de mensen die door de donkere bossen van Oost-Finland trekken een militaire achtergrond.
Redacteur Buitenland
19 minuten geleden
De aantallen zijn klein. Sinds januari zijn zeven gevallen geregistreerd, met in totaal tien grensoverschrijders.
Vier incidenten vonden plaats in Noord-Karelië, waar uitgestrekte bossen en moerassen de grens met Rusland vormen.
Maar, hoe komen ze dan aan die besmetting?quote:Op donderdag 8 oktober 2026 11:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dus besluit je tot seks met mannen als gezonde heteroseksuele man? Sommigen zullen dat misschien doen bij uitzondering.
Onbevlekte ontvangenis?quote:Such high transmission rates can be explained by the fact that HIV is not just passed on in war through wounds and their treatment. The two more traditional transmission channels—unprotected sexual contact (including with sex workers) and sharing needles to inject drugs—have not disappeared. On the contrary: according to independent journalists, both are thriving in a fighting army of men who live every day as if it were their last and are earning decent money.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |