SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILERS worden hier niet gewaardeerd. Deze kunnen in het daarvoor bedoelde Bondgenoten spoiler-topic.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, RobAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Vond met die balletjes ook wel leuk.quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:57 schreef greysbones het volgende:
Oude vertrouwde inschattingsvragen
Mooi
Jup, die zit er om de kringgesprekken te houden als de plurissen uitbrekenquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laurel is een stap de andere kant op
Duurde voor mijn gevoel langerquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vond met die balletjes ook wel leuk.
Ja stom... ik mis de balletjesquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vond met die balletjes ook wel leuk.
U gaat door voor de wasmachinequote:
Oeh ja, vingertellen.... komen niet verder dan 6quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja stom... ik mis de balletjes
Dit gaat wel sneller/efficiënter
Minder mankracht voor het tellen van balletjes > stagiaire met rekenproblemen?
En dan zeggen, we hadden hem niet hoeven weg te geven...quote:Op maandag 5 oktober 2026 20:07 schreef greysbones het volgende:
Josh had ze bijna de knock outs laten verliezen
Dat had ik haar wel gegund.quote:Op maandag 5 oktober 2026 20:07 schreef greysbones het volgende:
Josh had ze bijna de knock outs laten verliezen
Een gemiddelde avondspits is tussen de 250 en 350quote:Op maandag 5 oktober 2026 20:15 schreef schetterklep het volgende:
Man man man, zegt die Josh nu 305Dat staat er vaak op ‘n beetje zaterdagmiddag al.
Dan ben je ook echt niet van deze tijd hoor. Of ze fietst alleen maar naar het lokale winkelcentrum ofzo
Josh doet het vast expres zodat ze nog niet naar huis moetquote:Op maandag 5 oktober 2026 20:15 schreef schetterklep het volgende:
Man man man, zegt die Josh nu 305Dat staat er vaak op ‘n beetje zaterdagmiddag al.
Dan ben je ook echt niet van deze tijd hoor. Of ze fietst alleen maar naar het lokale winkelcentrum ofzo
Ian is in de aanbieding, tijd om te gaanquote:
Die snapte ik ook even niet.quote:Op maandag 5 oktober 2026 20:20 schreef greysbones het volgende:
1 been in de finale
Hoezo 1 been Jan ?
Die weet nog niet dat Ian single is want dan is ze zo weg denk ikquote:Op maandag 5 oktober 2026 20:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Josh doet het vast expres zodat ze nog niet naar huis moet
Je weet nooit waar ze om moeten stemmen.quote:
Dan moet ze nu gaan en niet in dag één van cyclus 34quote:Op maandag 5 oktober 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
Ja ja ja jaaaaa
Bregje gaat naar huis![]()
Jammer, vind met allemaal veel leuker.quote:Op maandag 5 oktober 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
Gaan ze weer terug naar finale met 2?
Ook weinig van gezien. Paar dingen maar dat was dan ook.quote:Op maandag 5 oktober 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
Ja ja ja jaaaaa
quote:Op maandag 5 oktober 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
Ja ja ja jaaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
in het begin leek ze nog wat, maar dat was al snel weg.quote:Op maandag 5 oktober 2026 20:22 schreef LionHeart het volgende:
Bregje was echt onzichtbaar. Gaan we niet missen.
Vind met 4 ook gewoon eerlijkerquote:Op maandag 5 oktober 2026 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jammer, vind met allemaal veel leuker.
Weg met dat 'ik gun het clowntje 63 meer want die zit hier al een half leven'
Leuk, doen!quote:Op maandag 5 oktober 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
Laurel en Josh in een bondje
Dat wordt dikke bonje
Kom maar opquote:Op maandag 5 oktober 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
Laurel en Josh in een bondje
Dat wordt dikke bonje
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2026 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat hebben ze eigenlijk tegen Yvonne? Snap die weerstand niet zo
Lisanne is niet een aardig persoon, zou wat zijn als ze haar 24 uur aanvraagt. Hanna ontploft voor de buisquote:
Ik ook niet. Vind het een leuke vrouw, niks mis mee.quote:Op maandag 5 oktober 2026 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat hebben ze eigenlijk tegen Yvonne? Snap die weerstand niet zo
Dat is helemaal niet debiel, want Yvonne haat Hanna. En terecht. Dus dat is echt geen optie.quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Tis ook redelijk debiel dat Hanna noch yvonne heeft bedacht dat ze lisanne eruit kunnengooien
Dat vind ik dus jammer. Verreweg de leukste persoon in de loods.quote:Op maandag 5 oktober 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
Ja ja ja jaaaaa
We moeten eeuwig afscheid nemenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop echt dat ze vandaag de hele finale er doorheen jassen en we gelijk de nieuwe nog te zien krijgen op het einde.
Altijd de stomste aflevering in een cyclusquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
We moeten eeuwig afscheid nemen
Gaat vast niet lukken
You go girlquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Altijd de stomste aflevering in een cyclus
Wel gezellig samen de boel afkraken
Mijn innerlijke kreng loslaten
Is het al bekend wie mee mag naar dat "gala"?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 15:07 schreef greysbones het volgende:
Donderdag 8 oktober 19.00 is er weer een live vanuit de loods door 538
[ afbeelding ]
Niks over gelezen of gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het al bekend wie mee mag naar dat "gala"?
Helemaal mee eens jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:33 schreef spapaars het volgende:
Zou ook een spel moeten zijn ipv kiezen (gunnen)
Mee eens !quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
Wel zo eerlijk, alle vier in de finale.
Je hebt er uiteindelijk alle vier naar toe gewerkt.
Niet altijd, er zijn ook winnaars en finale spelers geweest die geen reet ingebracht hadden qua punten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
Wel zo eerlijk, alle vier in de finale.
Je hebt er uiteindelijk alle vier naar toe gewerkt.
ik wilde zeggen zoals anne meaquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet altijd, er zijn ook winnaars en finale spelers geweest die geen reet ingebracht hadden qua punten.
Ja...maar daarom vind ik hem zo leukquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
nee Delano
jij moest weer een kutopmerking maken
terwijl Dennis gewoon wat met je deelde
Als iemand dat bij hem doet gaat hij huilenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...maar daarom vind ik hem zo leuk
Dat is dan weer minderquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als iemand dat bij hem doet gaat hij huilen
Iig het laatste stukje, zodat ze met een aangevulde ploeg aanwezig zijn donderdag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw. dat was het zeker.. mogen de finale
Daar is een reden voor zodat degene die eruit gaan na de finale niet spoileren (nu weten ze het niet), maar dat heeft het niet opgelost dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:40 schreef greysbones het volgende:
bijzonder weer dat ze voor de finale weg moeten
Om één of andere reden vergeet ik haar telkensquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw gelukkig Breg gaat het niet lang maken
Wegwezen dan
Kan werken mits ze de winnaar een weekje naar een buitenlands hotel overbrengen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
Als ze dat voor de finale laten vertrekken in hebben gevoerd om spoilers tegen te gaan, dan is dat mislukt ..
Mooi toch? Dan is Lautje ook zo weer weg, snel soorspoelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk oma, hij heeft een vriendin
Zou eerder denken dat het zijn moeder is.quote:
Pffff dat elke keer melden.quote:
Inderdaad zijn moederquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Denk z'n ma, was die niet eerder daar?
Ja idd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pffft en je daar elke keer weer aan ergeren
quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Weer zo'n knip/plak programma, is De Premiejagers niet gewoon een Jachtseizoen 2.0?
Grote kans dat Giel het verzonnen heeft. Die zit tegenwoordig bij Talpaquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Weer zo'n knip/plak programma, is De Premiejagers niet gewoon een Jachtseizoen 2.0?
ben je wel meteen de helft van je geld kwijtquote:
tis wel waarquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Jan blijft ook maar volhouden ¤100.000 uitgeven.. is natuurlijk niet waar zoals we allang weten
Jahh het kost SBS zoveel, maar zeg dan niet dat de winnaar een ton kan uitgevenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis wel waar
de belasting pikt gewoon de helft in
het kost ze wel degelijk 100.000
Zat ook al te denkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je wel meteen de helft van je geld kwijt
met de treinquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zat ook al te denken
Hij zei 21 dagen
De tickets van vliegtuig en Disney
Hotel en eten en drinken en je gunt die kinderen ook een aandenken
Andere uitstapjes...
maar goed... het zijn wel mooie herinneringen die je maakt en iets dat je maar één keer kan doen en dat is ook wat waard. Beter dan in die reclamestukjes met die waterscooter. ook zelf-weten, maar zo'n reis vind ik niet zonde geld
Met de trein naar Orlando vanuit Nederland is wat lastigquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
met de trein![]()
ik zou zeker geen Disney reis boeken
zat aan Parijs te denkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met de trein naar Orlando vanuit Nederland is wat lastigHij wilde specifiek naar die
Precies en van je baas krijg je ook niet je bruto salaris.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh het kost SBS zoveel, maar zeg dan niet dat de winnaar een ton kan uitgeven
Gezien de tijd denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat ze hem niet kan halen is idd jammer
Gun het haar
Ben benieuwd of we vanavond zien wie het wordtdenk het niet
En dan als de antwoorden gegeven worden door Jan staan knikken of je het ergens toch wel weet ofzoquote:
Tegenwoordig vraagt de jeugd aan Google voor het antwoordquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
Algemene kennis
is dat geen ding meer tegenwoordig?
morgen de restquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:
niet eens de finale kunnen afwerken??
of gaan ze nu de laatste er doorheen jassen
Is eigenlijk altijd zo, wel apart dat ze al nieuwe mensen laten zien. En Laurel terecht over de pis.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:
niet eens de finale kunnen afwerken??
of gaan ze nu de laatste er doorheen jassen
Met minstens 2 ruziezoekers.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Is eigenlijk altijd zo, wel apart dat ze al nieuwe mensen laten zien. En Laurel terecht over de pis.
de colbertjes mevrouwquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Beroemde Demie toch maar? En een Spookje die verdwaald is uit de Efteling?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Beroemde Demie toch maar? En een Spookje die verdwaald is uit de Efteling?
Die achter Yvonne staat lijkt wel dezelfde bovenkant te hebben als Ian, nu al terug?!quote:
En nog een blondjequote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen gezicht, alleen de rest
Influencers galore.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen gezicht, alleen de rest
Er is een apart wasrek nodig om al dat nep haar te drogen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
Tel ik al 4 vrouwen in de catergorie Oh Oh Cherso ? En een Nieuwe Diederik
Sjah ze moeten iets verzinnen om langs de casting te komen, ik heb er goeie hoop op dat het deze cyclus helemaal goed gaat komen met de verhoudingenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is een apart wasrek nodig om al dat nep haar te drogen.
Gewoon jammer dat er geen oudere leeftijd catagorie aanmeldingen zijn, maar dat snap ik wel als je het laatste jaar van het programma ziet. Het is een prima platform om jezelf te promoten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah ze moeten iets verzinnen om langs de casting te komen, ik heb er goeie hoop op dat het deze cyclus helemaal goed gaat komen met de verhoudingen
Die oudjes hebben over de jaren heen al bewezen geen zak te zoeken te hebben in dit soort programma's de kijkcijfers geven het al aan, De Loods is geen bejaardenopvang, die kunnen bij MAXtv terechtquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon jammer dat er geen oudere leeftijd catagorie aanmeldingen zijn, maar dat snap ik wel als je het laatste jaar van het programma ziet. Het is een prima platform om jezelf te promoten.
Oh, wat mij betreft zijn bewoners zoals Eric daar ook van harte welkom.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die oudjes hebben over de jaren heen al bewezen geen zak te zoeken te hebben in dit soort programma's de kijkcijfers geven het al aan, De Loods is geen bejaardenopvang, die kunnen bij MAXtv terecht
Ik heb het niet over bejaarden maar mensen zoals Robert, Eduardo, Frank en de wat oudere dames die er waren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die oudjes hebben over de jaren heen al bewezen geen zak te zoeken te hebben in dit soort programma's de kijkcijfers geven het al aan, De Loods is geen bejaardenopvang, die kunnen bij MAXtv terecht
Die blonde is Demi inderdaad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En nog een blondje
[ afbeelding ]
Dit is Demie toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zeker Eric was ook geen jonkie en dat soort mensen die echt voor de ton komen is veel leuker.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oh, wat mij betreft zijn bewoners zoals Eric daar ook van harte welkom.
Jaja gezellig zo'n lul die de hele dag in de hoek zit te potten&pannenlikken en zeiken over elke kruimel ..of Ouwe wijven met een fatbike op hun neus ... die tijd is voorbij gelukkigquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oh, wat mij betreft zijn bewoners zoals Eric daar ook van harte welkom.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die blonde is Demi inderdaad.En wie is Demie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Die was vorige week al gelekt als nieuwe bewoner. Nichtje van een of andere Romy die aan Paradise Hotel meedeed (net als Kristie had gedaan voor ze de loods in kwam). Zegt me verder ook helemaal niksquote:
Jahh dat Spookje ziet er idd iets ouder uit dan de rest , daar zullen een aantal hier vast wel blij mee zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:29 schreef KinKiJan het volgende:
Is die dame met bril en waterstofperioxide-blond haar niet wat ouder dan de rest?
Ik ben figuren als Fabulu een beetje zat. Nietszeggende leeghoofden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh dat Spookje ziet er idd iets ouder uit dan de rest , daar zullen een aantal hier vast wel blij mee zijn
Ohquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die was vorige week al gelekt als nieuwe bewoner. Nichtje van een of andere Romy die aan Paradise Hotel meedeed (net als Kristie had gedaan voor ze de loods in kwam). Zegt me verder ook helemaal niks
Volgens een oeroude grap.. Een goed meisje is goed, maar een slecht meisje is beterquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben figuren als Fabulu een beetje zat. Nietszeggende leeghoofden.
Daarom is het een grap.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens een oeroude grap.. Een goed meisje is goed, maar een slecht meisje is beter
Joshlynn is Ian al gelijk vergeten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Bondjesmakengezeik met Hoofdrolspeler Laurel en de rest.. wel een paar verse Nieuwen te zien al
[ afbeelding ]
Volgens mij zit jij ook in het spoiler topic, dus je weet al al lang wie er wint.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Delano mag hem pakken wat mij betreft als hij speelt. Het is mooi geweest, maar ik zie zomaar kansen voor een Dennis of Anna Mae als de outsiders.
Misschien dat het dan toch geen borg kost, want anders had Bregje bv wel 1 dag later haar 24 uur aangevraagd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:40 schreef greysbones het volgende:
bijzonder weer dat ze voor de finale weg moeten
Ja, terwijl het IEDERE dag zo is. En toch doen sommigen het steeds weerquote:
Niet de helft hoor. Ongeveer een derde.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis wel waar
de belasting pikt gewoon de helft in
het kost ze wel degelijk 100.000
Ga dan niet net lopen doen alsof je het nog niet weet. Maar afgaande op jouw bericht zal Delano dus wel winnen.quote:
Nee dat is omdat ze proberen het risico van het bekend maken van de winnaar te beperken, nu weten ze ook niet wie er wint.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 02:34 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Misschien dat het dan toch geen borg kost, want anders had Bregje bv wel 1 dag later haar 24 uur aangevraagd.
Nee hoor dat zeg ik toch niet hiermee.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 02:40 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Ga dan niet net lopen doen alsof je het nog niet weet. Maar afgaande op jouw bericht zal Delano dus wel winnen.
37,8 procentquote:Op woensdag 7 oktober 2026 02:37 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Ja, terwijl het IEDERE dag zo is. En toch doen sommigen het steeds weer
[..]
Niet de helft hoor. Ongeveer een derde.
Nee, die domme dozen, met nepharen en opgespoten lippen, en die spierbundels met half geschoren haartjes zijn gezellig!quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja gezellig zo'n lul die de hele dag in de hoek zit te potten&pannenlikken en zeiken over elke kruimel ..of Ouwe wijven met een fatbike op hun neus ... die tijd is voorbij gelukkig
Ging het niet alleen om een hond?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:43 schreef freaky40 het volgende:
Nou toch nog behoorlijk veel van de finale gezien, net als in de vorige cyclus waardoor wel morgen de nieuwe cyclus start zien.
Wat mij betreft mat Delano winnen, buiten dat het zijn tijd is om te gaan gun ik het hem ook wel omdat hij daar al vrij lang zit en hij heeft prima TV gemaakt.
Die afscheidjes van de quitters is gelukkig snel geknipt en geplakt. Alleen dat Bregje het kort ging houden (Mand!) klopte natuurlijk niet...
Wat me wel opviel bij die vraag welke tekenfilm en stripfiguren een dierlijk metgezel hadden dacht ik aan Gargamel, die heeft kat Azrael namelijk.
Morgen nieuwe stumpers dus, veel testosteron zag ik al en wat mooi girls die aandacht willen. Die vrouw die op de bank zat is het nieuwe 'moederlijke' type ga ik vanuit, die is wel wat ouder. Denk dus wel een redelijk gevarieerd nieuw deelnemersveld.
In het voorstukje ging Laurel ook al flink tekeer tegen Joshlyn dus die is gelijk op haar voorbips getrapt terwijl ze juist hadden besloten dat hij in haar bondje zou komen. Mooi dat hij daar niet in mee gaat blijkt nu.![]()
Amen to that, maar ja....Tijd is er wel rijp voor en een mooi momentum.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 11:44 schreef Scottie16 het volgende:
...
3 jaar bondgenoten
Teveel geknipt en geplakt
Teveel reclame
Nu live maken en livestreams
Kijker mee laten beslissen
Eens... al vrees ik dat het niet gaat gebeurenquote:Op woensdag 7 oktober 2026 12:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Amen to that, maar ja....Tijd is er wel rijp voor en een mooi momentum.
Als ik niet altijd later terug zou kijken om reclame en uitmelkerij te skippen, dan had ik het waarschijnlijk niet volgehouden om de bondgenoten te blijven volgen.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 03:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ben wel een beetje klaar met de afleveringen. Ze denken bij SBS zeker dat we allemaal al redelijk dement zijn.Eerst een terugblik van een paar minuten, dan even wat er speelt, dan weer reclame van weet ik hoe lang, dan weer ff een terugblik wat er voor de reclame te zien was.........
Veel dingen worden veel te lang uitgemolken. Neem toch aan dat er in een dag meer gebeurd dan een zanikende, slijmende, jankende Hanna die niet naar huis wil?? En dan zien we daar ook weer een terugblik van.
Ik kijk altijd uitgesteld, zodat ik de reclames kan doorspoelen, die duren langer dan de afleveringen.
Wordt toch echt tijd voor streams, er wordt teveel geknipt en geplakt om ons een bepaald beeld te geven, om ons soms een verhaallijn voor te schotelen, die niet klopt met de werkelijkheid.
Eens, al zie je op streams ook niet alles maar wel meer dan wat je nu ziet, for sure! Streams kunnen en hoeven ook niet geheel 'live' te zijn, meestal zit er wel een paar minuten tussen van wat er gebeurd en op streams te zien is zodat ze bij escalaties snel kunnen handelen en er een SL op te gooien, dat is dan maar zo. Maakt mij niet uit.quote:woensdag 7 oktober 2026 03:25 schreef Aardbeienmoes
Wordt toch echt tijd voor streams, er wordt teveel geknipt en geplakt om ons een bepaald beeld te geven, om ons soms een verhaallijn voor te schotelen, die niet klopt met de werkelijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Hij zit er nu toch al, dat bedoelen ze.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 16:01 schreef Hagenesie het volgende:
Laurel al eerder in de loods geweest?
Ik las het ja, verrassend.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 16:01 schreef Hagenesie het volgende:
Laurel al eerder in de loods geweest?
Ik ga ervan uit dat ze dat bedoelen ja, sowieso wat overbodige informatie. De kijker weet al dat ie 'niet helemaal nieuw' is, zoals die anderen.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 16:28 schreef Chanel5 het volgende:
Oke, dat slaat dus op het feit dat hij al eerder de loods in ging, beetje raar om dat zo te vermelden. Laat je denken dat hij er al eerder geweest is.
Dat dus, door het extra te vermelden zetten ze je op het verkeerde been.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 16:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat ze dat bedoelen ja, sowieso wat overbodige informatie. De kijker weet al dat ie 'niet helemaal nieuw' is, zoals die anderen.
FEBO mannetje dus...quote:Op woensdag 7 oktober 2026 16:28 schreef Chanel5 het volgende:
Oke, dat slaat dus op het feit dat hij al eerder de loods in ging, beetje raar om dat zo te vermelden. Laat je denken dat hij er al eerder geweest is.
quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
JEUJ! Verheug me nu al op de reclame!
quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Jan, en je hebt ook nog 'n Temeier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |