SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILERS worden hier niet gewaardeerd. Deze kunnen in het daarvoor bedoelde Bondgenoten spoiler-topic.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, RobIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nee is een hout kachel.quote:
Die is zo egwel miljardmiljonair voor haar 25equote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:27 schreef LionHeart het volgende:
Superslimme Hanna gaat nog even snel haar borg door de wc spoelen
Nee ik had het over Yvonne, zij heeft er totaal niet aan gedacht om naar Hanna te stappen om een afspraak te makenquote:
Nou misschien had ik dat er ook wel voor over gehad. Bazen streek, nu kan Lisanna ook wieberen die ligt minder goed in de groep dan Yvonnequote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:27 schreef LionHeart het volgende:
Superslimme Hanna gaat nog even snel haar borg door de wc spoelen
Ah ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik had het over Yvonne, zij heeft er totaal niet aan gedacht om naar Hanna te stappen om een afspraak te maken
Over een jaar hangt haar onderkin eroverheen, zie je niet meer van dat pachamama.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die tattoo van Hanna op haar keel: Pachamama*
*Pachamama betekent letterlijk "Moeder Aarde" of "Moeder Kosmos" in het Quechua, de taal van de oorspronkelijke bewoners van het Andesgebied in Zuid-Amerika. Het woord is opgebouwd uit pacha (wereld, aarde of universum) en mama (moeder)
en over dertig jaar hang die onder haar borstenquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over een jaar hangt haar onderkin eroverheen, zie je niet meer van dat pachamama.
Op d'r tenen, vlakbij moeder aarde dus?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en over dertig jaar hang die onder haar borsten
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over een jaar hangt haar onderkin eroverheen, zie je niet meer van dat pachamama.
Sowieso melken ze alles uit als een malle. Inclusief steeds maar weer dezelfde flashbacks; zou me als kijker haast beledigd voelen dat ze ons aan lijken te zien als dementen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 22:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik ben blij als deze cyclus eindelijk is afgelopen, ik word helemaal para (brother) van de uitzendingen gevuld met de lisanne-yvonne-hanna conflicten.![]()
Ik vind het wel vermakelijk, het laat de karakters een beetje zien. Een Lisanna kan je dus niet vertrouwen een Hanna heeft zichzelf de loods uitgespeeld met haar nare gedrag. Het is wel een boeiend gedoe zo op het laatst.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 22:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik ben blij als deze cyclus eindelijk is afgelopen, ik word helemaal para (brother) van de uitzendingen gevuld met de lisanne-yvonne-hanna conflicten.![]()
Ik vind het persoonlijk een beetje uitgekauwd en veel te veel tijd innemen van een uitzending. Zoals KinKiJan al zei: je kunt mij niet vertellen dat er verder niks anders uit te zenden is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk, het laat de karakters een beetje zien. Een Lisanna kan je dus niet vertrouwen een Hanna heeft zichzelf de loods uitgespeeld met haar nare gedrag. Het is wel een boeiend gedoe zo op het laatst.
Lauren maakt zich in 24 uur al niet erg populair dus dat is ook wel interessant
Ik zou niet weten wie. De rest is op dit moment totaal niet boeiend, geloof dat er ook niet veel te doen is om uit te zenden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 23:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk een beetje uitgekauwd en veel te veel tijd innemen van een uitzending. Zoals KinKiJan al zei: je kunt mij niet vertellen dat er verder niks anders uit te zenden is.
Ik denk dat Laurel het een worst zal zijn wie hem niet in zijn bondje wil. Die vind zijn weg wel met drie nieuwe evt. En er zijn er vast een paar die hem wel ok vinden. Een Delano en Jos zijn gelijk afgeschrikt door zijn houding, dat kan natuurlijk niet en is ongepast als je een nieuweling bent. HA !! Ik voel een Robert 2 aankomen en ik hoop dat ik gelijk heb want ik vergis me heel vaak door de eerste indrukquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 00:08 schreef freaky40 het volgende:
Laurel overspeelt zijn hand want maakt het nu ook moeilijk om bij een bondje gevraagd te worden wellicht. Als je gelijk al met zo'n attitude verschijnt.
Anna Mae op 3?quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 03:24 schreef dbgfan het volgende:
Ik val op vrouwen, dus even een top van mij van de vrouwen op uiterlijk.
1 - Bregje
2 - Kimberly
3 - Anna Mae
4 - Sigourney
5 - Lisanne
6 - Joshlyn
7 - Yvonne
8 - Hanna
Dit wisten we allemaal al Fritsie, wel op blijven letten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die tattoo van Hanna op haar keel: Pachamama*
*Pachamama betekent letterlijk "Moeder Aarde" of "Moeder Kosmos" in het Quechua, de taal van de oorspronkelijke bewoners van het Andesgebied in Zuid-Amerika. Het woord is opgebouwd uit pacha (wereld, aarde of universum) en mama (moeder)
Totdat Hanna bedacht dat ze snel haar 24 uur kon aanvragen en het de andere dames dus alsnog moeilijk gaat maken. Is Hanna tóch wel slim of heeft Delano haar dit ingefluisterd?quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 02:36 schreef dbgfan het volgende:
Het lijkt toch echt dat Laurel erin is gezet vanwege de afspraak tussen Lisanne en Yvonne. Geen idee of dat echt zo is, maar als het zo is dan vind ik dat een klote streek van de regie. Je kunt iemand door zo'n actie de kans op een ton ontnemen. Dus als deze twist niet al lang vast stond en in bv de afgelopen week bedacht is, dan is dat foute boel wat mij betreft.
Hoe dan ook, Lisanne had het door en heeft precies gedaan wat ze moest doen om haarzelf en Yvonne veilig te stellen. Echt een briljante actie. Liegen tegen Hanna. Het was de enige optie, anders zou Hanna zijn opgestapt en was Lisanne zelf de klos of Yvonne. Dus heel erg goed gedaan!
Moeten we hier iets mee?quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 03:24 schreef dbgfan het volgende:
1 - Bregje
2 - Kimberly
3 - Anna Mae
4 - Sigourney
5 - Lisanne
6 - Joshlyn
7 - Yvonne
8 - Hanna
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neuh... tenzij je er tussen staat. Dan heb je de keuze tussen rennen of een DM
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neuh... tenzij je er tussen staat. Dan heb je de keuze tussen rennen of een DM
Als mannen zo'n lijstje posten is het topic te klein.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 03:24 schreef dbgfan het volgende:
1 - Bregje
2 - Kimberly
3 - Anna Mae
4 - Sigourney
5 - Lisanne
6 - Joshlyn
7 - Yvonne
8 - Hanna
Kan toch alsnog een man zijn? Geslacht is niet ingevuldquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als mannen zo'n lijstje posten is het topic te klein.
Dat vraag ik me serieus al maanden van jou af. Ik gok 12 of zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het een beetje kinderachtig, hoe oud is DBGfan vraag ik mij oprecht af.
Neuh. Net zoals we niets moeten met alle andere berichten in deze topics.quote:
De kaarten zijn al geschud, Lautje zit werkeloos in de tv kamer, en niemand wil weg, blijft niet veel fuckruimte over voor Feboquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 13:18 schreef Soury het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of die drie een kans krijgen om te stemmen. Ze hebben ook geen recht op de knock-outs. Zou zo maar anders kunnen lopen.
Maar ze gaan er blind vanuit dat ze dus met z'n tweeen iemand weg kunnen stemmen. Dat hoeft helemaal niet. Misschien hebben ze helemaal geen zeggenschap over wie er moet vertrekken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 13:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De kaarten zijn al geschud, Lautje zit werkeloos in de tv kamer, en niemand wil weg, blijft niet veel fuckruimte over voor Febo
Ze moeten wel tenzij Febo per kijkminuut de spelregels veranderd. Lautje is iig buitenspel gezet in dezequote:Op zaterdag 3 oktober 2026 13:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ze gaan er blind vanuit dat ze dus met z'n tweeen iemand weg kunnen stemmen. Dat hoeft helemaal niet. Misschien hebben ze helemaal geen zeggenschap over wie er moet vertrekken.
Er zijn nog geen spelregels voor het feit dat ze buitengesloten zijn van deelname. Dit is de eerste keer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 13:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze moeten wel tenzij Febo per kijkminuut de spelregels veranderd. Lautje is iig buitenspel gezet in deze
Mooi dan kunnen De Drie Kutten gewoon lekker uitvechten wie er weg magquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 13:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn nog geen spelregels voor het feit dat ze buitengesloten zijn van deelname. Dit is de eerste keer.
Ja het is inderdaad een aanname van mijquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 12:42 schreef -Spring het volgende:
[..]
Kan toch alsnog een man zijn? Geslacht is niet ingevuld
Ik dacht dat dbg een man wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als mannen zo'n lijstje posten is het topic te klein.
Wat is er mis mee ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het een beetje kinderachtig, hoe oud is DBGfan vraag ik mij oprecht af.
Heel slim: wraak nemen voor 5000 euro. Dan zit het diep!quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 11:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Totdat Hanna bedacht dat ze snel haar 24 uur kon aanvragen en het de andere dames dus alsnog moeilijk gaat maken. Is Hanna tóch wel slim of heeft Delano haar dit ingefluisterd?![]()
Zag al enige, en een beetje herkenning (punt)quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
Nog wat achtergrond info over Laurel.. en wtf die gast in de Loods te zoeken heeft![]()
[ afbeelding ]
Lisanna is al 4 keer van mening veranderd. Ze zou van mij de pot op kunnen. Met "ja dat is het spel" kom je met je gelieg en gedraai niet altijd weg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 18:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Heel slim: wraak nemen voor 5000 euro. Dan zit het diep!
Overigens geef ik Lisanne gelijk dat ze gelogen heeft. Ze moest haar eigen kop redden en dit was de enige manier.
Nice dat gaat leuk wordenquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
Nog wat achtergrond info over Laurel.. en wtf die gast in de Loods te zoeken heeft![]()
[ afbeelding ]
Ik doe normaliter geen uitspraken over uiterlijk (ik vind de helft hier oprecht onaardig wat dat betreft), maar ik zou Hanna zelf in de top drie zetten. Haar make-up is een afknapper, maar los daarvan is het een mooie meid. Sigourney zou bij mij onderaan staan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 03:24 schreef dbgfan het volgende:
1 - Bregje
2 - Kimberly
3 - Anna Mae
4 - Sigourney
5 - Lisanne
6 - Joshlyn
7 - Yvonne
8 - Hanna
Ga voor karakter, dus die discussie over uiterlijk verschijn zal aan m'n reet roesten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 18:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik doe normaliter geen uitspraken over uiterlijk (ik vind de helft hier oprecht onaardig wat dat betreft), maar ik zou Hanna zelf in de top drie zetten. Haar make-up is een afknapper, maar los daarvan is het een mooie meid. Sigourney zou bij mij onderaan staan.
Qua mannen (want wij eten van beide walletjes) staat bij mij Sayf bovenaan. Delano onderaan.
Bij het meenemen van karakter, vallen alle vrouwen af en blijft Sayf over.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ga voor karakter, dus die discussie over uiterlijk verschijn zal aan m'n reet roesten.
Kutwijf.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:11 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Bij het meenemen van karakter, vallen alle vrouwen af en blijft Sayf over.
Zouden we het voor eind van de show wetenquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zouden we het voor eind van de show weten
Ze is behoorlijk vals geweest naar Yvonnequote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mevrouw keeltatoeage vind ik echt erg jong in haar gedrag... Ergens wel medelijden met haar...
Ik ben wel team Yvonne hoor!quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is behoorlijk vals geweest naar Yvonne
Ik zie het als karma
Zou er geen probleem mee hebbenquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Denk niet dat iemand die nieuwe gozert nog in hun bondje wil hebben
Ja dat zeker. Snap ook wel dat mensen nerveus van hem wordenquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
Ze weten wel wat ze aan Laurel hebben met duidelijke taal. Beter dan dat sneaky achter de rug om gedoe van Delano.
Klopt, maar de loods is gemaakt op draaikonterij en geniepig gedrag. En dan is hij ineens duidelijk en realistischquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou er geen probleem mee hebben
Liever in mijn gezicht wat zeggen dan dat gelul achter iemands rug
Blijkbaar is het gewoon nog een baby thuisquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
Hij is 26! Hoezo 'een grote jongen worden'?
Zonder dat hij ook maar een beetje reageert daaropquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar is het gewoon nog een baby thuis
Eens, ik vind dat "Ik hou van jou" ook best heel raar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is het leeftijd of cynisme dat ik het altijd vreemd vind hoe snel mensen het woord vrienden gebruiken (en "houden van")
Vreselijk al die reclamesquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog een kwartier reclame en daarna nog drie minuten Bondgenoten
En dan stopt de DrieVossenKuttenShow hopelijk een keerquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog een kwartier reclame en daarna nog drie minuten Bondgenoten
Ja... echt... wat een dramatique...quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dan stopt de DrieVossenKuttenShow hopelijk een keer
Wel gezelligerquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom vaak geen zin om live te kijken
Deed vaak opnemen en dan 15 min later kijken en dan reclame doorspoelen. Maar dat kan helaas niet meerquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom vaak geen zin om live te kijken
Wel joh, collectief mopperen op reclame hoort er ook bijquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom ben ik er nu![]()
En probeer niet te mopperen over de reclames
Er komt gelukkig ook geen eind aanquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel joh, collectief mopperen op reclame hoort er ook bij
Kijk nog liever reclamequote:
Jammerquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Bregje gaat dus niet weg.. 1 eraf
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
De winnaar van de knapste in de loods
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ow ze zouden de hele dag aan mijn haar mogen plukkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat plukken aan elkaar de hele dat door ook daar
Soort apenrots
Sorryquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ze zouden de hele dag aan mijn haar mogen plukken
Echt? Vreselijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ze zouden de hele dag aan mijn haar mogen plukken
Was in ejvjl ook een dingetje meen ik me te herinnerenquote:
Dat weet ik niet meer, wel van Bonaire vorige jaar november.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was in ejvjl ook een dingetje meen ik me te herinneren
Jouw geheugen is duidelijk beter dan het mijnequote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even googlelen.
Dat deden ze toch ook telkens bij EJVJL?
Volgens mij maakte Isaac diequote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, wel van Bonaire vorige jaar november.
We dachten hetzelfdequote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook meteen aan. Volgens mij ging dat alleen niet zo goed als deze hierquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even googlelen.
Dat deden ze toch ook telkens bij EJVJL?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We dachten hetzelfde
Even gegoogled. Wat een kcal-bommen zeg...
Deze zien er lekker uitquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Ja, dacht ik ook meteen aan. Volgens mij ging dat alleen niet zo goed als deze hier
Of gewoon een mislukkingquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deze zien er lekker uit
Bij EJVJL was het een soort vette pannenkoek toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij gaat Rupie helpen met de johnny cake de volgende keer
Rupie kan het volgens mij ook wel waarderen
Jappie in de keukenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:23 schreef woxxel het volgende:
Goedemorgen.
Imi en rupi zouden Johnny cake gaan maken en de eieren van marciano (avondeten) gepakt hebben hiervoor. T is nog niet zeker of ze dat gevraagd hebben.
Sasja zei gisteren dat ze wel geld kunnen lenen van isaak, maar dat vertikt ze.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of gewoon een mislukkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat is denk ik wensdenken ...quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
1 knock-out minder, hoop wel dat ze de vaart erin houden en niet rekken.
Lang genoeg, herhaling van gister en verder alleen Hanna die wel 30 x zegt dat ze nog niet naar huis wil. Wat een domme drampot, had je je niet op moeten geven, eerst iedereen met haar grote bek tegen zich in het harnas jagen en nu slijmen en zeuren.quote:
Ahhh ze zijn zo schattig saampjesquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 21:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Toen Laurel zijn tanden ging bleken en mocht kiezen tussen stand 1 en 10 is hij voor 11 gegaan zeker?
Ik vind zo'n extreem en onnatuurlijk wit gebit echt lelijk, alsof je een stuk plastic in je mond hebt. Probeer het op z'n minst nog een beetje naturel te laten ogen.
En weer een aflevering half gevuld met yvonne-lisanne-hanna zooi! Terwijl het ook nog eens een korte aflevering is van maar 25 minuten. Dus in totaal maar een krappe 10 minuten kunnen zien, als je ook nog de intro van bijna een minuut eraf haalt.![]()
Het eerste wat de vriend van Bregje moet doen als zij buiten de poort stapt, is op zijn knieën gaan. Zo'n vriendin vindt hij nooit meer.
Dat verbaast mij ook steeds maar weer. Ook al dat gejank als ze er weer uit gaan. Je ziet ze zelden een gesprek hebben onderling waaruit blijkt dat je e.e.a. te weten komt over hun privéleven. En dan dat ´dag schatjes´ er nog eens bij. Veel geknuffel ook onderling, ik houd daar niet zo van maar heb niet veel liefde mee mogen maken in mijn leven dus dacht dat het daar aan zou liggen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is het leeftijd of cynisme dat ik het altijd vreemd vind hoe snel mensen het woord vrienden gebruiken (en "houden van")
O nee, hoe komt dat dan? Ik neem ook alles op en bekijk dat later op de avond, spoel de reclames gewoon door hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deed vaak opnemen en dan 15 min later kijken en dan reclame doorspoelen. Maar dat kan helaas niet meer
Ja dat kan wel. als het programma is afgelopen. Maar niet meer tijdens het programma. Dat kon eerder wel als je opnam en je ging je opname een kwartiertje later kijken dan kon je de reclames doorspoelen, dat kan nu niet meer.quote:Op zondag 4 oktober 2026 11:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O nee, hoe komt dat dan? Ik neem ook alles op en bekijk dat later op de avond, spoel de reclames gewoon door hoor.
Lekker ook, die met hondenspuug besmette aap op de tafel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maakte vroeger naast één oog ook altijd een klein tekeningetje, wel wat genuanceerder dan Hanna het doet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Nog steeds die jankmuiltjes Wie vd Drie moet weg .. hoe lang kun je een exit rekken zou een mooie Verdienvraag in een spel ;
[ afbeelding ]
Oké, ik begrijp je.quote:Op zondag 4 oktober 2026 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan wel. als het programma is afgelopen. Maar niet meer tijdens het programma. Dat kon eerder wel als je opnam en je ging je opname een kwartiertje later kijken dan kon je de reclames doorspoelen, dat kan nu niet meer.
Jeugdleider, klinkt heel erg Padvinderig maar dan andersquote:Op zondag 4 oktober 2026 11:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger naast één oog ook altijd een klein tekeningetje, wel wat genuanceerder dan Hanna het doet.
Nog steeds stoor ik mij aan die lichtgevende tanden van die nieuwe jeugdleider.
Nog één nachtje slapen spa.quote:
Goh verrassendquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Ian en Gaby hebben een einde aan hun relatie gemaakt, ze lagen niet op één lijn en er was geen vertrouwen, Ian is dus voor JanLul de loods uitgegaan
Volgens mij was iedereen het hier wel over eens dat het geen stand zou houden.quote:
Karmaaaaquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Ian en Gaby hebben een einde aan hun relatie gemaakt, ze lagen niet op één lijn en er was geen vertrouwen, Ian is dus voor JanLul de loods uitgegaan
Voor wie vraag ik me af.quote:
En voor onsquote:
Hoeveel pleite deze maand. De winnaar, Djan, Ricardo, Ian, Jordy de weggestemde, Bregje misschien. Dus als er geen winnaar tussen de verlaters zit iig 5nof 6. Lekker veelquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En voor ons
Extra nieuwe + geen eeuwig Josh/Ian ge-mimimimi![]()
ik denk dat als je mee wil doen met de bondgenoten, je geen relatie moet hebben, we hebben nu al een paar keer gezien dat een relatie thuis in 9 v d 10 keer geen stand houdt.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Nou dat is wel heel veel. Plus een aantal was niet echt een relatie maar kende elkaar nog niet zo lang.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:37 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
ik denk dat als je mee wil doen met de bondgenoten, je geen relatie moet hebben, we hebben nu al een paar keer gezien dat een relatie thuis in 9 v d 10 keer geen stand houdt.
Kijkcijfer kanonquote:Op zondag 4 oktober 2026 23:50 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat de FEBO woestboos is, zo'n kijkcijferkanon laten gaan voor saus. Die hadden natuurlijk exclusief de breakup willen uitzenden als hij nog wat langer was gebleven. Benieuwd of hij terugkeert als hij weer een borg bij elkaar gespaard heeft.
Dus na Floris en Senna, Salar en Mercedes nu ook Ian en Gaby. Dus ook Ian heeft de loods voor niets verlaten. Het zijn wel altijd vrouwen die vanalles vragen aan hun vriend in het huis, maar dat blijkt iedere keer zinloos te zijn. Senna was de ergste wat mij betreft. Vals kind.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Tsja, het was overduidelijk dat er weinig substantie in die relatie zat.quote:
Ze gaan ''voor nu'' uit elkaar. Het is geen break-up, maar een break. Hij hoopt dat ze in de toekomst weer samen komen.quote:Op maandag 5 oktober 2026 05:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Tsja, het was overduidelijk dat er weinig substantie in die relatie zat.
Jammer voor Ian dat z'n ouders dat wisten maar niet de ballen hadden om haar en hem duidelijk te maken dat hij zou moeten blijven. Haha.
Met zulke uitspraken kan je er altijd van uit gaan dat het niet meer goed komtquote:Op maandag 5 oktober 2026 08:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze gaan ''voor nu'' uit elkaar. Het is geen break-up, maar een break. Hij hoopt dat ze in de toekomst weer samen komen.
Vind t juist een briljante zetzowel Yvon als Lisanne spelen ook bewust met de ton van Hanna.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 02:36 schreef dbgfan het volgende:
Het lijkt toch echt dat Laurel erin is gezet vanwege de afspraak tussen Lisanne en Yvonne. Geen idee of dat echt zo is, maar als het zo is dan vind ik dat een klote streek van de regie. Je kunt iemand door zo'n actie de kans op een ton ontnemen. Dus als deze twist niet al lang vast stond en in bv de afgelopen week bedacht is, dan is dat foute boel wat mij betreft.
Hoe dan ook, Lisanne had het door en heeft precies gedaan wat ze moest doen om haarzelf en Yvonne veilig te stellen. Echt een briljante actie. Liegen tegen Hanna. Het was de enige optie, anders zou Hanna zijn opgestapt en was Lisanne zelf de klos of Yvonne. Dus heel erg goed gedaan!
Febo zou wel gek zijn om Joshy te laten lopen en Ian geen 2e kans geven.. Je moet drama stoken als het nog heet isquote:Op maandag 5 oktober 2026 11:01 schreef freaky40 het volgende:
Nee dit is gewoon klaar. En wellicht gaat hij dus wel weer terug de loods in of wacht tot Joshlyn er uit gaat.
Ga een heel eind met je mee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben wel team Yvonne hoor!
Alleen ik vind haar ergens zielig
Zo noemde men dat vroeger als je met jongeren werkte. Mijn man was jeugdleider.quote:Op zondag 4 oktober 2026 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jeugdleider, klinkt heel erg Padvinderig maar dan anders
Lisannetje komt inmiddels een beetje over als flink onder een dope te zitten, ik vraag me serieus af of ze wel een belofte langer dan 1 dag kan onthoudenquote:Op maandag 5 oktober 2026 11:15 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Ga een heel eind met je mee.
Wat Yvonne vergeet is dat Hanna heel gemeen tegen haar was, maar wel in haar gezicht.
De volgende cyclus ga je dus niet met haar.
Lisanne echter heeft haar nu al 3 keer een mes in haar rug gestoken met haar weifelende gedrag. Daar kun je dus niet van op aan.
Ik vind dit veel erger dan een tiener die lelijk doet
Het is niet zo moeilijk in te schatten waarom ze een Lautje erin gestopt hebben, denkend dat die gast wel een paar maanden die aanstaande moeilijke jeugd in de Loods gaat " coachen"quote:Op maandag 5 oktober 2026 13:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo noemde met dat vroeger als je met jongeren werkte. Mijn man was jeugdleider.
Was dat geen arretjescake?quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hoor, wéér een jankerd met een gezin thuis. Nu al na 1 dag janken, ga dan niet van huis voor zo´n lange tijd!quote:Op zondag 4 oktober 2026 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
Laat die sukkel nou effe lekker de Intimidator spelen in de tijd dat 'ie om onverklaarbare reden heeft gekregen van Febo.. straks komt er een batterij Nieuwe en dan is het weer klaar met Lautje
En zonder janken z'n fotootjes kan herschikken.. ik geef nog een week![]()
[ afbeelding ]
Als er geen partner thuis wacht is de lol daar ook wel van af.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Febo zou wel gek zijn om Joshy te laten lopen en Ian geen 2e kans geven.. Je moet drama stoken als het nog heet is
Senna wilde juist dat hij bleef!quote:Op maandag 5 oktober 2026 05:13 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Dus na Floris en Senna, Salar en Mercedes nu ook Ian en Gaby. Dus ook Ian heeft de loods voor niets verlaten. Het zijn wel altijd vrouwen die vanalles vragen aan hun vriend in het huis, maar dat blijkt iedere keer zinloos te zijn. Senna was de ergste wat mij betreft. Vals kind.
Het was maar een idee, ze geven die Dooie Lul Ian natuurlijk geen 2e kans..quote:Op maandag 5 oktober 2026 13:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Als er geen partner thuis wacht is de lol daar ook wel van af.
Precies, dus ze moeten opschieten met die afleveringen anders is de livestream van 538 straks een spoilerbonanza.quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:59 schreef freaky40 het volgende:
Die is al gespeeld vorige week zaterdag, zondag en maandag.
Straks de knock-outs dat zijn er maar twee, ze zullen het woensdag zeker wel afgerond hebben met de nieuwe bewoners er al bij.quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, dus ze moeten opschieten met die afleveringen anders is de livestream van 538 straks een spoilerbonanza.
Op het tempo van de afgelopen dagen en de promo's is Hanna donderdag nog steeds aan het smeken
Ahoe, Ahoeee, Ahoeeeequote:Op maandag 5 oktober 2026 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die slagzinnen per bondje zijn volgens mij zo afgedwongen door de FEBO. Komt er zonder enthousiasme uit elke keer
Nee dat was Beau in Utopia denk ikquote:
Echt echt echt nietquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
Volgens mij he, wil Hanna echt niet naar huis..
Hoeft niet hoor, hebben ze zelf verzonnen.quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die slagzinnen per bondje zijn volgens mij zo afgedwongen door de FEBO. Komt er zonder enthousiasme uit elke keer
Je hebt een arretjescake gewonnenquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat was Beau in Utopia denk ik
Njommmmquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je hebt een arretjescake gewonnen
Wat is het beste dier...quote:
Nee, nog maar 13 minutenquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:36 schreef Chanel5 het volgende:
Moeten we dit nu de hele tijd aanhoren?
Jup, ipv 1 knockout moeten ze dit rekkenquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:36 schreef Chanel5 het volgende:
Moeten we dit nu de hele tijd aanhoren?
Ik begin er niet aan, na 'n half plakje heb ik een hyperquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Njommmm
Maar dan maak ik hem liever zelf
Ja. Soms heeft ze het niet.quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die hartjes op d'r oog...make-up hoop ik?
Haar keus is al weken lang geleden gemaakt.quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
Yvonne houdt de kaken behoorlijk op elkaar
Stempeltje en stempelkussen van de juf gehad voor haar proefwerkquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die hartjes op d'r oog...make-up hoop ik?
Nou jaquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:38 schreef LionHeart het volgende:
Lisanne moet nooit het restaurant uitkiezen als je uit eten gaat
Nogalquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Tis ook redelijk debiel dat Hanna noch yvonne heeft bedacht dat ze lisanne eruit kunnengooien
Wordt-ie voor betaald. Anders duurt een aflevering maar vijf minuten als het puur zakelijk gaatquote:
Eerst met de febo pratenquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:43 schreef spapaars het volgende:
Half uurtje, en de familie is er dan al ook?
Nee het is de stem van Hannaquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:43 schreef greysbones het volgende:
Geluid is helemaal ietwat slecht heb ik het idee
Zie jij een traanquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aws... toch wel ergens zielig...
Vind dat kind toch wel sneu... ze is (emotioneel) zo jong
Af en toe kan hij zulke onzin uitkramen.quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:45 schreef greysbones het volgende:
Sayf
Hanna je hebt heel veel wijsheid in je
Je bent super intelligent
Whahahahhaahha![]()
![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:45 schreef greysbones het volgende:
Sayf
Whahahahhaahha![]()
![]()
Probeerde Zeef nu Lau te overtreffen met die loze woorden?quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:45 schreef greysbones het volgende:
Sayf
Whahahahhaahha![]()
![]()
Ben blij dat ik niet de enige ben, om de een of andere reden stonden m'n boxen eerder vandaag op vol volume.quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:43 schreef greysbones het volgende:
Geluid is helemaal ietwat slecht heb ik het idee
Die kerel is zelf zo oppervlakkig als de pest. Doet een beetje interessant, maar meer nietquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:45 schreef greysbones het volgende:
Sayf
Whahahahhaahha![]()
![]()
Ja, maar dit past beter in de sentimentronde. Een mooi afscheid et ceteraquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:47 schreef StephanL het volgende:
Ruzie met Yvonne of haar zwart maken laten ze maar niet zien
Vast wel echt me snuggere zitten er niet inquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Nu maar afwachten of er al een Nieuwe Zoë klaar staat Achter
Jahh langzaam naar een Oh Oh Cherso toewerkenquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel echt me snuggere zitten er niet in
Laurel is een stap de andere kant opquote:Op maandag 5 oktober 2026 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh langzaam naar een Oh Oh Cherso toewerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |