abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221901700
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 23:05 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Ik vind het persoonlijk een beetje uitgekauwd en veel te veel tijd innemen van een uitzending. Zoals KinKiJan al zei: je kunt mij niet vertellen dat er verder niks anders uit te zenden is. :P
Ik zou niet weten wie. De rest is op dit moment totaal niet boeiend, geloof dat er ook niet veel te doen is om uit te zenden.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221901826
Laurel overspeelt zijn hand want maakt het nu ook moeilijk om bij een bondje gevraagd te worden wellicht. Als je gelijk al met zo'n attitude verschijnt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221901894
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 00:08 schreef freaky40 het volgende:
Laurel overspeelt zijn hand want maakt het nu ook moeilijk om bij een bondje gevraagd te worden wellicht. Als je gelijk al met zo'n attitude verschijnt.
Ik denk dat Laurel het een worst zal zijn wie hem niet in zijn bondje wil. Die vind zijn weg wel met drie nieuwe evt. En er zijn er vast een paar die hem wel ok vinden. Een Delano en Jos zijn gelijk afgeschrikt door zijn houding, dat kan natuurlijk niet en is ongepast als je een nieuweling bent. HA !! Ik voel een Robert 2 aankomen en ik hoop dat ik gelijk heb want ik vergis me heel vaak door de eerste indruk
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221901906
Komt ook door hoe mensen zich gedragen in het begin en zich presenteren, maar daarna komt de aap uit de mouw en valt het allemaal wel tegen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221901914
Meee ik wil helemaal niet dat Hanna weggaat. Maar dat komt omdat ik haar zie als Zoë 2.0 uit ejvjl. En ik vind de tatoeage heel mooi. Die streep vanaf de nek naar haar onderarm, en daar staan vijf maangestalten. Iedereen heeft tegenwoordig overal 'diepzinnige' spreuken of getallen of gewoon willekeurige rare afbeeldigen op zijn/haar lichaam. De meeste zijn spuuglelijk. Maar deze vind ik bijzonder en intrigerend, nog nooit eerder gezien. Dus puntjes voor Hanna. Misschien moet ze gewoon wat vaker haar mond houden.
pi_221901918
Het lijkt toch echt dat Laurel erin is gezet vanwege de afspraak tussen Lisanne en Yvonne. Geen idee of dat echt zo is, maar als het zo is dan vind ik dat een klote streek van de regie. Je kunt iemand door zo'n actie de kans op een ton ontnemen. Dus als deze twist niet al lang vast stond en in bv de afgelopen week bedacht is, dan is dat foute boel wat mij betreft.

Hoe dan ook, Lisanne had het door en heeft precies gedaan wat ze moest doen om haarzelf en Yvonne veilig te stellen. Echt een briljante actie. Liegen tegen Hanna. Het was de enige optie, anders zou Hanna zijn opgestapt en was Lisanne zelf de klos of Yvonne. Dus heel erg goed gedaan!

[ Bericht 13% gewijzigd door dbgfan op 03-10-2026 03:21:18 ]
pi_221901932
Ik val op vrouwen, dus even een top van mij van de vrouwen op uiterlijk.

1 - Bregje
2 - Kimberly
3 - Anna Mae
4 - Sigourney
5 - Lisanne
6 - Joshlyn
7 - Yvonne
8 - Hanna
pi_221903108
De kijkcijfers van vorige week zaterdag:

Kijkdichtheid: 3,7 Kijkcijfer: 615.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 8

Het korte zaterdagavond intermezzo gaat dus als een malle, maar nu is dit natuurlijk ook nog het Ian-effect.
Gisterenavond is er ook goed gekeken, de tease voor de mystery guest heeft goed gewerkt op donderdagavond want er keken gisteren 570.000 kijkers op meestal een altijd lastige vrijdag.

Dag Top 25 nr. 12
Allemaal cabaretteketet!
pi_221903195
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 03:24 schreef dbgfan het volgende:

1 - Bregje
2 - Kimberly
3 - Anna Mae
4 - Sigourney
5 - Lisanne
6 - Joshlyn
7 - Yvonne
8 - Hanna
Anna Mae op 3?
pi_221903259
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die tattoo van Hanna op haar keel: Pachamama*

*Pachamama betekent letterlijk "Moeder Aarde" of "Moeder Kosmos" in het Quechua, de taal van de oorspronkelijke bewoners van het Andesgebied in Zuid-Amerika. Het woord is opgebouwd uit pacha (wereld, aarde of universum) en mama (moeder)
Dit wisten we allemaal al Fritsie, wel op blijven letten. o|O
pi_221903270
Heldere lichten Hanna en Dylan hebben de eerste indruk dat de nieuwkomer niet slim is. :+
Hotapnyc
pi_221903322
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 02:36 schreef dbgfan het volgende:
Het lijkt toch echt dat Laurel erin is gezet vanwege de afspraak tussen Lisanne en Yvonne. Geen idee of dat echt zo is, maar als het zo is dan vind ik dat een klote streek van de regie. Je kunt iemand door zo'n actie de kans op een ton ontnemen. Dus als deze twist niet al lang vast stond en in bv de afgelopen week bedacht is, dan is dat foute boel wat mij betreft.

Hoe dan ook, Lisanne had het door en heeft precies gedaan wat ze moest doen om haarzelf en Yvonne veilig te stellen. Echt een briljante actie. Liegen tegen Hanna. Het was de enige optie, anders zou Hanna zijn opgestapt en was Lisanne zelf de klos of Yvonne. Dus heel erg goed gedaan!
Totdat Hanna bedacht dat ze snel haar 24 uur kon aanvragen en het de andere dames dus alsnog moeilijk gaat maken. Is Hanna tóch wel slim of heeft Delano haar dit ingefluisterd? _O-
Die smerige w.c.-borstel op het aanrecht! :r :r :r :r
Laurel lijkt net uit Turkije te komen want die blauw-achtige tanden zijn zo niet van nature. Ook weer iemand met een gezin thuis? Kunnen we wachten tot de volgende jankerd zijn thuis gaat missen want het lijkt erop dat niemand beseft dat je in ieder geval 3 maanden van huis bent. :{w
Hij lijkt mij een baasje dat nu doet alsof hij alles wel ff komt veranderen, waar hebben we dat eerder gezien? Eerst zien, dan geloven. :{w
Benieuwd wat Hanna nu beslist te doen want bij die meiden veranderen ze elke seconde van gedachten. :W
pi_221903324
quote:

1 - Bregje
2 - Kimberly
3 - Anna Mae
4 - Sigourney
5 - Lisanne
6 - Joshlyn
7 - Yvonne
8 - Hanna
Moeten we hier iets mee? :{
pi_221903420
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 11:29 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Neuh... tenzij je er tussen staat. Dan heb je de keuze tussen rennen of een DM :+
pi_221903427
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Neuh... tenzij je er tussen staat. Dan heb je de keuze tussen rennen of een DM :+
_O- _O-
  Moderator zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:55:53 #41
184769 crew  Deisyy
pi_221903439
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:56:37 #42
184769 crew  Deisyy
pi_221903445
quote:

1 - Bregje
2 - Kimberly
3 - Anna Mae
4 - Sigourney
5 - Lisanne
6 - Joshlyn
7 - Yvonne
8 - Hanna
Als mannen zo'n lijstje posten is het topic te klein.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221903516
Ik vind het een beetje kinderachtig, hoe oud is DBGfan vraag ik mij oprecht af.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221903618
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 11:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Als mannen zo'n lijstje posten is het topic te klein.
Kan toch alsnog een man zijn? Geslacht is niet ingevuld
pi_221903740
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het een beetje kinderachtig, hoe oud is DBGfan vraag ik mij oprecht af.
Dat vraag ik me serieus al maanden van jou af. Ik gok 12 of zo.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 11:29 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Neuh. Net zoals we niets moeten met alle andere berichten in deze topics. :D
pi_221903751
Ik vraag me trouwens wel af of die drie een kans krijgen om te stemmen. Ze hebben ook geen recht op de knock-outs. Zou zo maar anders kunnen lopen.
  zaterdag 3 oktober 2026 @ 13:22:28 #47
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221903765
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 13:18 schreef Soury het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of die drie een kans krijgen om te stemmen. Ze hebben ook geen recht op de knock-outs. Zou zo maar anders kunnen lopen.
De kaarten zijn al geschud, Lautje zit werkeloos in de tv kamer, en niemand wil weg, blijft niet veel fuckruimte over voor Febo :P
  zaterdag 3 oktober 2026 @ 13:30:09 #48
443793 MacDeMarco
Peace sells, who's buying
pi_221903798
POLL
All those angels with their wings glued on.
pi_221903817
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 13:22 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
De kaarten zijn al geschud, Lautje zit werkeloos in de tv kamer, en niemand wil weg, blijft niet veel fuckruimte over voor Febo :P
Maar ze gaan er blind vanuit dat ze dus met z'n tweeen iemand weg kunnen stemmen. Dat hoeft helemaal niet. Misschien hebben ze helemaal geen zeggenschap over wie er moet vertrekken.
  zaterdag 3 oktober 2026 @ 13:37:43 #50
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221903830
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 13:33 schreef Soury het volgende:

[..]
Maar ze gaan er blind vanuit dat ze dus met z'n tweeen iemand weg kunnen stemmen. Dat hoeft helemaal niet. Misschien hebben ze helemaal geen zeggenschap over wie er moet vertrekken.
Ze moeten wel tenzij Febo per kijkminuut de spelregels veranderd. Lautje is iig buitenspel gezet in deze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')