Ik zou niet weten wie. De rest is op dit moment totaal niet boeiend, geloof dat er ook niet veel te doen is om uit te zenden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 23:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk een beetje uitgekauwd en veel te veel tijd innemen van een uitzending. Zoals KinKiJan al zei: je kunt mij niet vertellen dat er verder niks anders uit te zenden is.
Ik denk dat Laurel het een worst zal zijn wie hem niet in zijn bondje wil. Die vind zijn weg wel met drie nieuwe evt. En er zijn er vast een paar die hem wel ok vinden. Een Delano en Jos zijn gelijk afgeschrikt door zijn houding, dat kan natuurlijk niet en is ongepast als je een nieuweling bent. HA !! Ik voel een Robert 2 aankomen en ik hoop dat ik gelijk heb want ik vergis me heel vaak door de eerste indrukquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 00:08 schreef freaky40 het volgende:
Laurel overspeelt zijn hand want maakt het nu ook moeilijk om bij een bondje gevraagd te worden wellicht. Als je gelijk al met zo'n attitude verschijnt.
Anna Mae op 3?quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 03:24 schreef dbgfan het volgende:
Ik val op vrouwen, dus even een top van mij van de vrouwen op uiterlijk.
1 - Bregje
2 - Kimberly
3 - Anna Mae
4 - Sigourney
5 - Lisanne
6 - Joshlyn
7 - Yvonne
8 - Hanna
Dit wisten we allemaal al Fritsie, wel op blijven letten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die tattoo van Hanna op haar keel: Pachamama*
*Pachamama betekent letterlijk "Moeder Aarde" of "Moeder Kosmos" in het Quechua, de taal van de oorspronkelijke bewoners van het Andesgebied in Zuid-Amerika. Het woord is opgebouwd uit pacha (wereld, aarde of universum) en mama (moeder)
Totdat Hanna bedacht dat ze snel haar 24 uur kon aanvragen en het de andere dames dus alsnog moeilijk gaat maken. Is Hanna tóch wel slim of heeft Delano haar dit ingefluisterd?quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 02:36 schreef dbgfan het volgende:
Het lijkt toch echt dat Laurel erin is gezet vanwege de afspraak tussen Lisanne en Yvonne. Geen idee of dat echt zo is, maar als het zo is dan vind ik dat een klote streek van de regie. Je kunt iemand door zo'n actie de kans op een ton ontnemen. Dus als deze twist niet al lang vast stond en in bv de afgelopen week bedacht is, dan is dat foute boel wat mij betreft.
Hoe dan ook, Lisanne had het door en heeft precies gedaan wat ze moest doen om haarzelf en Yvonne veilig te stellen. Echt een briljante actie. Liegen tegen Hanna. Het was de enige optie, anders zou Hanna zijn opgestapt en was Lisanne zelf de klos of Yvonne. Dus heel erg goed gedaan!
Moeten we hier iets mee?quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 03:24 schreef dbgfan het volgende:
1 - Bregje
2 - Kimberly
3 - Anna Mae
4 - Sigourney
5 - Lisanne
6 - Joshlyn
7 - Yvonne
8 - Hanna
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neuh... tenzij je er tussen staat. Dan heb je de keuze tussen rennen of een DM
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neuh... tenzij je er tussen staat. Dan heb je de keuze tussen rennen of een DM
Als mannen zo'n lijstje posten is het topic te klein.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 03:24 schreef dbgfan het volgende:
1 - Bregje
2 - Kimberly
3 - Anna Mae
4 - Sigourney
5 - Lisanne
6 - Joshlyn
7 - Yvonne
8 - Hanna
Kan toch alsnog een man zijn? Geslacht is niet ingevuldquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als mannen zo'n lijstje posten is het topic te klein.
Dat vraag ik me serieus al maanden van jou af. Ik gok 12 of zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het een beetje kinderachtig, hoe oud is DBGfan vraag ik mij oprecht af.
Neuh. Net zoals we niets moeten met alle andere berichten in deze topics.quote:
De kaarten zijn al geschud, Lautje zit werkeloos in de tv kamer, en niemand wil weg, blijft niet veel fuckruimte over voor Feboquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 13:18 schreef Soury het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of die drie een kans krijgen om te stemmen. Ze hebben ook geen recht op de knock-outs. Zou zo maar anders kunnen lopen.
Maar ze gaan er blind vanuit dat ze dus met z'n tweeen iemand weg kunnen stemmen. Dat hoeft helemaal niet. Misschien hebben ze helemaal geen zeggenschap over wie er moet vertrekken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 13:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De kaarten zijn al geschud, Lautje zit werkeloos in de tv kamer, en niemand wil weg, blijft niet veel fuckruimte over voor Febo
Ze moeten wel tenzij Febo per kijkminuut de spelregels veranderd. Lautje is iig buitenspel gezet in dezequote:Op zaterdag 3 oktober 2026 13:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ze gaan er blind vanuit dat ze dus met z'n tweeen iemand weg kunnen stemmen. Dat hoeft helemaal niet. Misschien hebben ze helemaal geen zeggenschap over wie er moet vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |