Blijkbaar is het gewoon nog een baby thuisquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
Hij is 26! Hoezo 'een grote jongen worden'?
Zonder dat hij ook maar een beetje reageert daaropquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar is het gewoon nog een baby thuis
Eens, ik vind dat "Ik hou van jou" ook best heel raar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is het leeftijd of cynisme dat ik het altijd vreemd vind hoe snel mensen het woord vrienden gebruiken (en "houden van")
Vreselijk al die reclamesquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog een kwartier reclame en daarna nog drie minuten Bondgenoten
En dan stopt de DrieVossenKuttenShow hopelijk een keerquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog een kwartier reclame en daarna nog drie minuten Bondgenoten
Ja... echt... wat een dramatique...quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dan stopt de DrieVossenKuttenShow hopelijk een keer
Wel gezelligerquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom vaak geen zin om live te kijken
Deed vaak opnemen en dan 15 min later kijken en dan reclame doorspoelen. Maar dat kan helaas niet meerquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom vaak geen zin om live te kijken
Wel joh, collectief mopperen op reclame hoort er ook bijquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom ben ik er nu![]()
En probeer niet te mopperen over de reclames
Er komt gelukkig ook geen eind aanquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel joh, collectief mopperen op reclame hoort er ook bij
Kijk nog liever reclamequote:
Jammerquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Bregje gaat dus niet weg.. 1 eraf
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
De winnaar van de knapste in de loods
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ow ze zouden de hele dag aan mijn haar mogen plukkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat plukken aan elkaar de hele dat door ook daar
Soort apenrots
Sorryquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ze zouden de hele dag aan mijn haar mogen plukken
Echt? Vreselijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ze zouden de hele dag aan mijn haar mogen plukken
Was in ejvjl ook een dingetje meen ik me te herinnerenquote:
Dat weet ik niet meer, wel van Bonaire vorige jaar november.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was in ejvjl ook een dingetje meen ik me te herinneren
Jouw geheugen is duidelijk beter dan het mijnequote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even googlelen.
Dat deden ze toch ook telkens bij EJVJL?
Volgens mij maakte Isaac diequote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, wel van Bonaire vorige jaar november.
We dachten hetzelfdequote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook meteen aan. Volgens mij ging dat alleen niet zo goed als deze hierquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even googlelen.
Dat deden ze toch ook telkens bij EJVJL?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We dachten hetzelfde
Even gegoogled. Wat een kcal-bommen zeg...
Deze zien er lekker uitquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Ja, dacht ik ook meteen aan. Volgens mij ging dat alleen niet zo goed als deze hier
Of gewoon een mislukkingquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deze zien er lekker uit
Bij EJVJL was het een soort vette pannenkoek toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij gaat Rupie helpen met de johnny cake de volgende keer
Rupie kan het volgens mij ook wel waarderen
Jappie in de keukenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:23 schreef woxxel het volgende:
Goedemorgen.
Imi en rupi zouden Johnny cake gaan maken en de eieren van marciano (avondeten) gepakt hebben hiervoor. T is nog niet zeker of ze dat gevraagd hebben.
Sasja zei gisteren dat ze wel geld kunnen lenen van isaak, maar dat vertikt ze.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of gewoon een mislukkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat is denk ik wensdenken ...quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
1 knock-out minder, hoop wel dat ze de vaart erin houden en niet rekken.
Lang genoeg, herhaling van gister en verder alleen Hanna die wel 30 x zegt dat ze nog niet naar huis wil. Wat een domme drampot, had je je niet op moeten geven, eerst iedereen met haar grote bek tegen zich in het harnas jagen en nu slijmen en zeuren.quote:
Ahhh ze zijn zo schattig saampjesquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 21:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Toen Laurel zijn tanden ging bleken en mocht kiezen tussen stand 1 en 10 is hij voor 11 gegaan zeker?
Ik vind zo'n extreem en onnatuurlijk wit gebit echt lelijk, alsof je een stuk plastic in je mond hebt. Probeer het op z'n minst nog een beetje naturel te laten ogen.
En weer een aflevering half gevuld met yvonne-lisanne-hanna zooi! Terwijl het ook nog eens een korte aflevering is van maar 25 minuten. Dus in totaal maar een krappe 10 minuten kunnen zien, als je ook nog de intro van bijna een minuut eraf haalt.![]()
Het eerste wat de vriend van Bregje moet doen als zij buiten de poort stapt, is op zijn knieën gaan. Zo'n vriendin vindt hij nooit meer.
Dat verbaast mij ook steeds maar weer. Ook al dat gejank als ze er weer uit gaan. Je ziet ze zelden een gesprek hebben onderling waaruit blijkt dat je e.e.a. te weten komt over hun privéleven. En dan dat ´dag schatjes´ er nog eens bij. Veel geknuffel ook onderling, ik houd daar niet zo van maar heb niet veel liefde mee mogen maken in mijn leven dus dacht dat het daar aan zou liggen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is het leeftijd of cynisme dat ik het altijd vreemd vind hoe snel mensen het woord vrienden gebruiken (en "houden van")
O nee, hoe komt dat dan? Ik neem ook alles op en bekijk dat later op de avond, spoel de reclames gewoon door hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deed vaak opnemen en dan 15 min later kijken en dan reclame doorspoelen. Maar dat kan helaas niet meer
Ja dat kan wel. als het programma is afgelopen. Maar niet meer tijdens het programma. Dat kon eerder wel als je opnam en je ging je opname een kwartiertje later kijken dan kon je de reclames doorspoelen, dat kan nu niet meer.quote:Op zondag 4 oktober 2026 11:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O nee, hoe komt dat dan? Ik neem ook alles op en bekijk dat later op de avond, spoel de reclames gewoon door hoor.
Lekker ook, die met hondenspuug besmette aap op de tafel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maakte vroeger naast één oog ook altijd een klein tekeningetje, wel wat genuanceerder dan Hanna het doet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Nog steeds die jankmuiltjes Wie vd Drie moet weg .. hoe lang kun je een exit rekken zou een mooie Verdienvraag in een spel ;
[ afbeelding ]
Oké, ik begrijp je.quote:Op zondag 4 oktober 2026 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan wel. als het programma is afgelopen. Maar niet meer tijdens het programma. Dat kon eerder wel als je opnam en je ging je opname een kwartiertje later kijken dan kon je de reclames doorspoelen, dat kan nu niet meer.
Jeugdleider, klinkt heel erg Padvinderig maar dan andersquote:Op zondag 4 oktober 2026 11:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger naast één oog ook altijd een klein tekeningetje, wel wat genuanceerder dan Hanna het doet.
Nog steeds stoor ik mij aan die lichtgevende tanden van die nieuwe jeugdleider.
Nog één nachtje slapen spa.quote:
Goh verrassendquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Ian en Gaby hebben een einde aan hun relatie gemaakt, ze lagen niet op één lijn en er was geen vertrouwen, Ian is dus voor JanLul de loods uitgegaan
Volgens mij was iedereen het hier wel over eens dat het geen stand zou houden.quote:
Karmaaaaquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Ian en Gaby hebben een einde aan hun relatie gemaakt, ze lagen niet op één lijn en er was geen vertrouwen, Ian is dus voor JanLul de loods uitgegaan
Voor wie vraag ik me af.quote:
En voor onsquote:
Hoeveel pleite deze maand. De winnaar, Djan, Ricardo, Ian, Jordy de weggestemde, Bregje misschien. Dus als er geen winnaar tussen de verlaters zit iig 5nof 6. Lekker veelquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En voor ons
Extra nieuwe + geen eeuwig Josh/Ian ge-mimimimi![]()
ik denk dat als je mee wil doen met de bondgenoten, je geen relatie moet hebben, we hebben nu al een paar keer gezien dat een relatie thuis in 9 v d 10 keer geen stand houdt.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Nou dat is wel heel veel. Plus een aantal was niet echt een relatie maar kende elkaar nog niet zo lang.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:37 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
ik denk dat als je mee wil doen met de bondgenoten, je geen relatie moet hebben, we hebben nu al een paar keer gezien dat een relatie thuis in 9 v d 10 keer geen stand houdt.
Kijkcijfer kanonquote:Op zondag 4 oktober 2026 23:50 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat de FEBO woestboos is, zo'n kijkcijferkanon laten gaan voor saus. Die hadden natuurlijk exclusief de breakup willen uitzenden als hij nog wat langer was gebleven. Benieuwd of hij terugkeert als hij weer een borg bij elkaar gespaard heeft.
Dus na Floris en Senna, Salar en Mercedes nu ook Ian en Gaby. Dus ook Ian heeft de loods voor niets verlaten. Het zijn wel altijd vrouwen die vanalles vragen aan hun vriend in het huis, maar dat blijkt iedere keer zinloos te zijn. Senna was de ergste wat mij betreft. Vals kind.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Tsja, het was overduidelijk dat er weinig substantie in die relatie zat.quote:
Ze gaan ''voor nu'' uit elkaar. Het is geen break-up, maar een break. Hij hoopt dat ze in de toekomst weer samen komen.quote:Op maandag 5 oktober 2026 05:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Tsja, het was overduidelijk dat er weinig substantie in die relatie zat.
Jammer voor Ian dat z'n ouders dat wisten maar niet de ballen hadden om haar en hem duidelijk te maken dat hij zou moeten blijven. Haha.
Met zulke uitspraken kan je er altijd van uit gaan dat het niet meer goed komtquote:Op maandag 5 oktober 2026 08:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze gaan ''voor nu'' uit elkaar. Het is geen break-up, maar een break. Hij hoopt dat ze in de toekomst weer samen komen.
Vind t juist een briljante zetzowel Yvon als Lisanne spelen ook bewust met de ton van Hanna.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 02:36 schreef dbgfan het volgende:
Het lijkt toch echt dat Laurel erin is gezet vanwege de afspraak tussen Lisanne en Yvonne. Geen idee of dat echt zo is, maar als het zo is dan vind ik dat een klote streek van de regie. Je kunt iemand door zo'n actie de kans op een ton ontnemen. Dus als deze twist niet al lang vast stond en in bv de afgelopen week bedacht is, dan is dat foute boel wat mij betreft.
Hoe dan ook, Lisanne had het door en heeft precies gedaan wat ze moest doen om haarzelf en Yvonne veilig te stellen. Echt een briljante actie. Liegen tegen Hanna. Het was de enige optie, anders zou Hanna zijn opgestapt en was Lisanne zelf de klos of Yvonne. Dus heel erg goed gedaan!
Febo zou wel gek zijn om Joshy te laten lopen en Ian geen 2e kans geven.. Je moet drama stoken als het nog heet isquote:Op maandag 5 oktober 2026 11:01 schreef freaky40 het volgende:
Nee dit is gewoon klaar. En wellicht gaat hij dus wel weer terug de loods in of wacht tot Joshlyn er uit gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |