Dat is helemaal niet debiel, want Yvonne haat Hanna. En terecht. Dus dat is echt geen optie.quote:Op maandag 5 oktober 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Tis ook redelijk debiel dat Hanna noch yvonne heeft bedacht dat ze lisanne eruit kunnengooien
Dat vind ik dus jammer. Verreweg de leukste persoon in de loods.quote:Op maandag 5 oktober 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
Ja ja ja jaaaaa
Bregje gaat naar huis![]()
We moeten eeuwig afscheid nemenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop echt dat ze vandaag de hele finale er doorheen jassen en we gelijk de nieuwe nog te zien krijgen op het einde.
Altijd de stomste aflevering in een cyclusquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
We moeten eeuwig afscheid nemen
Gaat vast niet lukken
You go girlquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Altijd de stomste aflevering in een cyclus
Wel gezellig samen de boel afkraken
Mijn innerlijke kreng loslaten
Is het al bekend wie mee mag naar dat "gala"?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 15:07 schreef greysbones het volgende:
Donderdag 8 oktober 19.00 is er weer een live vanuit de loods door 538
[ afbeelding ]
Niks over gelezen of gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het al bekend wie mee mag naar dat "gala"?
Helemaal mee eens jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:33 schreef spapaars het volgende:
Zou ook een spel moeten zijn ipv kiezen (gunnen)
Mee eens !quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
Wel zo eerlijk, alle vier in de finale.
Je hebt er uiteindelijk alle vier naar toe gewerkt.
Niet altijd, er zijn ook winnaars en finale spelers geweest die geen reet ingebracht hadden qua punten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
Wel zo eerlijk, alle vier in de finale.
Je hebt er uiteindelijk alle vier naar toe gewerkt.
ik wilde zeggen zoals anne meaquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet altijd, er zijn ook winnaars en finale spelers geweest die geen reet ingebracht hadden qua punten.
Ja...maar daarom vind ik hem zo leukquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
nee Delano
jij moest weer een kutopmerking maken
terwijl Dennis gewoon wat met je deelde
Als iemand dat bij hem doet gaat hij huilenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...maar daarom vind ik hem zo leuk
Dat is dan weer minderquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als iemand dat bij hem doet gaat hij huilen
Iig het laatste stukje, zodat ze met een aangevulde ploeg aanwezig zijn donderdag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw. dat was het zeker.. mogen de finale
Daar is een reden voor zodat degene die eruit gaan na de finale niet spoileren (nu weten ze het niet), maar dat heeft het niet opgelost dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:40 schreef greysbones het volgende:
bijzonder weer dat ze voor de finale weg moeten
Om één of andere reden vergeet ik haar telkensquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw gelukkig Breg gaat het niet lang maken
Wegwezen dan
Kan werken mits ze de winnaar een weekje naar een buitenlands hotel overbrengen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
Als ze dat voor de finale laten vertrekken in hebben gevoerd om spoilers tegen te gaan, dan is dat mislukt ..
Mooi toch? Dan is Lautje ook zo weer weg, snel soorspoelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk oma, hij heeft een vriendin
Zou eerder denken dat het zijn moeder is.quote:
Pffff dat elke keer melden.quote:
Inderdaad zijn moederquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Denk z'n ma, was die niet eerder daar?
Ja idd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pffft en je daar elke keer weer aan ergeren
quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Weer zo'n knip/plak programma, is De Premiejagers niet gewoon een Jachtseizoen 2.0?
Grote kans dat Giel het verzonnen heeft. Die zit tegenwoordig bij Talpaquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Weer zo'n knip/plak programma, is De Premiejagers niet gewoon een Jachtseizoen 2.0?
ben je wel meteen de helft van je geld kwijtquote:
tis wel waarquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Jan blijft ook maar volhouden ¤100.000 uitgeven.. is natuurlijk niet waar zoals we allang weten
Jahh het kost SBS zoveel, maar zeg dan niet dat de winnaar een ton kan uitgevenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis wel waar
de belasting pikt gewoon de helft in
het kost ze wel degelijk 100.000
Zat ook al te denkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je wel meteen de helft van je geld kwijt
met de treinquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zat ook al te denken
Hij zei 21 dagen
De tickets van vliegtuig en Disney
Hotel en eten en drinken en je gunt die kinderen ook een aandenken
Andere uitstapjes...
maar goed... het zijn wel mooie herinneringen die je maakt en iets dat je maar één keer kan doen en dat is ook wat waard. Beter dan in die reclamestukjes met die waterscooter. ook zelf-weten, maar zo'n reis vind ik niet zonde geld
Met de trein naar Orlando vanuit Nederland is wat lastigquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
met de trein![]()
ik zou zeker geen Disney reis boeken
zat aan Parijs te denkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met de trein naar Orlando vanuit Nederland is wat lastigHij wilde specifiek naar die
Precies en van je baas krijg je ook niet je bruto salaris.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh het kost SBS zoveel, maar zeg dan niet dat de winnaar een ton kan uitgeven
Gezien de tijd denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat ze hem niet kan halen is idd jammer
Gun het haar
Ben benieuwd of we vanavond zien wie het wordtdenk het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |