Dan wil je niet mis maaienquote:
Docciequote:
quote:
3 vrijdag vrijquote:Op maandag 5 oktober 2026 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Lekker. De eerste werkdag van de week er weer opzitten. Nog 4 te gaan
O kijk , dat is nog beter, Ben je altijd op vrijdag vrij of alleen deze week?quote:
Om de zoveel tijd, heb een 36 urige werkweek. Soms maak ik 40 of 44 uur en neem tijd voor tijdquote:Op maandag 5 oktober 2026 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kijk , dat is nog beter, Ben je altijd op vrijdag vrij of alleen deze week?
Beter anders gaat het grootste gedeelte naar de belastingquote:Op maandag 5 oktober 2026 17:11 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd, heb een 36 urige werkweek. Soms maak ik 40 of 44 uur en neem tijd voor tijd
Etennetopbolkquote:
Dat dus, ga liever met de fiets op padquote:Op maandag 5 oktober 2026 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter anders gaat het grootste gedeelte naar de belasting
Esquote:
Jij bent echt gek op fietsen he, ben je wel eens op een fietsvakantie geweest?quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:15 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Dat dus, ga liever met de fiets op pad
[..]
Es
Ik had nog een kliekje van het weekend, chickentonight met verse bonen en basmati rijstquote:
In de ardennen soms, zus en zwager hebben stawagen daarquote:Op maandag 5 oktober 2026 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent echt gek op fietsen he, ben je wel eens op een fietsvakantie geweest?
O dat is wel heel mooi daar, hoelang fiets je daarover?quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:19 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
In de ardennen soms, zus en zwager hebben stawagen daar
Eet smakelijk tot strakkiesquote:
Jullie eten altijd wat later toch?quote:
Zeikerdquote:
Omgquote:
quote:
Heb je al wat te eten gemaakt?quote:
Hallo meneer Kissingbirdquote:
Hallo Greysiee , aangenaamquote:Op maandag 5 oktober 2026 17:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hallo meneer Kissingbird![]()
Zo weer weg
Ff powernapje
U word bij deze Konijnlijk bedankt voor uw felicitaties en uw jaarlijkse belasting bijdrage aan onze verjaardagenquote:Op zondag 4 oktober 2026 17:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ja dierendag
Gefeliciteerd @:Derrabbit en @:Nattekat![]()
Tussen 6 en 7 want zoon moet wel op tijd naar bed en niet meteen na het etenquote:Op maandag 5 oktober 2026 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie eten altijd wat later toch?
Ik ben een vroege eter
quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Tussen 6 en 7 want zoon moet wel op tijd naar bed en niet meteen na het eten
Preciesquote:Op maandag 5 oktober 2026 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Nee dat is niet gezond zegt men gelijk na het eten naar bed.
Daarom stel ik mijn zeer lieflijke muis ook graag ter beschikking om kinders in slaap te ruften ruim voor etenstijdquote:Op maandag 5 oktober 2026 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Nee dat is niet gezond zegt men gelijk na het eten naar bed.
Het is wel vaker in die warme landen dat men wat later eet dan hier.quote:
Zodat je zelf rustig kan etenquote:Op maandag 5 oktober 2026 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom stel ik mijn zeer lieflijke muis ook graag ter beschikking om kinders in slaap te ruften ruim voor etenstijd
Nee joh, ik offer mezelf op voor volk en vaderland zodat andere mensen ook kunnen genieten van heerlijke rottende kebab, fermenterende knoflook en een neushaar verschroeiende zuurtegraad waar je jarenlang van in een coma geraaktquote:
Deze manquote:Op maandag 5 oktober 2026 17:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, ik offer mezelf op voor volk en vaderland zodat andere mensen ook kunnen genieten van heerlijke rottende kebab, fermenterende knoflook en een neushaar verschroeiende zuurtegraad waar je jarenlang van in een coma geraakt![]()
Een konijn ziet goed he, komt door de wortelsquote:Op maandag 5 oktober 2026 18:20 schreef Homijn het volgende:
* Homijn ziet dat Dotteke er weer Zucht-achtig scherp op zit
Mopper de mopper de mopperquote:Op maandag 5 oktober 2026 18:36 schreef Homijn het volgende:
Dotteke bolkt weer iedereen de moeder, als vanouds
Lol, ja je moet je naam wel eer aan doen natuurlijkquote:Op maandag 5 oktober 2026 18:41 schreef Homijn het volgende:
Ik ben nu eenmaal een Sjankebekkenkonijn
O meestal zie je dat pas zo rond de feestdagen op de kaart staan.quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:51 schreef Fogel het volgende:
Kreeg vandaag de keuzes voor diner en lunch op Malta alvast doorgestuurd. Er zit altijd een optie konijn bij![]()
(Maar daar heb ik niet voor gekozen)
Goedzo. Mocht er haas op staan, dan kan ik dat van harte aanbevelen.quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:51 schreef Fogel het volgende:
Kreeg vandaag de keuzes voor diner en lunch op Malta alvast doorgestuurd. Er zit altijd een optie konijn bij![]()
(Maar daar heb ik niet voor gekozen)
Daar het hele jaar.quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O meestal zie je dat pas zo rond de feestdagen op de kaart staan.
Varkenshaasquote:Op maandag 5 oktober 2026 18:53 schreef Homijn het volgende:
[..]
Goedzo. Mocht er haas op staan, dan kan ik dat van harte aanbevelen.
Wat een luxequote:
Was vroeger meer een noodzaak daar.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:59 schreef Homijn het volgende:
[..]
Rare beesten.Bijna net zo raar als hazen zelf.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |