Dan wil je niet mis maaienquote:
Docciequote:
quote:
3 vrijdag vrijquote:Op maandag 5 oktober 2026 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Lekker. De eerste werkdag van de week er weer opzitten. Nog 4 te gaan
O kijk , dat is nog beter, Ben je altijd op vrijdag vrij of alleen deze week?quote:
Om de zoveel tijd, heb een 36 urige werkweek. Soms maak ik 40 of 44 uur en neem tijd voor tijdquote:Op maandag 5 oktober 2026 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kijk , dat is nog beter, Ben je altijd op vrijdag vrij of alleen deze week?
Beter anders gaat het grootste gedeelte naar de belastingquote:Op maandag 5 oktober 2026 17:11 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd, heb een 36 urige werkweek. Soms maak ik 40 of 44 uur en neem tijd voor tijd
Etennetopbolkquote:
Dat dus, ga liever met de fiets op padquote:Op maandag 5 oktober 2026 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter anders gaat het grootste gedeelte naar de belasting
Esquote:
Jij bent echt gek op fietsen he, ben je wel eens op een fietsvakantie geweest?quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:15 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Dat dus, ga liever met de fiets op pad
[..]
Es
Ik had nog een kliekje van het weekend, chickentonight met verse bonen en basmati rijstquote:
In de ardennen soms, zus en zwager hebben stawagen daarquote:Op maandag 5 oktober 2026 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent echt gek op fietsen he, ben je wel eens op een fietsvakantie geweest?
O dat is wel heel mooi daar, hoelang fiets je daarover?quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:19 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
In de ardennen soms, zus en zwager hebben stawagen daar
Eet smakelijk tot strakkiesquote:
Jullie eten altijd wat later toch?quote:
Zeikerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |