Dat krijg je als je bankzitters gaat opstellen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:29 schreef DobbyDobby het volgende:
Wat een niveauloos geheel zeg. Gravenberg kan er geen klote van. Dekken op 2 meter, Lang. Wat een armoede.
Gewoon Tanks leasen bij Athlon.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
10 patriots, als Rusland daarna doorgaat zijn we de klos
Ook Van Dijk z'n schuld, aldus de absolute kenners hierquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:31 schreef Coco het volgende:
Koopmeiners zat er gruwelijk naast bij de 1-1.
Nummer 2 al.quote:Like Alert
04-10-2026 @ 21:31:34
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [UEFA Nations League] Nederland - Servië #2"
Gravenberch.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:31 schreef Zorro het volgende:
Meerdink en Gravenbergh eruit, TIl in de spits en Koopmeiners naar het middenveld, J Timber in de verdediging
Gravenberch is zo'n beetje de beste speler bij Nederland.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:31 schreef Zorro het volgende:
Meerdink en Gravenbergh eruit, TIl in de spits en Koopmeiners naar het middenveld, J Timber in de verdediging
Ik denk dat jij jezelf een beetje overschat als trainerquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ik zou ook kampioen worden met barca , dat is geen topprestatie. kampioen worden met antwerp is alsof je in NL kampioen wordt fc utrecht ofzo. en bommel liet in zijn eerste half jaar toplevel voetbal zien met PSV ( totdat ie teveel ging bemoeien met interne onzin, toen ging het mis)
weet zeker dat van bommel een betere trainer is dan xavihype
Goed voor je.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goed voor je.
boeit me verder niets
Beetje fatsoenlijke trainer ervoor scheelt al.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:30 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
[..]
Op papier schijnen het goeie namen te zijn. Als geheel al jaren dramaisch.
Doe eens niet zo ontzettend onaardig.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goed voor je.
boeit me verder niets
Goed dat je het zegt, anders had Xavi niet geweten wie hij er af moest halenquote:
die speelt als een natte krant, enorm veel balverliesquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gravenberch is zo'n beetje de beste speler bij Nederland.
wowquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ontzettend onaardig.
We moeten ook altijd luisteren naar jouw domme takes.
Datquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die speelt als een natte krant, enorm veel balverlies
JAAAAAAAquote:Like Alert
04-10-2026 @ 21:34:10
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [UEFA Nations League] Nederland - Servië #2"
moei je nietquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ontzettend onaardig.
We moeten ook altijd luisteren naar jouw domme takes.
Dan kun je er beter mee stoppen als land.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gravenberch is zo'n beetje de beste speler bij Nederland.
Je zou ook niet echt een goede trainer zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:31 schreef Zorro het volgende:
ik vind dat thunder muziekje onder die reclame echt zwaar irritantquote:
Hier schrik ik vanquote:
Kampioen worden met Barca is geen wereldprestatie voor een trainer. Dat is bijna hetzelfde als Kampioen worden met PSV, Bayern. Dat gebeurd 9 van de 10 keer.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:32 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat jij jezelf een beetje overschat als trainer
AC/DC godenquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:35 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
ik vind dat thunder muziekje onder die reclame echt zwaar irritant
De reclame is dan ook tenenkrommend.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:35 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
ik vind dat thunder muziekje onder die reclame echt zwaar irritant
Dat valt knap tegen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:30 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
[..]
Op papier schijnen het goeie namen te zijn.
Je bent een kleine speler.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik weet ondertussen dat "IkGeefEnkelLikes" een bloedhekel aan me heeft.
Die loser kan de boom in
Zo echt BRILJANT zijn als ie nu wel een like geeftquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die loser kan de boom in
Nederland is gewoon middelmaat.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:36 schreef raptorix het volgende:
Aan de hand van Reclames kan je ongeveer inschatten wat het niveau van Nederland is en wat men target.
Jij hoort te zeggen: Hij kan mijn kloten kussen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die loser kan de boom in
Dat moet een misklik zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:38 schreef Wotte het volgende:
Ik heb zelfs likes van 'm. Het is niets bijzonders.
@capuchon_jongenquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zo echt BRILJANT zijn als ie nu wel een like geeft
Wat wil je dat ik doe?quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:39 schreef Coco het volgende:
Grimmige sfeer inderdaad.
Ik zet mijn joker in:
@:dombohetolifantje1
goeie trainersquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:37 schreef TLC het volgende:
Waarom kunnen Spanje, Frankrijk, Engeland en België wel regelmatig de nul houden![]()
Ik ben voor fat shaming.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:38 schreef TweedeKlum het volgende:
2 mannen met overgewicht als analisten, tja.
Ik piek af en toe. Voor de rest is het veelal middelmaat. Je zou zeggen dat ik een soort Feyenoord ben.quote:
Interview met de KNVB, hoe is u visie?quote:
Akkoordquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik piek af en toe. Voor de rest is het veelal middelmaat. Je zou zeggen dat ik een soort Feyenoord ben.
@capuchon_jongen zag er niet lekker uit.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
1-1 gemist. Wie ging er nu weer in de fout?
Na de reclamesquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben we er nog een beetje zin in!!!!!
Youri is stiekem dikker dan Dikke Theo.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:38 schreef TweedeKlum het volgende:
2 mannen met overgewicht als analisten, tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |