Dat is van het niveau in saudie Arabië waar Xavi zeven prijzen won en met Barcelona kampioen werd.quote:
Op wiequote:Op zondag 4 oktober 2026 21:26 schreef Caland het volgende:
Mensen die haten op Van Dijn zijn opvallend vaak de mensen die de domme onderbuikmeningen van o.a. Derksen en co. klakkeloos overnemen.
Van Dijnquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:26 schreef Caland het volgende:
Mensen die haten op Van Dijn zijn opvallend vaak de mensen die de domme onderbuikmeningen van o.a. Derksen en co. klakkeloos overnemen.
Goddank val ik ditmaal aan de goede kant.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:26 schreef Caland het volgende:
Mensen die haten op Van Dijk zijn opvallend vaak de mensen die de domme onderbuikmeningen van o.a. Derksen en co. klakkeloos overnemen.
Ik heb nog niemand zien haten op van Dijn. Heeft die uberhaupt ooit een Interland gespeeld?quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:26 schreef Caland het volgende:
Ik moet dat spul niet kopen. Moddervet.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond die dubbeldekkers altijd heel lekker, maar goed die zijn nog slechter voor je tanden dan het echte snuifgerij
En kikkertjes?quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik moet dat spul niet kopen. Moddervet.
ik zou ook kampioen worden met barca , dat is geen topprestatie. kampioen worden met antwerp is alsof je in NL kampioen wordt fc utrecht ofzo. en bommel liet in zijn eerste half jaar toplevel voetbal zien met PSV ( totdat ie teveel ging bemoeien met interne onzin, toen ging het mis)quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is van het niveau in saudie Arabië waar Xavi zeven prijzen won en met Barcelona kampioen werd.
Dikke doos.
NEDERLAND HEEFT WEER EEN SPITS!quote:
Dumfries deed weer niks.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:26 schreef Caland het volgende:
Mensen die haten op Van Dijk zijn opvallend vaak de mensen die de domme onderbuikmeningen van o.a. Derksen en co. klakkeloos overnemen.
Dat krijg je als je bankzitters gaat opstellen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:29 schreef DobbyDobby het volgende:
Wat een niveauloos geheel zeg. Gravenberg kan er geen klote van. Dekken op 2 meter, Lang. Wat een armoede.
Gewoon Tanks leasen bij Athlon.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
10 patriots, als Rusland daarna doorgaat zijn we de klos
Ook Van Dijk z'n schuld, aldus de absolute kenners hierquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:31 schreef Coco het volgende:
Koopmeiners zat er gruwelijk naast bij de 1-1.
Nummer 2 al.quote:Like Alert
04-10-2026 @ 21:31:34
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [UEFA Nations League] Nederland - Servië #2"
Gravenberch.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:31 schreef Zorro het volgende:
Meerdink en Gravenbergh eruit, TIl in de spits en Koopmeiners naar het middenveld, J Timber in de verdediging
Gravenberch is zo'n beetje de beste speler bij Nederland.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:31 schreef Zorro het volgende:
Meerdink en Gravenbergh eruit, TIl in de spits en Koopmeiners naar het middenveld, J Timber in de verdediging
Ik denk dat jij jezelf een beetje overschat als trainerquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ik zou ook kampioen worden met barca , dat is geen topprestatie. kampioen worden met antwerp is alsof je in NL kampioen wordt fc utrecht ofzo. en bommel liet in zijn eerste half jaar toplevel voetbal zien met PSV ( totdat ie teveel ging bemoeien met interne onzin, toen ging het mis)
weet zeker dat van bommel een betere trainer is dan xavihype
Goed voor je.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goed voor je.
boeit me verder niets
Beetje fatsoenlijke trainer ervoor scheelt al.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:30 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
[..]
Op papier schijnen het goeie namen te zijn. Als geheel al jaren dramaisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |