Dat krijg je als je bankzitters gaat opstellen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:29 schreef DobbyDobby het volgende:
Wat een niveauloos geheel zeg. Gravenberg kan er geen klote van. Dekken op 2 meter, Lang. Wat een armoede.
Gewoon Tanks leasen bij Athlon.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
10 patriots, als Rusland daarna doorgaat zijn we de klos
Ook Van Dijk z'n schuld, aldus de absolute kenners hierquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:31 schreef Coco het volgende:
Koopmeiners zat er gruwelijk naast bij de 1-1.
Nummer 2 al.quote:Like Alert
04-10-2026 @ 21:31:34
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [UEFA Nations League] Nederland - Servië #2"
Gravenberch.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:31 schreef Zorro het volgende:
Meerdink en Gravenbergh eruit, TIl in de spits en Koopmeiners naar het middenveld, J Timber in de verdediging
Gravenberch is zo'n beetje de beste speler bij Nederland.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:31 schreef Zorro het volgende:
Meerdink en Gravenbergh eruit, TIl in de spits en Koopmeiners naar het middenveld, J Timber in de verdediging
Ik denk dat jij jezelf een beetje overschat als trainerquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ik zou ook kampioen worden met barca , dat is geen topprestatie. kampioen worden met antwerp is alsof je in NL kampioen wordt fc utrecht ofzo. en bommel liet in zijn eerste half jaar toplevel voetbal zien met PSV ( totdat ie teveel ging bemoeien met interne onzin, toen ging het mis)
weet zeker dat van bommel een betere trainer is dan xavihype
Goed voor je.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goed voor je.
boeit me verder niets
Beetje fatsoenlijke trainer ervoor scheelt al.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:30 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
[..]
Op papier schijnen het goeie namen te zijn. Als geheel al jaren dramaisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |