Liever Grueter dan Arman.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:46 schreef Zorro het volgende:
Van wie heeft Grueter geheimen dat ie steeds maar weer mag opdraven?
Zo goed is Xavi z'n Nederlands nietquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:49 schreef Zorro het volgende:
"Ja we kregen meteen kansen om ze op achterstand te zetten en die maak je dan niet. Dan valt ie zo ongelukkig ineens aan de andere kant en dan weet je dat ze de bus gaan parkeren en is het heel moeilijk om erdoor te komen en mogen we uiteindelijk nog bij zijn met een punt"
Wytze met stip op 1quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie is jullie lievelingscommentator?
Stop met deze Virgil-haat.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van Dijk staat erin dus 1 euro ingezet op winst servie
1:15![]()
Dit is Furdjil hequote:
Virgil haten doen jullie maar in WLRquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stop met deze Virgil-haat.
Dapper hoor een hele euro en zelfs dat geloof ik niet.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van Dijk staat erin dus 1 euro ingezet op winst servie
1:15![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar mogen we grueter afbrandenquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Virgil haten doen jullie maar in WLR
Hier zijn we dankbaar voor onze jubilaris
Precies.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Virgil haten doen jullie maar in WLR
Hier zijn we dankbaar voor onze jubilaris
@Paul heeft een topicquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waar mogen we grueter afbranden
Overal en altijd.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waar mogen we grueter afbranden
Mooie observatie maatquote:
Geniet ervan.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb mijn duveltje BELACHELIJK slecht ingeschonken in het glas.
Ja godverdomme.
Tegen Griekenland is het weer open jachtseizoen op Virgilquote:
Zelfs in drinken ben je dus niet goedquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja godverdomme.
Live Opgenomenquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
Die Live onder het NPO1 logo is wel apart of niet, zo met die kleine letters ive
Capslock premium nemen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
Die Live onder het NPO1 logo is wel apart of niet, zo met die kleine letters ive
Waar ligt jouw talent?quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja godverdomme.
F1 is eldersquote:
Kun je nog meer dingen noemen?quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs in drinken ben je dus niet goed
quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had anders gewoon gelijk met Ueda.
Of we dat nu willen of niet.
Leuk voor ‘m.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wisten jullie dat Virgil de eerste jubilaris is (met 100 interlands voor Nederland) die niet voor Ajax, PSV of Feyenoord heeft gespeeld?
Nee, Virgil wordt door zijn ploeggenoten wel gerespecteerd.quote:
Je moet er toch ook niet meer aan denken eigenlijk, dan zijn we nog bijna 2 jaar verder.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk voor ‘m.
Maar hoef hem op het EK niet meer te zien.
Na vanavond afscheid van nemen, mooie mijlpaal. Er moet gebouwd gaan worden richting het EK en de trage Vurdjull is daar geen onderdeel van.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wisten jullie dat Virgil de eerste jubilaris is (met 100 interlands voor Nederland) die niet voor Ajax, PSV of Feyenoord heeft gespeeld?
Dat is de enige reden dat hij erin staat vandaagquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Like Alert
04-10-2026 @ 20:57:38
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [UEFA Nations League] Nederland - Servië #1"
Je roept het ook wel enorm over jezelf af.quote:
Het begon bij het kwetsbaar opstellen van mezelf over mijn inschenktalent.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je roept het ook wel enorm over jezelf af.
Ik vind je meer de Wijnaldum van het topic.
Buiten de rechtsback-positie hebben we eigenlijk maar weinig defensieve opties.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk voor ‘m.
Maar hoef hem op het EK niet meer te zien.
Matige verdediging hadden we destijds. Het was een schiettent achterin.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:04 schreef TweedeKlum het volgende:
In Srebenica stond het nu al 3-0 voor de Serviërs.
Sorry @Coco deze interlands boeien me niets. Ik waardeer jouw inspanning.quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:45 Nederland - Servië | NPO1
@:maxi-mus
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:Pisces
@:WheeledWarrior 4-1
@:Immerdebestebob
@:Wotte
Zo werkt het niet.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sorry @:coco deze interlands boeien me niets. Ik waardeer jouw inspanning.
Vandaar 2-0 ofzo.
Wedstrijd is allang begonnen manquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vandaar 2-0 ofzo.
Heb je blauw mutsje op gedaan?quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:04 schreef TweedeKlum het volgende:
In Srebenica stond het nu al 3-0 voor de Serviërs.
Neequote:Op zondag 4 oktober 2026 21:06 schreef Zipportal het volgende:
NL weet het niet meer.
Tijd voor de Timbertjes
In die confrontatie merkte je ook dat Nederland internationaal niet serieus genomen werd. Hopelijk kan Xavi dat veranderen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Matige verdediging hadden we destijds. Het was een schiettent achterin.
Oh nu er geen Ajacied meer is opgeroepen interesseert het hem niet meer.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vandaar 2-0 ofzo.
Hup NEC.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vandaar 2-0 ofzo.
Jij hebt er niet zo lang plezier van?quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Lang-grapjes komen mijn neus uit.
Xavi is Ajax.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh nu er geen Ajacied meer is opgeroepen interesseert het hem niet meer.
Was het een cadeautje?quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga mijn vaatwasser even uitpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |