SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar mogen we grueter afbrandenquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Virgil haten doen jullie maar in WLR
Hier zijn we dankbaar voor onze jubilaris
Precies.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Virgil haten doen jullie maar in WLR
Hier zijn we dankbaar voor onze jubilaris
@Paul heeft een topicquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waar mogen we grueter afbranden
Overal en altijd.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waar mogen we grueter afbranden
Mooie observatie maatquote:
Geniet ervan.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb mijn duveltje BELACHELIJK slecht ingeschonken in het glas.
Ja godverdomme.
Tegen Griekenland is het weer open jachtseizoen op Virgilquote:
Zelfs in drinken ben je dus niet goedquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja godverdomme.
Live Opgenomenquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
Die Live onder het NPO1 logo is wel apart of niet, zo met die kleine letters ive
Capslock premium nemen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
Die Live onder het NPO1 logo is wel apart of niet, zo met die kleine letters ive
Waar ligt jouw talent?quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja godverdomme.
F1 is eldersquote:
Kun je nog meer dingen noemen?quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs in drinken ben je dus niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |