Neequote:
Broeders-Bolquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:46 schreef Zorro het volgende:
Van wie heeft Grueter geheimen dat ie steeds maar weer mag opdraven?
Eindelijk weg uit die bouwval in Rotterdamquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:46 schreef PSVCL het volgende:
over 3 jaar denk ik elke wedstrijd van oranje in eindhoven en amsterdam
[ afbeelding ]
Goed plan.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik trek er een lekker biertje bij open @:coco
lelijke fietsenstalling die bijna uit elkaar valt.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Eindelijk weg uit die bouwval in Rotterdam
Ik heb een mooi biertje opengetrokken van Moersleutel.quote:
Liever Grueter dan Arman.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:46 schreef Zorro het volgende:
Van wie heeft Grueter geheimen dat ie steeds maar weer mag opdraven?
Zo goed is Xavi z'n Nederlands nietquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:49 schreef Zorro het volgende:
"Ja we kregen meteen kansen om ze op achterstand te zetten en die maak je dan niet. Dan valt ie zo ongelukkig ineens aan de andere kant en dan weet je dat ze de bus gaan parkeren en is het heel moeilijk om erdoor te komen en mogen we uiteindelijk nog bij zijn met een punt"
Wytze met stip op 1quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie is jullie lievelingscommentator?
Stop met deze Virgil-haat.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van Dijk staat erin dus 1 euro ingezet op winst servie
1:15![]()
Dit is Furdjil hequote:
Virgil haten doen jullie maar in WLRquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stop met deze Virgil-haat.
Dapper hoor een hele euro en zelfs dat geloof ik niet.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van Dijk staat erin dus 1 euro ingezet op winst servie
1:15![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar mogen we grueter afbrandenquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Virgil haten doen jullie maar in WLR
Hier zijn we dankbaar voor onze jubilaris
Precies.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Virgil haten doen jullie maar in WLR
Hier zijn we dankbaar voor onze jubilaris
@Paul heeft een topicquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waar mogen we grueter afbranden
Overal en altijd.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waar mogen we grueter afbranden
Mooie observatie maatquote:
Geniet ervan.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb mijn duveltje BELACHELIJK slecht ingeschonken in het glas.
Ja godverdomme.
Tegen Griekenland is het weer open jachtseizoen op Virgilquote:
Zelfs in drinken ben je dus niet goedquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja godverdomme.
Live Opgenomenquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
Die Live onder het NPO1 logo is wel apart of niet, zo met die kleine letters ive
Capslock premium nemen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
Die Live onder het NPO1 logo is wel apart of niet, zo met die kleine letters ive
Waar ligt jouw talent?quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja godverdomme.
F1 is eldersquote:
Kun je nog meer dingen noemen?quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs in drinken ben je dus niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |