abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 26 september 2026 @ 23:01:52 #1
284411 crew  heywoodu
  zaterdag 26 september 2026 @ 23:05:01 #2
323876 michaelmoore
begint U ook een voedselbos
pi_221865464
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 september 2026 23:00 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Derhalve zou er een compromis gesloten moeten worden, waarbij een contructie tot bv het bepalen van nieuwe grenzen opgetuigd wordt, en waaraan beide landen zich dan dienen te houden o.i.d.
zou moeten ,
maar Poetin wil niet stoppen met zijn droom van een het herstellen van de USSR en zijn slaven als Lavrov en Peskov hebben geen andere keus dan het het oorlogsgebral van Poetin na te kletsen en maar over de Russische helden van een oorlog lang geleden zeuren

Putin kan niet stoppen zonder een glanzende overwinning op denkbeeldige Nazi's

Putin is oud en seniel net als Trump, het zou verboden moeten worden voor mensen van 60 jaar en ouder om president te zijn

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 26-09-2026 23:19:41 ]
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_221865629
Interessant draadje over de russische internationale pogingen om volken van andere landen te beïnvloeden, in dit geval over Nederland. Onder andere de russische ambassade in Nederland die zich enorm vaak uit over de binnenlandse Nederlandse politiek. Maar liefst 45% van hun Tweets wijten ze hier aan. Dan zit hun duidelijk iets dwars.
De tactiek: Eén of andere binnenlandse kwestie van Nederland (zoals protesten) uitvergroten en omvormen tot "groot internationaal protest tegen de oorlog" of in sommige gevallen hun uitvergrote narratief van het Nederlandse gebeuren terugvoeden in de Nederlandse social media-omloop. Zo lijken ze bewust te willen stoken tussen bevolking en regering.

twitter

Niet geheel verrassend lenen vooral FvD'ers zich voor de "amplificatie" van de russische propaganda, zoals de enorme golf deze week van de "ik ben -landX- en rusland is niet mijn vijand". FvD'ers lijken bovengemiddeld gevoelig voor russische propaganda.

twitter

[ Bericht 5% gewijzigd door MaxMark op 26-09-2026 23:40:58 ]
  zaterdag 26 september 2026 @ 23:40:22 #4
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_221865692
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 23:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
zou moeten ,
maar Poetin wil niet stoppen met zijn droom van een het herstellen van de USSR en zijn slaven als Lavrov en Peskov hebben geen andere keus dan het het oorlogsgebral van Poetin na te kletsen en maar over de Russische helden van een oorlog lang geleden zeuren

Putin kan niet stoppen zonder een glanzende overwinning op denkbeeldige Nazi's

Putin is oud en seniel net als Trump, het zou verboden moeten worden voor mensen van 60 jaar en ouder om president te zijn

Bekijk deze YouTube-video
Dat is het probleem nou juist.

President Poetin stopt niet snel. En dit heeft erg veel te maken met uiteindelijk zijn aangewakkerde achterdocht/paranoïa jegens het westen afgelopen tientallen jaren. Ook dat van 'nazi's' is hieraan inherent.
Na de koude oorlog was er erg veel toenadering en samenwerking tussen de russen en het westen, ware het niet dat de Russen zich in loop der tijd meer en meer belazerd voelen door alle westerse invloeden meer en meer richting Rusland.

Laatste niet helemaal eens over dat seniel. Poetin lijkt totaal niet seniel en is sowieso al de kalmte zelve. Bovendien schijnt 'ie nog zeer fit te zijn en niet te vergeten bewonderenswaardig sterk voor zijn leeftijd, waar bij Trump net als Biden tijdens z'n presidentschap duidelijk tekenen daarvan te bekennen waren.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_221865808
twitter

Het Russisch leger is in en in slecht
pi_221865821
Terreur op burgerdoelen, Poetin die alles behalve complete overgave weigert:

'Ja ze moeten maar gaan praten'
pi_221865851
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 september 2026 23:40 schreef Scjvb het volgende:

[..]

President Poetin stopt niet snel. En dit heeft erg veel te maken met uiteindelijk zijn aangewakkerde achterdocht/paranoïa jegens het westen afgelopen tientallen jaren. Ook dat van 'nazi's' is hieraan inherent.
Na de koude oorlog was er erg veel toenadering en samenwerking tussen de russen en het westen, ware het niet dat de Russen zich in loop der tijd meer en meer belazerd voelen door alle westerse invloeden meer en meer richting Rusland.

Laatste niet helemaal eens over dat seniel. Poetin lijkt totaal niet seniel en is sowieso al de kalmte zelve. Bovendien schijnt 'ie nog zeer fit te zijn en niet te vergeten bewonderenswaardig sterk voor zijn leeftijd, waar bij Trump net als Biden tijdens z'n presidentschap duidelijk tekenen daarvan te bekennen waren.
Ik vind hem leuk bedacht: de Russen die zich belazerd voelen door de westerse invloeden die Rusland bereiken dankzij de toenadering tussen de Russen en het westen na de koude oorlog.

En ondertussen rijden ze Mercedes, bellen met een iPhone, bevatten hun drones Amerikaanse chips, stemt Poetin op een niet geactiveerde Windows computer, etc...
Wantie is eigendom van de zittende macht en heeft dus geen eigen mening meer -- @Candymannetje
pi_221866111
twitter

Mooie quote.
pi_221866116
quote:

[..]

Huh? Waren je credits op?
  zondag 27 september 2026 @ 05:42:51 #10
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221866287
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 23:30 schreef MaxMark het volgende:
Interessant draadje over de russische internationale pogingen om volken van andere landen te beïnvloeden, in dit geval over Nederland. Onder andere de russische ambassade in Nederland die zich enorm vaak uit over de binnenlandse Nederlandse politiek. Maar liefst 45% van hun Tweets wijten ze hier aan. Dan zit hun duidelijk iets dwars.
De tactiek: Eén of andere binnenlandse kwestie van Nederland (zoals protesten) uitvergroten en omvormen tot "groot internationaal protest tegen de oorlog" of in sommige gevallen hun uitvergrote narratief van het Nederlandse gebeuren terugvoeden in de Nederlandse social media-omloop. Zo lijken ze bewust te willen stoken tussen bevolking en regering.

[ x ]

Niet geheel verrassend lenen vooral FvD'ers zich voor de "amplificatie" van de russische propaganda, zoals de enorme golf deze week van de "ik ben -landX- en rusland is niet mijn vijand". FvD'ers lijken bovengemiddeld gevoelig voor russische propaganda.

[ x ]
Gelukkig hebben we nog een paar goochemerds als jij die door die kwaadaardige propaganda heen prikken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 27 september 2026 @ 07:42:17 #11
462265 Peligrosso
Radio Espantoso
pi_221866411
quote:

[ x ]

[ x ]
Hier moet meer onderzoek naar gedaan worden, belangrijk om de handlangers en de werkwijzen van de Russen in Nederland te exposen.
Nederland 2026: Ontevreden in het hof van Eden
pi_221866451
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2026 05:42 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Gelukkig hebben we nog een paar goochemerds als jij die door die kwaadaardige propaganda heen prikken.
Maar ook genoeg hier die dat niet doen...
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_221866457
quote:

[ x ]

[ x ]
Die Brian Geertshuis van FvD Hengelo, dat is die geradicaliseerde fantast die laatst die tweet schreef: Ik sprak vanochtend met Poetin... :')
Die debiel zou uit z'n ambt verwijderd moeten worden.
Smile.
pi_221866495
Rusland niet onze vijand.

De 298 vergeten aan boord van de MH017?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221866590
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2026 05:42 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Daar hebben we de man die topics vol kon vullen over wat als Oekraïne datacenters van Rusland zou raken, maar stil is als Rusland datacenters van Oekraïne raakt.
  zondag 27 september 2026 @ 09:15:23 #16
323876 michaelmoore
pi_221866648
quote:

[..]

Poetin heeft te danken aan waar ie nu is, door iedereen die in zijn weg staat op te ruimen
Hij ging van klein Oost-Duits KGB agentje tot de levensgevaarlijk dictator van Rusland
Als Poetin er niet geweest was dan was de relatie met het westen veel beter geweest

En nu is ie bezig buur landen op te ruimen want hij stopt nooit
En alle middelen zijn toegestaan zolang ie zelf maar blijft leven

Het verhaal van de grote patriottische oorlog komt iedere rus allang de neus uit ,

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 27-09-2026 09:25:49 ]
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_221866892
Als je recent die demonstratie in Duitsland ziet van studenten tegen dienstplicht, dan denk je: Duitsland mag van technologische innovatie binnen defensie als vervang van mensen, wel prioriteit gaan maken. Want de (jongeren) in Duitsland zien het niet zitten.
pi_221866927
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2026 08:11 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Die Brian Geertshuis van FvD Hengelo, dat is die geradicaliseerde fantast die laatst die tweet schreef: Ik sprak vanochtend met Poetin... :')
Die debiel zou uit z'n ambt verwijderd moeten worden.
Ik dacht aan: systematisch pesten en uiteindelijk een krukje en een touw cadeau doen.

Maar uit het ambt zetten is uiteraard ook een optie.
pi_221866961
quote:

[ x ]

[ x ]
Groot deel van die 'Rusland is niet mijn vijand' bestaat uit bots, AI.
pi_221867111
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2026 09:37 schreef theunderdog het volgende:
Als je recent die demonstratie in Duitsland ziet van studenten tegen dienstplicht, dan denk je: Duitsland mag van technologische innovatie binnen defensie als vervang van mensen, wel prioriteit gaan maken. Want de (jongeren) in Duitsland zien het niet zitten.
De kortste route naar veiligheid op het Europese continent is Rusland terug in z’n hok schoppen en zorgen voor geloofwaardige afschrikking, niet “ik ben tegen oorlog” roepen.
pi_221867127
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2026 09:58 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
De kortste route naar veiligheid op het Europese continent is Rusland terug in z’n hok schoppen en zorgen voor geloofwaardige afschrikking, niet “ik ben tegen oorlog” roepen.
Hoe werkt deze reactie? je hoopt dat die Duitse jeugd dit leest?

Ik ben het met je eens. Maar wil enkel duidelijk maken dat een groot deel van de Duitse jeugd hier anders over denkt.
pi_221867161
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2026 08:27 schreef Red_85 het volgende:
Rusland niet onze vijand.

De 298 vergeten aan boord van de MH017?
Dat inderdaad en dan vooral dat ze de fout niet toegeven. Het zal niet expres gebeurt zijn maar hoe ze toen de slachtoffers hebben geschoffeerd en nog steeds doen.

Vergeet ook niet dat er na dat nog steeds politici rondliepen met Russische vriendschap speldjes.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_221867173
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2026 10:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens. Maar wil enkel duidelijk maken dat een groot deel van de Duitse jeugd hier anders over denkt.
Toen ik 16 was, was ik ook idealistisch en dacht ik dat we gewoon met elkaar moesten praten. Maar als je ouder wordt kom je er meestal achter dat dat vrij naïef is en dat peace en refugees welcome roepen en overal regenbogen en unicorns op schilderen misschien nobel is maar geen vervanging voor een geopolitieke strategie. Denk dat het van alle tijden is.

In de jaren 80 waren er ook die tegen de stationering van raketten en kernwapens waren. Gelukkig beslist deze groep niet over dit soort kwesties.

Je moet altijd in gesprek blijven maar Rusland is niet onder de indruk van praten. Dat waren ze 300 jaar geleden niet en dat zijn ze nu nog niet.
pi_221867186
Zolang je zelf maar niet hoeft op te draven. ^O^
  zondag 27 september 2026 @ 10:13:19 #25
323876 michaelmoore
pi_221867193
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2026 10:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Duitse jeugd heeft ook nog niet veel hersens , net als alle jeugd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')