PSV bedoel jequote:Op donderdag 24 september 2026 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Eredivisie is zo gek nog niet
Vond deze fraaier.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:40 schreef Zorro het volgende:
Klein beetje Cruijff tegen Brazilie 1974.
Heel klein beetje
Dan mag dat?quote:Op donderdag 24 september 2026 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Drizzt_Dourden ook
maar die zit in Twente
Zoep'n, brek'n en angoanquote:Op donderdag 24 september 2026 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Drizzt_Dourden ook
maar die zit in Twente
Sowieso wel knap hoe je als buitenspeler fysiek zo uit zo’n zware blessure kan komen, dat is echt een brok spier. Kutje Bouwman leek wel een takje bij een doodgewoon duelquote:
De voorzet wel.quote:
En daarna pingels!!quote:
Viesquote:Op donderdag 24 september 2026 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die willen wel vaker de kont toch
Net als Steven Seagalquote:
Ook onder Xaxi krijgt Timber de voorkeurquote:Op donderdag 24 september 2026 22:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Koeman gaat echt af als een gieter door Veerman te negeren in ieder geval.
Iemand bewust beuken terwijl hij kwetsbaar in de lucht hangt, ja erg goed voorbeeldquote:Op donderdag 24 september 2026 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso wel knap hoe je als buitenspeler fysiek zo uit zo’n zware blessure kan komen, dat is echt een brok spier. Kutje Bouwman leek wel een takje bij een doodgewoon duel
Koeman is een kinderachtige jongen.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Koeman gaat echt af als een gieter door Veerman te negeren in ieder geval.
Al besproken.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als Steven Seagal
[ afbeelding ]
Steven Seagal
Afgelopen, doei.
In de Eredivisie moet het ookquote:Op donderdag 24 september 2026 22:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Tering Til in de Eredivisie altijd wel en nu het moet natuurlijk weer niet.
De goal ook, Cruyff stond dichterbij en Gakpo prikt hem in het hoekje.quote:
Das prima, maar je ziet wat Veerman met z'n passing kan doen. Zo iemand moet je altijd selecteren natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook onder Xaxi krijgt Timber de voorkeur
Wat een werkelijk belachelijke keuze was.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook onder Xaxi krijgt Timber de voorkeur
Caland probeert ietsquote:Op donderdag 24 september 2026 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso wel knap hoe je als buitenspeler fysiek zo uit zo’n zware blessure kan komen, dat is echt een brok spier. Kutje Bouwman leek wel een takje bij een doodgewoon duel
Viel allemaal wel mee johquote:Op donderdag 24 september 2026 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iemand bewust beuken terwijl hij kwetsbaar in de lucht hangt, ja erg goed voorbeeld
Goa'j met, brommers kiek'n?quote:
joatquote:Op donderdag 24 september 2026 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goa'j met, brommers kiek'n?
Een serie over Appie lijkt me tamelijk saai, meer voor een filmhuisquote:Op donderdag 24 september 2026 22:43 schreef Wotte het volgende:
Ik ga weer verder met Basta. Het is wel opvallend dat er alleen series gemaakt worden over Ajax legendes.
Zie hem wel weer buiten de boot vallen als iedereen fit isquote:Op donderdag 24 september 2026 22:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Das prima, maar je ziet wat Veerman met z'n passing kan doen. Zo iemand moet je altijd selecteren natuurlijk.
3-1 is toch niet slecht?quote:Op donderdag 24 september 2026 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit had je dik moeten winnen.
Dat lijkt me erg stug, maar we gaan het zien.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie hem wel weer buiten de boot vallen als iedereen fit is
Tot zondag.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:44 schreef Lenny77 het volgende:
Lieverds!!! Het was leuk!!!
Tot de volgende![]()
![]()
Zou het eerder zoeken bij Timber, Taylor, Til en Koopmeiners, wat moet je daar nou meequote:Op donderdag 24 september 2026 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie hem wel weer buiten de boot vallen als iedereen fit is
Oranje heeft in elk geval geen Klop gekregen van die Mannschaftquote:
Owkeequote:Op donderdag 24 september 2026 22:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, @:zipportal gaat het topic maken.
Niet echt chique dit hé. Dit kan ook eigenlijk niet. Mannetje was 20.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Een serie over Appie lijkt me tamelijk saai, meer voor een filmhuis
Bierpakket is al op?quote:Op donderdag 24 september 2026 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De buren hebben overigens mijn pakket gekaapt.
WTF
2 onterecht doelpunten afgekeurd van Nederlandquote:
Ligt hij niet wakker vanquote:Op donderdag 24 september 2026 22:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Niet echt chique dit hé. Dit kan ook eigenlijk niet. Mannetje was 20.
Familie wordt het niet eens over de rechten cq sjeld.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Een serie over Appie lijkt me tamelijk saai, meer voor een filmhuis
Ter Stegenquote:Op donderdag 24 september 2026 22:48 schreef Coco het volgende:
[..]
2 onterecht doelpunten afgekeurd van Nederland
Scheids mokerslecht
Timber walgelijk
Bommel top
Veerman top
Gakpo top
Ter Stegen flop
We zijn niet links, we zijn niet rechts, maar rechtdoorzee.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:49 schreef Wotte het volgende:
Ik ben weer teleurgesteld in het morele kompas op dit forum.
Stel je toch eens niet zo ontzettend aan.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:49 schreef Wotte het volgende:
Samenvatting van de goal van Duitsland:quote:Op donderdag 24 september 2026 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stel je toch eens niet zo ontzettend aan.
Wtf.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Samenvatting van de goal van Duitsland:
[ afbeelding ]
Zondag in het nieuwe topic van @Coco gaat dat niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:49 schreef Wotte het volgende:
ESF uitzendenquote:Op donderdag 24 september 2026 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe heeft de NOS nog geen samenvatting.
Wat doen ze met mijn belastingcenten.
Moet er toch weer om lachen. Kan verder echt niet.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Samenvatting van de goal van Duitsland:
[ afbeelding ]
Juist.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Frenkie de Jong weer niet gezien. Begint nu wel op te vallen. @:coco
Niet gezienquote:Op donderdag 24 september 2026 22:50 schreef Zipportal het volgende:
Van Dijk heeft zijn Allah sik afgeschoren. @:de_boswachter
Mladic krijgt een tribune vullend doek.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zondag tegen de schoppers van Servië.
quote:Op donderdag 24 september 2026 22:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zondag tegen de schoppers van Servië.
Ja godverdommequote:Op donderdag 24 september 2026 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mladic krijgt een tribune vullend doek.
Ik heb alle vertrouwen in @Coco om wansmaak in te dammen. Die heeft een ijskast dat zijn ons soort mensen.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zondag in het nieuwe topic van @:coco gaat dat niet meer gebeuren.
Hopelijk ziet user Wotte dit niet.quote:Op donderdag 24 september 2026 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Minuut stilte voor MladicGod
Karremans not amused
IJskastquote:Op donderdag 24 september 2026 23:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in @:coco om wansmaak in te dammen. Die heeft een ijskast dat zijn ons soort mensen.
quote:Op donderdag 24 september 2026 23:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in @:coco om wansmaak in te dammen. Die heeft een ijskast dat zijn ons soort mensen.
Beetje smakeloos inderdaad.quote:Op donderdag 24 september 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk ziet user Wotte dit niet.
Wtf ik had je al een samenvatting gegeven.quote:Op donderdag 24 september 2026 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog altijd geen samenvatting dus ik doe het met fragmenten.
Die eerste afgekeurde goal heel makkelijk, al doet Brobbey dit ook wel HEEL DOM want tegen de keeper aanleunen weet je gewoon dat je er niet mee wegkomt. Ook al had dit vermoedelijk helemaal geen invloed.
Die goal van Duitsland is helemaal niet zo veel aan de hand. Lief is het niet, maar goed arbiter bepaalt.
Tweede afgekeurde goal totaal lachwekkend.
Goal Nederland. Van Bommel
.
Ik moet toch beelden bekijken.quote:Op donderdag 24 september 2026 23:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Wtf ik had je al een samenvatting gegeven.
ChatGPT is in de war.quote:Op donderdag 24 september 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:
'Ik ben ook doel op Quinten'
Goeiste ondertiteling
Je hebt het maar druk.quote:Op donderdag 24 september 2026 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet toch beelden bekijken.
Hoe kan ik anders genieten van een falende Ter Stegen.
Nu ik het zonder emoties zie was het ook al wat minder art.quote:
Heb jij personality?quote:Op donderdag 24 september 2026 23:17 schreef Pisces het volgende:
Personality x 40
Mexx krijgt uitgedeelde veren
Je kent mequote:
Geen albino trekjes neequote:Op donderdag 24 september 2026 23:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb jij ook een oranje baard?
Dank voor het medeleven.quote:Op donderdag 24 september 2026 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk kun je nog slapen.
quote:Op vrijdag 25 september 2026 08:53 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb alleen de 2e helft gezien. Maar van wat ik daar gezien heb word ik erg vrolijk.
Xaviballgenot
We moeten soccer coach Xavi wel een kans gunnen.quote:Op vrijdag 25 september 2026 10:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weer geen topwedstrijd gewonnen. Net Koeman.
Klopt. En hij is ook nog eens enorm snel voor zo'n lange kerel. Zie je niet vaak bij buitenspelers.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Slim, na dit gedaan te hebben met Meerdink kunnen we nog wel iemand afstrepen.quote:Op donderdag 24 september 2026 23:21 schreef Caland het volgende:
Marokko voor zijn en Van Persie oproepen
Wanneer hoort iets thuis in het Louvre? Wat mij betreft geen assist in een veredeld oefenduelletje.quote:Op vrijdag 25 september 2026 15:36 schreef onlogisch het volgende:
De assist van van Bommel hoort thuis in het Louvre, aldus Sjoerd Mossou.
@:Caland
@:Alaphilippe_
Graag jullie (ongezouten)mening
ERG mooi.quote:Op vrijdag 25 september 2026 16:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ondertussen wordt Valentijn aan het spitje gebonden en geroosterd. @:Maxi-mus
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2026 15:36 schreef onlogisch het volgende:
NOSquote:Goal Van Dijk afgekeurd wegens buitenspel
De vroege goal van Virgil van Dijk is niet afgekeurd vanwege een overtreding van Brian Brobbey op doelman Marc Ter Stegen, zo blijkt uit navraag van het Duitse sportblad Kicker bij de Duitse voetbalbond. Toen Van Dijk scoorde uit een hoekschop, leek het erop dat de goal werd afgekeurd omdat Brobbey Ter Stegen hinderde in het vijfmetergebied.
Nu wordt duidelijk dat er een streep door de goal ging omdat Brobbey hinderlijk buitenspel zou hebben gestaan bij de kopbal van Van Dijk, en actief deel zou hebben genomen aan het spel.
Mossou kijkt normaal naar NAC, dan lijkt elke pass die aankomt ineens al heel wat.quote:Op vrijdag 25 september 2026 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Het is voor de UEFA denk ik beter om geen bogus-excuses te gaan zitten verzinnen terwijl je nog dronken bent. Op het moment van de kopbal stond Brobbey al een meter van Ter Stegen vandaan.quote:
Stop dan maar met fluiten hoor... hinderen kan je nog mee weg komen, maar afkeuren wegens buitenspel dan snap je de regels gewoon niet.quote:
Wat een zure dweil.quote:Op vrijdag 25 september 2026 16:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ondertussen wordt Valentijn aan het spitje gebonden en geroosterd. @:Maxi-mus
[ afbeelding ]
Vier Duitsers lieten zich vallen op de bal dus de scheids zal wel gedacht hebben, dat zal wel door tikken van Nederlanders komenquote:Op vrijdag 25 september 2026 20:41 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Stop dan maar met fluiten hoor... hinderen kan je nog mee weg komen, maar afkeuren wegens buitenspel dan snap je de regels gewoon niet.
Wat was overigens de overtreding bij de goal van Meerdink?
Ja dat idee had ik ook. Gewoon door laten spelen en dan via de VAR kijken.quote:Op vrijdag 25 september 2026 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vier Duitsers lieten zich vallen op de bal dus de scheids zal wel gedacht hebben, dat zal wel door tikken van Nederlanders komen
Nah nee en in Barcelona ook niet.. Las wel dat Barca moet verkopen willen ze meer kopenquote:Op vrijdag 25 september 2026 22:23 schreef xzaz het volgende:
Hebben we tikkieterug Frenkie nog gemist?
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op vrijdag 25 september 2026 22:23 schreef xzaz het volgende:
Hebben we tikkieterug Frenkie nog gemist?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |