Met crackie Thijs Z. aan het roer is het pro-circuit vissenvoer!quote:Op woensdag 23 september 2026 11:34 schreef Halcon het volgende:
Picnic zal Welten wel niet meer overwegen als renner. Voor de rest jammer dat er geen Roompot meer is. Als Beat de praatjes over pro-team waar zou willen maken, dan zijn er nu genoeg uitgerangeerde WT-renners met profervaring beschikbaar om de rennersbus te vullen.
Wat dit betreft levert die podcast met Bouwman, Oomen en Jakobsen wel een interessant inkijkje op (verder is de podcast behoorlijk matig) over soortgelijke renners. De haast hulpeloosheid van deze renners - die toch redelijk goed werden geacht - en de verbazing over hetgeen om hen heen gebeurd vind ik erg sterk terug komen. Helaas niets meer dan pelotonvulling, geen enkele rol van betekenis kunnen spelen en behalve een beetje valse (wieler-)hoop geen enkel perspectief om dat nog om te draaien.quote:Op woensdag 23 september 2026 11:03 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Het is toch ook allemaal overjarige pelotonvulling die nog teren op leuke resultaatjes uit lang vervlogen tijden? Dan kun je beter jonger pelotonvulling aantrekken, waarschijnlijk een stuk goedkoper en een stuk minder lastig.
Toch altijd al geweest dat een hoop renners op hun best gewoon redelijke knechten zijn of meerijders in het rechterrijtje van de WT?quote:Op woensdag 23 september 2026 13:29 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Wat dit betreft levert die podcast met Bouwman, Oomen en Jakobsen wel een interessant inkijkje op (verder is de podcast behoorlijk matig) over soortgelijke renners. De haast hulpeloosheid van deze renners - die toch redelijk goed werden geacht - en de verbazing over hetgeen om hen heen gebeurd vind ik erg sterk terug komen. Helaas niets meer dan pelotonvulling, geen enkele rol van betekenis kunnen spelen en behalve een beetje valse (wieler-)hoop geen enkel perspectief om dat nog om te draaien.
Ik heb het idee dat dat de laatste jaren toch wel meer en pijnlijker het geval is.
Misschien doen ze dat nog wel. Picnic moet ook op de centjes letten en hoe langer je wacht, hoe goedkoper zo'n renner wordt als hij niks vindt.quote:Op woensdag 23 september 2026 15:43 schreef TheArt het volgende:
Als je de selectie ziet van Picnic is het toch onbegrijpelijk dat zij niet renners als Bax, Vader, Bouwman, maar ook Van Belle, Oomen en Krijnsen oppikken. Ja, het is pelotonvulling, maar het is wel pelotonvulling van een hoger niveau dan driekwart van hun selectie. En je kunt af en toe nog een leuke uitslag verwachten i.p.v. echt alleen maar in de achterhoede meerijden.
Zie hier het grote probleem waarom ploegen nooit de middelmaat gaan ontstijgen...quote:Op woensdag 23 september 2026 16:29 schreef eentweetje het volgende:
welten wordt ploegleider bij Picnic post nl
Match made in heaven. Of hell, ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 23 september 2026 13:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nico Denz (32) voor 3 jaar naar Tudor
@:Rellende_Rotscholier
Heb het idee dat Thijs Z daar wel goed bezig is op dit moment en dat hij juist liever niet die oudjes wil die terug komen vanuit de WT inderdaadquote:Op woensdag 23 september 2026 11:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met crackie Thijs Z. aan het roer is het pro-circuit vissenvoer!
Al die uitgerangeerde nobuddies, tsja... Als ze een ander vlaggetje hadden dan waren ze vierkant uitgelachen door heel Wielerflits...
In ieder geval gasten die nog iets willen. Ze hebben daar ook wel geleerd van de casus Martijn Tusveld.quote:Op woensdag 23 september 2026 20:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb het idee dat Thijs Z daar wel goed bezig is op dit moment en dat hij juist liever niet die oudjes wil die terug komen vanuit de WT inderdaad
Mwah, een ploegleider loopt veel meer achter de feiten aan dan een voetbaltrainer. Die laatste kan direct schakelen langs de lijn. Een ploegleider (zeker in koersen zonder oortjes) niet of veel later.quote:Op woensdag 23 september 2026 16:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zie hier het grote probleem waarom ploegen nooit de middelmaat gaan ontstijgen...
Heeft hij ooit op een fiets gezeten? Die nemen we!
Mijn punt is meer dat er nog wel meer bij moet komen kijken tegenwoordig, van trainingsleer tot voeding tot tactiek tot psychologische ondersteuning.quote:Op woensdag 23 september 2026 22:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Mwah, een ploegleider loopt veel meer achter de feiten aan dan een voetbaltrainer. Die laatste kan direct schakelen langs de lijn. Een ploegleider (zeker in koersen zonder oortjes) niet of veel later.
Jacco Verhaeren bij Jumbo vismaquote:Op donderdag 24 september 2026 06:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat er nog wel meer bij moet komen kijken tegenwoordig, van trainingsleer tot voeding tot tactiek tot psychologische ondersteuning.
Aartsconservatieve sportploegen die maar oud renners / voetballers / tennissers direct in dienst nemen daar vind ik wat van. Ik zou graag wat meer originele keuzes zien en invloed van buitenaf. De Schleck-clan nu bij Lidl, dat kan toch niet Johan? Welk miljoenenbedrijf geeft zichzelf zomaar over aan een directie zonder ervaring...
Dat Jacco V. een charlatan is betekent nog niet dat Bram Welten er iets van kan. Ik zou graag een middenweg zien, maar het is lastig. Zelfs ploegen als de Rockets kiezen toch voor begeleiding als Harmeling en Hammond, daar kan je toch ook wel wat creatiever zijn. Een Kittel als sprintcoach is dan wel weer ok, dat is zo specifiek dat de rennerervaring van belang is...quote:Op donderdag 24 september 2026 07:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Jacco Verhaeren bij Jumbo visma
Alleen als ze gemotiveerd zijn om er nog iets van te maken. Niet iedereen kan het opbrengen om nog volle bak aan de slag te gaan in het continentale circuit. En dan moet iemand ook passen bij de wedstrijden die Beat rijdt.quote:Op woensdag 23 september 2026 20:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb het idee dat Thijs Z daar wel goed bezig is op dit moment en dat hij juist liever niet die oudjes wil die terug komen vanuit de WT inderdaad
Vooral debiele Schleck bij Lidl inderdaad. Gewoon duurste renners die vrij zijn ja die nemen we. Oh zitten we over onze limiet heen? Huh hadden we een limiet? En dan ook nog 10 ploegleiders halen.quote:Op donderdag 24 september 2026 06:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat er nog wel meer bij moet komen kijken tegenwoordig, van trainingsleer tot voeding tot tactiek tot psychologische ondersteuning.
Aartsconservatieve sportploegen die maar oud renners / voetballers / tennissers direct in dienst nemen daar vind ik wat van. Ik zou graag wat meer originele keuzes zien en invloed van buitenaf. De Schleck-clan nu bij Lidl, dat kan toch niet Johan? Welk miljoenenbedrijf geeft zichzelf zomaar over aan een directie zonder ervaring...
Je hebt/bent oud wielrenner, Of niet . Tussenweg is er nietquote:Op donderdag 24 september 2026 08:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat Jacco V. een charlatan is betekent nog niet dat Bram Welten er iets van kan. Ik zou graag een middenweg zien, maar het is lastig. Zelfs ploegen als de Rockets kiezen toch voor begeleiding als Harmeling en Hammond, daar kan je toch ook wel wat creatiever zijn. Een Kittel als sprintcoach is dan wel weer ok, dat is zo specifiek dat de rennerervaring van belang is...
Ze lezen mee. Van den Eijnden blijft volgend jaar bij de opleidingsploeg en wordt in 2028 prof. Beetje conservatief.quote:Op dinsdag 22 september 2026 11:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gal zou wel eerst naar de opleidingsploeg gaan, als ik Wielerflits goed begrijp. Maar ook daar hebben ze meer Nederlanders dan Visma.
Benieuwd of ze een Guus van den Eijnden gaan promoveren, maar zoals altijd blinken de Roodhooftjes uit in het delen van nul informatie. Ik begrijp daar erg weinig van.
Alpecin heeft toch nog wel een aantal plekjes vrij voor 27?quote:Op donderdag 24 september 2026 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze lezen mee. Van den Eijnden blijft volgend jaar bij de opleidingsploeg en wordt in 2028 prof. Beetje conservatief.
Ik vermoed eigenlijk van niet. Daar zitten waarschijnlijk een paar transfers aan te komen waar wij nog niets van weten.quote:Op donderdag 24 september 2026 20:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Alpecin heeft toch nog wel een aantal plekjes vrij voor 27?
Zou dan eindelijk het Canadese geld wat versterking van het middenveld achter de kopmannen brengen?quote:Op donderdag 24 september 2026 20:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vermoed eigenlijk van niet. Daar zitten waarschijnlijk een paar transfers aan te komen waar wij nog niets van weten.
Vreemder ga je ze niet krijgen. Ook wel pijnlijk dat Lotto simpele renners als Beullens niet kan behouden.quote:Op zondag 27 september 2026 11:57 schreef Halcon het volgende:
Cedric Beulens van Lotto-Intermarche naar NSN
De vraag is of ze hem wel wilden houden?quote:Op zondag 27 september 2026 13:53 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vreemder ga je ze niet krijgen. Ook wel pijnlijk dat Lotto simpele renners als Beullens niet kan behouden.
Dat wilde ze wel. De vraag is eerder wat NSN ermee moet.quote:Op zondag 27 september 2026 13:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De vraag is of ze hem wel wilden houden?
Die pakt z'n puntjes wel de laatste jaren.quote:Op zondag 27 september 2026 15:48 schreef TheArt het volgende:
In de categorie random transfers:
[ x ]
Groupama kan de punten goed gebruiken.quote:Op zondag 27 september 2026 15:48 schreef TheArt het volgende:
In de categorie random transfers:
[ x ]
Investeer dan in de begeleiding, want ik heb het idee dat ze op dat gebied steeds meer achterop raken.quote:Op maandag 28 september 2026 10:23 schreef Funzel het volgende:
[..]
Groupama kan de punten goed gebruiken.
AI slop?quote:Op maandag 28 september 2026 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Sprinten met Milan, Mes en Jeroen.
Dat ook nog eens ja.quote:
Meeuw zegt de leadout te worden voor Milan. Bijzonder om daarvoor te kiezenquote:Op maandag 28 september 2026 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Sprinten met Milan, Mes en Jeroen.
Dé ultieme Astana-transfer.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij denkt dat Tommaso Dati niet komt?
Ook in dit geval wachten we op het statement van de UCI.quote:Op woensdag 30 september 2026 17:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dé ultieme Astana-transfer.
Toch gewoon support voor de bergen a la Armirail.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 12:47 schreef Momo het volgende:
Mark Donovan naar Visma. Tja een transfer waar ik niet zo veel van snap. Voor Brennan?
Gewoon de vervanger van Kruijswijk als knecht. Wat dat betreft is het nog een flinke upgrade ook, want Donovan is een heel stuk jonger en beter.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 13:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch gewoon support voor de bergen a la Armirail.
Ze was op het WK meestal ook haar meerderequote:Op donderdag 1 oktober 2026 15:20 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Bronzini die ploegleider wordt van Vos, geinig.
Hoe veel jaar gaat de dronken Fabian geven aan Primoz?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:09 schreef H.Vviv het volgende:
Volgens Benson Ciccone naar Q36.5, Roglic naar Tudor. Visma heeft nog steeds vergaande interesse in Seixas.
2 jaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoe veel jaar gaat de dronken Fabian geven aan Primoz?
U kunt nu inzetten!
3 jaar!quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoe veel jaar gaat de dronken Fabian geven aan Primoz?
U kunt nu inzetten!
Ik las Elodie Verweijquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vriendje van Elodie Kuijper, MTB'er bij TeamNL!
Wie dan weer een halve Belg isquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vriendje van Elodie Kuijper, MTB'er bij TeamNL!
Zware drinker Andy S. gooit er nog maar eens wat kundig personeel uit, benieuwd welke Duitser of Saxobank-middelmaat er gaat worden aangetrokken!quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 09:54 schreef Pino112 het volgende:
Steven de Jongh stopt bij Lidl-Trek na 10 jaar.
Hierop aanhakend:quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:54 schreef Pistolero het volgende:
Seff van Kerckhove zou oorspronkelijk naar het opleidingsteam van Decathlon gaan, maar hij is van gedachte veranderd en heeft uiteindelijk getekend voor de beloftenploeg van Visma volgens DirectVelo.
Bijzonder wel.
Waarom geven al die miljardenbedrijven toch altijd de sleutels van hun ploeg aan van die randdebielen en zware drinkers als Andy S., Fabian C., en Doug R.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 10:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zware drinker Andy S. gooit er nog maar eens wat kundig personeel uit, benieuwd welke Duitser of Saxobank-middelmaat er gaat worden aangetrokken!
Zag dat er één of twee plaatsen nog beschikbaar zijn. Na afscheid van Walscheid en het naderende vertrek van Ciccone. Kragh Andersen zou ook nog in beeld zijn voor het verlengen van zijn contract.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 12:36 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Zou Andy weten dat zijn ploeg al vol zit?
Volgens PCS staan ze op 30 voor volgend seizoen, als Ciccone alsnog vertrekt, zou er 1 plek beschikbaar zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 12:38 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zag dat er één of twee plaatsen nog beschikbaar zijn. Na afscheid van Walscheid en het naderende vertrek van Ciccone. Kragh Andersen zou ook nog in beeld zijn voor het verlengen van zijn contract.
Ciccone, die afgelopen winter nog verlengde t/m 2029 en één van je beste renners is, laten gaan om vervolgens Ganna's doorlopende contract af te kopen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 12:38 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zag dat er één of twee plaatsen nog beschikbaar zijn. Na afscheid van Walscheid en het naderende vertrek van Ciccone. Kragh Andersen zou ook nog in beeld zijn voor het verlengen van zijn contract.
Blijft een bijzondere renner. Kan een leuk voorjaarsblok worden met het duo Pedersen/Ganna.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 12:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Uiteindelijk heb je ook helemaal niet zo heel veel aan Ganna als team.
Of dat heel veel dure net niet-renners niet één net wel-renner maken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 12:36 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Zou Andy weten dat zijn ploeg al vol zit?
Manuele Boaro en Matti Breschel gaan de boel vanaf nu regelen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 10:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zware drinker Andy S. gooit er nog maar eens wat kundig personeel uit, benieuwd welke Duitser of Saxobank-middelmaat er gaat worden aangetrokken!
Ik hoop dat ze Oleg bellen voor wat tips qua begeleiding, dan kunnen we lachenquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 13:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Manuele Boaro en Matti Breschel gaan de boel vanaf nu regelen.
En Martyn Irvine.
Ze zijn daar ook aan de zelfscan, dus wat kassieres kunnen wieberen. Kunnen ze mooi Ganna van betalen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 12:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens PCS staan ze op 30 voor volgend seizoen, als Ciccone alsnog vertrekt, zou er 1 plek beschikbaar zijn inderdaad.
En dan is Ganna halen of SKA verlengen financieel wel een klein verschil
Al heb ik het dat bij Lidl geld niet echt een probleem is tegenwoordig
Maarten Tjallingi aan de slag bij juniorenploeg Visma | Lease a Bikequote:
Likker Nathan lijkt me alsnog een gigantische upgrade vergeleken met charlatan Jacco.quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maarten Tjallingi aan de slag bij juniorenploeg Visma | Lease a Bike
Pierre bij de hoofdmacht, Tjallingii bij de junioren, heeft Visma een reusachtig probleem?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |