Je hebt/bent oud wielrenner, Of niet . Tussenweg is er nietquote:Op donderdag 24 september 2026 08:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat Jacco V. een charlatan is betekent nog niet dat Bram Welten er iets van kan. Ik zou graag een middenweg zien, maar het is lastig. Zelfs ploegen als de Rockets kiezen toch voor begeleiding als Harmeling en Hammond, daar kan je toch ook wel wat creatiever zijn. Een Kittel als sprintcoach is dan wel weer ok, dat is zo specifiek dat de rennerervaring van belang is...
Ze lezen mee. Van den Eijnden blijft volgend jaar bij de opleidingsploeg en wordt in 2028 prof. Beetje conservatief.quote:Op dinsdag 22 september 2026 11:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gal zou wel eerst naar de opleidingsploeg gaan, als ik Wielerflits goed begrijp. Maar ook daar hebben ze meer Nederlanders dan Visma.
Benieuwd of ze een Guus van den Eijnden gaan promoveren, maar zoals altijd blinken de Roodhooftjes uit in het delen van nul informatie. Ik begrijp daar erg weinig van.
Alpecin heeft toch nog wel een aantal plekjes vrij voor 27?quote:Op donderdag 24 september 2026 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze lezen mee. Van den Eijnden blijft volgend jaar bij de opleidingsploeg en wordt in 2028 prof. Beetje conservatief.
Ik vermoed eigenlijk van niet. Daar zitten waarschijnlijk een paar transfers aan te komen waar wij nog niets van weten.quote:Op donderdag 24 september 2026 20:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Alpecin heeft toch nog wel een aantal plekjes vrij voor 27?
Zou dan eindelijk het Canadese geld wat versterking van het middenveld achter de kopmannen brengen?quote:Op donderdag 24 september 2026 20:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vermoed eigenlijk van niet. Daar zitten waarschijnlijk een paar transfers aan te komen waar wij nog niets van weten.
Vreemder ga je ze niet krijgen. Ook wel pijnlijk dat Lotto simpele renners als Beullens niet kan behouden.quote:Op zondag 27 september 2026 11:57 schreef Halcon het volgende:
Cedric Beulens van Lotto-Intermarche naar NSN
De vraag is of ze hem wel wilden houden?quote:Op zondag 27 september 2026 13:53 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vreemder ga je ze niet krijgen. Ook wel pijnlijk dat Lotto simpele renners als Beullens niet kan behouden.
Dat wilde ze wel. De vraag is eerder wat NSN ermee moet.quote:Op zondag 27 september 2026 13:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De vraag is of ze hem wel wilden houden?
Die pakt z'n puntjes wel de laatste jaren.quote:Op zondag 27 september 2026 15:48 schreef TheArt het volgende:
In de categorie random transfers:
[ x ]
Groupama kan de punten goed gebruiken.quote:Op zondag 27 september 2026 15:48 schreef TheArt het volgende:
In de categorie random transfers:
[ x ]
Investeer dan in de begeleiding, want ik heb het idee dat ze op dat gebied steeds meer achterop raken.quote:Op maandag 28 september 2026 10:23 schreef Funzel het volgende:
[..]
Groupama kan de punten goed gebruiken.
AI slop?quote:Op maandag 28 september 2026 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Sprinten met Milan, Mes en Jeroen.
Dat ook nog eens ja.quote:
Meeuw zegt de leadout te worden voor Milan. Bijzonder om daarvoor te kiezenquote:Op maandag 28 september 2026 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Sprinten met Milan, Mes en Jeroen.
Dé ultieme Astana-transfer.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij denkt dat Tommaso Dati niet komt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |