Verhaeren is van jongs af aan al wielerliefhebber.quote:Op maandag 21 september 2026 11:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind Plugge een vreselijke man, maar hij heeft natuurlijk wel iets meer recht van spreken wat betreft het opbouwen dan een topploeg dan Jacco Verhaeren. Die weet niet eens of er lucht of zand in een band zit joh.
Gal zou wel eerst naar de opleidingsploeg gaan, als ik Wielerflits goed begrijp. Maar ook daar hebben ze meer Nederlanders dan Visma.quote:Op dinsdag 22 september 2026 10:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rijden meer Nederlanders bij Alpecin dan bij Visma volgend seizoen.
Kern Pharma, Total, Flanders...quote:Op dinsdag 22 september 2026 11:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dat is al de derde renner van Kern Pharma die naar Caja Rural gaat. Over Perez had ik nog geen geruchten gehoord, maar logisch dat ook hij een ploeg heeft gevonden.
Over Kern Pharma ondertussen nog steeds geen nieuws. Dat ziet er natuurlijk met de dag slechter uit. Sowieso nog maar acht renners over nu, en dan verwacht ik dat Jorge Gutierrez ook nog wel een ploeg gaat vinden.
Volgens Benson gaat Wenzel naar Unibet. Dan zijn er nog maar zeven.quote:Op dinsdag 22 september 2026 11:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dat is al de derde renner van Kern Pharma die naar Caja Rural gaat. Over Perez had ik nog geen geruchten gehoord, maar logisch dat ook hij een ploeg heeft gevonden.
Over Kern Pharma ondertussen nog steeds geen nieuws. Dat ziet er natuurlijk met de dag slechter uit. Sowieso nog maar acht renners over nu, en dan verwacht ik dat Jorge Gutierrez ook nog wel een ploeg gaat vinden.
Die nam ik al niet mee in dat getal.quote:Op dinsdag 22 september 2026 12:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens Benson gaat Wenzel naar Unibet. Dan zijn er nog maar zeven.
quote:Zoals we eerder schreven, kampt Lidl-Trek met een teveel aan renners, 31 in plaats van 30, voor 2027, maar daar lijkt nu een oplossing voor in de maak. Giulio Ciccone geniet volgens onze info concrete interesse van Pinarello-Q36.5. De Zwitserse ploeg trok deze transferperiode al acht renners aan, waaronder onze jonge landgenoten Tom Crabbe en Niels Driesen, maar is nog niet uitgewinkeld.
Mochten Lidl-Trek en Pinarello-Q36.5 de komende week een akkoord bereiken over Ciccone, stijgen ook de kansen van Lotto-Intermarché om Primoz Roglic te strikken. Volgens onze info wil Roglic pas na afloop van het WK beslissen over zijn toekomst, maar als NSN en Pinarello-Q36.5 rond geraken met respectievelijk Richard Carapaz en Ciccone, ziet Lotto-Intermarché zo twee ploegen afhaken die ook pogen Roglic aan te trekken. (BVDC)
PCS heeft er nu 30 staan (met 6 vertrekkers en 6 nieuwe renners), maar daar mist dan blijkbaar nog 1 renner?quote:
Meeus.quote:Op dinsdag 22 september 2026 20:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
PCS heeft er nu 30 staan (met 6 vertrekkers en 6 nieuwe renners), maar daar mist dan blijkbaar nog 1 renner?
Of er moet er alsnog 1 blijven van Oomen, SKA of Tao
Oh ja, dat gerucht was er ook nogquote:
Schleck tacticsquote:Op dinsdag 22 september 2026 20:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh ja, dat gerucht was er ook nog
Wel bijzonder om eerst zoveel renners te halen en er dan achter te komen dat je misschien wel een renner teveel hebt
Vooral knap dat dit zowel Lidl-Trek als Soudal overkomt. Amateurisme ten top.quote:Op dinsdag 22 september 2026 20:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh ja, dat gerucht was er ook nog
Wel bijzonder om eerst zoveel renners te halen en er dan achter te komen dat je misschien wel een renner teveel hebt
Ja zijn die 3 nog prof bij een world tour of pro ploeg volgend jaar.quote:Op dinsdag 22 september 2026 20:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
PCS heeft er nu 30 staan (met 6 vertrekkers en 6 nieuwe renners), maar daar mist dan blijkbaar nog 1 renner?
Of er moet er alsnog 1 blijven van Oomen, SKA of Tao
Het is toch ook allemaal overjarige pelotonvulling die nog teren op leuke resultaatjes uit lang vervlogen tijden? Dan kun je beter jonger pelotonvulling aantrekken, waarschijnlijk een stuk goedkoper en een stuk minder lastig.quote:Op woensdag 23 september 2026 10:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)een-ploeg-te-vinden/
Ach, het Nederlandse wielrennen.
Lotto-Intermarche schijnt onder meer interesse te hebben in Bax, Oomen en Vader, met een voorkeur voor Vader. Ik zou zelf in geen van die renners trappen.
Bouwman kon eventueel terugkeren naar Visma, maar daar zijn ze voor Donovan gegaan.
Picnic is nog aan het bedenken of ze fenomenen als Welten en Roosen moeten houden.
Vader zou ik beter vinden.quote:Op woensdag 23 september 2026 11:19 schreef Steven184 het volgende:
Bouwman vind ik wel wat voor de Rockets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |