En het laatste vliegtuig was ook onderweg naar Washington.quote:Op woensdag 23 september 2026 13:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het Pentagon had de saudische Osama en veel saudische kapers ook geraakt.
Vermoed dat Fox haar plek daarin wel ziet zitten.quote:Op dinsdag 22 september 2026 10:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ah, dat was het plan dus all along.
Benieuwd wat de oude GOP-run media Fox er van vindt.
Correct, het is inmiddels 23 septemberquote:Op woensdag 23 september 2026 12:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
9/11 is alweer even geleden.
Dus ome Ron maakt een screenshot van iemand op X.com, post dat op BlueSky, dan maak jij daar weer een screenshot van om dat te uploaden naar imgur en om dan eindelijk dat hier te posten.quote:Op woensdag 23 september 2026 16:36 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
But what about the Biden Crime Family!!!
Grote Gemiste Kans voor The Donald.quote:Op dinsdag 22 september 2026 19:32 schreef -XOR- het volgende:
We moeten nu ook superintelligentie zeggen van Don en Elon ipv kunstmatige intelligentie.
Het hebben van hobby's (niet 'hobbies') is iets voor mannen.quote:Op woensdag 23 september 2026 17:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dus ome Ron maakt een screenshot van iemand op X.com, post dat op BlueSky, dan maak jij daar weer een screenshot van om dat te uploaden naar imgur en om dan eindelijk dat hier te posten.
Heb je ook hobbies?
Tja, zou toch maar wat documentaires kijkenquote:Op woensdag 23 september 2026 13:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Het WTC was wel wat uit de buurt van DC.
Klopt, wordt wel weer eens tijd voor een donatie aan de gofundme van wat Arabische piloten-in-opleiding. Deze keer recht het Witte Huis in.quote:Op woensdag 23 september 2026 12:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
9/11 is alweer even geleden.
Het heeft wel wat amusants dat de Bluesky-kliek toch niet zonder X kan om hun punt te maken. Zou polcafe.nl dat ook doen?quote:Op woensdag 23 september 2026 17:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dus ome Ron maakt een screenshot van iemand op X.com, post dat op BlueSky, dan maak jij daar weer een screenshot van om dat te uploaden naar imgur en om dan eindelijk dat hier te posten.
Heb je ook hobbies?
Ik mag an sich niet voor Kiekert spreken natuurlijk maar één van de dingen wat telkens, zonder enige aanwijsbare moeite, lukt...is jou op de dichtstbijzijnde kast jagen.quote:
Oh had ik nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 23 september 2026 19:18 schreef nostra het volgende:
[..]
Het heeft wel wat amusants dat de Bluesky-kliek toch niet zonder X kan om hun punt te maken. Zou polcafe.nl dat ook doen?
Ja, hoor. weer een hackersgroep dat in de aandacht wil staan.quote:Op woensdag 23 september 2026 20:49 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
https://wapo.st/3VLFAQM
Haha dit moet per ongeluk zijn.quote:Op woensdag 23 september 2026 22:36 schreef AnneX het volgende:
Really!? Iemand in de comments section zei dat het werd gespeeld toen Rubio opkwam:
…” De "Send in the Clowns" CNBC-televisieblunder: Op of vlak voor 22 september ging een video-fragment viraal van een live-uitzending van CNBC TV18 India. Vlak voordat Donald Trump het podium opkwam voor een ceremoniële ondertekening van een Groenland-verdrag met Denemarken, speelde de zender (bewust of per ongeluk) het circusnummer "Send in the Clowns". Kijkers op sociale media noemden dit direct een vorm van "epic trolling", mede omdat het verdrag clausules bevat die de eerdere afspraken simpelweg herpakken en gekoppeld zijn aan het Amerikaanse NAVO-lidmaatschap...”
https://www.facebook.com/reel/1719719862845747/?fs=e&fs=e
Dat is inderdaad een manier om ernaar te kijken. Beetje kortzichtige manier wel, maargoed.quote:Op woensdag 23 september 2026 22:18 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Oh had ik nog nooit van gehoordPast wel bij elkaar, bewust afzonderen en uit alle macht proberen enig tegengeluid uit te bannen.
Op zich geen slechte ontwikkeling wat mij betreft, internet zou wat zeker wat meer versnipperd moeten worden.
De lijst is lang... https://goppredator.com/quote:Op woensdag 23 september 2026 22:40 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://www.fox9.com/news(...)ostitution-sting.amp
Oh my...weer een Republikein veroordeeld voor datgene waar ze anderen van beschuldigen.
Potverdorie, weer geen blauwharige, linkse, woke migrant!
quote:Op woensdag 23 september 2026 22:54 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik zie 't niet als tegengeluid uit bannen, ik zie 't eerder als wegpesten, zeker in NWS. Grappig genoeg is dat ook een vorm van tegengeluid uitbannen.
Goede inhoudelijke reactie welquote:Op woensdag 23 september 2026 23:03 schreef MoreDakka het volgende:
[..]Een traantje voor de weggepesten dan maar.
Wat moet je verder met zulke onzin dan? Mensen stoppen met forums en gaan ergens anders naar toe, goh. Moeten ze helemaal zelf wetenquote:Op woensdag 23 september 2026 23:04 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie wel
Wel wat anders dan wat je eerst zei:quote:Op woensdag 23 september 2026 23:14 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat moet je verder met zulke onzin dan? Mensen stoppen met forums en gaan ergens anders naar toe, goh. Moeten ze helemaal zelf weten
Wat betreft bluesky is het vooral goed dat men zich afzondert omdat het niet dezelfde invloed heeft die twitter had binnen het medialandschap en de politiek. Zelfde geldt nu voor X, en dat is een goede ontwikkeling.
Ik kom nooit op bluesky, maar voor zover ik weet is 't opgericht om een vergelijkbare mogelijkheid als Twitter te bieden zonder direct of indirect het beleid van Twitter en/of Musk te steunen. Denk niet dat het het meest succesvolle platform is.quote:Past wel bij elkaar, bewust afzonderen en uit alle macht proberen enig tegengeluid uit te bannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |