abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221842900
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 13:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het Pentagon had de saudische Osama en veel saudische kapers ook geraakt.
En het laatste vliegtuig was ook onderweg naar Washington.
Wantie is eigendom van de zittende macht en heeft dus geen eigen mening meer -- @Candymannetje
  woensdag 23 september 2026 @ 14:53:04 #127
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_221843235
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 10:49 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ah, dat was het plan dus all along.
Benieuwd wat de oude GOP-run media Fox er van vindt.
Vermoed dat Fox haar plek daarin wel ziet zitten.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_221843243
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 12:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
9/11 is alweer even geleden.
Correct, het is inmiddels 23 september :7
pi_221843749

But what about the Biden Crime Family!!!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_221844056
quote:
81s.gif Op woensdag 23 september 2026 16:36 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]

But what about the Biden Crime Family!!!
Dus ome Ron maakt een screenshot van iemand op X.com, post dat op BlueSky, dan maak jij daar weer een screenshot van om dat te uploaden naar imgur en om dan eindelijk dat hier te posten.

Heb je ook hobbies?
pi_221844110
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 19:32 schreef -XOR- het volgende:
We moeten nu ook superintelligentie zeggen van Don en Elon ipv kunstmatige intelligentie.
Grote Gemiste Kans voor The Donald.
En zijn verzinteam.

Het had gewoon AI kunnen blijven.

American Intelligence.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221844181
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 17:45 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dus ome Ron maakt een screenshot van iemand op X.com, post dat op BlueSky, dan maak jij daar weer een screenshot van om dat te uploaden naar imgur en om dan eindelijk dat hier te posten.

Heb je ook hobbies?
Het hebben van hobby's (niet 'hobbies') is iets voor mannen.
Dat had je zo kunnen opzoeken met behulp van American Intelligence.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221844358
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2026 13:11 schreef nostra het volgende:

[..]
Het WTC was wel wat uit de buurt van DC.
Tja, zou toch maar wat documentaires kijken :{
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 23 september 2026 @ 19:09:03 #134
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221844454
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 12:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
9/11 is alweer even geleden.
Klopt, wordt wel weer eens tijd voor een donatie aan de gofundme van wat Arabische piloten-in-opleiding. Deze keer recht het Witte Huis in.

[ Bericht 1% gewijzigd door -XOR- op 23-09-2026 21:28:28 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221844505
quote:

[..]

Heb je ook hobbies?
Het heeft wel wat amusants dat de Bluesky-kliek toch niet zonder X kan om hun punt te maken. Zou polcafe.nl dat ook doen?
|MUSE| - Live @ AMSTERDAM 29-11-2026
Ein Besonderes unter den Besten.
  woensdag 23 september 2026 @ 19:41:11 #136
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221844650
quote:

[..]

Heb je ook hobbies?
Ik mag an sich niet voor Kiekert spreken natuurlijk maar één van de dingen wat telkens, zonder enige aanwijsbare moeite, lukt...is jou op de dichtstbijzijnde kast jagen. :)

Dat lijkt me al hobbywaardig ;)
pi_221845509
quote:
12s.gif Op woensdag 23 september 2026 19:18 schreef nostra het volgende:

[..]
Het heeft wel wat amusants dat de Bluesky-kliek toch niet zonder X kan om hun punt te maken. Zou polcafe.nl dat ook doen?
Oh had ik nog nooit van gehoord :D Past wel bij elkaar, bewust afzonderen en uit alle macht proberen enig tegengeluid uit te bannen.

Op zich geen slechte ontwikkeling wat mij betreft, internet zou wat zeker wat meer versnipperd moeten worden.
pi_221845526
quote:
Ja, hoor. weer een hackersgroep dat in de aandacht wil staan.
pi_221845611
Really!? Iemand in de comments section zei dat het werd gespeeld toen Rubio opkwam:

…” De "Send in the Clowns" CNBC-televisieblunder: Op of vlak voor 22 september ging een video-fragment viraal van een live-uitzending van CNBC TV18 India. Vlak voordat Donald Trump het podium opkwam voor een ceremoniële ondertekening van een Groenland-verdrag met Denemarken, speelde de zender (bewust of per ongeluk) het circusnummer "Send in the Clowns". Kijkers op sociale media noemden dit direct een vorm van "epic trolling", mede omdat het verdrag clausules bevat die de eerdere afspraken simpelweg herpakken en gekoppeld zijn aan het Amerikaanse NAVO-lidmaatschap...”

https://www.facebook.com/reel/1719719862845747/?fs=e&fs=e
  woensdag 23 september 2026 @ 22:40:13 #141
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221845623
https://www.fox9.com/news(...)ostitution-sting.amp

Oh my...weer een Republikein veroordeeld voor datgene waar ze anderen van beschuldigen.
Potverdorie, weer geen blauwharige, linkse, woke migrant! :(
pi_221845635
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2026 22:36 schreef AnneX het volgende:
Really!? Iemand in de comments section zei dat het werd gespeeld toen Rubio opkwam:

…” De "Send in the Clowns" CNBC-televisieblunder: Op of vlak voor 22 september ging een video-fragment viraal van een live-uitzending van CNBC TV18 India. Vlak voordat Donald Trump het podium opkwam voor een ceremoniële ondertekening van een Groenland-verdrag met Denemarken, speelde de zender (bewust of per ongeluk) het circusnummer "Send in the Clowns". Kijkers op sociale media noemden dit direct een vorm van "epic trolling", mede omdat het verdrag clausules bevat die de eerdere afspraken simpelweg herpakken en gekoppeld zijn aan het Amerikaanse NAVO-lidmaatschap...”

https://www.facebook.com/reel/1719719862845747/?fs=e&fs=e
Haha dit moet per ongeluk zijn.
  woensdag 23 september 2026 @ 22:50:47 #143
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_221845662
Het blijft curieus hoe het kan zijn dat een Trump zijn valse waarheden - in de VN - kan en vooral mag verkondigen. Elk superlatief hier benaderd nog niet eens zijn cheating (because nobody seems to care).
En dan straks verbaasd zijn dat hele generaties dat gedrag heel normaal binden. zoasl kinderen hier die een beetje liegen voor veel eigen bestwil, een manier vinden om (dus, geen) veranwoordelijkheid te nemen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_221845671
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 22:18 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Oh had ik nog nooit van gehoord :D Past wel bij elkaar, bewust afzonderen en uit alle macht proberen enig tegengeluid uit te bannen.

Op zich geen slechte ontwikkeling wat mij betreft, internet zou wat zeker wat meer versnipperd moeten worden.
Dat is inderdaad een manier om ernaar te kijken. Beetje kortzichtige manier wel, maargoed.

Op Fok! zie je 't ook, NWS en POL zijn ook grotendeels afgesplitst, met weinig kruisbestuiving. Het is ondertussen vrijwel onmogelijk een fatsoenlijke discussie te hebben zonder dat deze vervalt in jijbakken en escalaties, dus dat mensen hun heil ergens anders zoeken is best logisch.

Ik zie 't niet als tegengeluid uit bannen, ik zie 't eerder als wegpesten, zeker in NWS. Grappig genoeg is dat ook een vorm van tegengeluid uitbannen.
pi_221845693
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 22:40 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://www.fox9.com/news(...)ostitution-sting.amp

Oh my...weer een Republikein veroordeeld voor datgene waar ze anderen van beschuldigen.
Potverdorie, weer geen blauwharige, linkse, woke migrant! :(
De lijst is lang... https://goppredator.com/
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_221845696
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 22:54 schreef beefkeek het volgende:

[..]

Ik zie 't niet als tegengeluid uit bannen, ik zie 't eerder als wegpesten, zeker in NWS. Grappig genoeg is dat ook een vorm van tegengeluid uitbannen.
;( Een traantje voor de weggepesten dan maar.
pi_221845700
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 23:03 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
;( Een traantje voor de weggepesten dan maar.
Goede inhoudelijke reactie wel O+
pi_221845722
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 23:04 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Goede inhoudelijke reactie wel O+
Wat moet je verder met zulke onzin dan? Mensen stoppen met forums en gaan ergens anders naar toe, goh. Moeten ze helemaal zelf weten ^O^

Wat betreft bluesky is het vooral goed dat men zich afzondert omdat het niet dezelfde invloed heeft die twitter had binnen het medialandschap en de politiek. Zelfde geldt nu voor X, en dat is een goede ontwikkeling.
pi_221845744
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 23:14 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wat moet je verder met zulke onzin dan? Mensen stoppen met forums en gaan ergens anders naar toe, goh. Moeten ze helemaal zelf weten ^O^

Wat betreft bluesky is het vooral goed dat men zich afzondert omdat het niet dezelfde invloed heeft die twitter had binnen het medialandschap en de politiek. Zelfde geldt nu voor X, en dat is een goede ontwikkeling.
Wel wat anders dan wat je eerst zei:
quote:
Past wel bij elkaar, bewust afzonderen en uit alle macht proberen enig tegengeluid uit te bannen.
Ik kom nooit op bluesky, maar voor zover ik weet is 't opgericht om een vergelijkbare mogelijkheid als Twitter te bieden zonder direct of indirect het beleid van Twitter en/of Musk te steunen. Denk niet dat het het meest succesvolle platform is.

Eigenlijk een beetje vergelijkbaar met TruthSocial, waar het bereik van Trump ook maar beperkt is. Zijn bereik wordt een stuk groter gemaakt dankzij sociale media als Twitter.
  donderdag 24 september 2026 @ 00:11:26 #150
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221845816
"The bottom 90%" in de problemen.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: