SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Kosten voor de overblijvende vier gaat natuurlijk wel met 25% omhoog, dat maakt zo'n keuze ook wat makkelijker.quote:
Ik lees 900 in 1 jaar: https://www.reuters.com/l(...)counting-2026-09-21/quote:Op maandag 21 september 2026 21:27 schreef AnneX het volgende:
Poll: Negen.en.twintig. procent
En 5000 x de naam van Biden genoemd in bijna 2 jaar.
Bron: Reuters.
MSnow 😇 citeert Reuters.quote:Op maandag 21 september 2026 21:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik lees 900 in 1 jaar: https://www.reuters.com/l(...)counting-2026-09-21/
En 32% https://www.reuters.com/w(...)ll-finds-2026-09-21/
Waar haal je jouw cijfers vandaan?
Hadden ze 12 jaar geleden al mee moeten beginnenquote:
De democraten zijn zeker het jonge meisjequote:
quote:Op maandag 21 september 2026 22:57 schreef Dutch_view het volgende:
Goed plan van Trump die boycot. Nu zijn er ook geen microfoons bij die zijn onzin registreren![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ze staan ongetwijfeld bekend als fervente koffiedrinkers.quote:Op maandag 21 september 2026 22:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De democraten zijn zeker het jonge meisje
De rechterlijke macht wordt daar steeds meer een papieren tijger.quote:Op dinsdag 22 september 2026 02:22 schreef Kijkertje het volgende:
Het uitzetbeleid van Trump & Co lijdt de ene na de andere nederlaag bij de rechter maar intussen verdwijnen er mensen ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Rubio heeft beloofd dat hij het Internationale Strafhof steen voor steen gaat afbreken.quote:Op maandag 21 september 2026 22:11 schreef Bluesdude het volgende:
Trump maakt sancties tegen het Internationaal Strafhof te Den Haag.
Hij wil het kapot maken zodat Amerikanen en vriendjes van Trump ongestraft oorlogsmisdaden kunnen plegen
Arrestatiebevelen voor rechters van dat hof? Hun tegoeden bevriezen ?
Zou hij ook Amerkanen extra belasten als ze Nederlandse producten invoeren?
Tja, het is wat botter, maar niet bepaald wezenlijk anders dan het Amerikaans exceptionalisme van alle andere presidenten daarvoor.quote:Op maandag 21 september 2026 22:11 schreef Bluesdude het volgende:
Trump maakt sancties tegen het Internationaal Strafhof te Den Haag.
Hij wil het kapot maken zodat Amerikanen en vriendjes van Trump ongestraft oorlogsmisdaden kunnen plegen
Arrestatiebevelen voor rechters van dat hof? Hun tegoeden bevriezen ?
Zou hij ook Amerkanen extra belasten als ze Nederlandse producten invoeren?
quote:Op maandag 21 september 2026 22:57 schreef Dutch_view het volgende:
Goed plan van Trump die boycot. Nu zijn er ook geen microfoons bij die zijn onzin registreren![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik las het ook net.quote:Op dinsdag 22 september 2026 08:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[ twitter ]
State-run media. Net als zijn vriendjes.
Wel wezenlijk anders. Voorgaande presidenten zouden niet dreigen het strafhof te vernietigen.quote:Op dinsdag 22 september 2026 07:18 schreef nostra het volgende:
[..]
Tja, het is wat botter, maar niet bepaald wezenlijk anders dan het Amerikaans exceptionalisme van alle andere presidenten daarvoor.
Ik wil wel meer doen voor Jutta.quote:
Dat zal wel niet verteld worden op Trump tv die zullen het voornamelijk hebben over anderen en hoe gevaarlijk die wel niet zijn dat democraten babies in kelders verkrachten immigranten honden en katten eten zulke doorzichtige propaganda waar de gehersenspoelde magacisten van blijven smullen en de talking points goed kunnen magapaaien..quote:Op dinsdag 22 september 2026 08:37 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik las het ook net.
Gelukkig kan de Amerikaanse bevolking dus 24/7 getuige zijn/blijven van de verdere uitrol van Project 2025.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |