Dat is niet aan mij. Het mooiste zou zijn als de beschaafde samenleving als geheel kans zou zien dit gezwel eruit te snijden.quote:Op donderdag 17 september 2026 20:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Je zou die club het liefst verbieden?
Voldoende mensen die ook zo denken over PRO. Misschien kunnen we dan gelijk oversteken?quote:Op donderdag 17 september 2026 20:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij. Het mooiste zou zijn als de beschaafde samenleving als geheel kans zou zien dit gezwel eruit te snijden.
Oke Mootjequote:Op donderdag 17 september 2026 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
Gewoon feliciteren is er kennelijk niet meer bij. Haar vervanger doet het 'geweldig' in het debat, zelden zo'n ouwe droplul hoop onzin horen braken.
Wat!quote:Op donderdag 17 september 2026 19:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Posts over Timmermans, Kaag, Halsema, Simons, Klaver heb jij natuurlijk niet gelezen in je west indische blindheid.
Het wordt extremer en extremer.quote:Op donderdag 17 september 2026 20:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij. Het mooiste zou zijn als de beschaafde samenleving als geheel kans zou zien dit gezwel eruit te snijden.
En wat als de meerderheid van ons nu vind dat jij dit bent?quote:Op donderdag 17 september 2026 20:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 17 september 2026 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wat als de meerderheid van ons nu vind dat jij dit bent?
Ja rechts is op zijn zachts gezegd nogal extreem te noemen.quote:Op donderdag 17 september 2026 22:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het wordt extremer en extremer.
Maar rechts, rechts is het probleem hoor!!!
quote:Op vrijdag 18 september 2026 00:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja rechts is op zijn zachts gezegd nogal extreem te noemen.
Uit de mond of het toetsenbord van bepaalde types mensen is dat een compliment.quote:Op donderdag 17 september 2026 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wat als de meerderheid van ons nu vind dat jij dit bent?
Dan hopen we dat je binnenkort een groot compliment krijgt van mods en fa's hier.quote:Op vrijdag 18 september 2026 08:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Uit de mond of het toetsenbord van bepaalde types mensen is dat een compliment.
Kan ze het boven haar bed hangen 🤞quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan hopen we dat je binnenkort een groot compliment krijgt van mods en fa's hier.
Het is hier toch voornamelijk rechts dat monologen plaatst?quote:Op donderdag 17 september 2026 20:05 schreef matspontius het volgende:
Wat een sneuneuzen hier zeg - toont wel het tanende niveau van Fok aan
Schizofreen dit.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er is ook bijna niemand die dat vind dus dat is ook vrij onwaarschijnlijk.
Extreme crisis vraagt om extreme maatregelen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 00:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Er is geen extreme crisis.quote:Op woensdag 23 september 2026 11:42 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Extreme crisis vraagt om extreme maatregelen.
Zeker. FvD heult met de vijand en keert zich tegen de democratie.quote:Op donderdag 17 september 2026 20:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Je zou die club het liefst verbieden?
Deze is mss wel interessant voor je.quote:Op woensdag 23 september 2026 12:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Zeker. FvD heult met de vijand en keert zich tegen de democratie.
https://pca.st/episode/ee3fa3ac-7753-414d-a109-9e69dddf24e7quote:Forum voor Democratie wil niet pro-Russisch genoemd worden, maar in de Engelstalige podcast The Forum & Friends klinkt onversneden Kremlin-propaganda. Waarom maakt de partij zo'n podcast? En hoe zit het met de banden tussen Forum en Moskou? Luister naar onderzoeksjournalisten Sara Berkeljon en Ben Meindertsma.
Lidewij heeft haar master gehaald. Dan kan je best meekomen in het onderwijs.quote:
Sprak gisteren iemand die er vooral over viel dat ze een 'wit' kind heeft gekregen. Ik zei dat ik ook twee 'witte' kinderen heb, en vroeg wat daar het probleem mee was?quote:Op donderdag 17 september 2026 16:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb niets met de Vos, maar ik vind het wel idioot om over 'werpen' te spreken. Hoe denigrerend.
Yup. Ben je het niet met ze eens, dan wordt het ruzie. Want dan ben jij het probleem. Zij zitten nooit fout.quote:Op woensdag 23 september 2026 13:22 schreef Gia het volgende:
Er verder over discussieren wilde ze ook niet, want 'dan kreeg ze ruzie'.
Wat is er dan extreem aan? Dat we illegalen uit willen zetten? Dat we mensen die hier niet kunnen aarden willen stimuleren en helpen terug te keren? Dat we willen stoppen met de asielinstroom van vooral economische vluchtelingen? Wat?quote:Op vrijdag 18 september 2026 00:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is niet 'de linkse denkwijze' en het zegt niet 'veel over links'. Dat is de denkwijze van een persoon die jij hebt gesproken en het zegt iets over die persoon.quote:Op woensdag 23 september 2026 13:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Sprak gisteren iemand die er vooral over viel dat ze een 'wit' kind heeft gekregen. Ik zei dat ik ook twee 'witte' kinderen heb, en vroeg wat daar het probleem mee was?
Ze zei dat ze twee indonesische kinderen heeft en dat ze die al het geluk van de wereld toewenst, want volgens haar wil Lidewij iedereen met een kleurtje het land uitgooien.
En dat is dan de linkse denkwijze. Zwaar ongenuanceerd. Er verder over discussieren wilde ze ook niet, want 'dan kreeg ze ruzie'.
Zegt, m.i., veel over links.
Dat is niet extreem, maar dat weet je zelf ook wel. De moeite die veel mensen hebben met extreemrechts is de onmenselijke manier waarop, en de drang om alles weer “wit” te willen hebben. Dat is ook wat omvolking en remigratie beladen termen maakt, omdat extreemrechts ze maar wat graag letterlijk de grens over flikkert.quote:Op woensdag 23 september 2026 13:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is er dan extreem aan? Dat we illegalen uit willen zetten? Dat we mensen die hier niet kunnen aarden willen stimuleren en helpen terug te keren? Dat we willen stoppen met de asielinstroom van vooral economische vluchtelingen? Wat?
quote:Op woensdag 23 september 2026 13:46 schreef miss_sly het volgende:
Misschien eens wat minder generaliseren alle kanten op.
Grappig, hier zeg je dan weer niets over.quote:Op vrijdag 18 september 2026 00:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat niet gelezen, maar reageer ik op iemand die mijn quote?quote:Op woensdag 23 september 2026 13:57 schreef PurifieR het volgende:
[..]
[..]
Grappig, hier zeg je dan weer niets over.
Waar maak jij dat uit op? Ik zie dat nergens in de partijprogramma's van rechtse partijen staan.quote:Op woensdag 23 september 2026 13:55 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat is niet extreem, maar dat weet je zelf ook wel. De moeite die veel mensen hebben met extreemrechts is de onmenselijke manier waarop, en de drang om alles weer “wit” te willen hebben.
Waar maak jij dat uit op? Ik zie dat nergens in de partijprogramma's van rechtse partijen staan.quote:Dat is ook wat omvolking en remigratie beladen termen maakt, omdat extreemrechts ze maar wat graag letterlijk de grens over flikkert.
Dit is vooral het gevolg van het feit dat onruststokers misbruik maken van dit soort demonstraties om te kunnen rellen. Die relschoppers mogen keihard worden aangepakt en daar is iedereen het over eens. Net zoals probleemjeugd niets te maken heeft met de islam, hebben deze relschoppers niets te maken met politiek.quote:Je anekdote over de denkwijze van links kunnen we ook doortrekken. Afgelopen weekend hebben er flink wat mensen op ‘t Malieveld rondgebanjerd. Hakenkruizen, Hitlergroeten, hondenfluitjes naar nazistische partijen en oproepen om weer terug naar “het mooie wit” te gaan. Zo rolt extreemrechts.
Nou, die dame die ik sprak zei dat ze misselijk werd als ze iemand van VVD tegenkwam. Het is de schuld van VVD dat het kabinet faalt.quote:Dat trek ik (en anderen hier) ook niet door naar iedereen die VVD stemt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |