Dat dus.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb niets met de Vos, maar ik vind het wel idioot om over 'werpen' te spreken. Hoe denigrerend.
Eens.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb niets met de Vos, maar ik vind het wel idioot om over 'werpen' te spreken. Hoe denigrerend.
Misschien een Norsk-boreaal bevallingsritueelquote:Op donderdag 17 september 2026 16:13 schreef miss_sly het volgende:
Het dekt de ladingquote:Op donderdag 17 september 2026 16:13 schreef miss_sly het volgende:
Ze is rechts he, dan mag je zo over mensen praten.quote:
Hihahoquote:
En straks weer keihard janken als je zelf ergens iets genoemd wordt, dan moet er weer snoeihard ingegrepen worden op dit vuig rechtse forum, en jij bent altijd de fatsoenlijkheid zelve.quote:
Lekker generaliseren, ook fatsoenlijk en daar wordt onze samenleving ook een stuk beter vanquote:Op donderdag 17 september 2026 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En straks weer keihard janken als je zelf ergens iets genoemd wordt, dan moet er weer snoeihard ingegrepen worden op dit vuig rechtse forum, en jij bent altijd de fatsoenlijkheid zelve.
Typisch "progressief" kuddegedrag, laf en altijd het slachtoffer..
Klopt, welkom in 2026quote:Op donderdag 17 september 2026 16:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lekker generaliseren, ook fatsoenlijk en daar wordt onze samenleving ook een stuk beter van
Denk niet dat ouderschap je opeens van mening doet zijn dat grenzen wagenwijd open moeten zodat het buiten nog onveiliger wordt.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:23 schreef Hexagon het volgende:
Nou fijn. Hopelijk heeft het moederschap een positieve invloednop haar denkwijze.
Er is ook bijna niemand die dat vind dus dat is ook vrij onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk niet dat ouderschap je opeens van mening doet zijn dat grenzen wagenwijd open moeten zodat het buiten nog onveiliger wordt.
Dit soort denigrerend taalgebruik vind ik eigenlijk meer wat over de gebruiker ervan zeggen dan over het onderwerp er van.quote:
In de hoop dat het kindje blond haar krijgt waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Misschien een Norsk-boreaal bevallingsritueel
Pas het dan aan!!quote:Op donderdag 17 september 2026 16:13 schreef miss_sly het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |