Volgens de lopende opinie hier op FOK is het onderwijs volkomen gedomineerd door Linksch, en die zijn nu eenmaal niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 17 september 2026 18:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die gaat toch gewoon naar een privéschool?
Je opmerking getuigd ook van een bijzonder laag vertrouwen in de leerkrachten vind ik, het toepassen van erfschuld zou ik niet verwachten.
Hap hap.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Volgens de lopende opinie hier op FOK is het onderwijs volkomen gedomineerd door Linksch, en die zijn nu eenmaal niet te vertrouwen.
Gelukkig heb ik wel geleerd, dat het 'Je opmerking getuigt...' moet zijn.
Welke statistieken zouden dat dan aantonen? En waarom zouden die op dit kind van toepassing zijn? Haar moeder blinkt tenslotte ook niet uit in het op juiste manier woekeren met haar talenten.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Thuisonderwijs. Met je VMBO opmerking laat je je eigen gebrek aan intelligentie ook weer goed blijken trouwens. Statistisch is het veel waarschijnlijker dat haar dochter naar het Gymnasium of het VWO gaat natuurlijk.
Inderdaad. Dat was al in de tijd van Janmaat heel normaal bij links: selectief verontwaardigd zijn en de andere kant stelselmatig negeren of zwartmaken.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:38 schreef Red_85 het volgende:
Wilders, baudet, vd plas, faber...
Mjah. Posts over hun bijvoorbeeld heb je zeker niet gelezen in je oost indische blindheid.
Gtfo, halfje.
Ze heeft biochemie en neurowetenschappen gestudeerd en viool gestudeerd. Ik vind haar bovendien een sieraad voor de politiek, ze is intelligent, inhoudelijk en duidelijk in haar standpunten, dat kun je van die linkse hypocriete lui helaas niet zeggen.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Welke statistieken zouden dat dan aantonen? En waarom zouden die op dit kind van toepassing zijn? Haar moeder blinkt tenslotte ook niet uit in het op juiste manier woekeren met haar talenten.
Jammer dat haar morele kompas geen gelijke tred heeft gehouden en ze zich met huid en haar aan een fascistenclub heeft uitgeleverd.quote:Op donderdag 17 september 2026 20:06 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ze heeft biochemie en neurowetenschappen gestudeerd en viool gestudeerd. Ik vind haar bovendien een sieraad voor de politiek, ze is intelligent, inhoudelijk en duidelijk in haar standpunten, dat kun je van die linkse hypocriete lui helaas niet zeggen.
quote:Op donderdag 17 september 2026 20:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jammer dat haar morele kompas geen gelijke tred heeft gehouden en ze zich met huid en haar aan een fascistenclub heeft uitgeleverd.
Je zou die club het liefst verbieden?quote:Op donderdag 17 september 2026 20:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jammer dat haar morele kompas geen gelijke tred heeft gehouden en ze zich met huid en haar aan een fascistenclub heeft uitgeleverd.
Dat is niet aan mij. Het mooiste zou zijn als de beschaafde samenleving als geheel kans zou zien dit gezwel eruit te snijden.quote:Op donderdag 17 september 2026 20:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Je zou die club het liefst verbieden?
Voldoende mensen die ook zo denken over PRO. Misschien kunnen we dan gelijk oversteken?quote:Op donderdag 17 september 2026 20:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij. Het mooiste zou zijn als de beschaafde samenleving als geheel kans zou zien dit gezwel eruit te snijden.
Oke Mootjequote:Op donderdag 17 september 2026 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
Gewoon feliciteren is er kennelijk niet meer bij. Haar vervanger doet het 'geweldig' in het debat, zelden zo'n ouwe droplul hoop onzin horen braken.
Wat!quote:Op donderdag 17 september 2026 19:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Posts over Timmermans, Kaag, Halsema, Simons, Klaver heb jij natuurlijk niet gelezen in je west indische blindheid.
Het wordt extremer en extremer.quote:Op donderdag 17 september 2026 20:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij. Het mooiste zou zijn als de beschaafde samenleving als geheel kans zou zien dit gezwel eruit te snijden.
En wat als de meerderheid van ons nu vind dat jij dit bent?quote:Op donderdag 17 september 2026 20:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 17 september 2026 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wat als de meerderheid van ons nu vind dat jij dit bent?
Ja rechts is op zijn zachts gezegd nogal extreem te noemen.quote:Op donderdag 17 september 2026 22:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het wordt extremer en extremer.
Maar rechts, rechts is het probleem hoor!!!
quote:Op vrijdag 18 september 2026 00:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja rechts is op zijn zachts gezegd nogal extreem te noemen.
Uit de mond of het toetsenbord van bepaalde types mensen is dat een compliment.quote:Op donderdag 17 september 2026 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wat als de meerderheid van ons nu vind dat jij dit bent?
Dan hopen we dat je binnenkort een groot compliment krijgt van mods en fa's hier.quote:Op vrijdag 18 september 2026 08:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Uit de mond of het toetsenbord van bepaalde types mensen is dat een compliment.
Kan ze het boven haar bed hangen 🤞quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan hopen we dat je binnenkort een groot compliment krijgt van mods en fa's hier.
Het is hier toch voornamelijk rechts dat monologen plaatst?quote:Op donderdag 17 september 2026 20:05 schreef matspontius het volgende:
Wat een sneuneuzen hier zeg - toont wel het tanende niveau van Fok aan
Schizofreen dit.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er is ook bijna niemand die dat vind dus dat is ook vrij onwaarschijnlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |