Nou eerlijk is eerlijk, er is niet heel veel meer van over. Ik zou zeker niet tekenen om zo mn laatste jaren te moeten uitzitten.quote:Op donderdag 17 september 2026 15:02 schreef TAmaru het volgende:
Ongelooflijk dat hij die leeftijd bereikt heeft. Volgens mij altijd in een pesthumor, zeker tegenover kleine kinderen, altijd te veel vreten, altijd te veel zuipen. Én 45 jaar lang gerookt blijkbaar. Je houdt het echt niet voor mogelijk. Goede genen!
Een aardige man is het niet. Maar zijn avonturenshows waren gewoon leuk.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:22 schreef laforest het volgende:
Zo'n kindervriend is het anders. Heeft mijn neefje ook afgekat na een show.
Eensch en geschreven door zijn broer.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een aardige man is het niet. Maar zijn avonturenshows waren gewoon leuk.
Ja, dat ging hier ook effe drie seconden door mijn hoofd....quote:Op donderdag 17 september 2026 17:14 schreef vul_maar_in het volgende:
Blij voor de beste man dat er nog een kaarsje bij is gekomen (denk ik?)
Maar dacht echt dat hij dood was toen ik de TT las
Dat heeft 'ie bij mij ook ooit gedaan, volgens verhalen van m'n ouders.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:22 schreef laforest het volgende:
Zo'n kindervriend is het anders. Heeft mijn neefje ook afgekat na een show.
Volgens de verhalen ben je een rare als je niet ooit onaardig door Bassie bent behandeld.quote:Op vrijdag 18 september 2026 10:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie bij mij ook ooit gedaan, volgens verhalen van m'n ouders.
Ho hoquote:Op vrijdag 18 september 2026 11:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Volgens de verhalen ben je een rare als je niet ooit onaardig door Bassie bent behandeld.
Dat is nou nog eens fijn nieuws.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:34 schreef Starhopper het volgende:
Bassie 91![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Niet onlogisch, na de voorstelling moeten die kutkinderen die man ook met rust laten.quote:Op vrijdag 18 september 2026 10:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie bij mij ook ooit gedaan, volgens verhalen van m'n ouders.
Nou Bassie zelf tekende daar in het begin ook niet voorquote:Op donderdag 17 september 2026 15:24 schreef 111210 het volgende:
[..]
Nou eerlijk is eerlijk, er is niet heel veel meer van over. Ik zou zeker niet tekenen om zo mn laatste jaren te moeten uitzitten.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |