"Qu'ils mangent de la brioche" dat smerige gepeupel. Of niet dan!quote:Op woensdag 16 september 2026 07:57 schreef Pixelman het volgende:
[..]
De topinkomens en grote bedrijven die jouw uitkering betalen kunnen gaan en staan waar ze willen. Ze zijn niet gebonden aan Nederland. Dus weet wat je wenst.
In plaats van te schelden mag je wel eens dankbaarder zijn voor de succesvolle en zeer rijke mensen die heel veel belasting betalen, zoals de ondernemers. Uiteindelijk zijn het jouw broodheren.
Donald doet exportverbod, Japan dumpt Treasuries. Blame the FED.quote:
Hier staan de populisten al klaar met een dader, een zondebok en magische oplossingen.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Donald doet exportverbod, Japan dumpt Treasuries. Blame the FED.
Nee, dat worden vrij nare scenario's dan.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:08 schreef Perrin het volgende:
Als Europa maanden of jaren met grootschalige dieselschaarste te maken krijgt, hebben we het niet meer over de ongemakken bij de benzinepomp.
Diesel is het bloed van de fysieke economie. Zonder diesel rijden vrachtwagens niet, wordt er minder geoogst en gebouwd en komt distributie onder druk.
Een moderne economie kan veel verdragen. Maar niet eindeloos draaien op goede bedoelingen en lege tanks.
Zou me niet verbazen als we binnenkort moeten hamsteren. Hoop dat het niet zo ver komt maar jaquote:Op woensdag 16 september 2026 09:08 schreef Perrin het volgende:
Als Europa maanden of jaren met grootschalige dieselschaarste te maken krijgt, hebben we het niet meer over de ongemakken bij de benzinepomp.
Diesel is het bloed van de fysieke economie. Zonder diesel rijden vrachtwagens niet, wordt er minder geoogst en gebouwd en komt distributie onder druk.
Een moderne economie kan veel verdragen. Maar niet eindeloos draaien op goede bedoelingen en lege tanks.
De AH heeft zijn spotje al klaarquote:Op woensdag 16 september 2026 09:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als we binnenkort moeten hamsteren. Hoop dat het niet zo ver komt maar ja
Een vrolijke BN'er op de fiets.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De AH heeft zijn spotje al klaar
heeft Groningen geen dieselolie in de grond >??quote:
Nee, helaas. Wel aardappelen gelukkig.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
heeft Groningen geen dieselolie in de grond >??
Respect voor die 30 jaar maar een uitkering is een omslagstelsel, geen spaarpot waar je eigen geld in zit. De werknemers en ondernemers van nú houden de kas gevuld. De producten in de supermarkt koop je met de belastingcenten van vandaag niet met de herinneringen van gisteren. Zonder een draaiende economie is een opgebouwd recht slechts een waardeloos papiertje. Een beetje economisch besef over wie jouw huidige welvaart financiert, zou je sieren. Houd je aan de feiten.quote:Op woensdag 16 september 2026 08:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]quote:Op woensdag 16 september 2026 08:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb ruim 30 jaar gewerkt dus ik hoef niemand dankbaar te zijn
30 jaar gewerkt en nu ziek. Hij heeft gewoon zijn bijdrage geleverd.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:10 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Respect voor die 30 jaar maar een uitkering is een omslagstelsel, geen spaarpot waar je eigen geld in zit. De werknemers en ondernemers van nú houden de kas gevuld. De producten in de supermarkt koop je met de belastingcenten van vandaag niet met de herinneringen van gisteren. Zonder een draaiende economie is een opgebouwd recht slechts een waardeloos papiertje. Een beetje economisch besef over wie jouw huidige welvaart financiert, zou je sieren. Houd je aan de feiten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 16 september 2026 10:18 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand een youtube linkje voor stream?
Ned1 streamen lukt niet?quote:Op woensdag 16 september 2026 10:18 schreef vosss het volgende:
Je kan gewoon via de site van de tweede kamer kijken.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:18 schreef vosss het volgende:
Nee. Hoe lang ga je het uitzitten?quote:Op woensdag 16 september 2026 10:22 schreef kalinhos het volgende:
Is iemand wel eens publiek geweest bij de apb? Ik ga morgen voor het eerst
Tot we geen zin meer hebben denk ik? Maar ik schat tot maximaal de schorsing eind vd middag.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:23 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nee. Hoe lang ga je het uitzitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |