Goedemorgen!quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:27 schreef rutger05 het volgende:
Ik dacht eigenlijk toen ik hier van hoorde aan Rusland, maar het gaat dus om mogelijk binnenlands terrorisme.
Opsporen met alle mogelijke middelen en keihard strafrechtelijk aanpakken, dat spreekt voor zich. Schade tot op de laatste cent verhalen met rente.
Bron: ANP (persbureau).quote:Het is niet uit te sluiten dat boeren achter de sabotageacties op het spoor zitten van dinsdagochtend. Dat zegt Sieta van Keimpema, secretaris van Farmers Defence Force. De landelijke actiegroep is geen acties aan het coördineren. "Regionale groepen bereiden regionale acties voor", zegt ze.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met je hooibalen, mesthopen en steigerpalen in je bakfiets
Dat moet toch ook een partij stinken?quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:24 schreef Leandra het volgende:
Okay, het zijn niet alleen hooibalen maar mesthopen die naast de snelwegen in de fik staan.
Dat maakt de branden dus absoluut wel boerenacties, de kans dat XR op allerlei plekken mesthopen ter grootte van auto's kan dumpen is vrij klein.
Dat verklaart ook waarom het zo rookt.
Bovendien zijn die juist voor openbaar vervoer, zeker de trein.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:25 schreef Monolith het volgende:
Sowieso heb je voor dit soort acties wat zwaarder materieel nodig en daar beschikken die klimaatactivitisten helemaal niet over.
Staan er ook om bekend dat ze het milieu vervuilen door van alles in de fik te steken.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En oude trekkerbanden zie ik ook niet zo snel door XR gebruikt worden
Nou ja, ze wilden hier op Utrecht CS ook de boel platgooien natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:30 schreef svann het volgende:
[..]
Bovendien zijn die juist voor openbaar vervoer, zeker de trein.
Knap en precies het doel wat de media wil hier in een post geformuleerd. Gebeurt er iets? De scapegoat is gemaakt. Rusland.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:27 schreef rutger05 het volgende:
Ik dacht eigenlijk toen ik hier van hoorde aan Rusland, maar het gaat dus om mogelijk binnenlands terrorisme.
Opsporen met alle mogelijke middelen en keihard strafrechtelijk aanpakken, dat spreekt voor zich. Schade tot op de laatste cent verhalen met rente.
Ja, maar XR zal eerder restafval van de productie van havermelk in de fik steken dan mestafval en eerder oude bakfietsbanden dan trekkerbanden gebruiken.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:30 schreef Friggles het volgende:
[..]
Staan er ook om bekend dat ze het milieu vervuilen door van alles in de fik te steken.
Zo van je afval afkomen lijkt me overigens ook een milieudelict.
Uitkeringen en subsidies stopzetten als mensen terrorisme bedrijven.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:27 schreef rutger05 het volgende:
XR leden of antifa komen ook niet hun bed uit voor 12:00 volgens mij, die halen nachten door met drugs.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, maar XR zal eerder restafval van de productie van havermelk in de fik steken dan mestafval en eerder oude bakfietsbanden dan trekkerbanden gebruiken.
De daders worden in een bus geladen en aan de andere kant van de stad er weer uitgezet.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uitkeringen en subsidies stopzetten als mensen terrorisme bedrijven.
Dit heeft niets meer met demonstratierecht te maken.
Wie het ook is; het is levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bron: ANP (persbureau).
Het zijn de boeren dus.
Met hun trekker?quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De daders worden in een bus geladen en aan de andere kant van de stad er weer uitgezet.
Flesje water en een appel mee voor onderweg en tot de volgende keer...
Ben benieuwd wat er belangwekkend aan is...quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:35 schreef UitStraling het volgende:
Protesteren is een belangwekkend goed recht in Nederland.
Que? Dat is wel heel mild. Je kan een ton eisen of er 15 tot 30 jaar voor geven, afhankelijk van de consequenties.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uitkeringen en subsidies stopzetten als mensen terrorisme bedrijven.
Dit heeft niets meer met demonstratierecht te maken.
Die wordt uiteraard op sleeptouw achter de bus gehangen.quote:
Hier hoef je niet echt rijstroken voor af te sluiten lijkt mij.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ter bevestiging (zie ook eerder gepost bericht van Rijkswaterstaat):
[ afbeelding ]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)t-branden-in-drenthe
Misschien wel slim dat ze geen boer als persvoorlichter aanwijzen dit is wel het domste antwoord dat je kan geven.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja misschien waren wij het wel, misschien waren wij het niet
Als het "linkse uitkeringstrekkers" van XR zijn dan kun je zoveel eisen, maar die hebben geen ton.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Que? Dat is wel heel mild. Je kan een ton eisen of er 15 tot 30 jaar voor geven, afhankelijk van de consequenties.
Oorzaak, gevolg en zo.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hier hoef je niet echt rijstroken voor af te sluiten lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |