Gaf goede passes, maar soms wel verkeerde keuze bij aannamequote:
Die moet eerst maar weer eens bewijzen op niveau te kunnen komen.quote:Op zondag 13 september 2026 22:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
proberen te verkopen in de winter. plea is over een maand of 2 ook weer fit
Ik vond het in ieder geval meer betrokken met samenspel en minder puur af te wachten op een kans om zelf te scoren.quote:Op zondag 13 september 2026 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaf goede passes, maar soms wel verkeerde keuze bij aanname
Tering propperquote:Op maandag 14 september 2026 00:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die moet eerst maar weer eens bewijzen op niveau te kunnen komen.
Wanner speelde een prima wedstrijd.quote:Op maandag 14 september 2026 08:20 schreef Solispolar het volgende:
Inschattingsfoutje van Bosz lijkt mij.. dit is normaal een fout die alleen beginnende coaches maken: Je A-spelers rust geven in de hoop dat de B-spelers de klus wel klaren (om vervolgens nog de A-spelers in te moeten brengen omdat het niet loopt).
Waarom niet gewoon 60 minuten gas geven en dan wisselen? Dan sta je tegen dit Sparta 4-0 voor in plaats van 2-1 (met grote kansen op de 2-2 rond die fase) en kan je 'relaxen'.
En voor de mensen hier die Wanner zo'n supertalent blijven vinden; alles leuk en wel hoor, maar wanneer gaat die jongen eens met urgentie voetballen? Je ziet toch meteen het verschil in intensiteit als zo'n Fernandez erin komt. Die jongen is Wanneer echt op alle vlakken voorbij gestreefd.
Ik vond Wanner ook niet tegenvallen, maar bij sommige mensen ben je alleen maar een goede voetballer als je scoort of assists geeft.quote:Op maandag 14 september 2026 08:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wanner speelde een prima wedstrijd.
En vorige week tegen Ajax was Fernandez echt een liability.
Ja Fernadez is 18 jaar, die zal met hoge pieken en (diepe) dalen spelen. Maar daar zit in ieder geval wat vuur in.quote:Op maandag 14 september 2026 08:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wanner speelde een prima wedstrijd.
En vorige week tegen Ajax was Fernandez echt een liability.
Hoeveel konden jullie daar nou ooit voor vangen?quote:Op zondag 13 september 2026 22:17 schreef ISVV het volgende:
Tja, op Pepi kan je een levensgroot cliché loslaten. Als ie niet scoort heb je er geen zak aan. Maar hij scoort zo makkelijk.
Fulham 30 dacht ik.quote:Op maandag 14 september 2026 10:23 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hoeveel konden jullie daar nou ooit voor vangen?
Dat is echt wel veel voor zo'n matige spits. Kan nog wel eens een duur foutje zijn geweest. Al blijft het een Amerikaan.quote:
Een matige spits maakt niet zoveel doelpunten, vandaar ook de interesse. Ik zie het een beetje als een Gimenez bij Feyenoord destijds, die ging ook voor veel te veel geld weg (gezien zijn kwaliteiten). Aan de andere kant deden ze (in de Eredivisie) wel waarvoor ze gehaald zijn: scoren.quote:Op maandag 14 september 2026 10:25 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat is echt wel veel voor zo'n matige spits. Kan nog wel eens een duur foutje zijn geweest. Al blijft het een Amerikaan.
Ja, Makkelie is gewoon een waardeloze scheidsrechter. Het was echt belachelijk dat er geen pingel voor gegeven werd.quote:Op maandag 14 september 2026 09:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja Fernadez is 18 jaar, die zal met hoge pieken en (diepe) dalen spelen. Maar daar zit in ieder geval wat vuur in.
Wanneer zou inmiddels wel een klein stapje naar voren mogen doen (bij het vertrek van Saibari) en zich iets meer mogen profileren toch? En dan maakt het me geen zak uit of hij scoort of assists geeft, maar het is in balbezit ook allemaal zo vrijblijvend/flegmatiek. Ik krijg er een beetje Tygo Land vibes bij. Die jongens kunnen allemaal zogenaamd heerlijk voetballen, maar je wint er de oorlog gewoon niet mee.
We hadden gisteren overigens gewoon 2 á 3 penalty's moeten hebben héEven eerlijk.. die verdediger had echt in minimaal 2 situaties 2 armen om Obispo heen en werkelijk geen oog voor de bal. Wanneer gaan scheidsrechters dat nou eens bestraffen? Dit is gewoon vrij worstelen in de 16.
Ja, het is een beetje dubbel. Ik vind dat Obispo niet in alle gevallen zijn best deed om te blijven staan, zeg maar. Maar ik vond zijn verhaal na de wedstrijd wel terecht. Er is voor het seizoen een heleboel bombarie gemaakt over nieuwe regels en vasthouden, maar als je dan een heupworp in de 16 niet bestraft met een pingel dan ga je natuurlijk nooit verandering zien in hoe die duels gespeeld worden.quote:Op maandag 14 september 2026 09:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
We hadden gisteren overigens gewoon 2 á 3 penalty's moeten hebben héEven eerlijk.. die verdediger had echt in minimaal 2 situaties 2 armen om Obispo heen en werkelijk geen oog voor de bal. Wanneer gaan scheidsrechters dat nou eens bestraffen? Dit is gewoon vrij worstelen in de 16.
Het is toch al absurd dat verdedigers met de armen wijd staan naar een aanvaller toe en überhaupt geen zicht op de bal houden? Als jij als verdediger met 2 handen om de tegenstander staat en ook nog met je rug naar de bal dan mag er wat mij betreft altijd een penalty en geel volgen.quote:Op maandag 14 september 2026 10:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje dubbel. Ik vind dat Obispo niet in alle gevallen zijn best deed om te blijven staan, zeg maar. Maar ik vond zijn verhaal na de wedstrijd wel terecht. Er is voor het seizoen een heleboel bombarie gemaakt over nieuwe regels en vasthouden, maar als je dan een heupworp in de 16 niet bestraft met een pingel dan ga je natuurlijk nooit verandering zien in hoe die duels gespeeld worden.
De lezing van Makkelie (volgens Obispo) dat het dan alleen een pingel is als de bal ook in de buurt is is natuurlijk krankjorum. Je weet nooit of die bal daar niet kan komen met al die scrimmages (of simpel doorkoppen) na een corner, dus zoveel mogelijk spelers preventief tegen de grond werken is dan het recept voor het verdedigen bij corners?
Lijkt me dat de scheidsrechters daar nog maar eens over moeten babbelen samen.
Hij is momenteel niet in vorm. Hadden hem met vorm inderdaad moeten verkopen, maar eigenlijk was dat op dat moment (winterstop 2026) niet wenselijk. Hopelijk schiet hij er 12 + in dit seizoen en slijten ze hem komende zomer.quote:Op maandag 14 september 2026 10:25 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat is echt wel veel voor zo'n matige spits. Kan nog wel eens een duur foutje zijn geweest. Al blijft het een Amerikaan.
Makkelie (en de VAR) hanteren gewoon weer eens de eigen regels. Dat hoort niet. Maar daar zul je de scheidsrechtersbaas niet over horen.quote:Op maandag 14 september 2026 10:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje dubbel. Ik vind dat Obispo niet in alle gevallen zijn best deed om te blijven staan, zeg maar. Maar ik vond zijn verhaal na de wedstrijd wel terecht. Er is voor het seizoen een heleboel bombarie gemaakt over nieuwe regels en vasthouden, maar als je dan een heupworp in de 16 niet bestraft met een pingel dan ga je natuurlijk nooit verandering zien in hoe die duels gespeeld worden.
De lezing van Makkelie (volgens Obispo) dat het dan alleen een pingel is als de bal ook in de buurt is is natuurlijk krankjorum. Je weet nooit of die bal daar niet kan komen met al die scrimmages (of simpel doorkoppen) na een corner, dus zoveel mogelijk spelers preventief tegen de grond werken is dan het recept voor het verdedigen bij corners?
Lijkt me dat de scheidsrechters daar nog maar eens over moeten babbelen samen.
Dus eigenlijk zegt Makkelie dat je op het middenveld iedereen naar de grond mag trekken zolang de bal niet in de buurt is? Of gelden daar dan ineens andere regels?quote:Op maandag 14 september 2026 10:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
De lezing van Makkelie (volgens Obispo) dat het dan alleen een pingel is als de bal ook in de buurt is is natuurlijk krankjorum.
Makkelie is sowieso een rare kwibus. Je ziet gewoon aan zijn hele lichaamstaal dat hij de situatie nooit baas is. Laat zich veel te veel leiden door wat mensen op het veld tegen hem zeggen en is, ondanks zijn ervaring, ook nog stelselmatig onder de indruk van fluitende mensen op de tribunes.quote:Op maandag 14 september 2026 12:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zegt Makkelie dat je op het middenveld iedereen naar de grond mag trekken zolang de bal niet in de buurt is? Of gelden daar dan ineens andere regels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |