Ook te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken vrees ik.quote:Op zondag 13 september 2026 20:35 schreef Type-R het volgende:
Niet een probleem, maar wil wel Olij eens in actie zien
Blijf het toch wel opmerkelijk vinden dat een goede keeper blijkbaar lastig te scouten is.quote:Op zondag 13 september 2026 20:36 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ook te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken vrees ik.
Niet alleen voor PSV kennelijk, want bij ajax en feyenoord is het ook al jaren drama op die positie.quote:Op zondag 13 september 2026 20:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Blijf het toch wel opmerkelijk vinden dat een goede keeper blijkbaar lastig te scouten is.
Nou ja, Kovar gaat daar dan wel de fout in, maar het begint al bij de defensie die weer te hoog staat en je begint zoals zo vaak met een achterstand. Het begint zowaar te wennen.quote:Op zondag 13 september 2026 20:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet alleen voor PSV kennelijk, want bij ajax en feyenoord is het ook al jaren drama op die positie.
Het staat inderdaad nog steeds niet goed bij PSV.quote:Op zondag 13 september 2026 21:03 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou ja, Kovar gaat daar dan wel de fout in, maar het begint al bij de defensie die weer te hoog staat en je begint zoals zo vaak met een achterstand. Het begint zowaar te wennen.
PSV staat helemaal niet goed te spelen. Het is vrij dramatisch zelfs.quote:Op zondag 13 september 2026 21:04 schreef PSVCL het volgende:
Goeie eerste helft van PSV b.
Nog steeds vertrouwen in Esmir![]()
Mijnans de nieuwe Van Ginkel
Die 3-1 mag wel vallen ja.quote:Op zondag 13 september 2026 21:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV staat helemaal niet goed te spelen. Het is vrij dramatisch zelfs.
Ja klopt hoor. Je zou zeggen dat het relatief eenvoudig is. Denk een misvatting aan onze zijdequote:Op zondag 13 september 2026 20:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet alleen voor PSV kennelijk, want bij ajax en feyenoord is het ook al jaren drama op die positie.
Sem Steijn 2.0?quote:Op zondag 13 september 2026 21:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zo'n Mijnans is in ieder geval in dit soort wedstrijden een prima speler om er bij te hebben.
Niks. Maar zo brengt hij het.quote:
Svennie is lossssssss.quote:Op zondag 13 september 2026 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks. Maar zo brengt hij het.
Ik denk dat Mijnans juist een toevoeging kan zijn ook in grotere wedstrijden
Denk ik ook hoor. Die gaat echt nog wel zijn draai wat beter vinden in de grotere wedstrijden. Heeft in ieder geval een lekker geplaatst schot in zijn benen.quote:Op zondag 13 september 2026 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks. Maar zo brengt hij het.
Ik denk dat Mijnans juist een toevoeging kan zijn ook in grotere wedstrijden
Benieuwd naar komende week. Als je die wint zet je een grote stap, want als enige van de top 5 heb je dan uitwedstrijden gehad tegen top 5 ploegen (2 zelfs).quote:Op zondag 13 september 2026 21:50 schreef PSVCL het volgende:
Heerlijke speler die Mijnans, de nieuwe MvG![]()
En PSV gewoon weer bovenaan zoals het hoort
Vond Pepi vandaag niet slecht.quote:Op zondag 13 september 2026 21:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor. Die gaat echt nog wel zijn draai wat beter vinden in de grotere wedstrijden. Heeft in ieder geval een lekker geplaatst schot in zijn benen.
Pepi wel weer erg kut ingevallen.
Gaat niet gebeuren. Kapitaalvernietiging.quote:Op zondag 13 september 2026 21:57 schreef PSVCL het volgende:
Pepi heb je niet veel aan in dit systeem.
Straks lekker met Lammers in de spits ballen, als sterke voetballende aanspeelpunt, dat wordt de nieuwe Luukinho. Op die manier kom je veel makkelijker tot combinaties voorin
proberen te verkopen in de winter. plea is over een maand of 2 ook weer fitquote:Op zondag 13 september 2026 21:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Kapitaalvernietiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |