Medicijnen vergeten in te nemen vanochtend?quote:Op zondag 13 september 2026 12:17 schreef Jahr00n het volgende:
De media wordt door den haag gestuurd en den haag zit vol met reptillians
ik geloof er geen snars meer van
Zeker mee eens, fabels en feiten lopen sowieso sterk door elkaar op internet. Wel zelf onderzoekend en kritisch blijven!quote:Op zondag 13 september 2026 12:22 schreef Hexagon het volgende:
Ja ik neem het nieuws mwet professionele journalisten een stuk serieuzer dan wat wappies op social media. Zouden meer mensen moeten doen.
Sowieso zit social media vol met middelmatige figuren die denken dat ze heel slim zijn en daarmee arhumentloos de grootst mogelijke bullshit als feiten droppen.quote:Op zondag 13 september 2026 12:24 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
Zeker mee eens, fabels en feiten lopen sowieso sterk door elkaar op internet. Wel zelf onderzoekend en kritisch blijven!
Waar wil je je topic naar toe verplaatst hebben, het is met deze OP geen NWS-item.quote:Op zondag 13 september 2026 12:13 schreef Muissnuitje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)tid=rS40aB7S9Ucbxw6v
BNW lijkt me wel toepasselijk.quote:Op zondag 13 september 2026 12:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waar wil je je topic naar toe verplaatst hebben, het is met deze OP geen NWS-item.
Totdat je een forum hebt aangegeven verplaats ik dit topic naar VER
De voorkeurskeuze keuze is aan TSquote:Op zondag 13 september 2026 12:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
BNW lijkt me wel toepasselijk.
Doe maar naar VER, is primaquote:Op zondag 13 september 2026 12:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waar wil je je topic naar toe verplaatst hebben, het is met deze OP geen NWS-item.
Totdat je een forum hebt aangegeven verplaats ik dit topic naar VER
Ik zeg ook niet dat ik precies aan zijn kant sta, maar er is wel veel bekend over het manipulatief sturen van nieuwsberichten en structureel achter houden van bepalende informatie, zodoende geloof ik al bijna niets meer an al het nieuws in de media.quote:Op zondag 13 september 2026 12:39 schreef Zwansen het volgende:
Die gast uit dat filmpje maakt zulke zwakke items, maar precies op een niveau dat alle wappers erin trappen.
quote:Op zondag 13 september 2026 12:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Uiteraard, het is een verlengstuk van ons geliefde Den Haag.
Als Hugo ons weer aanspoort om een prikje te halen sta ik als eerste de rij.
Als de belasting omhoog moet om het klimaat, Oekraïne en asielzoekers te steunen maak ik het met plezier over.
Die lui hebben alleen maar het beste met ons voor!
En wat geloof je dan wel?quote:Op zondag 13 september 2026 12:43 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik precies aan zijn kant sta, maar er is wel veel bekend over het manipulatief sturen van nieuwsberichten en structureel achter houden van bepalende informatie, zodoende geloof ik al bijna niets meer an al het nieuws in de media.
Persoonlijk ben ik van mening dat nieuwsbronnen die geen winstoogmerk hebben, betrouwbaarder zijn en eerlijker nieuws uitbrengen, de mainstream media is omkoopbaar en zodoende gewoon vatbaarder voor valse informatie.quote:
Ik kijk echt geen enkel programma nog op tv sinds Mark Rutte de oorlog heeft verklaard aan het volk. En ik wil ook het liefst zo min mogelijk te maken hebben met gehypnotiseerde kutschapen die met alle winden meewaaienquote:Op zondag 13 september 2026 12:17 schreef Mikeytt het volgende:
Moederskind dat met het geld van de ouders in Monaco woont die video's maakt over Nederlandse politiek. Ok dan
En hoe toets je of dat klopt?quote:Op zondag 13 september 2026 13:17 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening dat nieuwsbronnen die geen winstoogmerk hebben, betrouwbaarder zijn en eerlijker nieuws uitbrengen, de mainstream media is omkoopbaar en zodoende gewoon vatbaarder voor valse informatie.
Bepaalde eigen ervaringen en inzichten, maar ook gevoelsmatig, bijvoorbeeld nieuwsberichten die de emotie van het volk een bepaalde richting op proberen te sturen zijn altijd gemanipuleerd, terwijl nieuwsberichten die het publiek een open visie laten behouden meer gerichte en correcte informatie bevatten.quote:
Natuurlijk leren figuren zoals jij helemaal niks bij en blijf je hangen in een extreemlinkse bubbel. Ja D66 is extreemlinks.quote:Op zondag 13 september 2026 12:22 schreef Hexagon het volgende:
Ja ik neem het nieuws met professionele journalisten een stuk serieuzer dan wat wappies op social media. Zouden meer mensen moeten doen.
Van wappieaccounts op social media valt ook niks te leren. Wie de baggeraids die daaruit komt serieus neemt diskwalificeert zichzelf.quote:Op zondag 13 september 2026 13:49 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Natuurlijk leren figuren zoals jij helemaal niks bij en blijf je hangen in een extreemlinkse bubbel. Ja D66 is extreemlinks.
Zie hier de mental gymnastics van extreemlinks "nah ik label jou als slecht dan kan ik lekker kinderachtig de andere kant op blijven kijken" toch? makkelijk!quote:Op zondag 13 september 2026 13:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Van wappieaccounts op social media valt ook niks te leren. Wie de baggeraids die daaruit komt serieus neemt diskwalificeert zichzelf.
Het blijft knap om jezelf in vier woorden compleet belachelijk te maken.quote:
D666 staat bekend om de gender-nonsense woke pedofilie equity feminisme asielimmigratie stikstofleugens en ga zo maar door. Maar blijf maar volhouden dat ze 'rechts van het midden' zouden zijnquote:Op zondag 13 september 2026 13:57 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Het blijft knap om jezelf in vier woorden compleet belachelijk te maken.
Nu leg je me woorden in de mond. Dat is op z'n zachtst gezegd niet zo netjes.quote:Op zondag 13 september 2026 14:00 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
D666 staat bekend om de gender-nonsense woke pedofilie equity feminisme asielimmigratie stikstofleugens en ga zo maar door. Maar blijf maar volhouden dat ze 'rechts van het midden' zouden zijn
Precies dit inderdaad 👍quote:Op zondag 13 september 2026 14:00 schreef ToT het volgende:
Ik kijk al jaren geen nieuws meer, maar dat is vooral omdat het me allemaal te hard en te negatief is.
Ik lees nog wel nieuws, maar heb wel het idee dat veel dingen erg eenzijdig belicht wordt en je niet het hele plaatje krijgt.
Dat je D66 extreemlinks noemt is al een reden om het met een korreltje zout te nemen.quote:Op zondag 13 september 2026 13:57 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Zie hier de mental gymnastics van extreemlinks "nah ik label jou als slecht dan kan ik lekker kinderachtig de andere kant op blijven kijken" toch? makkelijk!
D666 hahahaha stoer manquote:Op zondag 13 september 2026 14:00 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
D666 staat bekend om de gender-nonsense woke pedofilie equity feminisme asielimmigratie stikstofleugens en ga zo maar door. Maar blijf maar volhouden dat ze 'rechts van het midden' zouden zijn
Ik zou toch echt wat breder kijken.quote:Op zondag 13 september 2026 15:39 schreef Hexagon het volgende:
NOS, DPG en de Telegraaf allen hetzelfde zeggen dan kun je er wel vanuit gaan dat het klopt
Maar voor Nederlands nieuws heeft Reuters ofzo ook niet zo veel toegevoegde waarde.quote:Op zondag 13 september 2026 21:33 schreef KvanG het volgende:
[..]
Ik zou toch echt wat breder kijken.
Sowieso denk ik dat je jezelf beperkt door enkel naar Nederlandse bronnen te kijken.
En dan heb je nieuwsbronnen die gesubsidieerd worden.quote:Op zondag 13 september 2026 13:17 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening dat nieuwsbronnen die geen winstoogmerk hebben, betrouwbaarder zijn en eerlijker nieuws uitbrengen, de mainstream media is omkoopbaar en zodoende gewoon vatbaarder voor valse informatie.
Nee, maar Nederland is maar een klein deel van de wereld. En veel beleid dat hier word uitgevoerd word elders (bijv. Brussel) gemaakt of vlooit voort uit ontwikkelingen die zich internationaal afspelen.quote:Op zondag 13 september 2026 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar voor Nederlands nieuws heeft Reuters ofzo ook niet zo veel toegevoegde waarde.
Ik let er vooral op dat een nieuwsartikel niet manipulatief is geschreven, maar ruimte geeft voor een open mind, de gemiddelde mainstream media krijgt er voor betaald om eenzijdige leugens en zodoende indoctrinatie te verspreiden. Er zijn ook nieuwsbronnen die echte feiten verkondigen, al zijn die vaak wat minder bekend en afhankelijk van giften en eventuele donatie's van hun lezers.quote:Op zondag 13 september 2026 21:38 schreef thedeedster het volgende:
[..]
En dan heb je nieuwsbronnen die gesubsidieerd worden.
Die zijn dus eerlijker?
Dat is nogal een beschuldiging. Kun je die ook onderbouwen?quote:Op zondag 13 september 2026 21:47 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
de gemiddelde mainstream media krijgt er voor betaald om eenzijdige leugens en zodoende indoctrinatie te verspreiden
Dat is een paar jaar geleden duidelijk aangetoond, is dus geen bescguldiging, maar een feit, alhoewel ook algemeen bekend is dat de feiten bij sommigen bij sommigen niet door zullen dringen. Inmiddels zijn bepaalde feiten op internet weer genuanceerd en herschreven, net als veel van onze geschiedenis schriftelijk niet meer overeenkomt met de werkelijke feiten, maar daar please je alleen de naievelingen maar mee.quote:Op maandag 14 september 2026 01:22 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat is nogal een beschuldiging. Kun je die ook onderbouwen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |