Medicijnen vergeten in te nemen vanochtend?quote:Op zondag 13 september 2026 12:17 schreef Jahr00n het volgende:
De media wordt door den haag gestuurd en den haag zit vol met reptillians
ik geloof er geen snars meer van
Zeker mee eens, fabels en feiten lopen sowieso sterk door elkaar op internet. Wel zelf onderzoekend en kritisch blijven!quote:Op zondag 13 september 2026 12:22 schreef Hexagon het volgende:
Ja ik neem het nieuws mwet professionele journalisten een stuk serieuzer dan wat wappies op social media. Zouden meer mensen moeten doen.
Sowieso zit social media vol met middelmatige figuren die denken dat ze heel slim zijn en daarmee arhumentloos de grootst mogelijke bullshit als feiten droppen.quote:Op zondag 13 september 2026 12:24 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
Zeker mee eens, fabels en feiten lopen sowieso sterk door elkaar op internet. Wel zelf onderzoekend en kritisch blijven!
Waar wil je je topic naar toe verplaatst hebben, het is met deze OP geen NWS-item.quote:Op zondag 13 september 2026 12:13 schreef Muissnuitje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)tid=rS40aB7S9Ucbxw6v
BNW lijkt me wel toepasselijk.quote:Op zondag 13 september 2026 12:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waar wil je je topic naar toe verplaatst hebben, het is met deze OP geen NWS-item.
Totdat je een forum hebt aangegeven verplaats ik dit topic naar VER
De voorkeurskeuze keuze is aan TSquote:Op zondag 13 september 2026 12:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
BNW lijkt me wel toepasselijk.
Doe maar naar VER, is primaquote:Op zondag 13 september 2026 12:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waar wil je je topic naar toe verplaatst hebben, het is met deze OP geen NWS-item.
Totdat je een forum hebt aangegeven verplaats ik dit topic naar VER
Ik zeg ook niet dat ik precies aan zijn kant sta, maar er is wel veel bekend over het manipulatief sturen van nieuwsberichten en structureel achter houden van bepalende informatie, zodoende geloof ik al bijna niets meer an al het nieuws in de media.quote:Op zondag 13 september 2026 12:39 schreef Zwansen het volgende:
Die gast uit dat filmpje maakt zulke zwakke items, maar precies op een niveau dat alle wappers erin trappen.
quote:Op zondag 13 september 2026 12:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Uiteraard, het is een verlengstuk van ons geliefde Den Haag.
Als Hugo ons weer aanspoort om een prikje te halen sta ik als eerste de rij.
Als de belasting omhoog moet om het klimaat, Oekraïne en asielzoekers te steunen maak ik het met plezier over.
Die lui hebben alleen maar het beste met ons voor!
En wat geloof je dan wel?quote:Op zondag 13 september 2026 12:43 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik precies aan zijn kant sta, maar er is wel veel bekend over het manipulatief sturen van nieuwsberichten en structureel achter houden van bepalende informatie, zodoende geloof ik al bijna niets meer an al het nieuws in de media.
Persoonlijk ben ik van mening dat nieuwsbronnen die geen winstoogmerk hebben, betrouwbaarder zijn en eerlijker nieuws uitbrengen, de mainstream media is omkoopbaar en zodoende gewoon vatbaarder voor valse informatie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |