Beetje met drones spelen en daarmee Russen opblazen?quote:Op zaterdag 12 september 2026 15:25 schreef Fleischmeister het volgende:
Prima maar dan wil ik wel alleen een beetje lanterfanten op een basis, beetje PC's fixen enzo, daarna zuipen en kaartje leggen
Niet dat gedoe met wapens en mensen doorzeven aan een front
Dat kan ook prima zonder defensie. Dat zou je daar niet moeten leren.quote:Op zaterdag 12 september 2026 15:02 schreef Charles33 het volgende:
En voor de rest geldt dat een jaartje discipline bijbrengen vast geen kwaad kan.
Leuk idee maar liever niet. Het eerste wat deze user zou doen is overlopen naar de vijand.quote:Op zaterdag 12 september 2026 13:30 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Hopelijk wordt jij opgeroepen. Dat zou de perfecte karma zijn.
Dat is niet fraai indien waar.quote:Op zaterdag 12 september 2026 15:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is algemene kennis op dit forum. Iedereen weet dat Mikey dit deed.
Lachwekkend is de conclusie die jij hier uit trekt...quote:Op zaterdag 12 september 2026 14:58 schreef phpmystyle het volgende:
Maar wel bijzonder hoe deze discussie en informatievoorziening rondom Rusland is verloren.
Oekraine kan dit winnen --> we moeten Oekraine steunen zodat zij kan winnen --> de Russen houden vol omdat ze al hun mannen de loopgraaf insturen --> Europa betaalt Amerika hoge importheffingen in ruil dat zij wapens mag blijven kopen voor Oekraine --> we moeten 5% van BBP aan defensie uitgeven, anders moeten we Russisch leren --> Rusland is bijna door haar munitie heen --> We moeten de wet aanpassen zodat het eenvoudiger wordt om jonge mannen op te roepen ondanks dat het 'fantastische' verloop van de oorlog vanuit Oekraine/Europa bezien.
Het is lachwekkend.
In de Oekraine ligt de grens bij 60+, dus ....quote:
De meesten hier hebben S5quote:Op zaterdag 12 september 2026 13:30 schreef Mikeytt het volgende:
20ste eeuw praktijken. Iedereen ineens naar de psycholoog om iets gediagnosticeerd te krijgen om dienstplicht te vermijden
Met Oekraïne hebben wij niets te maken. En als ze een tekort hebben aan kanonnenvoer, roep eerst maar eens de vrouwen op ipv te gaan bedelen voor soldaten uit landen die niets met dat conflict te maken hebben.quote:Op zaterdag 12 september 2026 16:01 schreef Oud_student het volgende:
[..]
In de Oekraine ligt de grens bij 60+, dus ....
Heb je je plunjebaal al ingeleverd
Dat kan inderdaad prima, maar het gebeurt niet. Dienstplicht is een mooie manier om het af te dwingen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 15:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat kan ook prima zonder defensie. Dat zou je daar niet moeten leren.
Ik denk dat dit voor de meeste jongeren teltquote:Op zaterdag 12 september 2026 13:54 schreef HowardRoark het volgende:
Dit wordt interessant om te volgen. De jongste generaties zitten een boel jongeren tussen met een migratieachtergrond, het is de verwachting dat velen daarvan niet zullen willen dienen in het Nederlandse leger.
lekkere culthit idd maar als Verhoeven het boek daadwerkelijk had gelezen was het een stuk beter gewordenquote:
het is ook niet waar natuurlijkquote:Op zaterdag 12 september 2026 14:58 schreef phpmystyle het volgende:
Maar wel bijzonder hoe deze discussie en informatievoorziening rondom Rusland is verloren.
Oekraine kan dit winnen --> we moeten Oekraine steunen zodat zij kan winnen --> de Russen houden vol omdat ze al hun mannen de loopgraaf insturen --> Europa betaalt Amerika hoge importheffingen in ruil dat zij wapens mag blijven kopen voor Oekraine --> we moeten 5% van BBP aan defensie uitgeven, anders moeten we Russisch leren --> Rusland is bijna door haar munitie heen --> We moeten de wet aanpassen zodat het eenvoudiger wordt om jonge mannen op te roepen ondanks dat het 'fantastische' verloop van de oorlog vanuit Oekraine/Europa bezien.
Het is lachwekkend.
quote:Op zaterdag 12 september 2026 15:02 schreef Charles33 het volgende:
Heel goed. Dienstplichtigen gaan toch niet naar het front
Dit is niet meer mogelijk helaas.quote:Op zaterdag 12 september 2026 16:47 schreef Zoddie het volgende:
Ik ben wel voor dienstplicht weer in te voeren sowieso voor statushouders verplichte dienstplicht, kijken of ze nog zo graag hierheen komen.
Maar ook de jeugd kan wel wat discipline leren.
Waarschijnlijk zou me dat ook wel liggen, ben wel goed met een joystickquote:Op zaterdag 12 september 2026 15:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Beetje met drones spelen en daarmee Russen opblazen?
je vriendje ook zekerquote:Op zondag 13 september 2026 01:19 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou me dat ook wel liggen, ben wel goed met een joystick
En Washingtonquote:Op zaterdag 12 september 2026 13:29 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Je schrijft Moskou verkeerd...
Pipo=clown.quote:Op zaterdag 12 september 2026 14:14 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Phpmystyle 31-08: Ik ben niet perse pro-Russisch
Phpmystyle 12:09: Laat ze mij maar oproepen, dat zodat ik de 'vijand' (Rusland) kan helpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |