Ik ben gelukkig net de 45 voorbij. Maar dan nog, ik ga niet mijn nek riskeren omdat een paar wereldleiders zo nodig een wedstrijdje vérpissen willen spelen vanuit hun veilige paleizen en bunkers. Nog niet misschien.quote:Op zaterdag 12 september 2026 13:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Schenk allemaal uw zoons en dochters maar!
Zet hem op! Succes! Geef ze van jetje!![]()
Ps: ik doe wegens bekende redenen niet mee.
Er zitten nauwelijks Turken, Syriërs of west-Afrikanen in het leger.quote:Op zaterdag 12 september 2026 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom geen vreemdelingenlegioen maken van al die derdewereldschooiers? Ga eerst maar eens vijf jaar dienen, en vergeet niet je inschrijving voor een sociale huurwoning jaarlijks te verlengen terwijl je in de kazerne slaapt.
En terecht. Gelijke behandeling werkt twee kanten opquote:Op zaterdag 12 september 2026 13:44 schreef ACT-F het volgende:
Met als verschil dat vrouwen ook verplicht zijn. Wat een feest
Service guarantees citizenship!!quote:Op zaterdag 12 september 2026 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom geen vreemdelingenlegioen maken van al die derdewereldschooiers? Ga eerst maar eens vijf jaar dienen, en vergeet niet je inschrijving voor een sociale huurwoning jaarlijks te verlengen terwijl je in de kazerne slaapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Lijkt me niet heel verstandig om ze te trainen en te bewapenen. Voor je het weet hebben we hier ook een 'islamitische lente'.quote:Op zaterdag 12 september 2026 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
De wc's moeten ook schoongemaakt worden en dat is onafhankelijk van ideologie.quote:Op zaterdag 12 september 2026 13:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kan niet eensVerder zou het ook alleen nadelig uitpakken voor het land gezien mijn positieve houding naar de zogenaamde "vijand".
Niet opkomen, weg Nederlands staatsburgerschap.quote:Op zaterdag 12 september 2026 14:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zitten nauwelijks Turken, Syriërs of west-Afrikanen in het leger.
Ik geloof ook niet dat zij hun leven zouden riskeren om te gaan vechten in bijv. Oekraine.
Maakt niet zoveel uit, via de georganiseerde misdaad zijn het toch de moslims die toegang tot de wapens hebben.quote:Op zaterdag 12 september 2026 14:04 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel verstandig om ze te trainen en te bewapenen. Voor je het weet hebben we hier ook een 'islamitische lente'.
Laat ze ons maar oproepenquote:Op zaterdag 12 september 2026 13:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kan niet eensVerder zou het ook alleen nadelig uitpakken voor het land gezien mijn positieve houding naar de zogenaamde "vijand".
quote:Op zaterdag 12 september 2026 14:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Service guarantees citizenship!!Heerlijke film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Phpmystyle 31-08: Ik ben niet perse pro-Russischquote:
Zo voel ik me ook wel. Want ik word ook gek van alle valse propaganda en oorlogshitserij. Straks worden jongeren vanaf 18 jaar de dood ingestuurd zodat een relatief kleine groep uitvreters miljardair kunnen worden. Dat is toch walgelijk.quote:Op zaterdag 12 september 2026 14:14 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Phpmystyle 31-08: Ik ben niet perse pro-Russisch
Phpmystyle 12:09: Laat ze mij maar oproepen, dat zodat ik de 'vijand' (Rusland) kan helpen.
Als jij denkt dat deze oorlog over nazisme gaat dan moet je je misschien afvragen of je niet in bepaalde propaganda bent getrapt.quote:Op zaterdag 12 september 2026 14:18 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook wel. Want ik word ook gek van alle valse propaganda en oorlogshitserij. Straks worden jongeren vanaf 18 jaar de dood ingestuurd zodat een relatief kleine groep uitvreters miljardair kunnen worden. Dat is toch walgelijk.
Ik dacht dat politiek links altijd tegen oorlog en nazi's (Oekraine Azov) was. Wat de fuck is er veranderd?
Aldus de user die kanker fingeerde en naar eigen zeggen na elkaar een burn out en een bore out hadquote:Op zaterdag 12 september 2026 13:30 schreef Mikeytt het volgende:
20ste eeuw praktijken. Iedereen ineens naar de psycholoog om iets gediagnosticeerd te krijgen om dienstplicht te vermijden
lolquote:Op zaterdag 12 september 2026 14:14 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Phpmystyle 31-08: Ik ben niet perse pro-Russisch
Phpmystyle 12:09: Laat ze mij maar oproepen, dat zodat ik de 'vijand' (Rusland) kan helpen.
Linkje?quote:Op zaterdag 12 september 2026 14:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Aldus de user die kanker fingeerde en naar eigen zeggen na elkaar een burn out en een bore out had
Dat is algemene kennis op dit forum. Iedereen weet dat Mikey dit deed.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |