abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221776774
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 september 2026 13:51 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ik moet nog anderhalf jaar :(
*noteert

Gr gr generaal Onno Eichelsheim
pi_221776780
Waarom geen vreemdelingenlegioen maken van al die derdewereldschooiers? Ga eerst maar eens vijf jaar dienen, en vergeet niet je inschrijving voor een sociale huurwoning jaarlijks te verlengen terwijl je in de kazerne slaapt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 12 september 2026 @ 14:02:12 #28
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221776799
Met onze demografische ontwikkelingen (autochtone bevolkingskrimp) is er geen enkele ruimte om oorlog te voeren.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221776805
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2026 13:24 schreef vosss het volgende:

[..]
Schenk allemaal uw zoons en dochters maar!

Zet hem op! Succes! Geef ze van jetje! w/

Ps: ik doe wegens bekende redenen niet mee. :)
Ik ben gelukkig net de 45 voorbij. Maar dan nog, ik ga niet mijn nek riskeren omdat een paar wereldleiders zo nodig een wedstrijdje vérpissen willen spelen vanuit hun veilige paleizen en bunkers. Nog niet misschien.
  zaterdag 12 september 2026 @ 14:03:19 #30
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221776808
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom geen vreemdelingenlegioen maken van al die derdewereldschooiers? Ga eerst maar eens vijf jaar dienen, en vergeet niet je inschrijving voor een sociale huurwoning jaarlijks te verlengen terwijl je in de kazerne slaapt.
Er zitten nauwelijks Turken, Syriërs of west-Afrikanen in het leger.
Ik geloof ook niet dat zij hun leven zouden riskeren om te gaan vechten in bijv. Oekraine.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
pi_221776812
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 september 2026 13:44 schreef ACT-F het volgende:
Met als verschil dat vrouwen ook verplicht zijn. Wat een feest
En terecht. Gelijke behandeling werkt twee kanten op :)
  Moderator zaterdag 12 september 2026 @ 14:03:59 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221776813
quote:
Service guarantees citizenship!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221776823
quote:
Lijkt me niet heel verstandig om ze te trainen en te bewapenen. Voor je het weet hebben we hier ook een 'islamitische lente'.
  zaterdag 12 september 2026 @ 14:05:32 #34
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221776830
quote:
88s.gif Op zaterdag 12 september 2026 13:32 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Kan niet eens _O_ Verder zou het ook alleen nadelig uitpakken voor het land gezien mijn positieve houding naar de zogenaamde "vijand". 8-)
De wc's moeten ook schoongemaakt worden en dat is onafhankelijk van ideologie.
pi_221776839
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2026 14:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Er zitten nauwelijks Turken, Syriërs of west-Afrikanen in het leger.
Ik geloof ook niet dat zij hun leven zouden riskeren om te gaan vechten in bijv. Oekraine.
Niet opkomen, weg Nederlands staatsburgerschap.

quote:
9s.gif Op zaterdag 12 september 2026 14:04 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Lijkt me niet heel verstandig om ze te trainen en te bewapenen. Voor je het weet hebben we hier ook een 'islamitische lente'.
Maakt niet zoveel uit, via de georganiseerde misdaad zijn het toch de moslims die toegang tot de wapens hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 12 september 2026 @ 14:08:33 #36
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221776849
quote:
88s.gif Op zaterdag 12 september 2026 13:32 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Kan niet eens _O_ Verder zou het ook alleen nadelig uitpakken voor het land gezien mijn positieve houding naar de zogenaamde "vijand". 8-)
Laat ze ons maar oproepen :7
pi_221776857
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 14:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
Service guarantees citizenship!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijke film.
pi_221776884
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2026 14:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Laat ze ons maar oproepen :7
Phpmystyle 31-08: Ik ben niet perse pro-Russisch
Phpmystyle 12:09: Laat ze mij maar oproepen, dat zodat ik de 'vijand' (Rusland) kan helpen.

:')
pi_221776906
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 14:14 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Phpmystyle 12:09: Laat ze mij maar oproepen, dat zodat ik de 'vijand' (Rusland) kan helpen.

Zo voel ik me ook wel. Want ik word ook gek van alle valse propaganda en oorlogshitserij. Straks worden jongeren vanaf 18 jaar de dood ingestuurd zodat een relatief kleine groep uitvreters miljardair kunnen worden. Dat is toch walgelijk.

Ik dacht dat politiek links altijd tegen oorlog en nazi's (Oekraine Azov) was. Wat de fuck is er veranderd?
pi_221776922
Wake up goy.
pi_221776932
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2026 14:18 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Zo voel ik me ook wel. Want ik word ook gek van alle valse propaganda en oorlogshitserij. Straks worden jongeren vanaf 18 jaar de dood ingestuurd zodat een relatief kleine groep uitvreters miljardair kunnen worden. Dat is toch walgelijk.

Ik dacht dat politiek links altijd tegen oorlog en nazi's (Oekraine Azov) was. Wat de fuck is er veranderd?
Als jij denkt dat deze oorlog over nazisme gaat dan moet je je misschien afvragen of je niet in bepaalde propaganda bent getrapt.

En volgens het artikel was links dus blijkbaar hier tegen, Pro en de SP.
pi_221776933
Tegen oorlog zijn is extreemrechts en racistisch.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221777006
40% kan de oproep überhaupt niet lezen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221777029
quote:
88s.gif Op zaterdag 12 september 2026 13:30 schreef Mikeytt het volgende:
20ste eeuw praktijken. Iedereen ineens naar de psycholoog om iets gediagnosticeerd te krijgen om dienstplicht te vermijden _O_
Aldus de user die kanker fingeerde en naar eigen zeggen na elkaar een burn out en een bore out had :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 12 september 2026 @ 14:55:23 #45
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221777273
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 14:14 schreef Anton91 het volgende:

[..]

lol
  zaterdag 12 september 2026 @ 14:58:02 #46
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221777352
Maar wel bijzonder hoe deze discussie en informatievoorziening rondom Rusland is verloren.

Oekraine kan dit winnen --> we moeten Oekraine steunen zodat zij kan winnen --> de Russen houden vol omdat ze al hun mannen de loopgraaf insturen --> Europa betaalt Amerika hoge importheffingen in ruil dat zij wapens mag blijven kopen voor Oekraine --> we moeten 5% van BBP aan defensie uitgeven, anders moeten we Russisch leren --> Rusland is bijna door haar munitie heen --> We moeten de wet aanpassen zodat het eenvoudiger wordt om jonge mannen op te roepen ondanks dat het 'fantastische' verloop van de oorlog vanuit Oekraine/Europa bezien.

Het is lachwekkend.
  zaterdag 12 september 2026 @ 14:58:49 #47
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221777379
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 14:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Aldus de user die kanker fingeerde en naar eigen zeggen na elkaar een burn out en een bore out had :')
Linkje?
pi_221777416
Heel goed. Dienstplichtigen gaan toch niet naar het front, maar aan ieder cohort zul je een groep gemotiveerde en geschikte militairen overhouden en dat is hard nodig. En voor de rest geldt dat een jaartje discipline bijbrengen vast geen kwaad kan.
pi_221777542
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2026 14:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Linkje?
Dat is algemene kennis op dit forum. Iedereen weet dat Mikey dit deed.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_221777545
Prima maar dan wil ik wel alleen een beetje lanterfanten op een basis, beetje PC's fixen enzo, daarna zuipen en kaartje leggen
Niet dat gedoe met wapens en mensen doorzeven aan een front
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')