abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221823342
pi_221823527
quote:
Mooi en zuiver gesproken van deze Trump? Ik ben geen fan van hem, maar hij heeft gewoon gelijk: de Democraten zijn verschrikkelijk.
greetings and salutations
pi_221825394
twitter
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
  zondag 20 september 2026 @ 16:46:05 #179
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221827021
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2026 08:19 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Mooi en zuiver gesproken van deze Trump? Ik ben geen fan van hem, maar hij heeft gewoon gelijk: de Democraten zijn verschrikkelijk.
Nja als jij het duidelijk vind... Ik heb wel wat vragen.

Zo zuiver klinkt het iig niet. Zuiver is een duidelijk onderbouwt verhaal met bronnen en onderzoek. Dat zie ik hier niet? Het klinkt mij meer als en peutertje?

- Waar gaat dat stukje climate change over?
- Waardoor worden de straten veiliger van datacenters?
- Waardoor worden buurten beter van datacenters? De techneuten komen van ver, terwijl de buurt opgezadeld wordt met hogere stroom en water kosten
- Wat is 'BAD?'
- Is al bekend wat de space force eigenlijk doet behalve een naam op papier
- Wat gaat de AI force inhouden?
- Hoe zit het met de zorgen rondom AI (het hacken van andere bedrijven voornamelijk
- Hoe zit het met toezicht? Hij zei eerder dat hij het enige toezicht is wat nodig is. Is dat zo?
- Heeft Trump technische kennis van AI om dit toezicht te zijn? Kennis van hoe de systemen werken?
- Wat is dat stukje over High IQ?
- 25% van het GDP. Waar komt dat vandaan? Ik zie geen cijfers bijgevoegd bij de post?
- Hoe zit het met de aanvallen op de datacenters? Klinkt een beetje als een verzinsel. Er waren wel wat protesten natuurlijk oa door extreme geluids overlast.

Vind het nogal een vage post.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221827078
quote:

[..]
Mooi en zuiver. _O-
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
pi_221827159
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2026 13:59 schreef nostra het volgende:
[ x ]
Golf van Mexico :')
  zondag 20 september 2026 @ 20:15:23 #182
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221828223

Tuuuuuuurlijk. Dat geloven we allemaal meteen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 20 september 2026 @ 20:26:17 #183
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221828320
Obama weet niet wat ie meemaakt ,
Trump ontzegt gewoon de toengang aan de media niet popie over hem rapporteren 8)7 8)7 8)7 -O- -O-

Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221828857
quote:

[..]
Je bent dus een fan van hem.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_221829092
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2026 21:31 schreef Wantie het volgende:
Je bent dus een fan van hem.
Ik ben geen fan van Trump, maar ik heb ook geen hekel aan hem. Ik ben het met sommige uitspraken eens en met andere oneens. Over de Democraten ben ik het wel vaak met hem eens.
  zondag 20 september 2026 @ 23:45:04 #186
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221829260
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 22:38 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ik ben geen fan van Trump, maar ik heb ook geen hekel aan hem. Ik ben het met sommige uitspraken eens en met andere oneens. Over de Democraten ben ik het wel vaak met hem eens.
nou Marjorie is echt niet blij meer met trump

ze heeft gruwelijk de pest aan hem nu
https://www.facebook.com/MarjorieTaylorGreene
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221829548
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 22:38 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Dus fan van Trump.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_221831522
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2026 04:58 schreef Wantie het volgende:
Dus fan van Trump.
Wat versta jij onder ‘fan’? Ik houd me 95% van de tijd helemaal niet met Trump bezig. Ik vind hem alleen beter dan een Democraat als president. Mijn afkeer van de Democraten is veel groter dan mijn mening over Trump.
  maandag 21 september 2026 @ 12:48:26 #189
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221831574
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 12:45 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Wat versta jij onder ‘fan’? Ik houd me 95% van de tijd helemaal niet met Trump bezig. Ik vind hem alleen beter dan een Democraat als president. Mijn afkeer van de Democraten is veel groter dan mijn mening over Trump.
Dus fan van Trump.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_221831681
Die groteske afkeer van Trump is nergens goed voor.
pi_221831797
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 12:54 schreef enmanuel het volgende:
Die groteske afkeer van Trump is nergens goed voor.
Grotesk ? Kan ook zijn satirisch, Dat is amusant, dus wel goed
pi_221831959
Vanaf zijn eerste aantreden in 2016 was ik al fan van Trump en ben er maar sinds kort mondiger over geworden tegenover familie en vrienden, gewoon om maar geen ophef te veroorzaken.
pi_221832029
Trump is een groteske narcistische volidioot.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_221832060
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2026 04:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus fan van Trump.
Grappig dat jij notabene zo reageert.

Jij bent het niet eens met Trump, volgens vem2012 de meest vocale Trump hater op fok.

Ondertussen deel je dezelfde mening als Marjorie Taylor Green of Nick Fuentes/Tucker Carlson of Sneako, HasanAbi .. dus fan van dat gekke Amerika hatende pro pally clubje 😂
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221832067

Plaatje zodat Vetenari het ook begrijpt, met verschillende kleuren tekst. Zodat de dems het begrijpen

Oneoneone! Jullie allemaal mtg fans
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221832088
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 12:45 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Klopt helemaal. De Democraten zijn loonies geworden door Obama en zijn kuch 'change' welke de wereld alleen maar meer verdeeld heeft.
pi_221832113
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 13:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Grappig dat jij notabene zo reageert.

Jij bent het niet eens met Trump, volgens vem2012 de meest vocale Trump hater op fok.

Ondertussen deel je dezelfde mening als Marjorie Taylor Green of Nick Fuentes/Tucker Carlson of Sneako, HasanAbi .. dus fan van dat gekke Amerika hatende pro pally clubje 😂
Triggered :7
pi_221832125
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2026 13:38 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Plaatje zodat Vetenari het ook begrijpt, met verschillende kleuren tekst. Zodat de dems het begrijpen

Oneoneone! Jullie allemaal mtg fans
Jullie?

Dit is een Nederlands forum hè.
pi_221832144
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 13:37 schreef epicbeardman het volgende:
Ondertussen deel je dezelfde mening als Marjorie Taylor Green of Nick Fuentes/Tucker Carlson of Sneako, HasanAbi .. dus fan van dat gekke Amerika hatende pro pally clubje
Volgens jou ben je fan van iemand als je de mening van die persoon over Trump deelt?
Daarmee zou het grootste deel van de wereld allemaal fan van elkaar zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_221832171
Nederlanders voor democraten uitmaken om je eigen cuckheld te beschermen :') 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')