Dan was er eerder oorlog geweest.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja die hadden eerder lid moeten worden van de navo
Je schuift met de doelpalenquote:Op woensdag 9 september 2026 13:25 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Omdat dat enkel op papier is.
In de praktijk waren Canada, de USA en het VK Oekraine aan het trainen en bewapenen.
Als je wilt kan ik ook nog wel de namen van de missies opzoeken.
Waarom moet iedereen naar de pijpen van Rusland dansen volgens jouquote:Op woensdag 9 september 2026 13:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dan was er eerder oorlog geweest.
Toen ze aspirant lid waren was er geen oorlog, sterker nog geen van de lidstaten is sinds de oprichting van fe navo aangevallen door een anderlandquote:Op woensdag 9 september 2026 13:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dan was er eerder oorlog geweest.
De hele beredenering van Candy is gelul van een dronken aardbei.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je schuift met de doelpalen
Rusland had gezegd dat de ingealagen weg tot oorlog zou leiden, oekraine slaat een andere weg in
Resultaat: ootlog
Kun je navo de schuld niet van geven
Ik schuif niet met doelpalen.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je schuift met de doelpalen
Rusland had gezegd dat de ingealagen weg tot oorlog zou leiden, oekraine slaat een andere weg in
Resultaat: ootlog
Kun je navo de schuld niet van geven
Omdat Rusland niks tegen het lidmaatschap van Zweden en Finland kan doen.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Toen ze aspirant lid waren was er geen oorlog, sterker nog geen van de lidstaten is sinds de oprichting van fe navo aangevallen door een anderland
Zweden en Finland hebben ook geen oorlog gekregen
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 9 september 2026 13:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen naar de pijpen van Rusland dansen volgens jou
De Jure. Maar niet de facto. De EU bestaat uit manwijven en verwijfde mannenquote:Op woensdag 9 september 2026 13:41 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Omdat Rusland niks tegen het lidmaatschap van Zweden en Finland kan doen.
Ze zaten tenslotte al in de EU wat een betere bescherming biedt dan de NAVO.
We moeten rekening houden met Rusland anders krijgen we oorlog toch.quote:
True, op papier bieden ze een betere bescherming.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
De Jure. Maar niet de facto. De EU bestaat uit manwijven en verwijfde mannen
Prima als dat jouw mening is maar ga mij dan geen woorden in de mond leggen.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We moeten rekening houden met Rusland anders krijgen we oorlog toch.
Maar Rusland hoeft met niemand rekening te houden, mooi hoe dat altijd maar 1 kant op lijkt te werken.
Er is maar 1 bondgenootschap serieus te nemen wat dat betreft en dat is de NAVO. Ook heb ik oekraine liever in de NAVO dan in de EU, omdat de NAVO ook geen transferunie is.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
True, op papier bieden ze een betere bescherming.
Toch opvallend dat de immigratiestroom wel van landen met sterke mannen naar een blok bestuurd door “manwijven” loopt dus zo dramatisch zal het wel niet zijn danquote:Op woensdag 9 september 2026 13:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
De Jure. Maar niet de facto. De EU bestaat uit manwijven en verwijfde mannen
Omdat hier manwijven zitten worden ze niet tegengehouden. Dat is precies het probleemquote:Op woensdag 9 september 2026 13:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Toch opvallend dat de immigratiestroom wel van landen met sterke mannen naar een blok bestuurd door “manwijven” loopt dus zo dramatisch zal het wel niet zijn dan
Ik heb Oekraine liever in de EU dan in de NAVO.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er is maar 1 bondgenootschap serieus te nemen wat dat betreft en dat is de NAVO. Ook heb ik oekraine liever in de NAVO dan in de EU, omdat de NAVO ook geen transferunie is.
Dat wilde ik net typenquote:Op woensdag 9 september 2026 13:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat hier manwijven zitten worden ze niet tegengehouden. Dat is precies het probleem
quote:Op woensdag 9 september 2026 13:44 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Prima als dat jouw mening is maar ga mij dan geen woorden in de mond leggen.
Lol.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Is niet gebonden aan een land.
Maar als je doet wat je wilt en schijt hebt aan wat andere vinden ga je gewoon oorlogen krijgen.
Omdat die mannen uit shithole landen komen, en hier valt wat te halen.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Toch opvallend dat de immigratiestroom wel van landen met sterke mannen naar een blok bestuurd door “manwijven” loopt dus zo dramatisch zal het wel niet zijn dan
Je snapt toch zelf ook wel dat Rusland geen Oekrainers wil vermoorden?quote:Op dinsdag 8 september 2026 23:35 schreef Spablauw214 het volgende:
Als iemand jou wil vermoorden heeft het weinig zin om te onderhandelen met de moordenaar. Het is hij dood of jij dood. Alleen geen van beide partijen heeft momenteel de mogelijkheid de ander daadwerkelijk dood te maken. Dat is zo’n beetje de situatie.
Sterk kwalificeren verhaal.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:14 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Momenteel zit de grootste warhawk van de afgelopen paar decennia in het witte huis. Alleen is hij behoorlijk pro-Rusland. Je bedoelt als er een president wordt gekozen die beduidend minder pro-Rusland is, dan verslechtert zijn positie. Met Vance zal het geen probleem zijn, maar een democratische president is voor hem niet zo gunstig. Niet voor niets dat hij altijd Trump heeft gesteund met een eindeloze stroom aan propaganda en geld.
Tja, ze snappen het mss wel, maar bij bepaalde mensen speelt koppigheid helaas ook mee.quote:Op woensdag 9 september 2026 14:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat Rusland geen Oekrainers wil vermoorden?
Je bent slim genoeg om dat zelf ook door te hebben.
Ja dat weet ik nog ja tijdens het raadgevende referendum over het associatieverdrag met Oekraine.quote:Op woensdag 9 september 2026 14:37 schreef Memeowitz het volgende:
FVD heeft voor deze oorlog gewaarschuwd maar het gros wilde weereens niet luisteren. In plaats daarvan bleven ze roepen 'Fascist! Wappie! Complotgekkie!'
ok. '
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |