abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 6 september 2026 @ 20:50:54 #201
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221742666
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 20:46 schreef Elan het volgende:
De polarisatie in dit topic is crazy. Zelfs de moderatie doet geen enkele moeite om haar xenofobe ideeën te spuien.
Ja man lekker een beetje afgeven op de buitenlanders je weet toch.

(God/Allah verhoede dat je jezelf ooit eens afvraagt: "Are we the the bad guys?".)

En maar geilen op ieder tegengeluid want dat is uiteraard islamfobie.

Geen discussie mee te voeren, en vanaf heden doe ik geen moeite meer.
Rustaaagh...
pi_221742724
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 20:50 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ja man lekker een beetje afgeven op de buitenlanders je weet toch.

(God/Allah verhoede dat je jezelf ooit eens afvraagt: "Are we the the bad guys?".)

En maar geilen op ieder tegengeluid want dat is uiteraard islamfobie.

Geen discussie mee te voeren, en vanaf heden doe ik geen moeite meer.
Het is nogal ziek dat je direct een hele bevolkingsgroep of religie demoniseert en schoffeert omdat ze verhoudingsgewijs iets meer rotte appels bevat dan jouw kratje met witmannen appels. Ik had je op voorhand wat hoger ingeschat. Als mens, als mod.

Gelukkig is niet iedereen te porren voor dit soort ongegeneerde discriminatie want ik lees zojuist dat hun blanke elite competitie geen doorgang kan krijgen omdat teveel leden zich hebben teruggetrokken *O*
blablablabla
  Moderator zondag 6 september 2026 @ 21:01:22 #203
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221742736
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 20:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Het is nogal ziek dat je direct een hele bevolkingsgroep of religie demoniseert en schoffeert omdat ze verhoudingsgewijs iets meer rotte appels bevat dan jouw kratje met witmannen appels. Ik had je op voorhand wat hoger ingeschat. Als mens, als mod.

Gelukkig is niet iedereen te porren voor dit soort ongegeneerde discriminatie want ik lees zojuist dat hun blanke elite competitie geen doorgang kan krijgen omdat teveel leden zich hebben teruggetrokken *O*
Het doet me erg zeer dat in een afgebakend topic je me toch als buitenlander hater wegzet.

Maar als dat alles is wat je van mijn input meeneemt is dat niet mijn schuld.

[ Bericht 1% gewijzigd door vul_maar_in op 06-09-2026 21:08:05 ]
Rustaaagh...
  zondag 6 september 2026 @ 21:03:56 #204
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221742756
Als er hier in de regio gedonder is bij clubs zijn het ook 9 van de 10 keer de usual suspects. Maar blijkbaar mag je die feiten niet benoemen.
pi_221742758
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 21:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als er hier in de regio gedonder is bij clubs zijn het ook 9 van de 10 keer de usual suspects. Maar blijkbaar mag je die feiten niet benoemen.
>Anekdotisch bewijs
>Feiten
pi_221742769
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 12:10 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Goh. Wie zag dat nou aankomen.

Oh ja, zo'n beetje iedereen.
bij de NOS hebben ze echt een plaat voor hun kop
pi_221742773
quote:
Het ledenbestand bestaat ook voor een groot deel uit de usual suspects, dus zo vreemd is dat toch helemaal niet?
blablablabla
pi_221742787
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 21:01 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Het doet me erg zeer dat in een afgebakend topic je me toch als buitenlander hater wegzet.

Maar als dat alles is wat je van mijn input meeneemt is dat niet mij schuld.
Ik vind het gewoon jammer dat je gelijk vol op de afkomst-tour gaat terwijl het artikel een veel bredere maatschappelijke discussie aanzwengelt. Nogmaals had je hoger ingeschat je leek me een vrij sympathieke gast.
blablablabla
  zondag 6 september 2026 @ 21:09:23 #209
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221742789
quote:
9s.gif Op zondag 6 september 2026 21:04 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
>Anekdotisch bewijs
>Feiten
Hou toch op bagatelliseerder en goedprater. Kom jij wel eens op de velden?

Ik al 35 jaar en weet de pappenheimers. En met mij zo'n beetje een miljoen andere knvb leden.

Dus hou ajb je mond een keer met dat zand in de ogen strooien en gegaslight.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 6 september 2026 @ 21:11:56 #210
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221742803
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 21:08 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik vind het gewoon jammer dat je gelijk vol op de afkomst-tour gaat terwijl het artikel een veel bredere maatschappelijke discussie aanzwengelt. Nogmaals had je hoger ingeschat je leek me een vrij sympathieke gast.
Het is waarheid. Dus waarom zou hij dat niet mogen?

Van de gedachtepolitie en paarsharigd policorhuilies?
1947-2016
  Moderator zondag 6 september 2026 @ 21:12:43 #211
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221742808
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 21:08 schreef Elan het volgende:

[..]
In deze context wel he. Niet dat het enkel *hunnie* zijn.

Maar het gebrek aan erkenning van"ja dit is statistisch onderbouwd" vind ik wel een probleem.

En ik denk niet dat we elkaar hier hoeven kwijt te raken.
Rustaaagh...
pi_221742825
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 21:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik al 35 jaar en weet de pappenheimers. En met mij zo'n beetje een miljoen andere knvb leden.

Er is überhaupt veel gezeik op die velden, dus van daaruit snap ik de behoefte wel voor een eigen competitie met eigen fatsoensnormen en etiketten.
Vorige week is er nog een wedstrijd ontsiert tussen de amateurs van Katwijk en Berkel waarbij spelers gingen knokken en het op de tribune ook mis ging met gewonden tot gevolg. Ik kan jou verklappen dat ik beide dorpen amper buitenlanders wonen. Dus die waren het niet.
blablablabla
pi_221742828
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 21:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik ben zo'n beetje dagelijks op het veld te vinden.

In Utrecht zijn er sinds ik er voetbal twee clubs waar je niet tegen wilt voetballen, en daar zitten niet de "usual suspects" bij. Maar vooral dom tokkie volk/

Maar dat vindt jij geen probleem? Dunkt mij zo.
pi_221742834
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 21:12 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]

Maar het gebrek aan erkenning van"ja dit is statistisch onderbouwd" vind ik wel een probleem.

Ik ga ervan uit dat vrij weinig mensen een wetenschappelijk rapport lezen van minimaal 50 A'4tjes. Net zo goed mensen tegenwoordig geen verkiezingprogramma's meer lezen.
pi_221742845
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 21:14 schreef Elan het volgende:

[..]
Er is überhaupt veel gezeik op die velden, dus van daaruit snap ik de behoefte wel voor een eigen competitie met eigen fatsoensnormen en etiketten.
Vorige week is er nog een wedstrijd ontsiert tussen de amateurs van Katwijk en Berkel waarbij spelers gingen knokken en het op de tribune ook mis ging met gewonden tot gevolg. Ik kan jou verklappen dat ik beide dorpen amper buitenlanders wonen. Dus die waren het niet.
Dat vindt Red_85 gewoon kunnen.

Lekker matten tussen Spakenburg en Bunschoten. Hoort erbij.

Maar o wee als het een Nederlander is met een migratieachtergrond.

Er gaat overigens geen weekend voorbij zonder dat er een wedstrijd gestaakt wordt. Maar een deel hier heeft vooral gezien dat het probleem niet daar ligt maar op de amateurvelden op basis van de onderbuik
pi_221742859
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 20:37 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Zeer zeker als users die iemand met een andere mening geweld toewensen
Kom vechten debiel.
U MAD?
  Moderator zondag 6 september 2026 @ 21:23:02 #217
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221742870
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 21:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Kom vechten debiel.
5 euro op de_boswachter!
Rustaaagh...
pi_221742883
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 21:12 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]

Omdat de onderzoeken die je aanhaalt hun oorsprong hebben in de jaren 90. Dat is bijna 30 jaar geleden.

Marokkanen zijn relatief vaak betrokken bij geweldsmisdrijven dat klopt en daar hoeven we verder niet omheen te draaien. Maar de misdaad daalt ook in die groep ontzettend hard. Er zijn meer dan een miljoen moslims in dit land. Om dan te zeggen dat alle problemen in het amateurvoetbal daar vandaan komen (of in elk geval suggereren dat de oorsprong van alle ellende daar ligt) is het heel kort door de bocht. De hele verharding van de samenleving is een maatschappelijk probleem waarvan de oorsprong veel dieper ligt.
blablablabla
  Moderator zondag 6 september 2026 @ 21:25:58 #219
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221742894
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 21:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Omdat de onderzoeken die je aanhaalt hun oorsprong hebben in de jaren 90. Dat is bijna 30 jaar geleden.

Marokkanen zijn relatief vaak betrokken bij geweldsmisdrijven dat klopt en daar hoeven we verder niet omheen te draaien. Maar de misdaad daalt ook in die groep ontzettend hard. Er zijn meer dan een miljoen moslims in dit land. Om dan te zeggen dat alle problemen in het amateurvoetbal daar vandaan komen (of in elk geval suggereren dat de oorsprong van alle ellende daar ligt) is het heel kort door de bocht. De hele verharding van de samenleving is een maatschappelijk probleem waarvan de oorsprong veel dieper ligt.
Eens het is niet zo simpel. Maar doen alsof dit soort bewegingen geen oorsprong hebben is niet netjes. akkoord?
Rustaaagh...
pi_221742922
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 21:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dat vindt Red_85 gewoon kunnen.

Lekker matten tussen Spakenburg en Bunschoten. Hoort erbij.

Maar o wee als het een Nederlander is met een migratieachtergrond.

Er gaat overigens geen weekend voorbij zonder dat er een wedstrijd gestaakt wordt. Maar een deel hier heeft vooral gezien dat het probleem niet daar ligt maar op de amateurvelden op basis van de onderbuik
Jij hebt ook echt overal verstand van…
  zondag 6 september 2026 @ 21:34:36 #221
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221742950
quote:
Ik woon vlakbij twee van de usual suspects in deze regio, en de ene is een Turkse club en de andere een witte tokkieclub. Het enige verschil is dat de tweede zich niet kan verschuilen achter "boehoe, dat zeggen hunnie alleen omdat wij bruin zijn!". Beide clubs weigeren andere teams in de regio regelmatig tegen te spelen.

Dus in plaats dat de KNVB loopt te janken van:

quote:
Mensen leren elkaar kennen die elkaar anders nooit zouden spreken.
moeten ze gaan nadenken waarom mensen bepaalde clubs niet meer willen spreken, ontmoeten en al helemaal niet de verbinding ermee gaan zoeken. De beste dienst die ze iedereen kunnen bewijzen is door vooroordelen de wind uit de zeilen te nemen door de rotte appels eruit te trappen zodat mensen die willen sporten geen hyperagressieve tokkies meer tegenkomen.

Dan gaan Dolphia, Ulu Spor en ESDO maar lekker ook hun eigen competitie starten als ze zo door willen gaan.
pi_221742995
Mijn eigen ervaring van 25 jaar voetbal is anders, tokkies hebben geen bepaalde kleur/afkomst.
pi_221743103
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 21:34 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik woon vlakbij twee van de usual suspects in deze regio, en de ene is een Turkse club en de andere een witte tokkieclub. Het enige verschil is dat de tweede zich niet kan verschuilen achter "boehoe, dat zeggen hunnie alleen omdat wij bruin zijn!". Beide clubs weigeren andere teams in de regio regelmatig tegen te spelen.

Dus in plaats dat de KNVB loopt te janken van:
[..]
moeten ze gaan nadenken waarom mensen bepaalde clubs niet meer willen spreken, ontmoeten en al helemaal niet de verbinding ermee gaan zoeken. De beste dienst die ze iedereen kunnen bewijzen is door vooroordelen de wind uit de zeilen te nemen door de rotte appels eruit te trappen zodat mensen die willen sporten geen hyperagressieve tokkies meer tegenkomen.

Dan gaan Dolphia, Ulu Spor en ESDO maar lekker ook hun eigen competitie starten als ze zo door willen gaan.
Het is dan ook de KNVB die over "verbinding" begint omdat die dat prioriteert boven haar elementaire taak en statutaire doelstellingen. Dat er geen Turken- of Marokkanenclub bij de leuke, veilige clubs zit voor de besloten competitie is dan weer veelzeggend maar zal niemand verrassen.

Ik zou zeggen, vraag die clubs waarom zij niet zijn uitgenodigd en vraag de KNVB waarom die niet voor een gezellige competitie kan zorgen door probleemclubs uit te sluiten. Het andwoord zal dan ook weer dat verschrikkelijke "verbinding" zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221743111
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 20:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat doet afkomst er dan toe?
Ja idd wat doet afkomst ertoe, als mensen niet welkom zijn door hun gedrag dan is dat hun eigen fout, waarom altijd maar gelijk discriminatie roepen i.p.v. het probleem te benoemen en aan te pakken.
pi_221743173
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 21:43 schreef PotjeSambal het volgende:
Mijn eigen ervaring van 25 jaar voetbal is anders, tokkies hebben geen bepaalde kleur/afkomst.
Ja idd.
Het lijkt me dat aso clubs met hoofdzakelijk blanke mensen ook niet uitgenodigd zijn.
  zondag 6 september 2026 @ 22:17:02 #226
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221743189
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 21:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het is dan ook de KNVB die over "verbinding" begint omdat die dat prioriteert boven haar elementaire taak en statutaire doelstellingen. Dat er geen Turken- of Marokkanenclub bij de leuke, veilige clubs zit voor de besloten competitie is dan weer veelzeggend maar zal niemand verrassen.

Ik zou zeggen, vraag die clubs waarom zij niet zijn uitgenodigd en vraag de KNVB waarom die niet voor een gezellige competitie kan zorgen door probleemclubs uit te sluiten. Het andwoord zal dan ook weer dat verschrikkelijke "verbinding" zijn.
Ik denk dat je hiermee een overkoepelend probleem benoemt: organisaties die met van alles bezig zijn in plaats van hun taakstelling.

Gad Saad heeft daarvoor een hilarisch en vilein hoofdstuk in zijn laatste boek, waarin hij bijvoorbeeld beschrijft hoe op medische opleidingen eerst in een aantal punten benoemd moet worden dat er gedekoloniseerd moet worden in plaats van dat het gaat over geneeskunde.

De KNVB hoort een voetbalcompetitie te organiseren en kaderen inclusief de veiligheid voor deelnemers, publiek en arbitrage. Als ze dat serieus aanpakten dan komt die verbinding ook terug want dan heb je geen asoteams meer met asopubliek.
  zondag 6 september 2026 @ 22:17:05 #227
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221743191
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 21:16 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik ben zo'n beetje dagelijks op het veld te vinden.

In Utrecht zijn er sinds ik er voetbal twee clubs waar je niet tegen wilt voetballen, en daar zitten niet de "usual suspects" bij. Maar vooral dom tokkie volk/

Maar dat vindt jij geen probleem? Dunkt mij zo.
Ergens lastig te geloven, je eerste zin.
1947-2016
pi_221743222
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 21:25 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Eens het is niet zo simpel. Maar doen alsof dit soort bewegingen geen oorsprong hebben is niet netjes. akkoord?
Eens :P
Het raakt mij wel, niet omdat ik een linkse agenda heb. Juist niet. Maar ik doe regelmatig vrijwilligerswerk bij op de vereniging hier, speel hier al mijn halve leven hier met allerlei nationaliteiten en de meeste mensen zijn supervriendelijk. Ook bij die hele kleintjes zie je nog totaal geen onderscheid tussen geloof en huidskleur. Dat is zo mooi en puur, het zou zonde zijn als we dat ook nog kwijtraken aan polarisatie. Mensen zijn vergeleken met vroeger al zo onverdraagzaam aan alle kanten van het spectrum.
blablablabla
  Moderator zondag 6 september 2026 @ 22:26:43 #229
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221743238
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 22:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Het raakt mij wel, niet omdat ik een linkse agenda heb. Juist niet. Maar ik doe regelmatig vrijwilligerswerk bij op de vereniging hier, speel hier al mijn halve leven hier met allerlei nationaliteiten en de meeste mensen zijn supervriendelijk. Ook bij die hele kleintjes zie je nog totaal geen onderscheid tussen geloof en huidskleur. Dat is zo mooi en puur, het zou zonde zijn als we dat ook nog kwijtraken aan polarisatie. Mensen zijn vergeleken met vroeger al zo onverdraagzaam aan alle kanten van het spectrum.
Dat siert je man/vrouw (ik ben ze maar voor he). Ongeacht verder wat.
Rustaaagh...
pi_221743300
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 22:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Beter nog we zijn het al kwijt.

Ook bij de yuppen en kakkers zijn mensen met een donkere huidskleur niet meer gedoogd maar niet meer welkom.

Misschien is social media toch het kwaad
pi_221743308
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 22:17 schreef Qarrad het volgende:
Gad Saad heeft daarvoor een hilarisch en vilein hoofdstuk in zijn laatste boek, waarin hij bijvoorbeeld beschrijft hoe op medische opleidingen eerst in een aantal punten benoemd moet worden dat er gedekoloniseerd moet worden in plaats van dat het gaat over geneeskunde.
Suicidal Empathy: Dying to Be Kind? Aanrader?
  zondag 6 september 2026 @ 22:47:05 #232
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221743329
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 16:46 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ik merk ook op dat mensen hier een pikante mening over hebben. Maar zelf nooit in subforum VBL te vinden zijn of nooit hebben geschreven dat ze aan voetbal doen.

Maar ze weten het wel beter dan users die weekend in weekend uit in de kantine te vinden zijn zoals @:caland @:elan en ondergetekende.
Ik loop al mijn hele leven bij amateurclubs (en nog steeds) maar hier IN DE PROVINCIE is het vooral een tokkieprobleem. Meeste problemen hier zijn met voornamelijk kamperclubs

Kan me best voorstellen dat dat in de randstad anders ligt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221743337
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 22:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik loop al mijn hele leven bij amateurclubs (en nog steeds) maar hier IN DE PROVINCIE is het vooral een tokkieprobleem. Meeste problemen hier zijn met voornamelijk kamperclubs

Kan me best voorstellen dat dat in de randstad anders ligt.
Volgens @Red_85 is dat onmogelijk.
  zondag 6 september 2026 @ 22:50:34 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221743344
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 22:48 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Volgens @:Red_85 is dat onmogelijk.
Zal ongetwijfeld per regio verschillen. Voornamelijk in de jeugd best in multiculturele teams gespeeld en wij hadden juist altijd gezeik in de boerendorpen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 6 september 2026 @ 22:55:07 #235
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221743367
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 22:42 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Suicidal Empathy: Dying to Be Kind? Aanrader?
Ja, ik vond het een goed boek!
  zondag 6 september 2026 @ 23:00:44 #236
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221743395
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 18:16 schreef vul_maar_in het volgende:
Het zijn allemaal racisten die het eerst 30 jaar geprobeerd hebben en toen toch hun racistisch inborst de overhand lieten krijgen.

Ligt echt niet aan de Maroc en Turkye/islam pro clubjes met dito agressief volk erachter.

echt wat een bord voor je kop heb je dan
Het ligt natuurlijk wel aan de clubs met voornamelijk leden met een migratieachtergrond uit (Arabische en) Islamitische landen. Het is ook weer veelzeggend dat niemand dit durft te benoemen in de media. Dit zou openlijk juist keihard moeten worden benoemd. Hopelijk kan het dan wat zelfreinigend vermogen aanwakkeren in zulke kringen.
pi_221743401
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2026 23:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het ligt natuurlijk wel aan de clubs met voornamelijk leden met een migratieachtergrond uit (Arabische en) Islamitische landen. Het is ook weer veelzeggend dat niemand dit durft te benoemen.
Owowow, wat een held ben je toch weer Howard. Dat jij dat wél durft te zeggen zeg, wat níemand anders durft. Waar kunnen we je handtekening kopen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_221743408
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 22:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Zal ongetwijfeld per regio verschillen. Voornamelijk in de jeugd best in multiculturele teams gespeeld en wij hadden juist altijd gezeik in de boerendorpen
:D ja uuhhh moeten we hem nog uitleggen ?
pi_221743409
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2026 23:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het ligt natuurlijk wel aan de clubs met voornamelijk leden met een migratieachtergrond uit (Arabische en) Islamitische landen. Het is ook weer veelzeggend dat niemand dit durft te benoemen in de media. Dit zou openlijk juist keihard moeten worden benoemd. Hopelijk kan het dan wat zelfreinigend vermogen aanwakkeren in zulke kringen.
Heb je reactie 234 wel gelezen?

Wat is jouw obsessie met Arabieren? Ooit afgewezen?
pi_221743410
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 23:03 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Ik moest lachen. Dank.
  zondag 6 september 2026 @ 23:04:35 #241
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221743411
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 23:02 schreef probeer het volgende:

[..]
Owowow, wat een held ben je toch weer Howard. Dat jij dat wél durft te zeggen zeg, wat níemand anders durft. Waar kunnen we je handtekening kopen?
Wat denk jij de verklaring is van dit aanhoudende wangedrag van deze jongeren met migratieachtergrond?
  zondag 6 september 2026 @ 23:05:27 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221743414
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 23:03 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Stad tegen dorp was altijd wel een dingetje, met name in de echte gehuchten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221743416
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 23:02 schreef probeer het volgende:

[..]
Howard de man die claimt dat de media het niet durft te benoemen terwijl de TS een bron artikel van de Nos is
pi_221743430
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 23:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Howard de man die claimt dat de media het niet durft te benoemen terwijl de TS een bron artikel van de Nos is
Nou, eerlijk is eerlijk ... Howard wil graag dat de NOS benoemt dat het allemaal aan de allochtonen ligt, en dat doen ze inderdaad niet. Daarvoor moet hij toch echt bij de Telegraaf of Ongehoord Nederland zijn. De media die de waarheid benoemen ( :') :') :') ) terwijl ze dat eigenlijk niet mogen zeggen.

[ Bericht 5% gewijzigd door probeer op 06-09-2026 23:16:36 ]
pi_221743436
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2026 23:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat denk jij de verklaring is van dit aanhoudende wangedrag van deze jongeren met migratieachtergrond?
Hetzelfde als de verklaring voor het aanhoudende wangedrag van voetballende jongeren zonder migratieachtergrond.
pi_221743463
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 23:07 schreef probeer het volgende:

[..]
Nou, eerlijk is eerlijk ... Howard wil graag dat de NOS benoemt dat het allemaal aan de allochtonen ligt, en dat doen ze inderdaad niet. Daarvoor moet hij toch echt bij de Telegraaf of Ongehoord Nederland zijn. De media die de waarheid benoemt ( :') :') :') ) terwijl ze dat eigenlijk niet mogen zeggen.
Een gewone dag in Howard zijn leven.
  zondag 6 september 2026 @ 23:17:27 #247
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221743469
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 23:07 schreef probeer het volgende:

[..]
Nou, eerlijk is eerlijk ... Howard wil graag dat de NOS benoemt dat het allemaal aan de allochtonen ligt, en dat doen ze inderdaad niet. Daarvoor moet hij toch echt bij de Telegraaf of Ongehoord Nederland zijn. De media die de waarheid benoemen ( :') :') :') ) terwijl ze dat eigenlijk niet mogen zeggen.
Het gaat om de oververtegenwoordiging, niet dat autochtonen dit niet zouden doen.
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 23:08 schreef probeer het volgende:

[..]
Hetzelfde als de verklaring voor het aanhoudende wangedrag van voetballende jongeren zonder migratieachtergrond.
Helaas, dit vormt geen verklaring voor de oververtegenwoordiging. Niet voor niets zijn nu met clubs met spelers met een migratieachtergrond uitgesloten, omdat zij zich disproportioneel misdragen. Dit is ook geen geheim binnen het amateurvoetbal.
pi_221743520
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2026 23:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het gaat om de oververtegenwoordiging, niet dat autochtonen dit niet zouden doen.
[..]
Helaas, dit vormt geen verklaring voor de oververtegenwoordiging. Niet voor niets zijn nu met clubs met spelers met een migratieachtergrond uitgesloten, omdat zij zich disproportioneel misdragen. Dit is ook geen geheim binnen het amateurvoetbal.
Leuk zo'n stelling zonder bron of enige onderbouwing. :)

Soms denk ik dat je gewoon aandacht wilt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2026 23:34:10 ]
  zondag 6 september 2026 @ 23:37:14 #249
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221743531
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 23:33 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]

Het wordt gewoon vermeld door de NOS: 'Uit al onze gesprekken blijkt dat de teams die niet welkom zijn bij deze competities, bovengemiddeld vaak teams zijn met veel spelers met een migratieachtergrond'.

twitter
pi_221743633
Heeft nog lang geduurd nadat Marokkanen een grensrechter hebben doodgetrapt.
  maandag 7 september 2026 @ 00:12:54 #251
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221743645
Ik heb toch wel veel verhalen over kinderen/jeugd die voetbalden gehoord en daar mee gestopt zijn vanwege de ongekende agressie op het veld. Dat het écht niet leuk meer was en met sommige clubs gewoon altijd ruzie, 0,0 sportief gedrag meer. Ook de rol van de ouders, die tov elkaar redelijk blijven en het in goede banen leiden was afwezig. Dus snap het wel.
We hoeven de vrijetijdsbesteding van onze kinderen niet te laten gijzelen door de multikul.
The End Times are wild
  Moderator maandag 7 september 2026 @ 00:25:37 #252
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221743670
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 23:33 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]

Zie je, het maakt niet uit wat je aandraagt.
Rustaaagh...
pi_221743674
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2026 23:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het wordt gewoon vermeld door de NOS: 'Uit al onze gesprekken blijkt dat de teams die niet welkom zijn bij deze competities, bovengemiddeld vaak teams zijn met veel spelers met een migratieachtergrond'.

[ twitter ]
En nu lekker wijzen naar die gasten die gewoon een balletje willen trappen, ipv die 'migratieachtergrondiërs' die stennis lopen te trappen.

Iedere. Keer. Weer.
1947-2016
pi_221743675
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 23:04 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Heb je reactie 234 wel gelezen?

Wat is jouw obsessie met Arabieren? Ooit afgewezen?
Vermoedelijk de extreme oververtegenwoordiging in zo ongeveer iedere denkbare negatieve statistiek.
pi_221743676
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 00:25 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Zie je, het maakt niet uit wat je aandraagt.
Huh?
1947-2016
pi_221743678
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2026 23:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

[ twitter ]
Anekdotisch bewijs.

Je link naar een tweet is veelzeggend. Als we elke randdebiel op twitter serieus moeten nemen vanwege zijn mening dan is het land te klein.
  Moderator maandag 7 september 2026 @ 00:34:01 #257
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221743679
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 00:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Huh?
Lees maar efkes terug ;)
Rustaaagh...
pi_221743683
Als zelfs de NOS verkondigd dat voornamelijk allochtonenteams het probleem zijn snap ik de discussie niet.
Laat maar waaien
pi_221743684
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 00:33 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Anekdotisch bewijs.

Je link naar een tweet is veelzeggend. Als we elke randdebiel op twitter serieus moeten nemen vanwege zijn mening dan is het land te klein.
Het gaat om de video in die tweet, dat is van de NOS en dus geen anekdotisch bewijs in dit geval.
pi_221743713
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 00:37 schreef UitStraling het volgende:
Als zelfs de NOS verkondigd dat voornamelijk allochtonenteams het probleem zijn snap ik de discussie niet.
Reken maar dat de NOS hier de komende tijd nog heel wat aandacht aan gaat besteden. Dit gaat regelrecht in tegen hun 'inclusie en diversiteit' ideologie.
pi_221743740
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2026 01:07 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Reken maar dat de NOS hier de komende tijd nog heel wat aandacht aan gaat besteden. Dit gaat regelrecht in tegen hun 'inclusie en diversiteit' ideologie.
En 'positieve beeldvorm betreffende migratie achtergrond', ofwel propaganda voor allochtonen.

Ze worden toch al niet meer serieus genomen joh...
1947-2016
pi_221744069
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 00:37 schreef UitStraling het volgende:
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2026 01:07 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Als je het nieuwsitem gezien hebt kan het je niet ontgaan zijn dat er een deugmevrouw op het podium gezet werd met een belerend verhaal.
Het kwam er m.i. op neer dat iedereen die het allochtonen aspect aan het probleem ziet en benoemt wel in een vreselijk enge bubbel moet zitten.
-
pi_221744129
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 16:40 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Die "bro's" zijn anders wel goed bezig om weekend in weekend uit bij clubs als Fc Utrecht en Feyenoord de doelman niet te mishandelen met cobra's of Cambuur fans voor het leven te tekenen.

Zoek eerst eens een spiegel. Tokkie tuig dat ontevreden de boel kort en los slaat is een wekelijks terugkerend fenomeen.
Misschien mis ik iets in deze discussie, maar dit gaat niet om een voetbalcompetitie tussen supporters??

En relax, je helpt de stereotypering niet.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221744248
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 08:34 schreef quo_ het volgende:

[..]
[..]
Als je het nieuwsitem gezien hebt kan het je niet ontgaan zijn dat er een deugmevrouw op het podium gezet werd met een belerend verhaal.
Het kwam er m.i. op neer dat iedereen die het allochtonen aspect aan het probleem ziet en benoemt wel in een vreselijk enge bubbel moet zitten.
Het ligt dan altijd aan de blanke natuurlijk :')
1947-2016
  maandag 7 september 2026 @ 09:08:17 #265
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221744274
In mijn tijd was het al zo dat clubs niet eens meer naar Gouda gingen. Die verloren liever 3-0.
pi_221744895
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 00:12 schreef LXIV het volgende:
Ik heb toch wel veel verhalen over kinderen/jeugd die voetbalden gehoord en daar mee gestopt zijn vanwege de ongekende agressie op het veld. Dat het écht niet leuk meer was en met sommige clubs gewoon altijd ruzie, 0,0 sportief gedrag meer. Ook de rol van de ouders, die tov elkaar redelijk blijven en het in goede banen leiden was afwezig. Dus snap het wel.
We hoeven de vrijetijdsbesteding van onze kinderen niet te laten gijzelen door de multikul.
Wat ik ook hoor is dat mensen voor hun kinderen simpelweg een andere sport kiezen, waar je amper allochtonen ziet.

Denk aan hockey of handbal.

En door dit proces allochtoniseert het voetbal alleen maar verder, waardoor je, zoals in Frankrijk, een geheel donker/islamitisch nationaal elftal krijgt.

Opvallend feitje waar je onze media nooit over hoort: moslima's mogen niet sporten van hun sociale omgeving, en dus zie je vrijwel geen allochtonen in de vrouwensporten.
  Redactie Frontpage maandag 7 september 2026 @ 11:02:35 #267
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_221744904
Mooi, goed dat clubs nu zelf een dikke vinger geven richting de KNVB.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_221744933
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 11:01 schreef Homey het volgende:

[..]
Wat ik ook hoor is dat mensen voor hun kinderen simpelweg een andere sport kiezen, waar je amper allochtonen ziet.

En door dit proces allochtoniseert het voetbal alleen maar verder, waardoor je, zoals in Frankrijk, een geheel donker/islamitisch nationaal elftal krijgt.

Opvallend feitje waar je onze media nooit over hoort: moslima's mogen niet sporten van hun sociale omgeving, en dus zie je vrijwel geen allochtonen in de vrouwensporten.
Zeilen en surfen, zie je ook nooit een buitenlander.
Kinderen gaan massaal maar concerten zoals van Roxy of de bankzitters, ook nooit geouwehoer daar.

We gaan gewoon naar parallelle samenlevingen.
pi_221744937
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 09:08 schreef xzaz het volgende:
In mijn tijd was het al zo dat clubs niet eens meer naar Gouda gingen. Die verloren liever 3-0.
Of gingen voetballen bij clubs als Abbenbroek, Heenvliet of Oude Tonge.
pi_221745066
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 11:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Kinderen gaan massaal maar concerten zoals van Roxy of de bankzitters, ook nooit geouwehoer daar.

Ook bij politieke bijeenkomsten zie je dit.

Was laatst een pro-klimaat mars in Den Haag van jongeren. 99% blanke jongeren. Geen moslima of chinees te bespeuren.
pi_221745079
quote:

[..]

We moeten meer buutenlanders bij Tennis hebben.
  maandag 7 september 2026 @ 11:59:45 #272
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221745248
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 11:01 schreef Homey het volgende:

[..]

We kunnen wel om de hete brei heendraaien maar het gaat om bepaalde bevolkingsgroepen binnen de gehele allochtonengroep. Iedereen weet waarmee we hier te maken hebben maar het gif bij de naam noemen en deze steeds dieper wortelende angel eruit halen, ho maar - want discriminatie, populisme, rassenhaat, nazi's enz.

Mijn beide dochters spelen hockey in een welgesteld dorp en ze komen wel degelijk allochtonen tegen op het veld, voornamelijk expats - vertonen die dit gedrag, welnee!!!!!! Die zijn beschaafd en gedragen zich daar naar. Die bepaalde bevolkingsgroepen zie je hier niet terug (gelukkig!!). Enkel als ze naar Den Haag moeten bv - en dat zijn dan ook niet de favoriete tegenstanders :!
"Hoka Hey!"
  maandag 7 september 2026 @ 12:00:05 #273
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221745258
quote:

[..]

We gaan toe naar een situatie waarin dingen die Tokkies aantrekken niet meer kunnen of niet meer opgetuigd worden. In Nijmegen hebben ze besloten een deel van de festiviteiten rond de Vierdaagse niet meer op die manier in te vullen vanwege het publiek dat het trekt naar aanleiding van alle knok- en steekpartijen de afgelopen editie.

Hetzelfde zie je bij kleinere festivals. De "urban" muziek (lees: het soort acts dat stadse tokkiejeugd aantrekt) wordt afgeschaald. Je zult altijd dronken idioten blijven houden als incident, maar dan heb je in elk geval geen mensen die uitdagen en intimideren in groepen als deel van het entertainment zien en die daar uit plaatsen als Rotterdam naartoe komen met de vonken in de ogen.
  maandag 7 september 2026 @ 12:01:38 #274
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221745307
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 11:59 schreef matspontius het volgende:

[..]
... ze komen wel degelijk allochtonen tegen op het veld, voornamelijk expats - vertonen die dit gedrag, welnee!!!!!! Die zijn beschaafd en gedragen zich daar naar. ...
Het is ook een prima zaak dat het gedrag wordt uitgesloten van een competitie en niet complete bevolkingsgroepen. Het vervelende is dat het bericht van de NOS doet alsof het om het laatste gaat.
  maandag 7 september 2026 @ 12:03:08 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221745330
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 12:00 schreef Qarrad het volgende:

[..]
We gaan toe naar een situatie waarin dingen die Tokkies aantrekken niet meer kunnen of niet meer opgetuigd worden. In Nijmegen hebben ze besloten een deel van de festiviteiten rond de Vierdaagse niet meer op die manier in te vullen vanwege het publiek dat het trekt naar aanleiding van alle knok- en steekpartijen de afgelopen editie.

Hetzelfde zie je bij kleinere festivals. De "urban" muziek (lees: het soort acts dat stadse tokkiejeugd aantrekt) wordt afgeschaald. Je zult altijd dronken idioten blijven houden als incident, maar dan heb je in elk geval geen mensen die uitdagen en intimideren in groepen als deel van het entertainment zien en die daar uit plaatsen als Rotterdam naartoe komen met de vonken in de ogen.
Bij de Nijmeegse vierdaagsefeesten zijn knok- en steekpartijen de afgelopen decennia overigens eerder regel dan uitzondering. Ook niet heel gek met honderdduizenden bezoekers per jaar.

Voorheen stond er bijvoorbeeld een tent met Nederlandstalige muziek op het Joris Ivensplein, daar kwam dusdanig veel tuig op af die elkaar aan het eind van de avond (al dan niet met messen) te lijf gingen dat daar weer een ander podium voor in de plaats is gekomen met, jawel, house en urban. Daar zijn dan weer zelden problemen en deze zal er volgend jaar gewoon weer staan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 september 2026 @ 12:04:58 #276
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221745386
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 12:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Bij de Nijmeegse vierdaagsefeesten zijn knok- en steekpartijen de afgelopen decennia overigens eerder regel dan uitzondering. Ook niet heel gek met honderdduizenden bezoekers per jaar.
Ik vind het eigenlijk toch best gek.
quote:
Voorheen stond er bijvoorbeeld een tent met Nederlandstalige muziek op het Joris Ivensplein, daar kwam dusdanig veel tuig op af die elkaar aan het eind van de avond (al dan niet met messen) te lijf gingen dat daar weer een ander podium voor in de plaats is gekomen met, jawel, house en urban. Daar zijn dan weer zelden problemen en deze zal er volgend jaar gewoon weer staan.
Helemaal prima, hoe het maar werkt. Als er Tokkies op die Nederlandstalige muziek afkomen dan mot dat maar weg.
  maandag 7 september 2026 @ 12:06:51 #277
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221745438
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 12:01 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Het is ook een prima zaak dat het gedrag wordt uitgesloten van een competitie en niet complete bevolkingsgroepen. Het vervelende is dat het bericht van de NOS doet alsof het om het laatste gaat.
Het gaat natuurlijk wel om bepaalde bevolkingsgroepen die dit gedrag stelselmatig vertonen, niet alleen op het voetbalveld overigens. Dat weet jij en dat weet ik!
"Hoka Hey!"
  maandag 7 september 2026 @ 12:09:52 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221745524
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 12:04 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk toch best gek.
[..]
Helemaal prima, hoe het maar werkt. Als er Tokkies op die Nederlandstalige muziek afkomen dan mot dat maar weg.
Meer dan een miljoen mensen in de stad in die 7 dagen die voornamelijk komen om te zuipen (en de rest). Niet heel gek dat er dan ook elk jaar incidenten zijn.

Dat is echt al heel lang zo. Eind vorige eeuw en begin deze eeuw was er zelfs nog een jaarlijkse traditie dat Molukse knokgroepen met militairen en bezoekers op de vuist gingen. Gelukkig was er toen nog geen dumpert want dat was ook altijd erg gezellig

Doen alsof het een nieuw verschijnsel is is wat gek
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221745565
Het is ook niet dat iemand beweert (hoop ik) dat het uitsluitend een moslim- of maghrebprobleem is. Je hebt absoluut ook een hoop autochtone tokkies/aso's/etc. en helaas kiezen die overwegend voetbal als sport uit. Ik heb helaas zelf wel eens in zo'n team gezeten met allemaal van die Jeffrey's.

Het punt van deze initiatieven is simpelweg om ál de probleem gevende teams of zelfs clubs uit te sluiten. En blijkbaar resulteert dat er alsnog in dat, in ieder geval in die regio's, wederom stereotypes bevestigd worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door silverhill op 07-09-2026 12:54:39 ]
pi_221745582
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 12:11 schreef silverhill het volgende:
Het is ook niet dat iemand beweert (hoop ik) dat het uitsluitend een moslim- of maghrebprobleem is. Je hebt absoluut ook een hoop autochtone tokkies/aso's/etc. en helaas kiezen die overwegend voetbal als sport uit. Ik heb helaas zelf wel eens in zo'n team gezeten met allemaal van die Jeffrey's.

Het punt van deze initiatieven is simpelweg om ál de probleem gevende teams of zelfs clubs uit te sluiten. En blijkbaar resulteert dat er alsnog in dat, in ieder geval in die regio's, wederom stereotypes bevestigt worden.
Het zij zo.

Vroeger ook wel eens gevoetbald tegen half dronken tokkie tuig, dat was geen feest.

Kijk, nu kan je die gasten ook weren. Win-win toch?

Dat vrijwel alle moslims hierdoor geweerd worden, tja tijd voor zelfreflectie onder die lui? En ze kunnen toch doorvoetballen? Voetballen ze alleen maar tegen elkaar. Gezellig, Marokkanen tegen Turken. Dat zal er vast heel sportief aan toe gaan.
pi_221745683
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 22:17 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik denk dat je hiermee een overkoepelend probleem benoemt: organisaties die met van alles bezig zijn in plaats van hun taakstelling.

De KNVB hoort een voetbalcompetitie te organiseren en kaderen inclusief de veiligheid voor deelnemers, publiek en arbitrage. Als ze dat serieus aanpakten dan komt die verbinding ook terug want dan heb je geen asoteams meer met asopubliek.
Dat is wat verbinding is, contact en activiteiten met onaangepaste figuren, als ze aangepast zouden zijn is het gewoon integratie. Maar dat is reeds opgegeven wegens gebrek aan rechte ruggen. Er is ook geen beloning voor aanpassing, als in mee kunnen doen met de voetbalcomepetitie door de intrinsiek vereiste beschaving te tonen.

Daarnaast maar niet los daarvan hebben we een chronisch gebrek aan schoenmakers die bij hun leest kunnen blijven. De KNVB die een advertentie zet voor meer ontwikkelingshulp, de FNV die het maar druk heeft met statements tegen Wilders en het uitsluiten van PVV-ers, talloze gemeentes met buitenlands beleid en buitenlands snoepreisjes, ministers bij het WEF, artsen die zich met fietsen bemoeien, omroepdirecteuren die Hamas het songfestival willen laten winnen, het commissariaat voor de media dat zich met de inhoud van TV gaat bemoeien, pensioenfondsen die een buitenlandse oorlog ondersteunen en klimaatbeleid voeren, en miljarden verspelen om statements tegen Elon Musk te maken, sportbonden die zonodig een lans moeten breken voor het transgenderisme, politie op kruipbezoek in de moskee, de voorzitter van de Hoge Raad die zich bemoeit met autonomen, burgemeesters die zich met vervolging bemoeien, Officieren van Justitie die zich met klimaat bemoeien, de mars door instituties vertrappelt als eerste bestuurskwaliteit.
  maandag 7 september 2026 @ 13:21:52 #282
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_221745990
Er gaan stemmen op om hockey 'inclusiever' te maken. Doe maar niet. Nu is het nog heerlijk beschaafd. ^O^

Dat de KNVB dat gezwam over verbinding nog vol durft te houden.... |:(
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_221746364
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 22:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is iets van altijd geweest.

Probleem is echter dat je de laatste 30 jaar de moslims er nog hebt bijgekregen.

Net als misdaad gaan bepaalde groepen dan wijzen naar de kaaskoppen die het (ook) doen.

Zo van 50 + 50 = 100. Welk getal wil je?

:P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221778775
https://www.rtvutrecht.nl(...)lap-in-spelerstunnel

Spelen maar 2 of 3 buitenlanders, dus ben benieuwd.
blablablabla
  zaterdag 12 september 2026 @ 17:38:41 #285
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221778883
Jongens, het is user @Elan eindelijk gelukt tussen alle agressieve allochtonen teams een autochtoon tokkie team te vinden.

Hij komt dit nog even melden met zijn kwispelend D66 staartje.
pi_221778935
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 17:28 schreef Elan het volgende:

Jhonny van BeukeringGOD heeft daar klappen uit lopen delen

Blijkbaar wel een snelle rechtse
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 12 september 2026 @ 17:47:46 #287
462265 Peligrosso
Radio Espantoso
pi_221778950
Jhonny van de Burgerking _O_
Nederland 2026: Ontevreden in het hof van Eden
  Moderator zaterdag 12 september 2026 @ 17:51:37 #288
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221778970
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 17:28 schreef Elan het volgende:

Ah de uitzondering op de regel. Dus geen doofpot.
Rustaaagh...
pi_221778978
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 17:51 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Jhonny is zunne vieze pinda dus alsnog wel een soort van allochtoon natuurlijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zaterdag 12 september 2026 @ 17:53:44 #290
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221778987
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2026 17:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Jhonny is zunne vieze pinda dus alsnog wel een soort van allochtoon natuurlijk
Nah man "rechtsen" maken zich niet eens druk meer om negers, laat staan onze blauwe strijdmakkers.
Rustaaagh...
pi_221778991
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 17:53 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nah man "rechtsen" maken zich niet eens druk meer om negers, laat staan onze blauwe strijdmakkers.
Treinkapers bedoel je

[ Bericht 5% gewijzigd door vul_maar_in op 12-09-2026 17:55:16 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zaterdag 12 september 2026 @ 17:55:23 #292
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221778997
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 17:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Treinkapers bedoel je

Beetje flauw. zoveel Molukkers passen er niet in 1 trein.
Rustaaagh...
pi_221779167
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 september 2026 17:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Jhonny van BeukeringGOD heeft daar klappen uit lopen delen

Blijkbaar wel een snelle rechtse
Van Beukering baalt van fatshaming: "Beter dan kop als een mongool"

Wie gaat het hem vertellen? :)
blablablabla
pi_221779200
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 17:51 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Er zitten alsnog 2 mocro's in dat team :o Maar Veenendaal wonen best veel Marokkanen. Niet significant minder dan in Utrecht
blablablabla
pi_221779215
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 17:38 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, het is user @:Elan eindelijk gelukt tussen alle agressieve allochtonen teams een autochtoon tokkie team te vinden.

Hij komt dit nog even melden met zijn kwispelend D66 staartje.
_O-
Jij weet best dat ik totaal niet links stem. Kopschoppen op en rond het voetbalveld komt in alle tokkielagen van de samenleving voor.
blablablabla
pi_221779223
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 17:53 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nou ja, de media berichtten wel heel makkelijk dat er geen migratie-achtergrondiërs zouden medoen in die competitie, maar het is natuurlijk niet zo dat migratie-achtergrondiërs allemaal hun eigen clubs moeten hebben. Er zal aardig wat niet Noord-Europees bloed tussenzitten.
  Moderator zaterdag 12 september 2026 @ 18:39:45 #297
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221779237
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 18:36 schreef Elan het volgende:

[..]
_O-
Jij weet best dat ik totaal niet links stem. Kopschoppen op en rond het voetbalveld komt in alle tokkielagen van de samenleving voor.
Nope. En vervang kopschoppen door "onevenredige, eenzijdige agressie gedurende het verloop van het spel, waarbij niet-spelers een oververtegenwoordiging van de agressors uitmaken"
Rustaaagh...
  zaterdag 12 september 2026 @ 18:45:16 #298
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221779268
Ach, Elan.
pi_221779507
SPOILER: Quiermo Dumay na de klap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221779559
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 17:47 schreef Peligrosso het volgende:
Jhonny van de Burgerking _O_
jhonny van de Beuk er in
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')