Zonde hoor.quote:Op zondag 6 september 2026 17:57 schreef Elan het volgende:
Al is het mooie van Nederland dat je dan altijd nog je eigen clubje met gelijkgestemden kunt oprichten.
De vraag is alleen dan wel wie hier nu de vreemde eend in de bijt is
Wel goed dat hijzelf de parallelle ontwikkelingen ziet tussen het fascisme en de religie van de vrede.quote:Op zondag 6 september 2026 17:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
jammer, dacht even een discussie te voeren hier.
*GODWINNED*
Nu klinkt het net alsof je mensen stom vind die geen vechtpartij willen.quote:Op zondag 6 september 2026 17:57 schreef Elan het volgende:
Al is het mooie van Nederland dat je dan altijd nog je eigen clubje met gelijkgestemden kunt oprichten.
De vraag is alleen dan wel wie hier nu de vreemde eend in de bijt is
En dan janken dat anderen weigeren te integrerenKoeKoek.
Kom vechtuh dan!quote:Op zondag 6 september 2026 17:58 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Nu klinkt het net alsof je mensen stom vind die geen vechtpartij willen.
Gelukkig is rechts Nederland helemaal niet aan het radicaliseren of zoquote:Op zondag 6 september 2026 17:57 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Wel goed dat hijzelf de parallelle ontwikkelingen ziet tussen het fascisme en de religie van de vrede.
Ja die staan inderdaad elke zaterdagochtend als eerste te meppen blijkt uit de data van onze moderator.quote:Op zondag 6 september 2026 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig is rechts Nederland helemaal niet aan het radicaliseren of zo
De ultieme dooddoener. Je hebt het maar te slikken.quote:Op zondag 6 september 2026 18:00 schreef William_Papadin het volgende:
Ook wel mooi dat het argument is dat “de samenleving verandert” en je daarom geen maatregelen mag nemen om de kans om in elkaar geslagen te worden door een broccolihoofd te minimaliseren. Gewoon jezelf in elkaar laten slaan joh, anders ben je niet gezellig.
Wonderlijke argumentatie weer.
Die data zegt helemaal niets, is pure stemmingmakerij. Staat letterlijk in de data.quote:Op zondag 6 september 2026 18:00 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ja die staan inderdaad elke zaterdagochtend als eerste te meppen blijkt uit de data van onze moderator.
Ja precies, data is vervelend als het jou niet uitkomt, idem met de huidskleur of afkomst. Behalve als het om autochtone Nederlanders gaatquote:Op zondag 6 september 2026 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Die data zegt helemaal niets, is pure stemmingmakerij. Staat letterlijk in de data.
Dat je maar wat stellig roept betekent niet dat het waar is.quote:Op zondag 6 september 2026 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
De jaren 30 en 40 schijnen ook goed te zijn geweest qua discipline en volksorde.
Samenlevingen zijn altijd aan verandering onderhevig qua demografische samenstelling.
Als jij daar niet mee om kunt gaan ben jij het probleem, niet de veranderende samenleving.
OK man. De volgende keer als je geaggregeerde data uit een AI gebruikt dat even toevoegen. Ik ben uiterst zorgvuldig geweest in mijn prompts. Maar als je wil doen alsof ik hier zaken fingeer be my guest. Maar post dan ook even de data die het tegenspreekt.quote:Op zondag 6 september 2026 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Die data zegt helemaal niets, is pure stemmingmakerij. Staat letterlijk in de data.
Hij moet toch wat nu de argumenten op beginnen te raken.quote:Op zondag 6 september 2026 18:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat je maar wat stellig roept betekent niet dat het waar is.
Waarschijnlijk kunnen die buitenlandse jochies gewoon beter voetballen.quote:Op zondag 6 september 2026 12:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Geen enkel blank kind zal meer doorgroeien in top voetbal in Europa omdat het voetbal wordt overgenomen door clubs zoals Turkse Kracht, Eritrese Cobras, Marokkaanse abi's en deze zorgen er voor dat de blanke kindjes niet meer graag naar voetbal gaan.
Daarom zie je in Frankrijk bijvoorbeeld al bijna geen blanke spelers meer. Zelfs die kleine dikke Mocro maffia acteur is onlangs veroordeeld voor geweld op het veld.
Dat zal het zijn he. Pure jaloezie verpakt in racisme.quote:Op zondag 6 september 2026 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen die buitenlandse jochies gewoon beter voetballen.
En vervolgens juichen ze allemaal voor Mpappe.
Lekker selectief.quote:Op zondag 6 september 2026 17:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zijn ook mafklappers.
En dat is ook gebeurd de uit supporters mochten de wedstrijden daarop niet mee.
Misschien moet je je AI gegenereerde troep zelf even doorlezen:quote:Op zondag 6 september 2026 18:03 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
OK man. De volgende keer als je geaggregeerde data uit een AI gebruikt dat even toevoegen. Ik ben uiterst zorgvuldig geweest in mijn prompts. Maar als je wil doen alsof ik hier zaken fingeer be my guest. Maar post dan ook even de data die het tegenspreekt.
quote:Latere bronnen bevestigen het voortbestaan van een sterk signaal, maar door het ontbreken van moderne KNVB-uitsplitsingen kan niet worden vastgesteld of die exacte factor in 2026 nog geldt.
Ja man. Het is allemaal troep. Kom met een betere AI analyse dan?quote:Op zondag 6 september 2026 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet je je AI gegenereerde troep zelf even doorlezen:
[..]
Hahaha waarom blijven mensen dit toch altijd zeggen? Hooligangroepen zijn veel diverser en multicultureler dan de gemiddelde vriendengroep van Emma van PROquote:Op zondag 6 september 2026 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik ken genoeg asoclubs vol Marokkanen die inderdaad de boel terroriseren maar er zijn ook genoeg overwegend Nederlandse clubs. Het lijkt me eerder een clubcultuurverschijnsel.
Ons elftal kent denk ik 20 nationaliteiten en er is nooit gezeik. Iedereen staat met elkaar te ouwehoeren, soms kom je in uitwedstrijden wel terecht in dubieuze sfeertjes. FC De Meer, Buitenveldert, AS80 en zo ken ik er nog wel een paar.
Bedoel laten we ons niet beter voor doen dan anderen, de gemiddelde hooligan van een eredivisieclub is ook eind 20 en vrijwel altijd blank.
Volgens mij heeft 99% in Nederland ook een teringhekel aan voetbal hooligans. Dus snap niet waarom je dat steeds als argument gebruikt. Heb behalve hooligan @Caland nog nooit iemand dat tuig zien verdedigen.quote:Op zondag 6 september 2026 18:12 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Lekker selectief.
Als Feyenoord supporters zich weekend in weekend uit misdragen zijn het "mafklappers"
Als iemand met een etnische achtergrond zich een keer misdraagt dan snap je heel goed dat de rest met een etnische achtergrond wordt uitgesloten
Waarom zou ik, het is jouw pretentieus geneuzel waarmee je loopt te flaneren. Dan zorg je maar dat je je rotzooi op orde hebt ook.quote:Op zondag 6 september 2026 18:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja man. Het is allemaal troep. Kom met een betere AI analyse dan?
Als er weekend in weekend uit rellen zijn dan is dat geen steekhoudende argument.quote:Op zondag 6 september 2026 18:15 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 99% in Nederland ook een teringhekel aan voetbal hooligans. Dus snap niet waarom je dat steeds als argument gebruikt. Heb behalve hooligan @:Caland nog nooit iemand dat tuig zien verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |