Wat? En vuurwerk gooien is geen rellen trouwens.quote:Op zondag 6 september 2026 18:16 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Als er weekend in weekend uit rellen zijn dan is dat geen steekhoudende argument.
200 mensen beginnen hun eigen kneuzencompetitie (Kelderklasse lol)quote:Op zondag 6 september 2026 18:16 schreef vul_maar_in het volgende:
Het zijn allemaal racisten die eerst 30 jaar geprobeerd hebben en toen toch hun racistisch inborst de overhand lieten krijgen.
Ligt echt niet aan de Maroc en Turkye /islam pro clubjes met dito agressief volk erachter.
echt wat een bord voor je kop heb je dan
dat filtert er al een hoop uitquote:Op zondag 6 september 2026 18:18 schreef RamboDirk het volgende:
De gewoon met je blote tokus onder de douche competitie.
Dit was 25 jaar geleden in Friesland ook al zo. Tegen de teams uit dorpen nooit gedoe hoor. Met bepaalde teams uit Leeuwarden altijd gezeik.quote:Op zondag 6 september 2026 13:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iedere
Keer
Weer.
Genoeg over de velden heen gelopen hier in de buurt en overal is het hartelijk en vriendelijk, maar je weet gewoon bij welke clubs het niet leuk gaat worden.
Met puur Hollands klinkende namen toch?quote:Op zondag 6 september 2026 18:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dit was 25 jaar geleden in Friesland ook al zo. Tegen de teams uit dorpen nooit gedoe hoor. Met bepaalde teams uit Leeuwarden altijd gezeik.
ik ben bijna 50.quote:Op zondag 6 september 2026 18:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dit was 25 jaar geleden in Friesland ook al zo. Tegen de teams uit dorpen nooit gedoe hoor. Met bepaalde teams uit Leeuwarden altijd gezeik.
Als je niet bereid bent ze de kanker te slaan dan kun je beter eitjes voor je geld kiezenquote:Op zondag 6 september 2026 18:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik ben bijna 50.
35 jaar geleden telde je de groepjes marokkanen in het buitenbad al. Meer dan 25 totaal of een groep van 10+? tijd om te gaan midgetgolfen.
En dan de knvb, dat een afdeling van groenlinks lijkt en er absoluut niks aan willen doenquote:Op zondag 6 september 2026 18:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Gast... vergelijken we dit met vurig support van het marrokaanse of turkse elftal in FIFA verband?
Nee dit gaat om scheidsrechterkopschoppend tuig.
Gestaakte matches. Aangiftes. Geweldpleging. (enkel de staf en spelers). En laat staan de bestormingen van de "ouders"
Ga toch een stukje fietsen.
Nh ook.quote:Op zondag 6 september 2026 18:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
En iedereen maar de oren dichtknopen. Lalalalalalala schreeuwen.quote:Op zondag 6 september 2026 18:41 schreef Hathor het volgende:
Allemaal door Marokkanen en Turken die zich niet normaal kunnen gedragen, en we zagen dit 25 jaar geleden al aankomen.
Dit is het punt, het is niet is een keer.quote:Op zondag 6 september 2026 18:12 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Lekker selectief.
Als Feyenoord supporters zich weekend in weekend uit misdragen zijn het "mafklappers"
Als iemand met een etnische achtergrond zich een keer misdraagt dan snap je heel goed dat de rest met een etnische achtergrond wordt uitgesloten
Ze moeten wel.quote:Op zondag 6 september 2026 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig is rechts Nederland helemaal niet aan het radicaliseren of zo
8 gewonden aan de kant van Cambuur vindt je normaal?quote:Op zondag 6 september 2026 18:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wat? En vuurwerk gooien is geen rellen trouwens.
"Het is niet een keer"quote:Op zondag 6 september 2026 18:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit is het punt, het is niet is een keer.
En ik zeg de hele tijd dat het om een paar raddraaiers gaat en dat het sneu is dat de rest daarvan die zich wel kunnen gedragen daarvan de klos is.
Ik zeg ook dat het ook in Blanke teams voorkomt en dat daar waarschijnlijk ook een aantal van uitgesloten zijn.
Maar jij leest dat niet, het enige wat je doet is beschuldigen en met de vinger wijzen.
En dan zeggen dat ik vooroordelen heb.
Het zou jou verboden moeten worden om een god als Kiprich als UI te gebruiken.quote:Op zondag 6 september 2026 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen die buitenlandse jochies gewoon beter voetballen.
En vervolgens juichen ze allemaal voor Mpappe.
Nee en dat weet je. En nogmaals dat veroordeelt iedereen. Alleen deugend nederland heeft er een handje van problemen niet te benoemen van bepaalde buitenlanders.quote:Op zondag 6 september 2026 18:49 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
8 gewonden aan de kant van Cambuur vindt je normaal?
Lees mijn posts even. Er is genoeg data.quote:Op zondag 6 september 2026 18:57 schreef OllieA het volgende:
Ik ben een totale leek wb voetbal, dus vergeef me dat ik me er tegenaan bemoei:
Hoe moeilijk zou het nou zijn voor de KNVB om statistiekjes bij te houden van 'incidenten' bij het amateurvoetbal en daar een duidelijk sanctiebeleid op te voeren? Clubs/spelers die regelmatig voor overlast zorgen uitsluiten, zodat dit soort initiatieven niet nodig zijn?
Ben ik naïef, heeft de KNVB er geen zin in, wordt er overdreven door de initiatiefnemers (wat ik me niet zo goed kan voorstellen), of wat is er aan de hand?
Mijn indruk is dat de KNVB verzaakt.
Lees eens goed man.quote:Op zondag 6 september 2026 18:51 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
"Het is niet een keer"
"Ach het zijn maar mafklappers" over Feyenoord supporters die zich weer een keer misdragen
Ik heb je posts gelezen. Geeft geen antwoord op mijn vraag waarom de KNVB niks lijkt te doen.quote:Op zondag 6 september 2026 19:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Lees mij posts even. Er is genoeg data.
Kijk op instagram op het account 'sportdigitalfussball' en vertel mij alsjeblieft hoe dat groepje 'hooligans' van Utrecht, wat een wedstrijd heeft laten staken, etnisch is samengesteld.quote:Op zondag 6 september 2026 18:51 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
"Het is niet een keer"
"Ach het zijn maar mafklappers" over Feyenoord supporters die zich weer een keer misdragen
Ze kunnen het niet omdat ze dan gelijk discriminatie op hun donder krijgen met de bijbehorende ellende.quote:Op zondag 6 september 2026 18:57 schreef OllieA het volgende:
Ik ben een totale leek wb voetbal, dus vergeef me dat ik me er tegenaan bemoei:
Hoe moeilijk zou het nou zijn voor de KNVB om statistiekjes bij te houden van 'incidenten' bij het amateurvoetbal en daar een duidelijk sanctiebeleid op te voeren? Clubs/spelers die regelmatig voor overlast zorgen uitsluiten, zodat dit soort initiatieven niet nodig zijn?
Ben ik naïef, heeft de KNVB er geen zin in, wordt er overdreven door de initiatiefnemers (wat ik me niet zo goed kan voorstellen), of wat is er aan de hand?
Mijn indruk is dat de KNVB verzaakt.
Volgens mij quote je de verkeerde.quote:Op zondag 6 september 2026 19:06 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik heb je posts gelezen. Geeft geen antwoord op mijn vraag waarom de KNVB niks lijkt te doen.
Ik geloof niet dat de KNVB en hun lafffe beleid hier de aanstichter is.quote:Op zondag 6 september 2026 19:06 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik heb je posts gelezen. Geeft geen antwoord op mijn vraag waarom de KNVB niks lijkt te doen.
Nee, de daders doen het, maar je vindt dus ook dat de KNVB een laf beleid voert, de zaken laat gaan? Omdat, zoals hier wordt gesuggereerd, ze bang zijn van discriminatie beticht te worden?quote:Op zondag 6 september 2026 19:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de KNVB en hun lafffe beleid hier de aanstichter is.
Por que no les dos?quote:Op zondag 6 september 2026 19:15 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee, de daders doen het, maar je vindt dus ook dat de KNVB een laf beleid voert, de zaken laat gaan? Omdat, zoals hier wordt gesuggereerd, ze bang zijn van discriminatie beticht te worden?
Als dat zo zou zijn: wat een stelletje lamlullen.
Of begrijp ik het nu totaal verkeerd?
Volgens mij werd er nog net niet gedebatteerd over de bestorming van Ceuta in Den Haag. Terwijl er over de wekelijkse rellen door hooligans nooit wordt gedebatteerd.quote:Op zondag 6 september 2026 18:54 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nee en dat weet je. En nogmaals dat veroordeelt iedereen. Alleen deugend nederland heeft er een handje van problemen niet te benoemen van bepaalde buitenlanders.
Duidelijk. Je betwist het niet.quote:
'Hoog in de emotie'quote:Op zondag 6 september 2026 18:41 schreef Hathor het volgende:
Allemaal door Marokkanen en Turken die zich niet normaal kunnen gedragen, en we zagen dit 25 jaar geleden al aankomen.
Ik heb mij altijd verbaasd dat mensen met een goeie baan en opleiding zich laten gaan bij de laagste klasses van het amateur voetbal. Dan moeten er toch wel wat steekjes los zitten. Wij hadden ook altijd zo'n dorpsgek. De rust zelf, totdat hij mocht voetballen.quote:Op zondag 6 september 2026 19:30 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
He we willen allemaal op de platte kar!
Compleet vergelijkbaar ookquote:Op zondag 6 september 2026 19:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Volgens mij werd er nog net niet gedebatteerd over de bestorming van Ceuta in Den Haag. Terwijl er over de wekelijkse rellen door hooligans nooit wordt gedebatteerd.
Kom is uit die slachtofferrol
Je zou er voor zijn dat we allochtonen en immigranten vergelijkbare condities opleggen als dat wij voetbalsupporters/hooligans collectief opleggen?quote:Op zondag 6 september 2026 19:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Volgens mij werd er nog net niet gedebatteerd over de bestorming van Ceuta in Den Haag. Terwijl er over de wekelijkse rellen door hooligans nooit wordt gedebatteerd.
En filmpje al gezien? Zelfs hooligangroepen worden geleid door voornamelijk marrokanen. Kijk bij de club uit jou stad.quote:Op zondag 6 september 2026 19:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Onmogelijk. Marrokanen doen nooit iets volgens hem. Alleen witte mannen.quote:Op zondag 6 september 2026 19:41 schreef Barend25 het volgende:
[..]
En filmpje al gezien? Zelfs hooligangroepen worden geleid door voornamelijk marrokanen. Kijk bij de club uit jou stad.
Ik vind dat in beide gevallen hetzelfde een groep die het verneukt voor de rest.quote:Op zondag 6 september 2026 19:22 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Duidelijk. Je betwist het niet.
Feyenoord hooligans die hun hele club naar de klote helpen vindt je niet erg.
Maar als mensen met een etnische achtergrond gediscrimineerd worden dan hoort dat erbij, ook al hebben ze er niks mee te maken
Waarom vindt je het dan prima als mensen worden uitgesloten, voornamelijk mensen die dezelfde nationaliteit delen? Ook al hebben ze er niks mee te maken?quote:Op zondag 6 september 2026 20:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind dat in beide gevallen hetzelfde een groep die het verneukt voor de rest.
Ik zeg ook al een hele tijd dat ze degenen die zich misdragen veel harder moeten aanpakken. Het liefst de daders zelf i.p.v. de hele groep.
Maar we zijn inmiddels in een maatschappij beland met mensen die deze daders als slachtoffer neerzetten en de raddraaiers steeds verder gaan totdat er deze situaties ontstaan.
En dan ook nog het lef hebben om mensen die daar wat van vinden als bevooroordeeld weg te zetten. Hoe triest kan je zijn.
Maar Kiprich is ook een buitenlander.quote:Op zondag 6 september 2026 18:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zou jou verboden moeten worden om een god als Kiprich als UI te gebruiken.
Ik zeg het liefste de daders zelf.quote:Op zondag 6 september 2026 20:14 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Waarom vindt je het dan prima als mensen worden uitgesloten, voornamelijk mensen die dezelfde nationaliteit delen? Ook al hebben ze er niks mee te maken?
Niet alleen buitenlanders hoor, ook gewoon Tokkie clubs, in verleden Sporting Noord, Meteoor, en bepaalde clubs Almere en Weesp waar je exact zelfde had.quote:Op zondag 6 september 2026 20:14 schreef quo_ het volgende:
Stomverbaasd was ik dat dit een item voor het NOS journaal zou zijn.
Maar uiteindelijk kwam de aap uit de mouw.
De niet zo gezellige clubs die niet mee mogen doen blijken veel leden te hebben met een migratieachtergrond.
Geen nieuws, iedereen die wel een sop eensportpark komt weet dat. Maar voor de deugers van de NPO wel een goede gelegenheid om met een belerend bubbelverhaal te komen.
Gadverdamme nog aan toe.
Huh wou jij niet op anoniem omdat je het hier emotioneel erg zwaar had?quote:Op zondag 6 september 2026 16:35 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wat een matige ad hominem zeg.
Iemand met een andere mening nog net niet toe wensen dat hij in elkaar wordt geslagen.
Tokkie.
Zeer zeker als users die iemand met een andere mening geweld toewensenquote:Op zondag 6 september 2026 20:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huh wou jij niet op anoniem?
Wat doet afkomst er dan toe?quote:Op zondag 6 september 2026 20:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zeg het liefste de daders zelf.
??quote:Op zondag 6 september 2026 20:46 schreef Elan het volgende:
De polarisatie in dit topic is crazy. Zelfs de moderatie doet geen enkele moeite om haar xenofobe ideeën te spuien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |