Is dit dan een stukje karma voor Bouwman na z'n kopschop actie tegen Heerenveen, of hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet omdat Ajax verliest. Zo werkt karma nou eenmaal, als je bepaald minderwaardig gedrag laat zien wordt dat door karma in de toekomst gelijkgetrokken.
Borst is dan ook een verstandige man die ver is gekomen. Dit was een moordaanslag van een Bommel.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:05 schreef Zwansen het volgende:
Het was misschien rood, maar Borst doet alsof er een massamoordenaar aan het werk is geweest.
Dat zou ik ook zeggen als ik voor PsV was. Bommel is er 1tje die later zijn vrouw zou vermoorden, zo’n psychopatisch figuur is het wel.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is dit dan een stukje karma voor Bouwman na z'n kopschop actie tegen Heerenveen, of hoe werkt dat?
Kom op, ja Van Bommel maakt een hele hele domme overtreding met veel te veel risico, maar nu ineens gaan doen alsof die een psychopaat is gaat ook wel erg ver zoals die Hugo Borst doet.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:07 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Borst is dan ook een verstandige man die ver is gekomen. Dit was een moordaanslag van een Bommel.
Tuurlijk knul.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:08 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik voor PsV was. Bommel is er 1tje die later zijn vrouw zou vermoorden, zo’n psychopatisch figuur is het wel.
Altijd lastig als je voorbeelden moet gaan geven.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Borst heeft het over een patroon bij van Bommel maar kan het patroon niet benoemen
ja maar zijn vader...quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Borst heeft het over een patroon bij van Bommel maar kan het patroon niet benoemen
Misschien, ik heb geen volledig zicht op karma z'n administratiequote:Op zaterdag 5 september 2026 22:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is dit dan een stukje karma voor Bouwman na z'n kopschop actie tegen Heerenveen, of hoe werkt dat?
Kom op, ja Van Bommel maakt een hele hele domme overtreding met veel te veel risico, maar nu ineens gaan doen alsof die een psychopaat is gaat ook wel erg ver zoals die Hugo Borst doet.
lijkt het Fok forum welquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Altijd lastig als je voorbeelden moet gaan geven.
Klaar nu.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:08 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik voor PsV was. Bommel is er 1tje die later zijn vrouw zou vermoorden, zo’n psychopatisch figuur is het wel.
Ja dit ja. Gaat ie wijzen naar van Bommel Sr. en van Marwijk hahahaha. Schuimbekken. En Jan Joost maar knikken met z’n torrenhoofd.quote:
Je zei het op het moment dat psv een hele rare "witte wissel" kreeg. Verder nergens discutabele beslissingen dus je zoveelste hersenspinsel was gewoon apart.quote:
Hij noemde hen slechts omdat hij vindt dat zij met hem moeten praten hieroverquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dit ja. Gaat ie wijzen naar van Bommel Sr. en van Marwijk hahahaha. Schuimbekken. En Jan Joost maar knikken met z’n torrenhoofd.
Tijd Jan Jood weer depressief wordtquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dit ja. Gaat ie wijzen naar van Bommel Sr. en van Marwijk hahahaha. Schuimbekken. En Jan Joost maar knikken met z’n torrenhoofd.
lekker een jaartje de ziektewet op kosten van ESPNquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijd Jan Jood weer depressief wordt
Jan Joost wakkert het na de commercial break nog even aan door een scherpe vervolgvraag op tafel te gooien.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We kijken!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jan Joost wakkert het na de commercial break nog even aan door een scherpe vervolgvraag op tafel te gooien.
Die jongen is 22 en geen 12.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:11 schreef 3rr0r het volgende:
Hij noemde hen slechts omdat hij vindt dat zij met hem moeten praten hierover
Dat is die al , verscholen achter een blije act .quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijd Jan Jood weer depressief wordt
Hoe jij post op fok lijk je een ervaringsdeskundige dus neem dit zeer serieus.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is die al , verscholen achter een blije act .
Je hersenschade is inderdaad serieus .quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoe jij post op fok lijk je een ervaringsdeskundige dus neem dit zeer serieus.
Die spatie tussen serieus en de punt. Lucht je hart!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je hersenschade is inderdaad serieus .
Als second opinion kom ik tot dezelfde conclusie.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je hersenschade is inderdaad serieus .
Aan de spatie maak je inderdaad op dat ik WOEDEND erin sta. Ook ervaring met de spatie ?quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Die spatie tussen serieus en de punt. Lucht je hart!
Ach Hugootje toch.quote:
Meestal wel. Vooral als ik meer wilde typen en dan besluit het kort te houden. Grootste nadeel aan internet gebruiken op de telefoon.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aan de spatie maak je inderdaad op dat ik WOEDEND erin sta. Ook ervaring met de spatie ?
Hoe ervaar jij Milan?quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:55 schreef bbuddybb het volgende:
Milan "hoe heb jij dit ervaren?" van Dongen.
Wat een kneus joh.
WAAR IS HANS
Ach Ajax.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:59 schreef bbuddybb het volgende:
"Peter, je komt snel op voorsprong. Hoe heb je die fase ervaren?"
Waarom een stilstaand beeld?quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:00 schreef PSVCL het volgende:
De randstadmedia weer lekker zuur hahah
[ x ]
Hup AfD.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:17 schreef De_Kraam het volgende:
Hup Groningen
Hup Heerenveen
En de rest is niet zo rullevant.
Toen kwam er wel veel nuttigs uit? Ook toen was het de randjes opzoeken om maar reacties te krijgen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:07 schreef bbuddybb het volgende:
Hugo is zo tenenkrommend tegenwoordig. Die is zijn hoogtijdagen van Studio Voetbal allang voorbij. Haal die man van de buis man.
Slappe zak is het geworden, zal de leeftijd zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:07 schreef bbuddybb het volgende:
Hugo is zo tenenkrommend tegenwoordig. Die is zijn hoogtijdagen van Studio Voetbal allang voorbij. Haal die man van de buis man.
Toen was ie nog leuk. En scherp.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Toen kwam er wel veel nuttigs uit? Ook toen was het de randjes opzoeken om maar reacties te krijgen.
Achterlijke reactie in mijn optiek. Dat je hier geen rood voor geeft is echt een bijzonder achterlijke beslissing. Honderd procent rood. Verder wel een leuke pot gezien. Enigzins geflatteerd en tikkeltje ongelukkig.quote:Op zondag 6 september 2026 00:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Peter Bosz zijn interview is weer eens de spijker op z'n kop. En terecht dat hij Hugo aanpakt op zijn uitspraken.
quote:Op zondag 6 september 2026 00:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Achterlijke reactie in mijn optiek. Dat je hier geen rood voor geeft is echt een bijzonder achterlijke beslissing. Honderd procent rood. Verder wel een leuke pot gezien. Enigzins geflatteerd en tikkeltje ongelukkig.
Het één sluit het ander niet uit. Dit is in mijn optiek een schoolvoorbeeld van gevaarlijk spel. Verder was PSV een stuk effectiever natuurlijk.quote:Op zondag 6 september 2026 00:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]![]()
Denk maar eens terug aan die beuk van Martinez op Dessers....
Die is 3 jaar terug gepiekt, daarna met het jaar minder geworden en zo traag als stront. Snap niet waarom ajacieden denken dat hij de verlosser op 6 moet zijnquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is een matige Feyenoorder. Waaom zou die ineens een goede speler zijn?
Peter bossquote:Op zondag 6 september 2026 00:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Peter Bosz zijn interview is weer eens de spijker op z'n kop. En terecht dat hij Hugo aanpakt op zijn uitspraken.
Niet doen.quote:Op zondag 6 september 2026 00:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]![]()
Denk maar eens terug aan die beuk van Martinez op Dessers....
Jemigquote:Op zondag 6 september 2026 01:17 schreef 3rr0r het volgende:
Krijg zelfs berichten van kennissen in het buitenland die schande spreken van die overtreding, kan je nagaan, gaat de hele wereld over
Lol, nogal overdreven, het was bepaald geen Batistonnetje.quote:Op zondag 6 september 2026 01:17 schreef 3rr0r het volgende:
Krijg zelfs berichten van kennissen in het buitenland die schande spreken van die overtreding, kan je nagaan, gaat de hele wereld over
Bankje is weinig mis mee inderdaad, maar ik kreeg toch weer knikkende knietjes toen Flamingo en Kinderhoofdpool centraal kwamen te spelen…..quote:Op zondag 6 september 2026 00:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Peter bosswaar die gekke spanjaard de wedstrijd dood wisselde kwam peter boss aanzetten met toplevel wissels
Zoals ik de vorige keer al stelde toen het in dit topic werd gepost. Waarom een stilstaand beeld. Toch niet omdat hij hiervoor de bal al had geraakt?quote:
Hoe is dat relevant?quote:Op zondag 6 september 2026 07:56 schreef Makamba_ het volgende:
Zoals ik de vorige keer al stelde toen het in dit topic werd gepost. Waarom een stilstaand beeld. Toch niet omdat hij hiervoor de bal al had geraakt?
je hebt gelijkquote:Op zondag 6 september 2026 06:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lol, nogal overdreven, het was bepaald geen Batistonnetje.
Dit was niks volgens Makkelie, licht duwtje.![]()
![]()
![]()
[ x ]
Terug naar de NOS samenvatting!quote:Op zondag 6 september 2026 08:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant?
Of ben jij er zo eentje die vindt dat je iemand doormidden mag schoppen als je eerst de bal maar raakt?
Er zijn meer mensen met die mening. Peter Bosz in ieder geval en vast nog wel een andere psv'erquote:Op zondag 6 september 2026 09:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik als neutrale kijker het reuze meevallen wat Van Bommel deed. Het ziet er wat lomp uit maar is toch voornamelijk ongelukkig?
Ik als PSV supporter had rood niet gek gevonden. Neemt niet weg dat als je die beelden 150x op een rij laat zien, het steeds erger lijkt te worden.quote:Op zondag 6 september 2026 09:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik als neutrale kijker het reuze meevallen wat Van Bommel deed. Het ziet er wat lomp uit maar is toch voornamelijk ongelukkig?
Ook dat kan rood zijn. Maar mensen die om 80 potjes schorsing roepen kijken alleen maar naar de ongelukkige uitkomst door de hoogte van Van Bommel bij die actie.quote:Op zondag 6 september 2026 09:09 schreef Scrummie het volgende:
Hij gaat er wel heel lomp in dus rood kan bestquote:Op zondag 6 september 2026 09:09 schreef Scrummie het volgende:
De grap is dat ik het interview van Bosz helemaal nog niet had gezien/gelezen.quote:Op zondag 6 september 2026 09:32 schreef bbuddybb het volgende:
Lekker makkelijk om als je zelf niet weet hoe je het goed moet praten, de trainer na te praten.
Bommel heeft geen enkele intentie om voor de bal te gaan. Die wil er gewoon keihard in kleunen. Dat is vrij duidelijk te zien op de beelden.
Het is dan wel weer humor dat de mensen die het rood vonden dit over het algemeen geen overtreding vonden.quote:Op zondag 6 september 2026 09:41 schreef Pisces het volgende:
Het had gewoon rood kunnen zijn, maar de kabouter weigert dat toe te geven en doet bijna alsof van Bommel slachtoffer is.
Dat Hugo Borst buiten z’n boekje gaat, was wel duidelijk ja.
De lezing dat hij te laat zou zijn en zichzelf beschermt is onzin.quote:Op zondag 6 september 2026 09:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De grap is dat ik het interview van Bosz helemaal nog niet had gezien/gelezen.
Maar ik vind die lezing best prima. Bommel is te laat en beschermt zichzelf ongelukkig, doet hij dat niet klappen ze met de koppen volop elkaar.
Ik geloof 100% dat er geen opzet in het spel is. Maakt overigens voor de kleur van de kaart wat mij betreft niet eens uit, rood had prima gekund. Het blijft namelijk te laat en gevaarlijk.
Ik vind alleen alle commotie en met name Borst zijn take wel zwaar ongepast. Hij is zijn vader niet en er is ook helemaal geen patroon bij Ruben.
Sorry, ik wist niet dat je gedachten kon lezen.quote:Op zondag 6 september 2026 09:53 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
De lezing dat hij te laat zou zijn en zichzelf beschermt is onzin.
Uit alles blijkt dat Bommel aan komt rennen met de intentie om op de tegenstander in te kleunen. Hij zal vast niet de intentie hebben gehad om Bouwman hersendood te beuken, maar dat had door deze roekeloze levensgevaarlijke actie wel het gevolg kunnen zijn.
Bosz kwam niet meer uit zijn woorden toen hij werd geconfronteerd met de beeldenquote:Op zondag 6 september 2026 09:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De grap is dat ik het interview van Bosz helemaal nog niet had gezien/gelezen.
Maar ik vind die lezing best prima. Bommel is te laat en beschermt zichzelf ongelukkig, doet hij dat niet klappen ze met de koppen volop elkaar.
Ik geloof 100% dat er geen opzet in het spel is. Maakt overigens voor de kleur van de kaart wat mij betreft niet eens uit, rood had prima gekund. Het blijft namelijk te laat en gevaarlijk.
Ik vind alleen alle commotie en met name Borst zijn take wel zwaar ongepast. Hij is zijn vader niet en er is ook helemaal geen patroon bij Ruben.
Berghuis had beter gewoon die bal erin kunnen schieten in de eerste helft maar daar hoor je nu niemand meer over.quote:Op zondag 6 september 2026 10:03 schreef De_Kraam het volgende:
Rood valt wat voor te zeggen. Geel valt ook wat voor te zeggen. En Hugo overdrijft weer eens zodat hij even in de belangstelling staat.
Lekker boeiend allemaal.
Ook dan was er discussie geweest over Van Bommels actiequote:Op zondag 6 september 2026 10:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Berghuis had beter gewoon die bal erin kunnen schieten in de eerste helft maar daar hoor je nu niemand meer over.
Dit is sowieso een onvergelijkbare situatie.quote:Op zondag 6 september 2026 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dan wel weer humor dat de mensen die het rood vonden dit over het algemeen geen overtreding vonden.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |