aan het eind van de rechte stukken?quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:21 schreef vosss het volgende:
Hoeveel onboards hebben we al gezien op de rechte stukken?
Niet iets waar je trots op wil zijn.quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ESF1Gamer houdt de traditie levend
Elke andere coureur zou niet meer in de F1 rijden met zo''n prestatie.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet iets waar je trots op wil zijn.
"DAAAAAAAAAAD!"quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Elke andere coureur zou niet meer in de F1 rijden met zo''n prestatie.
Vanaf halverwege. Gewoon onboard met geluid.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
aan het eind van de rechte stukken?
Alleen als het een duel is
Oefenen voor Q3.quote:
Voor een tow.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen op de baan achter Lawson
Ik ben voor.quote:
Over 8 minuten rinse en repeat.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:30 schreef Peterselieman het volgende:
De rest gaat elkaar nu al weer in de weg rijden
Niks mis met de Aldi.quote:
effe aanschroeven.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:34 schreef Peterselieman het volgende:
Mercedes van Antonelli is stuk. Stoel zit er los in
?quote:
nee, ben meerdere keren in Oostenrijk geweestquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je gaat daar wintersporten dat je dat kent?
quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
Lawson gaat zo niet in Q3 komen
Ja dit.quote:
Max tow geven aan Lawson.?quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
Lawson gaat zo niet in Q3 komen
quote:
quote:
mwoah vind ik wel meevallen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
Lawson is een parodie op een Hadjar vervanger
Dit was echt impeding.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:39 schreef Peterselieman het volgende:
Lawson redt het niet, mede door de McLaren
quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:39 schreef Peterselieman het volgende:
Lawson redt het niet, mede door de McLaren
Zou ik ook zijn.quote:
Dat scheelde letterlijk een haartjequote:
Idd.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
wmb gridstraf voor die McLaren
Ze gaan straks de eerste chicane afsteken om P1 en P2 te pakken en niemand die het zietquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:43 schreef ZaZoe het volgende:
Maar goed, hoge notering zal er voor Ferrari waarschijnlijk niet inzitten vandaag
Of ze toveren iets uit de hoge hoed.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:43 schreef ZaZoe het volgende:
Maar goed, hoge notering zal er voor Ferrari waarschijnlijk niet inzitten vandaag
Als dit geen straf wordt snap ik het niet meer.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:45 schreef Starflyer het volgende:
Die McLaren kan een gridstraf verwachten
Wat dus ook gaat betekenen dat PIA een tow aan NOR gaat geven.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:45 schreef Starflyer het volgende:
Die McLaren kan een gridstraf verwachten
Leclerc krijgt een Hamiltowquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:52 schreef -XOR- het volgende:
Hammie kan de druk van Monza niet aan.
Top 4 is toch close.quote:
eigenlijk moet je een tow geven op de autobahn, lang stuk vol gasquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eigenlijk moet je misschien een tow geven door T3, Curva Biassono. Lang stuk vol gas.
300quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eigenlijk moet je een tow geven op de autobahn, lang stuk vol gas
Groningen heb je ook een lang stuk vol gasquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft slechts een helm op, geen hoge hoedquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:55 schreef ZaZoe het volgende:
Hopelijk kan Max nog iets uit de hoge hoed toveren
Ik denk ook niet dat dat mag van de FIAquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij heeft slechts een helm op, geen hoge hoed
Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uit de lange mouw van z'n racepak kan hij wel iets toveren wellichtquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dat mag van de FIA
Al zijn talent vs dat hok.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Uit de lange mouw van z'n racepak kan hij wel iets toveren wellicht
Dan zal hij wel honger gehad hebbenquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:59 schreef -XOR- het volgende:
Lindblad eet Ferrari even de kaas van het brood
En Piastri mogelijk straf.quote:
Mwa P2 momenteelquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oscar wordt geofferd in de laatste Q3 run. Ergens wel logisch.
@Nattekat heeft heel wat gemist vandaag.quote:
Ik noteer dit.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nattekat heeft heel wat gemist vandaag.
We gaan het evalueren.quote:
Echt welquote:
Goed dat je bent gebleven vriendquote:
100%quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nattekat heeft heel wat gemist vandaag.
100%quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:06 schreef Martinello het volgende:
Zou die ouwe laaienlichter Briatore iets hebben uitgehaald waardoor ze nu zo hard gaan.
Cola.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:07 schreef Red_85 het volgende:
Gasly
Overigens... de onboard gevolgd van Max, maar toen hij uitstapte in Parc Fermee, had hij een bruine vlek op zn linker bil.
Wat was dat?
kun je wel vanuit gaanquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:06 schreef Martinello het volgende:
Zou die ouwe laaienlichter Briatore iets hebben uitgehaald waardoor ze nu zo hard gaan.
Schijtquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:07 schreef Red_85 het volgende:
Gasly
Overigens... de onboard gevolgd van Max, maar toen hij uitstapte in Parc Fermee, had hij een bruine vlek op zn linker bil.
Wat was dat?
Koffie?quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:07 schreef Red_85 het volgende:
Gasly
Wat was dat?
afkomstig van McLarenquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:07 schreef Red_85 het volgende:
Gasly
Wat was dat?
Ga maar terug kijken .. zag er raar uitquote:
De schijtvlek die het seizoen voor hem is. Symbolisch.quote:
Daarom wou niet top3 kwalificeren.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Arme coureurs die Davide aan moeten horen
Wat moet die vragen dan?quote:
Wel netjes dat hij de taal spreekt van het land waarin hij woontquote:
DO you sink you get a penneltie?quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat moet die vragen dan?
“Zat je hem in de weg”
“Ja”
…
Is niet aan hem, is aan de stewards. In zo’n media pen na afloop misschien dat ze hem er dan over gaan bevragen, maar met zo’n “show” interviewtje is dat vaak niet echt het moment.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:11 schreef butz0rs het volgende:
[..]
DO you sink you get a penneltie?
quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel netjes dat hij de taal spreekt van het land waarin hij woont
quote:Waarom woont Gasly niet in Monaco?
Belastingregels: Veel F1-coureurs wonen in Monaco vanwege belastingvoordelen. Als Franse staatsburger heeft Gasly hier echter niets aan.
Frans-Monagaskisch verdrag: Door een speciale wet tussen Frankrijk en Monaco blijven Fransen belasting betalen aan Frankrijk, zelfs als ze in Monaco wonen.
Kosten: Omdat het belastingvoordeel vervalt, wegen de enorme vastgoedprijzen in Monaco niet op tegen de voordelen. Zoals ook te lezen is bij GPblog, kiest Gasly daarom voor Milaan.
Was te verwachten.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
Drie plekken gridstraf voor Piastri
https://www.fia.com/syste(...)peding_of_car_30.pdf
Nee man uiterst loyaal, niemand weet echter aan wiequote:Op zaterdag 5 september 2026 19:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Red Bull-auto drijft Max Verstappen tot wanhoop, wordt 2026 het eerste jaar sinds 2015 zonder zege? ‘Het is altijd wat’
Waarom verleng je dan gozer? Dan gaat het toch puur om geld?
Terecht wel.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
Drie plekken gridstraf voor Piastri
https://www.fia.com/syste(...)peding_of_car_30.pdf
Omdat leven op de waan van het jaar voor knuppels is. De hoge pieken meemaken en dan bij de dalen vertrekken is matig, een echte kampioen blijft om te laten zien dat hij zich ook met het team terug kan knokken naar de top.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Red Bull-auto drijft Max Verstappen tot wanhoop, wordt 2026 het eerste jaar sinds 2015 zonder zege? ‘Het is altijd wat’
We weten niet hoe goed de auto volgend jaar is. Of het jaar daarna. Of daarna.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verkeerde topic?quote:
Haha, wat een onzin. Uit alles blijkt dat hij helemaal geen sportieve ambities meer heeft in de F1 en dat hij het prima vindt om nog een paar jaar heel veel geld binnen te harken.quote:Op zondag 6 september 2026 08:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat leven op de waan van het jaar voor knuppels is. De hoge pieken meemaken en dan bij de dalen vertrekken is matig, een echte kampioen blijft om te laten zien dat hij zich ook met het team terug kan knokken naar de top.
Pole pakken, dat heeft veel meer prestige, en voor Gasly zeker.quote:Op zondag 6 september 2026 10:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik weet niet wat voor een f1 coureur(Gasly) handiger is, pole pakken of plek 3 eindigen in de race, als je de keuze zou hebben.
Pole pakken en p6 of lager eindigen in de race of p6 tijdens kwalificatie en plek 3 eindigen in de race.
Uit wat blijkt dat dan?quote:Op zondag 6 september 2026 10:33 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Haha, wat een onzin. Uit alles blijkt dat hij helemaal geen sportieve ambities meer heeft in de F1 en dat hij het prima vindt om nog een paar jaar heel veel geld binnen te harken.
Klopt maar kan niet vaak genoeg benoemd worden. Goed gehandeld van Loek!quote:
quote:Op zondag 6 september 2026 12:49 schreef butz0rs het volgende:
Sow, die F2002 klinkt toch 100x beter dan die stofzuigers van nu
Zou kunnen.quote:
Je weet het of je weet het niet.quote:
Ik focus me op hier en nu.quote:Op zondag 6 september 2026 14:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je weet het of je weet het niet.
Aston Martin fan.quote:Op zondag 6 september 2026 14:43 schreef Zorro het volgende:
Groen jurkje doet wel heel erg haar best om in beeld te zijn bij de gridwalk
Liters gekomenquote:
Ahw.quote:Op zondag 6 september 2026 14:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Er is hier wel een witte kat aanwezig.
Op een moment is het op.quote:Op zondag 6 september 2026 14:48 schreef Zorro het volgende:
De laatste keer dat ik Ecclestone zagmet zijn 90 jaar kwam ie een stuk fitter over dan Briatore nu
1.3squote:Op zondag 6 september 2026 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
Na hoeveel seconden is Gasly de eerste plek kwijt?
Ik denk dat hij of heel snel voorbij is, of hij verdedigt met hand en tand.quote:Op zondag 6 september 2026 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
Zeer gegund zeker na het afpakken van het podium van Monacoquote:Op zondag 6 september 2026 14:55 schreef Perox het volgende:
Pierre gaat dit gewoon winnen!
#iwanttobelieve
Vertel nog eens een goeie grap!quote:Op zondag 6 september 2026 14:55 schreef Perox het volgende:
Pierre gaat dit gewoon winnen!
#iwanttobelieve
Die Loek is wel een baas hoor!quote:Op zondag 6 september 2026 14:55 schreef pmponer het volgende:
Coureur Millroy (vader van 3) schreef na afloop op Instagram:
"Thanks to one individual, I find myself alive this evening. @:loekhartog_ immediately stopped, even in the absence of flag marshals or firefighting personnel, and put his own safety at risk to extricate me from the vehicle. My memory is blank from half a minute before the impact to an hour later, but I will forever remember his remarkable courage. Someday, I will share this experience with our three children, and Loek will undoubtedly be their greatest hero.
"Currently, I am in bed with five fractured ribs, a broken collarbone, a damaged hand and finger, and a bruised lung, but the situation could have been significantly worse.
"Thank you Loek. I owe you my life for your selfless act today."
6-7quote:Op zondag 6 september 2026 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
Koffie en een meergranenkoekje.quote:
Tsunoda.quote:
Rus ploft zijn motor denk ik.quote:
Het zal mij niet verbazen als ie Gasly op een ronde achterstand zetquote:
Dit idd.quote:Op zondag 6 september 2026 14:58 schreef Perox het volgende:
[..]
Ach het kan raar lopen. Bijvoorbeeld: Het zou zijn 2e overwinning zijn hier.
Ligt er aan hoe gefrustreerd Russell isquote:Op zondag 6 september 2026 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
Bocht 1, divebomb Russellquote:Op zondag 6 september 2026 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
hele goede timingquote:Op zondag 6 september 2026 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stap bijna in de auto om naar huis te gaan.
Jouw formation lapquote:Op zondag 6 september 2026 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En Maxquote:
In je eentjequote:
Stig en ik gaan dit evalueren..quote:Op zondag 6 september 2026 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Zijn auto is gaar. Geen enkele band gaat dat verbeteren: de auto zelf moet veel beter worden.quote:
Ik gok bocht 1, hopelijk niet na een kegelactie van de auto's achter hemquote:Op zondag 6 september 2026 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
quote:
Max ook niet.quote:Op zondag 6 september 2026 15:02 schreef Perox het volgende:
Russell staat niet bekend om zijn bliksemstarts dit seizoen.
Hoe lang is het tot bocht 1?quote:Op zondag 6 september 2026 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
*even zoekt*quote:Op zondag 6 september 2026 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb me afgemeld bij @:TheStigsDutchCousin
FIA says no!quote:Op zondag 6 september 2026 15:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Zijn auto is gaar. Geen enkele band gaat dat verbeteren: de auto zelf moet veel beter worden.
Dat is geen afmeldingquote:Op zondag 6 september 2026 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb me afgemeld bij @:TheStigsDutchCousin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |