1.3squote:Op zondag 6 september 2026 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
Na hoeveel seconden is Gasly de eerste plek kwijt?
Ik denk dat hij of heel snel voorbij is, of hij verdedigt met hand en tand.quote:Op zondag 6 september 2026 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
Zeer gegund zeker na het afpakken van het podium van Monacoquote:Op zondag 6 september 2026 14:55 schreef Perox het volgende:
Pierre gaat dit gewoon winnen!
#iwanttobelieve
Vertel nog eens een goeie grap!quote:Op zondag 6 september 2026 14:55 schreef Perox het volgende:
Pierre gaat dit gewoon winnen!
#iwanttobelieve
Die Loek is wel een baas hoor!quote:Op zondag 6 september 2026 14:55 schreef pmponer het volgende:
Coureur Millroy (vader van 3) schreef na afloop op Instagram:
"Thanks to one individual, I find myself alive this evening. @:loekhartog_ immediately stopped, even in the absence of flag marshals or firefighting personnel, and put his own safety at risk to extricate me from the vehicle. My memory is blank from half a minute before the impact to an hour later, but I will forever remember his remarkable courage. Someday, I will share this experience with our three children, and Loek will undoubtedly be their greatest hero.
"Currently, I am in bed with five fractured ribs, a broken collarbone, a damaged hand and finger, and a bruised lung, but the situation could have been significantly worse.
"Thank you Loek. I owe you my life for your selfless act today."
6-7quote:Op zondag 6 september 2026 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
Koffie en een meergranenkoekje.quote:
Tsunoda.quote:
Rus ploft zijn motor denk ik.quote:
Het zal mij niet verbazen als ie Gasly op een ronde achterstand zetquote:
Dit idd.quote:Op zondag 6 september 2026 14:58 schreef Perox het volgende:
[..]
Ach het kan raar lopen. Bijvoorbeeld: Het zou zijn 2e overwinning zijn hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |