abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221741764
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 18:40 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je kan ook gewoon eens waardig verliezen zonder het veld, het weer, de scheidsrechter, van Bommel, PSV, Eindhoven, Brabant en weet ik veel wie nog meer de schuld te geven. Het zegt ook wel genoeg dat het alleen daarover moet gaan en niet over het feit dat ze het gewoon zelf hebben laten liggen.

Ajax heeft vlak voor rust echt de mogelijkheid gehad om de wedstrijd (al dan niet definitief) naar zich toe te trekken. Kansen afmaken is echter ook een kunst en daar blijkt PSV al een poosje wat beter in te zijn.
Ik heb geen moment het gevoel gehad dat ajax die wedstrijd naar zich toe zou trekken, dus ik denk niet dat de frustratie daar zit. Ik denk dat die juist zit bij het feit dat een eerlijke analyse laat zien dat PSV gewoon weer titelkandidaat #1 is en dat steekt denk ik eens temeer daar Cruijff zijn aankoopbeleid is gericht op snel succes.

Dat heeft PSV ook ooit geprobeerd en zelfs ondanks het halen van de halve finale CL (en zelf bijna de finale) heeft dat toen geresulteerd in het verkopen van de grond onder het stadion aan de gemeente.
pi_221741897
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 18:35 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Geen idee hoe jij een gekneusde long wil diagnosticeren hoor. Het zou de eerste kneuzing zijn die zwart op wit vast te leggen is, dat is niks meer of minder dan de afwezigheid van ernstiger letsel.
Tja, jammer dan. Je zit er weer eens naast. Een gekneusde long is wel degelijk te diagnosticeren. Op een CT-scan al direct en op een röntgenfoto na enkele uren/dagen.

Daarnaast ook aan de hand van analyse van je adem, maar dat is minder accuraat.
pi_221741899
Az de komende 3 wedstrijden, thuis tegen Willem II en Telstar , uit naar Cambuur.. het zou typisch AZ zijn om daar punten te laten liggen maar normaal gespr9ken zijn dat 9 punten.

Hopen dat AZ zo lang mogelijk meedoet zodat ze het ajax en misschien ook feyenoord lastig kunnen maken. PSV wordt sowieso wel weer kampioen #vanbommeltoplevel
pi_221742401
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 19:05 schreef PSVCL het volgende:
Az de komende 3 wedstrijden, thuis tegen Willem II en Telstar , uit naar Cambuur.. het zou typisch AZ zijn om daar punten te laten liggen maar normaal gespr9ken zijn dat 9 punten.

Hopen dat AZ zo lang mogelijk meedoet zodat ze het ajax en misschien ook feyenoord lastig kunnen maken. PSV wordt sowieso wel weer kampioen #vanbommeltoplevel
Ik verwacht weinig van AZ (op een lastige thuiswedstrijd voor ons na). Die beginnen wel vaker heel leuk.

Gewoon zorgen dat we deze lijn doortrekken en defensief wat stabieler worden. Dan hoeven we niet eens naar de rest te kijken.
pi_221742435
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 20:14 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ik verwacht weinig van AZ (op een lastige thuiswedstrijd voor ons na). Die beginnen wel vaker heel leuk.

Gewoon zorgen dat we deze lijn doortrekken en defensief wat stabieler worden. Dan hoeven we niet eens naar de rest te kijken.
Als we vanaf nu alles winnen worden we fluitend kampioen.
pi_221742748
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 18:30 schreef Coco het volgende:

[..]
Je bent zelf raar.
Dit is erger dan mijn post. verwijderen graag.
pi_221743271
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 18:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dan heb je nog niet gelezen dat Van Meenen ook nog eens olie op het vuur gooit en kennelijk een trap na geven belangrijker vindt dat neutraliteit uitstralen (sowieso is het raar om een oud werknemer van Feyenoord aan te stellen voor die positie vind ik, maar goed).

Maar goed, het zal allemaal wel. Ze gaan maar lekker net doen alsof ajax zwaar is benadeeld, PSV altijd wordt bevoordeeld en Ruben van Bommel een soort van Atilla de Hun is.

Ondertussen zitten de 3 punten in de tas.
Tja, het was wel rood en hij had beter die kaart gekregen. Nu moet je nog het hele seizoen aanhoren dat het een moordaanslag was etc. Die Hugo Borst is natuurlijk ook niet helemaal helder om die overtreding zo over de top te brengen en dat van Bommel dit vaker doet.
pi_221743580
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 22:32 schreef Cherni het volgende:

[..]
Tja, het was wel rood en hij had beter die kaart gekregen. Nu moet je nog het hele seizoen aanhoren dat het een moordaanslag was etc. Die Hugo Borst is natuurlijk ook niet helemaal helder om die overtreding zo over de top te brengen en dat van Bommel dit vaker doet.
Het zal mij jeuken hoor. Voor mijn part blijven ze er nog tien seizoenen over janken.

Natuurlijk had het rood kunnen zijn. Maar ik snap prima waarom het bij geel is gebleven en waarom Polleke er vanaf is gebleven.

De ophef is buitensporig verder. Het zit kennelijk diep. Maar dat lijkt mij vooral een ajacieden probleem.

Lekker voetballen. Donderdag mogen we weer.
pi_221743589
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 23:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Natuurlijk had het rood kunnen zijn. Maar ik snap prima waarom het bij geel is gebleven en waarom Polleke er vanaf is gebleven.

Goh
pi_221743705
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 18:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb geen moment het gevoel gehad dat ajax die wedstrijd naar zich toe zou trekken, dus ik denk niet dat de frustratie daar zit. Ik denk dat die juist zit bij het feit dat een eerlijke analyse laat zien dat PSV gewoon weer titelkandidaat #1 is en dat steekt denk ik eens temeer daar Cruijff zijn aankoopbeleid is gericht op snel succes.

Dat heeft PSV ook ooit geprobeerd en zelfs ondanks het halen van de halve finale CL (en zelf bijna de finale) heeft dat toen geresulteerd in het verkopen van de grond onder het stadion aan de gemeente.
Staatssteun bedoel je.
pi_221743965
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 00:55 schreef Wotte het volgende:

[..]
Staatssteun bedoel je.
Hebben ze het terug moeten betalen?
  maandag 7 september 2026 @ 09:53:27 #222
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_221744508
Gefeliciteerd met de overwinning.
Wat een gejank over van Bommel, een gewoon duel, die speler van ajax gaat er ook hard in...
pi_221744587
Fysica: actie is reactie.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221744641
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 23:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het zal mij jeuken hoor. Voor mijn part blijven ze er nog tien seizoenen over janken.

De ophef is buitensporig verder. Het zit kennelijk diep. Maar dat lijkt mij vooral een ajacieden probleem.

Lekker voetballen. Donderdag mogen we weer.
Ik heb het gevoel dat bepaalde users net zo boos zijn over deze niet gegeven rode kaart als dat wij PSV’ers dat waren toen die bal uit was en Ajax alsnog een doelpunt toegekend kreeg een paar seizoenen geleden. Toen greep de VAR ook niet in. Onderaan de streep loop je soms tegen een voordeel aan en soms tegen een nadeel. Verevend zich allemaal op de lange termijn.

Zoiets waait wel weer over.
U MAD?
pi_221744915
twitter
  FOK!Fotograaf maandag 7 september 2026 @ 11:10:42 #226
842 Zorro
Z
pi_221744925
Hugo gooit er nog even een kolommetje tegenaan ook, wat een droeftoeter is het toch _O-

https://www.ed.nl/voetbal(...)van-bommel~a630b582/

(Premium)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 7 september 2026 @ 11:20:53 #227
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_221744968
Ik vind de consternatie hierom ook wel ietwat overdreven.
  maandag 7 september 2026 @ 11:24:04 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221744984
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 11:20 schreef fetX het volgende:
Ik vind de consternatie hierom ook wel ietwat overdreven.
We leven van fophef naar fophef makker
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221744988
quote:
6s.gif Op maandag 7 september 2026 11:10 schreef Zorro het volgende:
Hugo gooit er nog even een kolommetje tegenaan ook, wat een droeftoeter is het toch _O-

(Premium)
Ja man, bijna iemand zijn carrière beëindigd. Maar nee in Eindhoven is dat de normale zaak van de wereld.
  maandag 7 september 2026 @ 11:25:59 #230
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_221744992
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 11:24 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ja man, bijna iemand zijn carrière beëindigd. Maar nee in Eindhoven is dat de normale zaak van de wereld.
_O-
pi_221745119
quote:

[..]
Een Amsterdammer kun je niet hard genoeg schuppen zeggen we hier.
U MAD?
pi_221745548
quote:

[..]
Beetje jammer dat van Bommel niet zijn elleboog ook nog in de strijd gooide.

Beetje een halfslachtig ei, zal wel op zijn flikker krijgen van zijn pa. Wordt ie hard van.

De enige goeie Ajacied is een dooie Ajacied.
pi_221745748
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 12:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Beetje jammer dat van Bommel niet zijn elleboog ook nog in de strijd gooide.

Beetje een halfslachtig ei, zal wel op zijn flikker krijgen van zijn pa. Wordt ie hard van.

De enige goeie Ajacied is een dooie Ajacied.
:J
U MAD?
pi_221746198
quote:

[..]
Ja man, bijna iemand zijn carrière beëindigd.
_O-
pi_221746288
twitter

_O- _O- _O-
pi_221746355
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 14:04 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]

_O- _O- _O-
Ik heb vanmorgen een kaarsje gebrand voor onze vriend Bouwman. Nogmaals: heel veel sterkte met deze afschuwelijke blessure.

Jeetje, dit zet zo’n vloedgolf in Nepal toch wel weer een beetje in perspectief hè.
pi_221746359
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 14:04 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]

_O- _O- _O-
Dit noemen we cope.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221746412
quote:
6s.gif Op maandag 7 september 2026 11:10 schreef Zorro het volgende:

(Premium)
Ik hoop dat Ruben een hattrick maakt tegen Sparta en een lange neus naar Borst trekt bij ieder doelpunt.

Maar wat een sneu mannetje is die Borst geworden zeg. De tering!
  maandag 7 september 2026 @ 14:41:40 #239
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221746429
Borst is niet goed wijs. Dan heb je 2 dagen de kans gehad om te kalmeren en reflecteren, schrijf je alsnog zoiets op. Denk dat het vooral Borst is die professionele hulp nodig heeft eerlijk gezegd.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 7 september 2026 @ 14:49:30 #240
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_221746457
Schreef Borst dat toen ook over Brobbey, die ongestraft zijn gang kon gaan?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')