We leven van fophef naar fophef makkerquote:Op maandag 7 september 2026 11:20 schreef fetX het volgende:
Ik vind de consternatie hierom ook wel ietwat overdreven.
Ja man, bijna iemand zijn carrière beëindigd. Maar nee in Eindhoven is dat de normale zaak van de wereld.quote:Op maandag 7 september 2026 11:10 schreef Zorro het volgende:
Hugo gooit er nog even een kolommetje tegenaan ook, wat een droeftoeter is het toch
https://www.ed.nl/voetbal(...)van-bommel~a630b582/
(Premium)
quote:Op maandag 7 september 2026 11:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja man, bijna iemand zijn carrière beëindigd. Maar nee in Eindhoven is dat de normale zaak van de wereld.
Een Amsterdammer kun je niet hard genoeg schuppen zeggen we hier.quote:Op maandag 7 september 2026 11:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja man, bijna iemand zijn carrière beëindigd. Maar nee in Eindhoven is dat de normale zaak van de wereld.
Beetje jammer dat van Bommel niet zijn elleboog ook nog in de strijd gooide.quote:Op maandag 7 september 2026 11:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2026 12:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beetje jammer dat van Bommel niet zijn elleboog ook nog in de strijd gooide.
Beetje een halfslachtig ei, zal wel op zijn flikker krijgen van zijn pa. Wordt ie hard van.
De enige goeie Ajacied is een dooie Ajacied.
quote:Op maandag 7 september 2026 11:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja man, bijna iemand zijn carrière beëindigd.
Ik heb vanmorgen een kaarsje gebrand voor onze vriend Bouwman. Nogmaals: heel veel sterkte met deze afschuwelijke blessure.quote:
Dit noemen we cope.quote:
Ik hoop dat Ruben een hattrick maakt tegen Sparta en een lange neus naar Borst trekt bij ieder doelpunt.quote:Op maandag 7 september 2026 11:10 schreef Zorro het volgende:
Hugo gooit er nog even een kolommetje tegenaan ook, wat een droeftoeter is het toch
https://www.ed.nl/voetbal(...)van-bommel~a630b582/
(Premium)
Ja man, Borst is de idioot..quote:Op maandag 7 september 2026 14:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Borst is niet goed wijs. Dan heb je 2 dagen de kans gehad om te kalmeren en reflecteren, schrijf je alsnog zoiets op. Denk dat het vooral Borst is die professionele hulp nodig heeft eerlijk gezegd.
Daar woont ie helemaal niet.quote:Op maandag 7 september 2026 15:07 schreef Wotte het volgende:
Ik zou ook aggressief worden als ik in Brabant zou wonen.
Te ver van je mammie?quote:Op maandag 7 september 2026 15:07 schreef Wotte het volgende:
Ik zou ook aggressief worden als ik in Brabant zou wonen.
Dat is een beetje het probleem van zowel Borst als Derksen, aandachtshoeren zijn het.quote:Op maandag 7 september 2026 16:01 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Mee eens.
Leuk geweest nu, laat ze maar blijven janken amsterdam en de media.
Op naar de CL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |