abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2026 @ 12:03:32 #201
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221723796
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 11:57 schreef Luckyseven het volgende:
Zou goed kunnen inderdaad. Ik zie alleen de bagger die ze neerkalken, niet de gevoelens die ze daarachter nog hebben.
Ik kan hier m'n mening over iemand geven en als ik er een beetje tijd aan besteed wordt dat een gemeen vals stukje waarin ik iemand volledig onder het tapijt zal proberen te vegen. Ben je minder goed gebekt dan wordt zoiets al snel een ordinaire scheldpartij
  vrijdag 4 september 2026 @ 12:08:16 #202
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221723821
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 12:03 schreef potjecreme het volgende:
Zijn dat allemaal moslims die dat doen?
Nee je moet niet de groepen door elkaar gaan gooien dan wordt het onoverzichtelijk. Straks hebben het weer over wat de moslims allemaal fout doen
pi_221723834
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 12:03 schreef potjecreme het volgende:
Zijn dat allemaal moslims die dat doen?
Nee, het zijn de russen,.
pi_221723837
Als je een publieke functie bekleed en perse op social media wil zitten, zet dan gewoon je comments uit. Voegt echt 0,0 toe aan welk bericht je dan ook maar plaatst.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_221723851
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 12:07 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Whatever rocks your boat. Lees vooral wat je wil lezen. En draag verders nul inhoudelijk bij.

Armoede zeg.
Op naar een premier die weer gewoon geen homo is hoor, dat is een stuk makkelijker ^O^.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 4 september 2026 @ 12:12:13 #206
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221723852
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 11:07 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Waarom ging het bij Faber om haar uiterlijk?
Dar ging het niet zo heel veel over eigenlijk. Meer over het te druk zijn met clowntje spelen om met beleid te komen.
  vrijdag 4 september 2026 @ 12:17:19 #207
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221723875
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Op naar een premier die weer gewoon geen homo is hoor, dat is een stuk makkelijker ^O^.
Of naar een premier die zich wat meer laat zien. Homo of niet _O_
pi_221723901
Tja. Dit zijn hetzelfde soort simpele mensen die op zaterdag/zondag de scheids een "kk homo" noemen omdat ie tegen "me cluppie" floot. En dezelfde mensen die alle voorgaande premiers een "lul", "klootzak" etc. noemden. En indien mogelijk proberen ze iets te roepen over iets wat opvalt. Rood haar, homo, borsten, huidskleur, flaporen, lichaamsomvang, kleding, etc.
pi_221723948
quote:
Deze had ik niet gezien, dank je wel. Wel wat genuanceerder, het was een reactie op een vraag wat die negatieve berichten met ‘m doen:
quote:
Maar ook op persoonlijke titel krijgt de premier het soms zwaar te verduren. Dat komt mede door de negatieve berichten die hij krijgt over zijn seksualiteit en zijn relatie. Hij zou ’te open’ zijn over zijn relatie. „Ik denk dat wij ons privéleven beperkt laten zien, maar dat doen we af en toe wel. Ik ben gewoon hartstikke trots op mijn geweldige man. Mensen zullen eraan moeten wennen dat er een homo in het Torentje zit.”
pi_221723953
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 12:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dar ging het niet zo heel veel over eigenlijk. Meer over het te druk zijn met clowntje spelen om met beleid te komen.
Jetten presteert niet veel beter. Zelfs bij de NOS erkennen ze nu dat zijn positie is "beschadigd".
pi_221724000
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja laten we homo's vooral weer terug in de kast stoppen.
We weten allemaal helaas dat het er hier vooral om gaat wie het doet, niet wat er gebeurt.
pi_221724018
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2026 09:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dit is helaas hoe een aanzienlijk deel van progressief links naar de wereld kijkt. Dat is toch met een sentiment van:

'Wij zijn de goede kant en moreel verheven, dus agressie en geweld tegen ons is volledig onacceptabel en een aanval op de democratie en rechtstaat'
'Rechts en conservatief is slecht, moreel verwerpelijk vol met haat, racisme en xenofobie en bovendien een gevaar voor de democratie en rechtstaat, dus intimidatie en geweld tegen hen is begrijpelijk en soms zelfs noodzakelijk.'

Zij kunnen haat, intimidatie en geweld dus niet consequent afkeuren omdat velen denken dat de het politieke spectrum een soort goed/slecht verhouding is, waarbij haat tegen 'slechte' mensen een stuk begrijpelijker is dan tegen 'goede' mensen.
Deze sektarische denkwijze is één van de grootste problemen, zowel van links als van rechts. Alles wordt in een bubbel van links of rechts gestopt, waarna er een oordeel over de hele groep geveld wordt.

Jouw oneindige gezeik over links is net zo’n groot probleem als mensen op links die Faber een nazi noemen. Niemand heeft er iets aan, en het polariseert de discussie alleen maar nog meer.
pi_221724042
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 12:46 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Deze sektarische denkwijze is één van de grootste problemen, zowel van links als van rechts. Alles wordt in een bubbel van links of rechts gestopt, waarna er een oordeel over de hele groep geveld wordt.

Jouw oneindige gezeik over links is net zo’n groot probleem als mensen op links die Faber een nazi noemen. Niemand heeft er iets aan, en het polariseert de discussie alleen maar nog meer.
Het enige wat ik benoem is de selectieve verontwaardiging die we zien als het over haat jegens politici gaat. Vervolgens doen alsof ik 'sektarisch' zou denken terwijl ik slechts benoem wat iedereen kan constateren is wat mij betreft gaslighting.

Het zou namelijk niet zo moeilijk moeten zijn om haat, laat staan intimidatie of geweld tegen politici consequent af te keuren.
pi_221724067
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2026 12:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het enige wat ik benoem is de selectieve verontwaardiging die we zien als het over haat jegens politici gaat. Vervolgens doen alsof ik 'sektarisch' zou denken terwijl ik slechts benoem wat iedereen kan constateren is wat mij betreft gaslighting.

Het zou namelijk niet zo moeilijk moeten zijn om haat, laat staan intimidatie of geweld tegen politici consequent af te keuren.
Bijna elke post van je op dit hele forum gaat over progressief links, die contreien, links en ga zo maar door. Doe niet zo naïef, je weet exact wat ik bedoel.
pi_221724076
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 12:53 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Bijna elke post van je op dit hele forum gaat over progressief links, die contreien, links en ga zo maar door. Doe niet zo naïef, je weet exact wat ik bedoel.
Als het relevant is, zoals hier, dan wordt dat benoemd. Waarom neem je dit zo persoonlijk?
pi_221724082
Ben wel benieuwd trouwens of andere homoseksuele politici ook zoveel homohaat oproepen.

Ik noem bijvoorbeeld:
Thom van Campen
Arno Brok
Mark Harbers
Kajsa Ollongren
Henk Krol
Boris Dittrich
Jan Kees de Jager
  vrijdag 4 september 2026 @ 12:57:14 #217
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221724102
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 12:32 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Jetten presteert niet veel beter. Zelfs bij de NOS erkennen ze nu dat zijn positie is "beschadigd".
Maar dat maakt zijn geaardheid nog altijd niet relevant.
pi_221724140
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 12:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Daar ben ik het volledig mee eens. Tegelijkertijd zien we dit helaas vaker, denk aan de omvang van Caroline van der Plas of de tan en omvang van Trump.

We zien hier helaas geregeld posts voorbijkomen waar de eerste wordt bespot als een varken of frikandellen-eter, en Trump wordt herhaaldelijk weggezet als een oranje aap of iets in die trant. Dat roept de vraag op waarom bij de ene wel, maar bij de ander niet.

Als mensen de ene politicus om diens onveranderlijke kenmerken bespotten, maar zodra het wordt gedaan bij een ander met wie men het eens is, ineens moord en brand gaan gillen, dan ben je niet serieus te nemen. Dát merken mensen hier op.
pi_221724156
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 12:55 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Ben wel benieuwd trouwens of andere homoseksuele politici ook zoveel homohaat oproepen.

Ik noem bijvoorbeeld:
Thom van Campen
Arno Brok
Mark Harbers
Kajsa Ollongren
Henk Krol
Boris Dittrich
Jan Kees de Jager
Verschil is dat deze niet de MP zijn + jong en vrij populair onder een groot deel van de bevolking. Dus deze vertegenwoordigen mij niet als burger en zijn niet de machtigste persoon van dit land. Nu is Jette onze sterke leider, zullen we maar zeggen.

Onze Premiers zijn eigenlijk altijd mensen die het toon beeld zijn van saai. Maar ook hebben ze allemaal iets burgerlijks over zich heen. Jette is ook saai. al onze premiers hadden prima bij je in de straat kunnen wonen.

Dus de haat zal zeker zijn omdat hij Homo is. Jetten vangt meer wind omdat hij sympathieker over komt als mens (los van zijn boodschap), dus zal hij dus ook eerder aangevallen worden om zijn persoonlijke eigenschappen omdat hier een deel van zijn charisma ligt.
pi_221724162
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 12:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Zeker.
Alleen zet hij zelf zijn geaardheid en zijn prive sociale media accounts politiek in.
Hoe vervelend ook, als je identity politics gaat bedrijven, krijg je daar reacties op.
pi_221724177
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar ben ik het volledig mee eens. Tegelijkertijd zien we dit helaas vaker, denk aan de omvang van Caroline van der Plas of de tan en omvang van Trump.

We zien hier helaas geregeld posts voorbijkomen waar de eerste wordt bespot als een varken of frikandellen-eter, en Trump wordt herhaaldelijk weggezet als een oranje aap of iets in die trant. Dat roept de vraag op waarom bij de ene wel, maar bij de ander niet.

Als mensen de ene politicus om diens onveranderlijke kenmerken bespotten, maar zodra het wordt gedaan bij een ander met wie men het eens is, ineens moord en brand gaan gillen, dan ben je niet serieus te nemen. Dát merken mensen hier op.
Het enige gegil hier komt van de users die meteen schreeuwen ja maar Baudet/Faber/Wilders. Voor de rest heeft het AD niet meer dan een onderzoekje gedaan.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_221724179
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:04 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Zeker.
Alleen zet hij zelf zijn geaardheid en zijn prive sociale media accounts politiek in.
Hoe vervelend ook, als je identity politics gaat bedrijven, krijg je daar reacties op.
Want een balkende mag wel met zijn familie op foto gaan, Lubbers ook met zijn vrouw een interview geven. Maar bij Jette is het idenntity politics?
pi_221724181
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:04 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Verschil is dat deze niet de MP zijn + jong en vrij populair onder een groot deel van de bevolking. Dus deze vertegenwoordigen mij niet als burger en zijn niet de machtigste persoon van dit land. Nu is Jette onze sterke leider, zullen we maar zeggen.

Onze Premiers zijn eigenlijk altijd mensen die het toon beeld zijn van saai. Maar ook hebben ze allemaal iets burgerlijks over zich heen. Jette is ook saai. al onze premiers hadden prima bij je in de straat kunnen wonen.

Dus de haat zal zeker zijn omdat hij Homo is. Jetten vangt meer wind omdat hij sympathieker over komt als mens (los van zijn boodschap), dus zal hij dus ook eerder aangevallen worden om zijn persoonlijke eigenschappen omdat hier een deel van zijn charisma ligt.
Dan gaat het dus niet zozeer om het homoseksueel zijn. Maar meer om zijn positie en de manier waarop hij dat uitdraagt?
  vrijdag 4 september 2026 @ 13:07:09 #224
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221724185
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:04 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Zeker.
Dus als iemand erg uitgesproken zjn homo priveleven deelt is dat een reden om er haatreacties op te gaan posten?
  vrijdag 4 september 2026 @ 13:07:50 #225
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221724190
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Het enige gegil hier komt van de users die meteen schreeuwen ja maar Baudet/Faber/Wilders. Voor de rest heeft het AD niet meer dan een onderzoekje gedaan.
Uiteraard, van omweggetjes moeten degene die ant homo drek posten natuurlijk uit de wind gehouden worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')