Kom op man.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:33 schreef phpmystyle het volgende:
Iemand uitschelden voor homo past niet! Daarmee laat je zien dat je een gebrek hebt aan argumenten en intellect om iemand op een normale manier te bevechten.
Máár Jetten moet ook stoppen met bewust die reacties uitlokken door al die foto's die hij deelt op de socials waar hij nogal begerig naar zijn echtgenote/vriend kijkt.
Ik ken niet een leider die al zoenend/liefkozend dat met hoge frequentie op de socials plaatst.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom op man.
Als een heteroseksuele regeringsleider dat doet bij z'n vrouw, is er geen haan die ernaar kraait.
Welke hetero regeringsleider deelt dan foto's of videos dat ze begerig naar elkaar kijken?quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom op man.
Als een heteroseksuele regeringsleider dat doet bij z'n vrouw, is er geen haan die ernaar kraait.
Nou geef eens een voorbeeld.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom op man.
Als het er lagen dik boven op ligt wel ja. Maar ik zie een Chris Stoffer niet dag dagelijks foto's plaatsen dat hij met z'n koters alweer naar de Bethelkerk gaat met vrouw in rok tot aan de knieen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een beetje waarom veel van die conservatieve politici dat met hun perfecte gezinnetje doen. Kun je klef en duf vinden maar geen reden om erop te gaan haten.
Haat is haat, daar zitten geen essentiële verschillen in, alleen als je aan intersectioneel denken doet krijg je dat. Daar doe ik niet aan, juist dan je krijg je allerlei dubbele standaarden wat enorm polariserend werkt.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:26 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Is het wel soortgelijke haat? Ik vind actieve haat anders dan reactieve haat. En haat op minderheden anders dan de haat op deze haters. En vervolgens de haat weer op deze haters van haat. Stilzwijgen doen veel mensen bij onwelgevalligheid.
Het punt is nou juist dat die voorbeelden er niet of nauwelijks zijn. En dat terwijl regeringsleider zo vaak in beeld komen met hun echtgenote.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou geef eens een voorbeeld.
Chris Stoffer is dan ook wel het andere uiterste. SGP'ers zijn doorgaans een stuk minder social media-savvy.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als het er lagen dik boven op ligt wel ja. Maar ik zie een Chris Stoffer niet dag dagelijks foto's plaatsen dat hij met z'n koters alweer naar de Bethelkerk gaat met vrouw in rok tot aan de knieen.
Ja dat roept men gewoon over zichzelf af wanneer men zo gaan reageren. Die mensen zijn niet hulpeloos en zielig dat ze er niets aan kunnen doen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
Wel jammer dat zo'n discussie gelijk ontaard in vingerwijzen en insinuaties dat aan de kritiek kleinburgerlijke homofobe sentimenten ten grondslag liggen.
Ik ken echt geen enkele heteroseksuele regeringsleider die dergelijke absurde foto's post.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
Als een heteroseksuele regeringsleider dat doet bij z'n vrouw, is er geen haan die ernaar kraait
Maar waar zijn nou die gillende keukemeiden uit je verhaal?quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haat is haat, daar zitten geen essentiële verschillen in, alleen als je aan intersectioneel denken doet krijg je dat. Daar doe ik niet aan, juist dan je krijg je allerlei dubbele standaarden wat enorm polariserend werkt.
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja dat roept men gewoon over zichzelf af wanneer men zo gaan reageren. Die mensen zijn niet hulpeloos en zielig dat ze er niets aan kunnen doen.
Je kan Rob zijn profiel ook gewoon op mute zetten als je vind dat hij teveel kleffe plaatjes post.
quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het punt is nou juist dat die voorbeelden er niet of nauwelijks zijn. En dat terwijl regeringsleider zo vaak in beeld komen met hun echtgenote.
Dit heeft niets met intersectioneel te maken, maar met wie start met haten en wie erop reageert enzovoort.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haat is haat, daar zitten geen essentiële verschillen in, alleen als je aan intersectioneel denken doet krijg je dat. Daar doe ik niet aan, juist dan je krijg je allerlei dubbele standaarden wat enorm polariserend werkt.
Jetten gedraagt zich ook gewoon netjes met zijn vriend. Ik vind het leuk om te zien, wat mij betreft een prima rolmodel. Ik ben geen fan van al het extravagante gedoe, zij hebben dat over het algemeen ook niet.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het punt is nou juist dat die voorbeelden er niet of nauwelijks zijn. En dat terwijl regeringsleider zo vaak in beeld komen met hun echtgenote.
Verder is 'begerig kijken' natuurlijk ook een interpretatie van onze grote vriend Php, die daar blijkbaar ongemakkelijk van wordt.
Man in de metroquote:Op vrijdag 4 september 2026 07:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit nummer gaat over Rutte
Bekijk deze YouTube-video
Ja, dat is waar ook. Die krijgt ook met veel ellendige opmerkingen te maken.quote:
Helemaal prima dus.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jetten gedraagt zich ook gewoon netjes met zijn vriend. Ik vind het leuk om te zien, wat mij betreft een prima rolmodel. Ik ben geen fan van al het extravagante gedoe, zij hebben dat over het algemeen ook niet.
Iedere regeringsleider krijgt te maken met haat, de één wat meer dan de ander.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat is waar ook. Die krijgt ook met veel ellendige opmerkingen te maken.
En ook op die online haat klinkt trouwens kritiek.
Dat doet het natuurlijk wel, intersectioneel gedachtegoed deelt de wereld immers op in groepen van vermeende onderdrukten en zogenaamde onderdrukkers. Jij doet dat ook, dat is in eerdere discussies ook al gebleken en ook hier probeer je weer het beeld te scheppen dat sommige vormen van haat erger zijn dan tegen anderen. Waarbij je eigenlijk al een excuus maakt voor haat tegen zulke groepen. Je zet de ene groep weg als 'minderheden' de andere als 'haters'.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:55 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dit heeft niets met intersectioneel te maken, maar met wie start met haten en wie erop reageert enzovoort.
Sure.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:57 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Iedere regeringsleider krijgt te maken met haat, de één wat meer dan de ander.
Hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind.
Macron krijgt trouwens ook bakken met haat over zich heen, al die theorieën over zijn vrouw zijn zo bizar en bespottelijk.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als het er lagen dik boven op ligt wel ja. Maar ik zie een Chris Stoffer niet dag dagelijks foto's plaatsen dat hij met z'n koters alweer naar de Bethelkerk gaat met vrouw in rok tot aan de knieen.
X bepaalt wat ze wel of niet toestaat op haar platform.quote:Op vrijdag 4 september 2026 06:45 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wat heeft Musk te maken met de reactie van een of andere nobody ergens in Nederland? Dit is nou net waar het om gaat. Het onderwerp is homohaat op X richting Jetten en dan is er bij jou blijkbaar een onbedwingbare drang om je ongenoegen of haat richting Musk er ook bij te spuien. Terwijl die vent hier niets mee te maken heeft
Ik vind dit hetzelfde als bij een reactie op iets wat Jetten zegt of doet aan te moeten stippen dat hij homo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |