Mooi. Je voelt je aangesproken. Blijkbaar raak, anders reageer je niet als een gebeten keffertjequote:Op donderdag 3 september 2026 12:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hahaha.
En nog kijken wie wat liked ook.
Het zit dan hoog.
En dan ook echt van die volstrekt doorgeslagen figuren met hun roze shirt, luchthartjes maken terwijl er een drievoudig kindermoordenaar in aantocht is.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:53 schreef Cockwhale het volgende:
Ah, het is allemaal de schuld van mannen weer. Zat er al op te wachten.
Aandacht voor postnatale depressies en dergelijke, fine, but this is not the way...
Wat al deze vrouwen feitelijk zeggen is dat het terecht was dat mannen tot relatief kort geleden hun vrouw wegens hysterie konden laten opnemen.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:26 schreef kun_bbongal het volgende:
ben blij dat mijn vrouw zei "doodstraf is de enige straf die zou moeten".
Als ze vrij komt mogen ze van mij vrouwenrechten terug naar 1900 gooien. Geen stemrecht meer voor diegene die niet met hun hoofd, maar met gevoelens alles oordelen.
Als ik sommigen hun posts lees hier, op reddit of als 'influencer' zie langskomen, was dat lang zo gek nog niet idd.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:35 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Wat al deze vrouwen feitelijk zeggen is dat het terecht was dat mannen tot relatief kort geleden hun vrouw wegens hysterie konden laten opnemen.
Vond zelf deze interactie op reddit een aantal dagen geleden wel sterk.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als ik sommigen hun posts lees hier, op reddit of als 'influencer' zie langskomen, was dat lang zo gek nog niet idd.
Neejoh, gelijk weer van je afschoppen en deze totaaldebiele wijven niet afkeuren.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:44 schreef miss_sly het volgende:
Ach ja, laten we vanwege een aantal gekkies en verder een hoop vrouwen die jullie niet begrijpen of het mee oneens zijn weer eens teruggrijpen op het afnemen van vrouwenrechten. Want je hebt er echt helemaal niets aan.
Heel mannelijk wel.
alsof dit het enige is, al jaren is er afbraak van onze maatschappij omdat vrouwen illegalen zo zielig vinden en niks liever doen dan moreel superieur te zijn over anderen.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:44 schreef miss_sly het volgende:
Ach ja, laten we vanwege een aantal gekkies en verder een hoop vrouwen die jullie niet begrijpen of het mee oneens zijn weer eens teruggrijpen op het afnemen van vrouwenrechten. Want je hebt er echt helemaal niets aan.
Heel mannelijk wel.
Het zijn toch echt vrouwen die in aanzienlijke getale aangeven dat ze begrijpen dat je dermate hormonaal kunt worden dat je zomaar je drie kinderen wurgt.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:44 schreef miss_sly het volgende:
Heel mannelijk wel.
Daar was je vrouw zeker ook heel blij mee toen je dat zeiquote:Op donderdag 3 september 2026 23:26 schreef kun_bbongal het volgende:
ben blij dat mijn vrouw zei "doodstraf is de enige straf die zou moeten".
Als ze vrij komt mogen ze van mij vrouwenrechten terug naar 1900 gooien. Geen stemrecht meer voor diegene die niet met hun hoofd, maar met gevoelens alles oordelen.
Ze zei dat ze dat ook goed vondt, teveel debiele vrouwen die niet met hun emoties kunnen om gaan.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:56 schreef Magica het volgende:
[..]
Daar was je vrouw zeker ook heel blij mee toen je dat zei
quote:Op donderdag 3 september 2026 23:58 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
Ze zei dat ze dat ook goed vondt, teveel debiele vrouwen die niet met hun emoties kunnen om gaan.
Ze weet het van zichzelf ook dat na de geboorte van onze zoon ze zich vaak ongelukkig voelt door de hormonen, ze denkt er rationeel over na maar kan het niet helpen. Ook met ongesteld zijn etc zit er verschil in haar emotie, dus ze weet goed hoe het is.quote:
Jeetje wat sneu allemaal.quote:Op vrijdag 4 september 2026 00:10 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
Ze weet het van zichzelf ook dat na de geboorte van onze zoon ze zich vaak ongelukkig voelt door de hormonen, ze denkt er rationeel over na maar kan het niet helpen. Ook met ongesteld zijn etc zit er verschil in haar emotie, dus ze weet goed hoe het is.
Je wilt niet mensen aan de macht hebben of die belangrijke keuzes kunnen maken die verschillen wanneer ze ongesteld zijn of de hormonen gieren.
Emoties horen niet thuis in politieke, bedrijfs en wettelijke beslissingen.
Doe eens een voorbeeld van noemenswaardige aantallen mannen die stellen dat een gewelddadige mannelijke crimineel ontoerekeningsvatbaar zou zijn vanwege zijn hormonen?quote:Op vrijdag 4 september 2026 00:34 schreef Magica het volgende:
[..]
Jeetje wat sneu allemaal.
Je weet dat mannen ook hormonen hebben die door hun lijf gieren?
Dit vind ik altijd raar. Een gezond denkend persoon gaat niet haar eigen 3 kinderen doden. Maar blijkbaar is dat zogenaamd wel mogelijk terwijl je normaal genoeg bent.. Lijkt voor mij altijd alsof we geen antwoorden hebben over geestelijke gesteldheid dus maar stellen dat de persoon wel bekwaam was, terwijl je weet dat iemand die bekwaam is haar 3 kinderen niet doodt..quote:De aanklagers schetsen een heel ander beeld. Volgens hen was Clancy weliswaar geestelijk ziek, maar wist ze wat ze deed en begreep ze dat haar handelen verkeerd was. Een forensisch psycholoog verklaarde deze week dat Clancy volgens hem over voldoende 'moreel bewustzijn' beschikte om strafrechtelijk verantwoordelijk te zijn.
Uh..? Zonder geklooi, maar veel minder dan bij vrouwen. Ze 'gieren' niet door de meeste mannen heen. En nee ik neem het niet op voor de meeste mannen want veel van hen zijn zoals ik ernaar kijk alsnog geestelijk niet zoals we 200 jaar geleden waren om het zo maar te zeggen. Maar om mannen gelijk te stellen aan vrouwen wat dit betreft gaat nogal ver..quote:Op vrijdag 4 september 2026 00:34 schreef Magica het volgende:
Het gaat altijd om het moreel bewustzijn tijdens de daad, anders kun je de gevangenissen wel sluiten. Iemand als Marc Dutroux handelde ook niet als een gezond denkend persoon, maar wist natuurlijk wel degelijk dat wat hij deed illegaal was en door zo ongeveer de gehele maatschappij als ernstig verwerpelijk gezien werd.quote:Op vrijdag 4 september 2026 00:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd raar. Een gezond denkend persoon gaat niet haar eigen 3 kinderen doden. Maar blijkbaar is dat zogenaamd wel mogelijk terwijl je normaal genoeg bent.. Lijkt voor mij altijd alsof we geen antwoorden hebben over geestelijke gesteldheid dus maar stellen dat de persoon wel bekwaam was
Daar heb ik het helemaal niet overquote:Op vrijdag 4 september 2026 00:44 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Doe eens een voorbeeld van noemenswaardige aantallen mannen die stellen dat een gewelddadige mannelijke crimineel ontoerekeningsvatbaar zou zijn vanwege zijn hormonen?
Of mannen die zich publiekelijk solidair verklaren omdat ze zelf ook met enige regelmaat op het puntje van geweldsdelict staan vanwege hun testosteron.
Vrouwen beseffen echt niet wat ze doen door hormonen als verzachtende omstandigheid voor geweldsdelicten te willen normaliseren
Wat jij doet is enigszins Godwins law maar dan met Marc in plaats van Hitler.quote:Op vrijdag 4 september 2026 00:55 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Het gaat altijd om het moreel bewustzijn tijdens de daad, anders kun je de gevangenissen wel sluiten. Iemand als Marc Dutroux handelde ook niet als een gezond denkend persoon, maar wist natuurlijk wel degelijk dat wat hij deed illegaal was en door zo ongeveer de gehele maatschappij als ernstig verwerpelijk gezien werd.
Elk mens man of vrouw giert het door je lijf. Het is gewoon een uitdrukking. Bij vrouwen schommelt het meer. Mannen hebbben weer andere hormonen die de boventoon voeren.quote:Op vrijdag 4 september 2026 00:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Uh..? Zonder geklooi, maar veel minder dan bij vrouwen. Ze 'gieren' niet door de meeste mannen heen. En nee ik neem het niet op voor de meeste mannen want veel van hen zijn zoals ik ernaar kijk alsnog geestelijk niet zoals we 200 jaar geleden waren om het zo maar te zeggen. Maar om mannen gelijk te stellen aan vrouwen wat dit betreft gaat nogal ver..
Je kon net zo goed niets zeggen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 01:13 schreef Magica het volgende:
[..]
Elk mens man of vrouw giert het door je lijf. Het is gewoon een uitdrukking. Bij vrouwen schommelt het meer. Mannen hebbben weer andere hormonen die de boventoon voeren.
Die ook negatieve effecten kunnen hebben.
Maar even voor de duidelijkheid, die worden dus niet aangehaald als reden voor ontoerekeningsvatbaarheid na ( zware gewelds)delicten.quote:Op vrijdag 4 september 2026 01:13 schreef Magica het volgende:
[..]
Elk mens man of vrouw giert het door je lijf. Het is gewoon een uitdrukking. Bij vrouwen schommelt het meer. Mannen hebbben weer andere hormonen die de boventoon voeren.
Waar wil je naar toe met dit verhaal?quote:Op vrijdag 4 september 2026 01:13 schreef Magica het volgende:
[..]
Dit is gewoon iets wat in statistieken te zien is, er komen geen emoties bij kijken. Kijk maar naar iq per land en dan verkrachtingen en je ziet direct de correlatie.quote:Op vrijdag 4 september 2026 01:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vind je het heel raar als ik denk dat je je emoties niet onder controle kan houden op dit moment? Je hebt het over het onder controle houden van hormonen, IQ van bepaalde groepen.. is er niet een kans dat je zelf hier te zwart/wit naar kijkt?
Vergeet geïmporteerde iq niet.quote:Op vrijdag 4 september 2026 01:20 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
Dit is gewoon iets wat in statistieken te zien is, er komen geen emoties bij kijken. Kijk maar naar iq per land en dan verkrachtingen en je ziet direct de correlatie.
Het is vooral impulscontrole wat het probleem is.
Goeie, laten we dat vooral gebruiken als argument in verkachtingszaken om de daders vrijuit te laten gaan zoals men hier probeert. Bedankt voor je begrip !quote:Op vrijdag 4 september 2026 00:34 schreef Magica het volgende:
[..]
Jeetje wat sneu allemaal.
quote:Op vrijdag 4 september 2026 01:20 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
Dit is gewoon iets wat in statistieken te zien is, er komen geen emoties bij kijken. Kijk maar naar iq per land en dan verkrachtingen en je ziet direct de correlatie.
Het is vooral impulscontrole wat het probleem is.
quote:Research shows a weak and indirect statistical correlation between lower intelligence quotient (IQ) scores and an increased risk of committing sexual offenses, including rape
welk onderzoek?quote:
Als je om wat voor reden dan ook in een psychose zit, en daardoor minder toerekeningsvatbaar wordt bij mannen en vrouwen meegenomen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 01:16 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Maar even voor de duidelijkheid, die worden dus niet aangehaald als reden voor ontoerekeningsvatbaarheid na ( zware gewelds)delicten.
Toch wel een klein verschilletje.
Reddit plaatjesquote:Op vrijdag 4 september 2026 08:32 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
welk onderzoek?
[ afbeelding ]
Niet genoed data voor sommige landen maar denk dat je heel afrika donker rood kunt maken
[ afbeelding ]
en ook echt toevallig dat het gestegen is in westerse landen na de afrikaanse import.
Dat vrouwen, volgens eigen zeggen, in nogal aanzienlijke aantallen psychotisch kunnen raken vanwege hun hormonen heeft nogal wat maatschappelijke implicaties.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:32 schreef Magica het volgende:
[..]
Als je om wat voor reden dan ook in een psychose zit, en daardoor minder toerekeningsvatbaar wordt bij mannen en vrouwen meegenomen.
Tsja, en mannen krijgen het misschien weer door andere redenen, en alsnog iets vaker dan vrouwen begreep ikquote:Op vrijdag 4 september 2026 08:36 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Dat vrouwen, volgens eigen zeggen, in nogal aanzienlijke aantallen psychotisch kunnen raken vanwege hun hormonen heeft nogal wat maatschappelijke implicaties.
Staan ze dan ook met matchende shirtjes en hart-gebaren gewelddadige verdachten op te wachten bij de rechtzaal?quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:45 schreef Magica het volgende:
[..]
Tsja, en mannen krijgen het misschien weer door andere redenen, en alsnog iets vaker dan vrouwen begreep ik
ene komt letterlijk van wikipedia, misschien je kop uit je hol halen want je praat stront. En dat is dan een moderatorquote:
Wikipedia is geen wetenschappelijke bron. Probeer het maar eens als bron voor je essay te gebruiken.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:52 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
ene komt letterlijk van wikipedia, misschien je kop uit je hol halen want je praat stront. En dat is dan een moderator
Fictieve krantenartikels ook goed?quote:
quote:Richard K. niet strafrechtelijk verantwoordelijk voor dubbele moord op buren
Richard K., die drie jaar geleden zijn buren Sam en Ineke om het leven bracht na een langdurig en hoogopgelopen burenconflict, is door een Amerikaanse rechtbank niet strafrechtelijk verantwoordelijk verklaard voor hun dood.
Dat K. de twee slachtoffers heeft gedood stond niet ter discussie. De zaak draaide om zijn geestelijke toestand ten tijde van het geweld.
Deskundigen concludeerden dat K. destijds kampte met ernstige psychische problematiek die zijn handelen zodanig beïnvloedde dat hij volgens de jury niet strafrechtelijk verantwoordelijk kon worden gehouden.
Opmerkelijk is dat deskundigen die K. recent onderzochten die ernstige problematiek niet meer vaststellen. Afgezien van depressieve klachten wordt zijn geestelijke toestand als stabiel omschreven. Ook schatten zij het risico op herhaling van ernstig geweld als laag in.
Bij de rechtbank stonden verschillende sympathisanten van K. “We hebben allemaal weleens buren gehad die het bloed onder onze nagels vandaan hebben gehaald”, zei een van hen. “Dat praat niet goed wat er is gebeurd, maar na jarenlang conflict en stress kan een mens psychisch volledig vastlopen.”
Nabestaanden van Sam en Ineke reageerden geschokt. Zij benadrukten dat twee mensen hun leven hebben verloren, terwijl K. mogelijk op relatief korte termijn weer op vrije voeten kan komen.
Ook juridische deskundigen wijzen op die mogelijkheid. Als iemand niet strafrechtelijk verantwoordelijk wordt gehouden voor de feiten, kan daarvoor geen gewone gevangenisstraf worden opgelegd. Wanneer tegelijkertijd geen ernstige actuele psychiatrische problematiek meer wordt vastgesteld en het herhalingsgevaar laag wordt ingeschat, kan ook de juridische grond voor langdurige gedwongen opname uiteindelijk ontbreken.
Dat betekent niet dat K. onmiddellijk wordt vrijgelaten. Zijn huidige geestelijke toestand en het mogelijke gevaar voor anderen moeten afzonderlijk worden beoordeeld.
De Amerikaanse Vereniging van Huiseigenaren reageerde geschokt op de uitspraak en zegt bezorgde reacties van leden te hebben ontvangen.
“Dit zet de risico's van een burenconflict wel in een heel ander perspectief”, aldus een woordvoerder. “Misschien moeten we voortaan toch maar huren.”
statistieken komen hier vandaanquote:Op vrijdag 4 september 2026 08:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Wikipedia is geen wetenschappelijke bron. Probeer het maar eens als bron voor je essay te gebruiken.
Ja, een moderator met een MA.
En hoeveel onderzoek heb jij maar IQ gedaan? Ik een jaar. Ik hoef mij niet te bewijzen. Jij claimt iets zonder goede bronnen. Dat is het probleem hier. Jouw af hominem doet daar niets aan af.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:01 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
statistieken komen hier vandaan
https://www.unodc.org/
Die MA stelt lekker veel voor dus, misschien kun je je diploma gebruiken als bierviltje.
En een IQ map is makkelijk te vinden van tientallen verschillende bronnen.
Enige reden dat ik reddit plaatje koos is omdat ik die makkelijk kon toevoegen hier.
Een MAquote:Op vrijdag 4 september 2026 08:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Wikipedia is geen wetenschappelijke bron. Probeer het maar eens als bron voor je essay te gebruiken.
Ja, een moderator met een MA.
Iedereen kan iets roepen op internet, natuurlijk moet je dat wel bewijzen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:04 schreef laforest het volgende:
[..]
En hoeveel onderzoek heb jij maar IQ gedaan? Ik een jaar. Ik hoef mij niet te bewijzen.
Waarom zou ik het moet onderzoeken als er instanties zijn die dat jarenlang bijhouden en testen, daar doet jouw ene jaar niks voor af. En waar is jouw onderzoek in te zien dan, plaats eens wat jij denkt dat het is ipv opscheppen zonder bewijs.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:04 schreef laforest het volgende:
[..]
En hoeveel onderzoek heb jij maar IQ gedaan? Ik een jaar. Ik hoef mij niet te bewijzen. Jij claimt iets zonder goede bronnen. Dat is het probleem hier. Jouw af hominem doet daar niets aan af.
Je laat haar lekker rustig tetteren?quote:Op vrijdag 4 september 2026 11:26 schreef VEM2012 het volgende:
Ondertussen in huize VEM...
https://www.instagram.com(...)vent=video_play_open
Ze is over het algemeen juist heel stil, dus als ze een keer wat kwijt wil dan luister ik wel.quote:Op vrijdag 4 september 2026 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je laat haar lekker rustig tetteren?
Zo werkt dat toch?quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze is over het algemeen juist heel stil, dus als ze een keer wat kwijt wil dan luister ik wel.
Zo heeft zij ook weer begrip voor mijn eigenaardigheden.
Of slaan zoals in die oude filmsquote:Op donderdag 3 september 2026 23:35 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Wat al deze vrouwen feitelijk zeggen is dat het terecht was dat mannen tot relatief kort geleden hun vrouw wegens hysterie konden laten opnemen.
Ik denk dat die vrouwen ze niet zielig vinden, maar dat ze dit doen vanwege de likes en dus status. Deugen is makkelijk zolang ze er zelf geen last van ondervinden.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:52 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
alsof dit het enige is, al jaren is er afbraak van onze maatschappij omdat vrouwen illegalen zo zielig vinden en niks liever doen dan moreel superieur te zijn over anderen.
De media en games industrie zijn overspoeld door vrouwen die het verpesten. Alles moet girlboss zijn en vrouwen hebben altijd gelijk en mannen zijn altijd het probleem.
De reden dat bijvoorbeeld Aziatische games het goed doen is omdat ze niet gemaakt en beïnvloedt worden door blauwharige vetzakken met een haat voor "toxic masculinity"
In Afghanistan hoor je niets over dit soort onzin.quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:47 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Of slaan zoals in die oude films1 mep op de vrouw d'r gezicht en ze gaat van hysterie terug naar factory reset.
Taliban-stijl.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:00 schreef Edding345 het volgende:
[..]
In Afghanistan hoor je niets over dit soort onzin.
De helft van de bevolking is onder 18 dus zij zijn niet zoals wit volk aan het uitsterven omdat witte mannetjes hun kids laten sterven, zowel tijdens als postnataal geboorte
Ah ja, de taliban. Ik en goed voorbeeld van vrouwvriendelijkheid. Daar willen we naartoe.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:00 schreef Edding345 het volgende:
[..]
In Afghanistan hoor je niets over dit soort onzin.
De helft van de bevolking is onder 18 dus zij zijn niet zoals wit volk aan het uitsterven omdat witte mannetjes hun kids laten sterven, zowel tijdens als postnataal geboorte
@CarbonCquote:Op vrijdag 4 september 2026 14:53 schreef Memeowitz het volgende:
Dus het feit dat the defense lawyer 1 juror uit de jury panel wilt laten verwijderen, dan lijkt het erop dat 11 van de 12 juryleden Lindsay eigenlijk willen acquiten van schuld.
Clownworld.
Yes. Geen Epstein in Afghanistan en echte mannenquote:Op vrijdag 4 september 2026 15:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah ja, de taliban. Ik en goed voorbeeld van vrouwvriendelijkheid. Daar willen we naartoe.
Lees je eens in :quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:58 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Yes. Geen Epstein in Afghanistan en echte mannen
quote:Vóór augustus 2021: Toen was de wettelijke minimumleeftijd volgens het burgerlijk wetboek 16 jaar voor meisjes (en 18 jaar voor jongens). [1] (https://www.vrt.be/vrtnws(...)echtscheidingen-uit/), [2] (https://www.amnesty.nl/ac(...)n-toe-in-afghanistan)Onder de Taliban: Nieuwe richtlijnen en regels van de Taliban (bekendgemaakt rond mei 2026) bevatten bepalingen over echtscheidingen voor meisjes die de puberteit hebben bereikt en getrouwd zijn. Hierdoor worden kindhuwelijken vanaf de puberteit – wat volgens strenge religieuze interpretaties rond de 9 jaar kan liggen – de facto toegestaan en genormaliseerd. [1] (https://www.volkskrant.nl(...)n-huwelijk~b687c952/), [2] (https://www.nrc.nl/nieuws(...)afghanistan-a4928354)Praktijk: Door armoede, het wegvallen van officiële kinderbescherming en het ontbreken van onderwijs voor oudere meisjes, komen huwelijken van jonge meisjes met oudere mannen in de praktijk steeds vaker voor.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 4 september 2026 14:53 schreef Memeowitz het volgende:
Dus het feit dat the defense lawyer 1 juror uit de jury panel wilt laten verwijderen, dan lijkt het erop dat 11 van de 12 juryleden Lindsay eigenlijk willen acquiten van schuld.
Clownworld.
Afghanistan, het beloofde land. Wanneer vertrek je?quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:58 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Yes. Geen Epstein in Afghanistan en echte mannen
Die gast leest s'morgens de Afghanistan Post, ziet dat er 40 vrouwen gestenigd zijn en 2 scholen afgebrand zijn omdat er meisjes les kregen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Afghanistan, het beloofde land. Wanneer vertrek je?
quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Afghanistan, het beloofde land. Wanneer vertrek je?
Hoe gaat het nou, jongens om dat te modereren?quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die gast leest s'morgens de Afghanistan Post, ziet dat er 40 vrouwen gestenigd zijn en 2 scholen afgebrand zijn omdat er meisjes les kregen.
"Dat zijn echte mannen"
Start FOK! op, zegt dat vrouwen van 40 en ouder lelijk zijn en heeft zijn bijdrage gedaan aan het toekomstige patriarchaat
Als we de medestanders van mevrouw Clancy moeten geloven zijn vrouwen door hun hormonen dermate onstabiel, onberekenbaar en ronduit gevaarlijk dat sturend toezicht door hormonaal stabiele mannen bittere noodzaak is.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah ja, de taliban. Ik en goed voorbeeld van vrouwvriendelijkheid. Daar willen we naartoe.
Het is nog veel erger: mannen hebben geen hormonale schommelingen nodig om moordende vrouwenhatende figuren te zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:45 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Als we de medestanders van mevrouw Clancy moeten geloven zijn vrouwen door hun hormonen dermate onstabiel, onberekenbaar en ronduit gevaarlijk dat sturend toezicht door hormonaal stabiele mannen bittere noodzaak is.
Ik zou zo'n opmerking niet eens serieus nemen...quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is nog veel erger: mannen hebben geen hormonale schommelingen nodig om moordende vrouwenhatende figuren te zijn.
Het zou tof zijn als je het ook eens voor alle vrouwen opnam.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Leuk weer om te lezen voor alle mannen die dat niet zijn.
In dit topic niet automatisch ben ik bang.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het zou tof zijn als je het ook eens voor alle vrouwen opnam.
Ah ja, in dit topic mag wel worden geopperd dat het stemrecht van alle vrouwen moet worden afgenomen omdat (fill in allerlei rare argumenten in relatie tot de Clancy-case wat dan heel breed over alle vrouwen wordt getrokken), maar o wee als je daar een post over ‘mannen’ zonder de disclaimer ‘niet alle natuurlijk’ tegenover zet.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
In dit topic niet automatisch ben ik bang.
Dat zijn geen dingen die ik heb gezegd, en is ook niet wat alle mannen gezegd hebben. Je kunt best een probleem hebben met die uitspraken maar laat ze lekker bij degene die ze doen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah ja, in dit topic mag wel worden geopperd dat het stemrecht van alle vrouwen moet worden afgenomen omdat (fill in allerlei rare argumenten in relatie tot de Clancy-case wat dan heel breed over alle vrouwen wordt getrokken), maar o wee als je daar een post over ‘mannen’ zonder de disclaimer ‘niet alle natuurlijk’ tegenover zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |