Je laat haar lekker rustig tetteren?quote:Op vrijdag 4 september 2026 11:26 schreef VEM2012 het volgende:
Ondertussen in huize VEM...
https://www.instagram.com(...)vent=video_play_open
Ze is over het algemeen juist heel stil, dus als ze een keer wat kwijt wil dan luister ik wel.quote:Op vrijdag 4 september 2026 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je laat haar lekker rustig tetteren?
Zo werkt dat toch?quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze is over het algemeen juist heel stil, dus als ze een keer wat kwijt wil dan luister ik wel.
Zo heeft zij ook weer begrip voor mijn eigenaardigheden.
Of slaan zoals in die oude filmsquote:Op donderdag 3 september 2026 23:35 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Wat al deze vrouwen feitelijk zeggen is dat het terecht was dat mannen tot relatief kort geleden hun vrouw wegens hysterie konden laten opnemen.
Ik denk dat die vrouwen ze niet zielig vinden, maar dat ze dit doen vanwege de likes en dus status. Deugen is makkelijk zolang ze er zelf geen last van ondervinden.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:52 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
alsof dit het enige is, al jaren is er afbraak van onze maatschappij omdat vrouwen illegalen zo zielig vinden en niks liever doen dan moreel superieur te zijn over anderen.
De media en games industrie zijn overspoeld door vrouwen die het verpesten. Alles moet girlboss zijn en vrouwen hebben altijd gelijk en mannen zijn altijd het probleem.
De reden dat bijvoorbeeld Aziatische games het goed doen is omdat ze niet gemaakt en beïnvloedt worden door blauwharige vetzakken met een haat voor "toxic masculinity"
In Afghanistan hoor je niets over dit soort onzin.quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:47 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Of slaan zoals in die oude films1 mep op de vrouw d'r gezicht en ze gaat van hysterie terug naar factory reset.
Taliban-stijl.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:00 schreef Edding345 het volgende:
[..]
In Afghanistan hoor je niets over dit soort onzin.
De helft van de bevolking is onder 18 dus zij zijn niet zoals wit volk aan het uitsterven omdat witte mannetjes hun kids laten sterven, zowel tijdens als postnataal geboorte
Ah ja, de taliban. Ik en goed voorbeeld van vrouwvriendelijkheid. Daar willen we naartoe.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:00 schreef Edding345 het volgende:
[..]
In Afghanistan hoor je niets over dit soort onzin.
De helft van de bevolking is onder 18 dus zij zijn niet zoals wit volk aan het uitsterven omdat witte mannetjes hun kids laten sterven, zowel tijdens als postnataal geboorte
@CarbonCquote:Op vrijdag 4 september 2026 14:53 schreef Memeowitz het volgende:
Dus het feit dat the defense lawyer 1 juror uit de jury panel wilt laten verwijderen, dan lijkt het erop dat 11 van de 12 juryleden Lindsay eigenlijk willen acquiten van schuld.
Clownworld.
Yes. Geen Epstein in Afghanistan en echte mannenquote:Op vrijdag 4 september 2026 15:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah ja, de taliban. Ik en goed voorbeeld van vrouwvriendelijkheid. Daar willen we naartoe.
Lees je eens in :quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:58 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Yes. Geen Epstein in Afghanistan en echte mannen
quote:Vóór augustus 2021: Toen was de wettelijke minimumleeftijd volgens het burgerlijk wetboek 16 jaar voor meisjes (en 18 jaar voor jongens). [1] (https://www.vrt.be/vrtnws(...)echtscheidingen-uit/), [2] (https://www.amnesty.nl/ac(...)n-toe-in-afghanistan)Onder de Taliban: Nieuwe richtlijnen en regels van de Taliban (bekendgemaakt rond mei 2026) bevatten bepalingen over echtscheidingen voor meisjes die de puberteit hebben bereikt en getrouwd zijn. Hierdoor worden kindhuwelijken vanaf de puberteit – wat volgens strenge religieuze interpretaties rond de 9 jaar kan liggen – de facto toegestaan en genormaliseerd. [1] (https://www.volkskrant.nl(...)n-huwelijk~b687c952/), [2] (https://www.nrc.nl/nieuws(...)afghanistan-a4928354)Praktijk: Door armoede, het wegvallen van officiële kinderbescherming en het ontbreken van onderwijs voor oudere meisjes, komen huwelijken van jonge meisjes met oudere mannen in de praktijk steeds vaker voor.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 4 september 2026 14:53 schreef Memeowitz het volgende:
Dus het feit dat the defense lawyer 1 juror uit de jury panel wilt laten verwijderen, dan lijkt het erop dat 11 van de 12 juryleden Lindsay eigenlijk willen acquiten van schuld.
Clownworld.
Afghanistan, het beloofde land. Wanneer vertrek je?quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:58 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Yes. Geen Epstein in Afghanistan en echte mannen
Die gast leest s'morgens de Afghanistan Post, ziet dat er 40 vrouwen gestenigd zijn en 2 scholen afgebrand zijn omdat er meisjes les kregen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Afghanistan, het beloofde land. Wanneer vertrek je?
quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Afghanistan, het beloofde land. Wanneer vertrek je?
Hoe gaat het nou, jongens om dat te modereren?quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die gast leest s'morgens de Afghanistan Post, ziet dat er 40 vrouwen gestenigd zijn en 2 scholen afgebrand zijn omdat er meisjes les kregen.
"Dat zijn echte mannen"
Start FOK! op, zegt dat vrouwen van 40 en ouder lelijk zijn en heeft zijn bijdrage gedaan aan het toekomstige patriarchaat
Als we de medestanders van mevrouw Clancy moeten geloven zijn vrouwen door hun hormonen dermate onstabiel, onberekenbaar en ronduit gevaarlijk dat sturend toezicht door hormonaal stabiele mannen bittere noodzaak is.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah ja, de taliban. Ik en goed voorbeeld van vrouwvriendelijkheid. Daar willen we naartoe.
Het is nog veel erger: mannen hebben geen hormonale schommelingen nodig om moordende vrouwenhatende figuren te zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:45 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Als we de medestanders van mevrouw Clancy moeten geloven zijn vrouwen door hun hormonen dermate onstabiel, onberekenbaar en ronduit gevaarlijk dat sturend toezicht door hormonaal stabiele mannen bittere noodzaak is.
Ik zou zo'n opmerking niet eens serieus nemen...quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is nog veel erger: mannen hebben geen hormonale schommelingen nodig om moordende vrouwenhatende figuren te zijn.
Het zou tof zijn als je het ook eens voor alle vrouwen opnam.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Leuk weer om te lezen voor alle mannen die dat niet zijn.
In dit topic niet automatisch ben ik bang.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het zou tof zijn als je het ook eens voor alle vrouwen opnam.
Ah ja, in dit topic mag wel worden geopperd dat het stemrecht van alle vrouwen moet worden afgenomen omdat (fill in allerlei rare argumenten in relatie tot de Clancy-case wat dan heel breed over alle vrouwen wordt getrokken), maar o wee als je daar een post over ‘mannen’ zonder de disclaimer ‘niet alle natuurlijk’ tegenover zet.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
In dit topic niet automatisch ben ik bang.
Dat zijn geen dingen die ik heb gezegd, en is ook niet wat alle mannen gezegd hebben. Je kunt best een probleem hebben met die uitspraken maar laat ze lekker bij degene die ze doen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah ja, in dit topic mag wel worden geopperd dat het stemrecht van alle vrouwen moet worden afgenomen omdat (fill in allerlei rare argumenten in relatie tot de Clancy-case wat dan heel breed over alle vrouwen wordt getrokken), maar o wee als je daar een post over ‘mannen’ zonder de disclaimer ‘niet alle natuurlijk’ tegenover zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |