Mss had die em niet moeten beginnen.quote:Op donderdag 3 september 2026 11:42 schreef phpmystyle het volgende:
Poetin wil ook dat deze oorlog stopt.
Dat zou Oekraïne definitief opgenomen worden in de Westerse hegemonie.quote:Op donderdag 3 september 2026 11:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mss had die em niet moeten beginnen.
Mooi.quote:Op donderdag 3 september 2026 11:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zou Oekraïne definitief opgenomen worden in de Westerse hegemonie.
Het Wikipedia artikel is nogal biased naar het inzicht van ene "Roby" heb ik het idee. Ook lees ik "... waarbij de Russische regering het regime in Kiev ervan beschuldigde de vredesbesprekingen ..." wat niet echt objectief/neutraal overkomt.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze zijn uiteraard sowieso niet getekend want afgeketst, maar de onderhandelingen waar ik op doel zijn deze:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)ndelingen_sinds_2022
Dat waren destijds dus realistische voorwaarden. Ik denk echter niet dat dit nu voor een van beide partijen acceptabel is. Mijn punt is dus dat naarmate het conflict voortsleept en de verliezen zich opstapelen, een compromis steeds moeilijker wordt.
Ze zijn nu juist nog meer opgenomen. Lekker gewerkt mensen!quote:Op donderdag 3 september 2026 11:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zou Oekraïne definitief opgenomen worden in de Westerse hegemonie.
Een Poetin-adept die spreekt van een westerse hegemonie.quote:Op donderdag 3 september 2026 11:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze zijn nu juist nog meer opgenomen. Lekker gewerkt mensen!
We vallen altijd onze buurlanden aan en niemand wil bij ons blijvenquote:Op donderdag 3 september 2026 11:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zweden en Finland in de NAVO.quote:Op donderdag 3 september 2026 11:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, meesterzet, van php z'n favo sterke man.quote:Op donderdag 3 september 2026 12:03 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Zweden en Finland in de NAVO.
Ik wil die shit niet aan m'n grenzen !!111
Armenie en Azerbeidzjan totaal gedesillusioneerd. Kazachstan weet niet hoe snel ze een hele nette middelvinger kunnen opsteken naar Poetin en richting Europa trekken.quote:Op donderdag 3 september 2026 12:03 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Zweden en Finland in de NAVO.
Ik wil die shit niet aan m'n grenzen !!111
Wat betreft Kazachstan hou ik altijd een slag om de arm, profiteren toch altijd een beetje waar ze profiteren kunnen. Hebben ook nog China naast de deur natuurlijk.quote:Op donderdag 3 september 2026 12:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Armenie en Azerbeidzjan totaal gedesillusioneerd. Kazachstan weet niet hoe snel ze een hele nette middelvinger kunnen opsteken naar Poetin en richting Europa trekken.
Lekker gewerkt.
Dat doen ladingen landen.quote:Op donderdag 3 september 2026 12:08 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Wat betreft Kazachstan hou ik altijd een slag om de arm, profiteren toch altijd een beetje waar ze profiteren kunnen.
Dit dus. Zo werkt geopolitiek niet. Een land als Turkije is ook een soort India (met iedereen handel doen). Toch zijn ze essentieel voor de NATO.quote:Op donderdag 3 september 2026 12:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat doen ladingen landen.
Maar het is niet zo simpel als dat landen niet meedoen aan ons sanctie regime ze daarom vriendjes zijn met rus.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op donderdag 3 september 2026 12:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat doen ladingen landen.
Maar het is niet zo simpel als dat landen niet meedoen aan ons sanctie regime ze daarom vriendjes zijn met rus.
Ik zeg ook niet dat je dat zegtquote:Op donderdag 3 september 2026 12:13 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Deze man had de leiding over de Russische eenheid die destijds een bom gooide op dat kinderziekenhuis in Kyiv.quote:
Maar als 'Ukraine' hier achter zit, is dit wel een escalatie dingetje toch?quote:Op donderdag 3 september 2026 12:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deze man had de leiding over de Russische eenheid die destijds een bom gooide op dat kinderziekenhuis in Kyiv.
Neuh en Oekraine zit hier sowieso achter.quote:Op donderdag 3 september 2026 12:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar als 'Ukraine' hier achter zit, is dit wel een escalatie dingetje toch?
Voor een leek lijkt het bijna alsof de inlichtingen van Ukraine richting het niveau van de Mossad gaan.quote:Op donderdag 3 september 2026 12:24 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Maandag had de SBU hem nog officieel verantwoordelijk gehouden voor de aanslag op het ziekenhuis, grappige timing totaal niet toevallig.
In dit onderzoeksartikel werd hij al eerder als de bevelhebber genoemd van de eenheid verantwoordelijk voor de aanval op het ziekenhuis:
https://censor.net/en/new(...)yuye_ukrayinu_z_tu95
Is "gewoon" een leidinggevende militair van een land waar je mee in oorlog bent. Net zo'n goed, als niet beter, legitiem doelwit.quote:Op donderdag 3 september 2026 12:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar als 'Ukraine' hier achter zit, is dit wel een escalatie dingetje toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |