Dat standpunt kun je mijns inziens best innemen. Maar het heeft wel bijgedragen aan de moderne Russische houding richting het westen. Waarvan we graag pretenderen dat deze volledig uit de lucht is komen vallen.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:03 schreef beefkeek het volgende:
[..]
En terecht toch, dat ze zich vernederd voelden? Door de manier waarop ze om zijn gegaan met Chernobyl hebben ze een hoop landen om zich heen grote risico's laten lopen. Het vertrouwen in de USSR was op een dieptepunt, en niet alleen internationaal.
Hou toch op. Het Westen is gewoon een bedreiging voor Rusland omdat het diens imperialisme en agressieve gedrag niet blieft. We hebben alles geprobeerd om iets van een normale relatie met ze op te bouwen, maar de Rus vindt grootmachtje spelen belangrijker dan economische groei en individuele welvaart. Dat mag, maar dan moet je ook niet gaan lopen zeiken dat je er geen vrienden mee maakt.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat standpunt kun je mijns inziens best innemen. Maar het heeft wel bijgedragen aan de moderne Russische houding richting het westen. Waarvan we graag pretenderen dat deze volledig uit de lucht is komen vallen.
Ja, dat is overgewaardeerd.quote:Op woensdag 2 september 2026 12:53 schreef inslagenreuring het volgende:
Democratie is overgewaardeerd.
Rusland ook voor het westen. Want ze staan spoedig voor de deur, aldus Mark Rutte en alle andere kornuiten van 'leiders'.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:16 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hou toch op. Het Westen is gewoon een bedreiging voor Rusland omdat het diens imperialisme en agressieve gedrag niet blieft. We hebben alles geprobeerd om iets van een normale relatie met ze op te bouwen, maar de Rus vindt grootmachtje spelen belangrijker dan economische groei en individuele welvaart. Dat mag, maar dan moet je ook niet gaan lopen zeiken dat je er geen vrienden mee maakt.
Rusland had allang op de vuilnisbelt van de geschiedenis moeten liggen, naast het Ottomaanse Rijk, Pruisen en Oostenrijk-Hongarije.
https://archives.nato.int(...)m_source=chatgpt.comquote:Op woensdag 2 september 2026 12:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je vergeet de jaren 90 toen de Russen zich vernederd voelden (niet uitsluitend door het westen). Amerikanen hielden toezicht op hun kernarsenaal en ontmanteling. Het bombardement van Joegoslavië door NAVO waar ze niets tegen konden doen. Amerika wat hielp met de herverkiezingen van Jeltsin.
Nog even los van de economische invloed zoals je gebruikelijke Amerikaanse meuk als Coca Cola, McDonald's etc. Wat er voet aan de grond kreeg.
(Lees: dan laat ik NAVO uitbreiding richting Warschaupactlanden bewust buiten de lezing).
Van dat sentiment heeft Poetin in de jaren 0 uitstekend gebruik gemaakt.
nou als het aan Poetin zelf ligt niet want dan gaat Ruzzia het niet overlevenquote:Op woensdag 2 september 2026 13:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rusland ook voor het westen. Want ze staan spoedig voor de deur, aldus Mark Rutte en alle andere kornuiten van 'leiders'.
Dat zegt niet zozeer wat over democratie maar de onderliggende rechtsstaat.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, dat is overgewaardeerd.
Totdat er een geheime politie voor je deur staat, die je oppakt omdat je iets gezegd hebt wat de machthebbers niet bevalt.
Ik lees het hier dagelijks. De T90's staan toch aan NAVO grenzen?quote:Op woensdag 2 september 2026 13:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou als het aan Poetin zelf ligt niet want dan gaat Ruzzia het niet overleven
Poetin leed aan dat sentiment.quote:Op woensdag 2 september 2026 12:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je vergeet de jaren 90 toen de Russen zich vernederd voelden (niet uitsluitend door het westen). Amerikanen hielden toezicht op hun kernarsenaal en ontmanteling. Het bombardement van Joegoslavië door NAVO waar ze niets tegen konden doen. Amerika wat hielp met de herverkiezingen van Jeltsin.
Nog even los van de economische invloed zoals je gebruikelijke Amerikaanse meuk als Coca Cola, McDonald's etc. Wat er voet aan de grond kreeg.
(Lees: dan laat ik NAVO uitbreiding richting Warschaupactlanden bewust buiten de lezing).
Van dat sentiment heeft Poetin in de jaren 0 uitstekend gebruik gemaakt.
Poetin en Kiril (hoofd russische kerk) zeggen offiicieel dat het ruslands heilige oorlog is tegen het westen. Ze eggen dat rusland voorbestemd is om het grootste land te zijn en dat zij het kwaad moeten bestrijden. Wat is het kwaad? Iedereen die niet onder ruslandsd visie op de wereld wil leven, iedereen in het westen.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rusland ook voor het westen. Want ze staan spoedig voor de deur, aldus Mark Rutte en alle andere kornuiten van 'leiders'.
quote:Op woensdag 2 september 2026 13:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zegt niet zozeer wat over democratie maar de onderliggende rechtsstaat.
Nee dus.quote:Een rechtsstaat is een land waarin de macht van de overheid is vastgelegd en beperkt door wetten, zodat de rechten en vrijheden van burgers worden beschermd.
Volgens mij heb je niet goed gelezen. Dat onderwerp wil ik mijden zodat we niet weer in dat moeras terecht komen.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:26 schreef Korenfok het volgende:
[..]
https://archives.nato.int(...)m_source=chatgpt.com
“does not delay, limit or dilute NATO's opening for the accession of new members”
Dus wat zwets je nu precies. Gewoon getekend en opgesteld door Rusland.
Rusland is het grootste gevaar voor mijn veiligheid. Puur omdat zij zelf het door hun opgestelde verdrag verbreken. Sterker nog ze komen niet eens met een beter voorstel.
Voelen!quote:Op woensdag 2 september 2026 13:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet goed gelezen. Dat onderwerp wil ik mijden zodat we niet weer in dat moeras terecht komen.
Het gaat over gevoel.
Wat nee, ik stel geen vraag ofzo.quote:
Gevoel we gaan het nu over gevoelens hebbenquote:Op woensdag 2 september 2026 13:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet goed gelezen. Dat onderwerp wil ik mijden zodat we niet weer in dat moeras terecht komen.
Het gaat over gevoel.
Ja, we moeten rekening gaan houden met die imperialistische dwerg met grootheidswaanzin "zijn gevoel".quote:
"goeie morgen met vlad"quote:Op woensdag 2 september 2026 13:27 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dit is onversneden landverraad.
Alsof ik in een gesprek met Buster Fonteijn ben beland.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:30 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Gevoel we gaan het nu over gevoelens hebben
Wat doet Rusland zelf aan ons gevoel van onveiligheid?
Alleen als het over Rusland, China en Noord-Korea gaat niet.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Poetin leed aan dat sentiment.
Dat mag.
Mensen die helemaal niet aan dat sentiment leden waren er meer dan genoeg.
Die zijn en worden door Poetin & zijn vrinden (mond)dood gemaakt.
Want democratie wordt overgewaardeerd.
Je zit er weer eens naast.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat nee, ik stel geen vraag ofzo.
Hoe verder in de oorlog hoe meer we leren, hoe meer we er eigenlijk achter komen dat alle russische źorgen' niks meer dan excusses zijn. Omdat hun gevoel hun zegt dat ze een grote stem moeten hebben in hoe andere landen zich organiseren, leven etc. Omdat de realiteit niet overeenkomt met hun gevoel, zitten we nu met een oorlog. begrijp ik je nu?quote:Op woensdag 2 september 2026 13:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat over gevoel.
Daar heb ik toch zo'n slecht gevoel bij!quote:Op woensdag 2 september 2026 13:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alleen als het over Rusland, China en Noord-Korea gaat niet.
quote:Op woensdag 2 september 2026 13:30 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Gevoel we gaan het nu over gevoelens hebben
Wat doet Rusland zelf aan ons gevoel van onveiligheid?
Het zou prettig zijn als mijn reacties in het licht van de corresponderende context gelezen worden.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, we moeten rekening gaan houden met die imperialistische dwerg met grootheidswaanzin "zijn gevoel".
Gaat die dwerg dan ook rekening houden met "het gevoel" van anderen?
Putin heeft geen tijd voor een gesprek met Trump maar wel voor ene Brian uit Hengelo. Vies kapsel ook.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:27 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Nee.quote:
Het stoplicht springt op rood.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:27 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ja.quote:
Als zegt civiele vliegvelden te gaan aanvallen moet je dat ook doen. Als je dan een civiel vliegtuig neerhaalt waar ook bijvoorbeeld Amerikaanse burgers aan boord zitten heb je wel een probleem. Dus of het wijsheid is weet ik niet.quote:Op woensdag 2 september 2026 11:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Misschien ook handig voor Zelensky om er steeds bij te zeggen: "als jullie willen dat dit stopt, zet dan druk op jullie leiders om de oorlog te stoppen". Duidelijk maken dat dit 1 op 1 verbonden is met de oorlog en dat er een simpele uitweg is.
En dat het een false flag was? Dat was namelijk mijn punt slimpie, niet of de conclusie dat het de Russen waren prematuur is.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De conclusie dat het de Russen waren is prematuur.
Ook nog een explosie/bomaanslag? op een station als ik het goed heb.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:57 schreef skysherrif het volgende:
Al besproken dat er vannacht voor de 2e keer energieinfrastructuur in Duitsland is gesaboteerd?
Blijkbaar is het in Rusland een wet dat jij je smoel dicht houdt over Poetin en het leger.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja.
Je komt met een uittermate kinderlijk argument.
In het geval jij niet in een democratie zou leven, en je arbitrair van je bed wordt gelicht vanwege een de machthebbers onwelgevallige uitting, wijs je naar de wetten
Maar waar komen die wetten dan vandaan? Zijn er soms engeltjes afgedaald om die ons te vertellen?
Of komen die van de machthebbers.
De 2 gewonden zijn in ieder geval 2 oekraieners begreep ik maar nog niet helemaal duidelijk wat daar nu is gebeurdquote:Op woensdag 2 september 2026 13:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ook nog een explosie/bomaanslag? op een station als ik het goed heb.
Ow, dus je snapt wel dat een democratie, die doorgaans waken voor om op dat punt te eindigen, niet ondergewaardeerd is?quote:Op woensdag 2 september 2026 14:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Blijkbaar is het in Rusland een wet dat jij je smoel dicht houdt over Poetin en het leger.
Zijn daar soms engeltjes afgedaald om dat te vertellen? Of komen die van de machthebbers?
Jep, gestoorde mensen en gestoorde mensen die zulke mensen weer adoreren hou je altijdquote:Op woensdag 2 september 2026 14:06 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
[ x ]
Human safari kherson continues....
^
Er zijn mensen in dit topic die de opdrachtgever hiervan nog altijd adoreren in hun pf en handtekening
Dat heet cherry picking. Er zijn daar tal van wetten vele malen gunstiger dan hier (ook slechter natuurlijk). Betreft een heel ander systeem van checks and balances.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, dus je snapt wel dat een democratie, die doorgaans waken voor om op dat punt te eindigen, niet ondergewaardeerd is?
Kerel, waarom ga je daar niet wonen dan? Ipv te kankeren op de vrijheid die we hier hebbenquote:Op woensdag 2 september 2026 14:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat heet cherry picking. Er zijn daar tal van wetten vele malen gunstiger dan hier (ook slechter natuurlijk). Betreft een heel ander systeem van checks and balances.
Als jij kritiek op de leiding en/of het leger het summum van de democratische rechtsstaat vindt. Tjah, kinderhandje is gauw gevuld.
Ik kanker daar helemaal niet op. Maar ExTec probeert weer op bijzondere wijze een punt te maken.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:10 schreef 007700 het volgende:
[..]
Kerel, waarom ga je daar niet wonen dan? Ipv te kankeren op de vrijheid die we hier hebben
Twee opties mogelijk, of een Russische soldaat wat weer eens buiten haar boekje om ging. Of het slachtoffer is een SBU operative vermomd in burgerkleding.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:06 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
[ x ]
Human safari kherson continues....
^
Er zijn mensen in dit topic die de opdrachtgever hiervan nog altijd adoreren in hun pf en handtekening
Hmm vreemd, je bent zelf ook wel van de bijzondere punten toch? 🤔quote:Op woensdag 2 september 2026 14:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik kanker daar helemaal niet op. Maar ExTec probeert weer op bijzondere wijze een punt te maken.
Je hebt het over jezelf.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik kanker daar helemaal niet op. Maar ExTec probeert weer op bijzondere wijze een punt te maken.
Dat is het niet. Want als dat het was, dan zou hij dit niet doen.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:27 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Het is sowieso een zware leugen van een verkalkte idioot die claimt namens 'the Netherlands' te spreken.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, het is een kritisch doch onbevestigd geluid vanuit de andere kant van het spectrum.
We moeten voorzichtig zijn met de conclusie dat het de Russen waren in Leipzig. Dat dacht men ook destijds over NS2, men wist dat heel zeker!
En al zou Rusland het gedaan hebben. Beter doen we gewoon alsof we het niet weten, voor je het weet escaleert de boel.
En een fantast bovendien. Ja hij belt wel ff met putin.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is sowieso een zware leugen van een verkalkte idioot die claimt namens 'the Netherlands' te spreken.
Het mag van mij ook best wat minder 'democratisch'. Dan zou zo'n Barry van de FVD niet doen, wat hij doet.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je hebt het over jezelf.
Maar je bent weer erg "edgy" hoor, met je "democratie is eigenlijk helemaal niet zo belangrijk!"
Mij niet gezien inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:10 schreef 007700 het volgende:
[..]
Kerel, waarom ga je daar niet wonen dan? [...]
Dergelijke fantasie kan ik nog wel waarderen. Ik heb destijds ook erg om Halbe gelachen.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
En een fantast bovendien. Jij hij belt wel ff met putin.
Wat een ongelooflijke tactische fout om met de winst van AFD, nog steeds te kiezen voor de 'nazi-frame'.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:31 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Over niet escaleren gesproken, https://t.me/medvedev_telegram/659
Medvedev post vanochtend bovenstaand.
Zou bizar zijn als hij dit zou posten... Een oorlogsverklaring, zelfs als hij het doet.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:31 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Over niet escaleren gesproken, https://t.me/medvedev_telegram/659
Medvedev post vanochtend bovenstaand.
Het is gewoon een fake account met nota bene een hele andere boodschap. Zelfs die moeite hebben ze niet genomen. Vertaal het eensquote:Op woensdag 2 september 2026 14:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke tactische fout om met de winst van AFD, nog steeds te kiezen voor de 'nazi-frame'.
Ook Rusland zit met het boomer-probleem dat niet meegaat met de tijd.
Fake account gast wat lul jij?quote:Op woensdag 2 september 2026 14:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is gewoon een fake account met nota bene een hele andere boodschap. Zelfs die moeite hebben ze niet genomen. Vertaal het eens
https://t.me/medvedev_telegram/659quote:Op woensdag 2 september 2026 14:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Fake account gast wat lul jij?
Is geen fake account.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is gewoon een fake account met nota bene een hele andere boodschap. Zelfs die moeite hebben ze niet genomen. Vertaal het eens
Duidelijk dat jij z'n oeuvre niet kent.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:36 schreef LXIV het volgende:
Een oorlogsverklaring, zelfs als hij het doet.
quote:Берлин предъявил России обвинения в недоказанной атаке на аэропорт Лейпцига. С учётом неонацистского, яро русофобского курса нынешнего руководства Германии придуманная диверсия – самая слабая форма наказания за их грехи. Они заслуживают прямого удара по всем немецким производствам военной техники для бандеровской клики. А вполне вероятно, и по некоторым иным местам в Берлине.
И про угрозы безумного клоуна в отношении гражданской авиации в небе России. Глава государства уже определил их как заявку бандеровского режима на государственный терроризм. С террористами переговоров не ведут и отвечают на их действия встречным возмездием.
И ещё у всякого террора есть спонсоры. В данный момент это главы западных стран, прежде всего – европейских.
А они часто ездят в Киев поездом…
Ja dat is een of andere fout die je soms krijgt met telegram.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat over creditcards en stopcontacten als ik het vertaal..
Jawel. Daarom dat zelfsquote:Op woensdag 2 september 2026 14:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij z'n oeuvre niet kent.
Ik krijg gewoon dezelfde vertaling, hoor.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat over creditcards en stopcontacten als ik het vertaal..
Ik vertaal het met google. Dus dat is letterlijk de tekst die bij het bericht staat. Dat gaat over heel wat anders.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat is een of andere fout die je soms krijgt met telegram.
Ok. Nu krijg ik deze tekst ook. Eerst echt een totaal ongerelateerde tekst. Dus icm de extremiteit ervan dacht ik dat er heel wat anders stond..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scorched earth
Hahaha...quote:Op woensdag 2 september 2026 14:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Nu krijg ik deze tekst ook. Eerst echt een totaal ongerelateerde tekst. Dus icm de extremiteit ervan dacht ik dat er heel wat anders stond..
quote:Op woensdag 2 september 2026 14:41 schreef ExTec het volgende:
Ik krijg ook precies dezelfde via google translate vertaling.ja, ik nu ook. Maar eerst dus heus wat compleet anders.. Anders zou ik dat niet melden hiernatuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
Vrij grote kans dat de beste man niet eens bestaat en gewoon een trol account is.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is sowieso een zware leugen van een verkalkte idioot die claimt namens 'the Netherlands' te spreken.
Dat kan toch niet!quote:Op woensdag 2 september 2026 14:42 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Vrij grote kans dat de beste man niet eens bestaat en gewoon een trol account is.
Ja ik herken het vertaalprobleem vanuit tegegram en de tekst die je kreeg.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
ja, ik nu ook. Maar eerst dus heus wat compleet anders.. Anders zou ik dat niet melden hiernatuurlijk
Gezien zijn eerdere berichten de laatste 4 jaar op sociale media, is dit een voor Medvedev inderdaad tamelijk normale tekst. De stekker heeft bij hem sowieso nooit in het stopcontact gezeten.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want normaal is hij zo vredelievend enzo....?
Dankjewel voor bevestigen, krijg zo af en toe het idee dat LXIV in een alternatieve realiteit leeft.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gezien zijn eerdere berichten de laatste 4 jaar op sociale media, is dit een voor Medvedev inderdaad tamelijk normale tekst.
Dat zou ik niemand echt kwalijk willen nemen.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dankjewel voor bevestigen, krijg zo af het idee dat LXIV in een alternatieve realiteit leeft.
Wat ben je weer op de man aan het spelen? Wat ik gedaan heb is heel duidelijk: ik vond het een bizarre tekst voor zelfs Medvedev, ik haal het door Google translate en krijg een tekst over creditcards en stekkerdozen.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dankjewel voor bevestigen, krijg zo af en toe het idee dat LXIV in een alternatieve realiteit leeft.
Mwau. Je post was erg zelfverzekerd. Misplaatst, dus.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat ben je weer op de man aan het spelen? Wat ik gedaan heb is heel duidelijk: ik vond het een bizarre tekst voor zelfs Medvedev, ik haal het door Google translate en krijg een tekst over creditcards en stekkerdozen.
Logisch dat ik dan post dat ik me afvraag of dit authentiek is. Ik weet niets van een bekende bug bij Telegram die dit wel vaker veroorzaakt.
Geen zorgen, Lodewijk. Ik vind: vergissen is menselijk.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat ben je weer op de man aan het spelen? Wat ik gedaan heb is heel duidelijk: ik vond het een bizarre tekst voor zelfs Medvedev, ik haal het door Google translate en krijg een tekst over creditcards en stekkerdozen.
Logisch dat ik dan post dat ik me afvraag of dit authentiek is. Ik weet niets van een bekende bug bij Telegram die dit wel vaker veroorzaakt.
quote:Op woensdag 2 september 2026 14:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau. Je post was erg zelfverzekerd. Misplaatst, dus.
Vquote:Op woensdag 2 september 2026 14:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau. Je post was erg zelfverzekerd. Misplaatst, dus.
Dat is toch logisch wanneer je uit een vertaling zo'n tekst haalt. Dat doet mij voorkomen alsof iemand een random tekst heeft gepakt, er een verhaal heeft bijbedacht en dat dan post. Zoiets gebeurd wel vaker natuurlijk..quote:Op woensdag 2 september 2026 14:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zou bizar zijn als hij dit zou posten... Een oorlogsverklaring, zelfs als hij het doet.
Maar haal de tekst eens door google translate...
Ow, bedoel je het op die fiets, duidelijkquote:Op woensdag 2 september 2026 14:49 schreef LXIV het volgende:
Ook dat, jij niet dan? vind jij dit normaal voor een politicus of voor wie dan ook?quote:Op woensdag 2 september 2026 14:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, bedoel je het op die fiets, duidelijk
Ik veronderstelde dat je het hel en verdoemenis oorlogszuchtige geratel van die alcoholist vreemd vond.
Wat doe je nog in Nederland? Ga naar Ruzzia.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:01 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ach, die mafkees neem ik allang niet meer serieus.
Mijn gedachte was natuurlijk niet dat hij over zijn stopcontact postte, maar dat het een fake bericht was om reuring te veroorzaken en dat de steller de moeite nog niet eens had genomen een kloppende Russische tekst te nemen maar gewoon eenr random blok cyrillische tekst met een engelse ' vertaling' etbij.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:57 schreef Toby56 het volgende:
Komaan lui, laten we nu niet doen alsof er bij Medvedev nooit eens iets aan z'n stopcontact of creditcardcode kan mankeren.
Het had best gekund, die technische melding.
Hij heeft z'n zoveelste zeer oorlogszuchtige mededeling op social media gedaan.
De man is volkomen gestoord.
Tevens heeft hij een hoge functie (niet meer zo hoog als vroegâh, maar toch) in Rusland.
Combineer, deduceer, concludeer, en dergelijke.
Is voor mij al lang geleden, maar ik kon me herinneren als je geen TG app hebt en hem in je broswer opent en dan vervolgens automatisch laat vertalen door je google browser oid je zoiets geks krijgt.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:57 schreef Toby56 het volgende:
Komaan lui, laten we nu niet doen alsof er bij Medvedev nooit eens iets aan z'n stopcontact of creditcardcode kan mankeren.
Hij heeft z'n zoveelste zeer oorlogszuchtige mededeling op social media gedaan.
De man is volkomen gestoord.
Tevens heeft hij een hoge functie (niet meer zo hoog als vroegâh, maar toch) in Rusland.
Combineer, deduceer, concludeer, en dergelijke.
Nee, maar zoals opgemerkt, zo post dat drankorgel de afgelopen zoveel jaar al.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ook dat, jij niet dan? vind jij dit normaal voor een politicus of voor wie dan ook?
Ok. Ik heb natuurlijk ook posts van hem voorbij zien komen, maar vond deze toch wel een nieuw hoogtepunt (of dieptepunt)quote:Op woensdag 2 september 2026 15:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, maar zoals opgemerkt, zo post dat drankorgel de afgelopen zoveel jaar al.
En als ik dan zou doen, alsof dat op dit punt nog vreemd is, zou dat nogal wereldvreemd zijn.
Heerlijkquote:Op woensdag 2 september 2026 14:57 schreef Toby56 het volgende:
Zo heb ik dat precies gedaan, idd. Vandaarquote:Op woensdag 2 september 2026 15:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is voor mij al lang geleden, maar ik kon me herinneren als je geen TG app hebt en hem in je broswer opent en dan vervolgens automatisch laat vertalen door je google browser oid je zoiets geks krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |