SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scorched earth
Hahaha...quote:Op woensdag 2 september 2026 14:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Nu krijg ik deze tekst ook. Eerst echt een totaal ongerelateerde tekst. Dus icm de extremiteit ervan dacht ik dat er heel wat anders stond..
quote:Op woensdag 2 september 2026 14:41 schreef ExTec het volgende:
Ik krijg ook precies dezelfde via google translate vertaling.ja, ik nu ook. Maar eerst dus heus wat compleet anders.. Anders zou ik dat niet melden hiernatuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
Vrij grote kans dat de beste man niet eens bestaat en gewoon een trol account is.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is sowieso een zware leugen van een verkalkte idioot die claimt namens 'the Netherlands' te spreken.
Dat kan toch niet!quote:Op woensdag 2 september 2026 14:42 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Vrij grote kans dat de beste man niet eens bestaat en gewoon een trol account is.
Ja ik herken het vertaalprobleem vanuit tegegram en de tekst die je kreeg.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
ja, ik nu ook. Maar eerst dus heus wat compleet anders.. Anders zou ik dat niet melden hiernatuurlijk
Gezien zijn eerdere berichten de laatste 4 jaar op sociale media, is dit een voor Medvedev inderdaad tamelijk normale tekst. De stekker heeft bij hem sowieso nooit in het stopcontact gezeten.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want normaal is hij zo vredelievend enzo....?
Dankjewel voor bevestigen, krijg zo af en toe het idee dat LXIV in een alternatieve realiteit leeft.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gezien zijn eerdere berichten de laatste 4 jaar op sociale media, is dit een voor Medvedev inderdaad tamelijk normale tekst.
Dat zou ik niemand echt kwalijk willen nemen.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dankjewel voor bevestigen, krijg zo af het idee dat LXIV in een alternatieve realiteit leeft.
Wat ben je weer op de man aan het spelen? Wat ik gedaan heb is heel duidelijk: ik vond het een bizarre tekst voor zelfs Medvedev, ik haal het door Google translate en krijg een tekst over creditcards en stekkerdozen.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dankjewel voor bevestigen, krijg zo af en toe het idee dat LXIV in een alternatieve realiteit leeft.
Mwau. Je post was erg zelfverzekerd. Misplaatst, dus.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat ben je weer op de man aan het spelen? Wat ik gedaan heb is heel duidelijk: ik vond het een bizarre tekst voor zelfs Medvedev, ik haal het door Google translate en krijg een tekst over creditcards en stekkerdozen.
Logisch dat ik dan post dat ik me afvraag of dit authentiek is. Ik weet niets van een bekende bug bij Telegram die dit wel vaker veroorzaakt.
Geen zorgen, Lodewijk. Ik vind: vergissen is menselijk.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat ben je weer op de man aan het spelen? Wat ik gedaan heb is heel duidelijk: ik vond het een bizarre tekst voor zelfs Medvedev, ik haal het door Google translate en krijg een tekst over creditcards en stekkerdozen.
Logisch dat ik dan post dat ik me afvraag of dit authentiek is. Ik weet niets van een bekende bug bij Telegram die dit wel vaker veroorzaakt.
quote:Op woensdag 2 september 2026 14:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau. Je post was erg zelfverzekerd. Misplaatst, dus.
Vquote:Op woensdag 2 september 2026 14:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau. Je post was erg zelfverzekerd. Misplaatst, dus.
Dat is toch logisch wanneer je uit een vertaling zo'n tekst haalt. Dat doet mij voorkomen alsof iemand een random tekst heeft gepakt, er een verhaal heeft bijbedacht en dat dan post. Zoiets gebeurd wel vaker natuurlijk..quote:Op woensdag 2 september 2026 14:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zou bizar zijn als hij dit zou posten... Een oorlogsverklaring, zelfs als hij het doet.
Maar haal de tekst eens door google translate...
Ow, bedoel je het op die fiets, duidelijkquote:Op woensdag 2 september 2026 14:49 schreef LXIV het volgende:
Ook dat, jij niet dan? vind jij dit normaal voor een politicus of voor wie dan ook?quote:Op woensdag 2 september 2026 14:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, bedoel je het op die fiets, duidelijk
Ik veronderstelde dat je het hel en verdoemenis oorlogszuchtige geratel van die alcoholist vreemd vond.
Wat doe je nog in Nederland? Ga naar Ruzzia.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:01 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ach, die mafkees neem ik allang niet meer serieus.
Mijn gedachte was natuurlijk niet dat hij over zijn stopcontact postte, maar dat het een fake bericht was om reuring te veroorzaken en dat de steller de moeite nog niet eens had genomen een kloppende Russische tekst te nemen maar gewoon eenr random blok cyrillische tekst met een engelse ' vertaling' etbij.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:57 schreef Toby56 het volgende:
Komaan lui, laten we nu niet doen alsof er bij Medvedev nooit eens iets aan z'n stopcontact of creditcardcode kan mankeren.
Het had best gekund, die technische melding.
Hij heeft z'n zoveelste zeer oorlogszuchtige mededeling op social media gedaan.
De man is volkomen gestoord.
Tevens heeft hij een hoge functie (niet meer zo hoog als vroegâh, maar toch) in Rusland.
Combineer, deduceer, concludeer, en dergelijke.
Is voor mij al lang geleden, maar ik kon me herinneren als je geen TG app hebt en hem in je broswer opent en dan vervolgens automatisch laat vertalen door je google browser oid je zoiets geks krijgt.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:57 schreef Toby56 het volgende:
Komaan lui, laten we nu niet doen alsof er bij Medvedev nooit eens iets aan z'n stopcontact of creditcardcode kan mankeren.
Hij heeft z'n zoveelste zeer oorlogszuchtige mededeling op social media gedaan.
De man is volkomen gestoord.
Tevens heeft hij een hoge functie (niet meer zo hoog als vroegâh, maar toch) in Rusland.
Combineer, deduceer, concludeer, en dergelijke.
Nee, maar zoals opgemerkt, zo post dat drankorgel de afgelopen zoveel jaar al.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ook dat, jij niet dan? vind jij dit normaal voor een politicus of voor wie dan ook?
Ok. Ik heb natuurlijk ook posts van hem voorbij zien komen, maar vond deze toch wel een nieuw hoogtepunt (of dieptepunt)quote:Op woensdag 2 september 2026 15:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, maar zoals opgemerkt, zo post dat drankorgel de afgelopen zoveel jaar al.
En als ik dan zou doen, alsof dat op dit punt nog vreemd is, zou dat nogal wereldvreemd zijn.
Heerlijkquote:Op woensdag 2 september 2026 14:57 schreef Toby56 het volgende:
Zo heb ik dat precies gedaan, idd. Vandaarquote:Op woensdag 2 september 2026 15:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is voor mij al lang geleden, maar ik kon me herinneren als je geen TG app hebt en hem in je broswer opent en dan vervolgens automatisch laat vertalen door je google browser oid je zoiets geks krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |